Nou nee, maar het zijn er wel eens meer geweest.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:31 schreef Brahimov het volgende:
BB?![]()
Sterren op het ijs?![]()
Lowlands![]()
dit is verder geen tvp of zo![]()
Popoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:49 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Real love XL.
Marionquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:42 schreef Brahimov het volgende:
![]()
en nog maar weer eens een dopingzondaar:
http://teletekst.nos.nl/?611-01
edit: dit blijft natuurlijk niet staan, dus: Marion Jones is de bok, eh, geit
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:59 schreef Mirri het volgende:
Ik snap er niets meer van, gisteren heb ik glimpen opgevangen van "sterren dansen op het ijs" op sbs 6...maar het heet toch "dancing on ice"? Of zijn er 2 ijsdansen-programma's?![]()
Ben ik vanochtensd ook achter gekomen rtl4 begint volgende week met een mengeling bekende belgen en nederlandse BNers en BBgenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:59 schreef Mirri het volgende:
Ik snap er niets meer van, gisteren heb ik glimpen opgevangen van "sterren dansen op het ijs" op sbs 6...maar het heet toch "dancing on ice"? Of zijn er 2 ijsdansen-programma's?![]()
misschien staat hier iets? weet het niet hoor vel leeswerkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef MiLalaa het volgende:
hoi ik heb gekke/grappige nieuwtjes uit China nodig, wie weet er wat? / evt sportgerelateerd
![]()
www.chinese-fok.comquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef MiLalaa het volgende:
hoi ik heb gekke/grappige nieuwtjes uit China nodig, wie weet er wat? / evt sportgerelateerd
![]()
het is je vergevenquote:
niet echt eigenlijk. lama's gekeken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het is je vergeven![]()
nog iets spannends gedaan vanavond, jelle?
niet echt gemillimeterd maar er is wel veel vanafquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:33 schreef MiLalaa het volgende:
oh ben je gemillimeterd?
ik heb het vandaag eigenlijk heeel druk gehad. Vooral met winkelen enzoen nu ben ik mij aan het bezatten met gintonics in de hoop dat ik op goeie ideeen kom om mijn nieuwe 'vlam' te contacteren
![]()
![]()
ah, leuk hoor kort haar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef snellejelle het volgende:
niet echt gemillimeterd maar er is wel veel vanaf
winkelen. altijd leuk! Ik hoop voor je dat je wat goede ideeen kan bedenken.....!
weet hij al wel een klein beetje dat je 'm wel es leuk zou kunnen vinden?
ow jee, blunders, altijd leukquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ah, leuk hoor kort haar.
Ik heb een broek, sjaal en armband kunnen scoren dus het was een geslaagde dag wat dat betreft.
De persoon in kwestie weet het wss wel ja.. maar ik heb eerder een beetje mislukte actie gehad (in de zin van dat ik iets stoms tegen hem heb gezegd wat ik niet zo bedoelde) dus ik zie het nu niet meer zo zitten![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:03 schreef snellejelle het volgende:
ow jee, blunders, altijd leuk![]()
hopelijk heeft je volgende poging meer succes
tuurlijk wel gewoon doen. je hebt niets te verliezenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
waarschijnlijk doe ik toch geen poging, ik durf niet
![]()
Ik heb gisteren Irish Tour ge, eh, haald. Is mooiquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:20 schreef MiLalaa het volgende:
das snel, doeii!
Ik ga na 1 laatste nummer van Rory ook maar eens
Op Popo! Hij komt misschien voor mij in NL wonenquote:
Wat lief, zorg wel dat je ESPN en NASN op je kabel hebtquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef XL het volgende:
[..]
Op Popo! Hij komt misschien voor mij in NL wonen
hmmm, dan ga ik wel bij hem en zijn vrouw wonenquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:56 schreef maril het volgende:
[..]
Wat lief, zorg wel dat je ESPN en NASN op je kabel hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |