Owh, het ziet er naar uit dat je op de grond aan het slaan bent.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:01 schreef komrad het volgende:
[..]
nee hoor, dit is gewoon om te lachen dus doe ik dat
oh jeetje, dan wordt het knap rustig hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:01 schreef MiLalaa het volgende:
ik werk te hard op m'n uitzendbaantjes werk, zodat ik, als ik nu niet heel veel ga fok!ken, over 2 weken al klaar ben![]()
ik dacht dat je een contract had Milalaa, of was dat alleen bij de bank?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:01 schreef MiLalaa het volgende:
ik werk te hard op m'n uitzendbaantjes werk, zodat ik, als ik nu niet heel veel ga fok!ken, over 2 weken al klaar ben![]()
nee toen ook niet. Is ook niet zo heel erg, want ik kan nog wel wat vakantie gebruikenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:03 schreef komrad het volgende:
ik dacht dat je een contract had Milalaa, of was dat alleen bij de bank?
wie nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee toen ook niet. Is ook niet zo heel erg, want ik kan nog wel wat vakantie gebruiken![]()
Ik ben te verdoofd om dit te snappen?quote:
MiLalaa was een paar dagen geleden niet in haar nopjes, maar nu wel weer, want ze heeft reply gehad. En niet van een broer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben te verdoofd om dit te snappen?
gaat je met onze zus?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Alles kits hier?
Heb vanavond een familieuitje: Beauty and the Beast
quote:
Familievete!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh shit, sorry jij bent niet uitgenodigd![]()
ik dacht al. beauty en beast, dat kunnen er maar twee zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh shit, sorry jij bent niet uitgenodigd![]()
Heyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoilijk je op je Kleine Prins plaatje nu?
Hoi, hoe is het met jou?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:26 schreef snellejelle het volgende:
gezellig hier ier ier ier
het is goed. ja absoluut. wordt zwaar maar ook errug leukquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoi, hoe is het met jou?
Zin in Parijs?![]()
Klinkt leuk, hoewel moeilijk om een voorstelling van te maken. Maar het is vast hipquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:27 schreef Mirri het volgende:
Hey![]()
Haha nee, het is donkerder, ik heb bijna bruin haar nu, en veel meer krullen. Het is echt zo cool om nu aan mijn haar te zitten! Ik kan geen staart meer maken, maar dat geeft echt helemaal niet!![]()
dat doe je sneller dan ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:07 schreef Brahimov het volgende:
Hoi, ik ben wel weer over het debacle van gisteren heen.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef pfaf het volgende:
Ik ga zo sinds: Knie m'n comeback maken.
Waarschijnlijk ben ik dus morgen de hele dag online, met m'n been in het gips.
Wat was er gister dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |