Die guppen zijn te klein, die vallen nog door het roosterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef Bruce117 het volgende:
Zijn die beesten groot genoeg voor de BBQ
Shit, dat soort dingen mag je natuurlijk niet denken

Haha neequote:
hoiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:16 schreef Mirri het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest vandaag![]()
Het is HEEL kort, afro, echt zo cool die krullen nu![]()
Ik voel me net Beyoncé ofzo![]()
ik heb reply (eindelijk). Ik heb er alleen geen fluit aan omdat m'n eigen bericht natuurlijk veel te subtiel was, maar tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:40 schreef Spooky4u het volgende:
waarom zo vrolijk?
van je to be boyfriend???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb reply (eindelijk). Ik heb er alleen geen fluit aan omdat m'n eigen bericht natuurlijk veel te subtiel was, maar toch![]()
Over 2 mailtjes zegt die jongen: "we kunnen wel eens informeel wat gaan drinken"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef komrad het volgende:
[..]
van je to be boyfriend???
heb je de broer eindelijk af kunnen schudden dan
to be boyfriend dat is wel heel positief, ik denk het eigenlijk al niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef komrad het volgende:
van je to be boyfriend???
heb je de broer eindelijk af kunnen schudden dan
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:47 schreef XL het volgende:
[..]
Over 2 mailtjes zegt die jongen: "we kunnen wel eens informeel wat gaan drinken"
![]()
en vervolgens neemt hij zijn broer mee
![]()
zo zou ik dat ook oplossen
![]()
Heeft komrad het eindelijk begrepen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
to be boyfriend dat is wel heel positief, ik denk het eigenlijk al niet meermaar de broer is al redelijk afgeschud, dus, XL, dat scenario gaat niet gebeuren
![]()
dan nog liever niks
nogmaalsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heeft komrad het eindelijk begrepen?
nee hoor, dit is gewoon om te lachen dus doe ik datquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:59 schreef Spooky4u het volgende:
Jij bent ook je hele leven melig he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |