aan de borden te zien was dit niet in nlquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef Beschouw het volgende:
Waren die foto's van Pascalheister in de vorige HOOLS een gevolg van zijn rijlessen? Of heeft hij inmiddels zijn rijbewijs al (met deze gevolgen).
Dankje.quote:
Gratiez, ies hiel mooj fan Sjon.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond weer RBC live bij John op de site.
Inderdaad. De nieuwe bewoners van BB6 zijn bekend.quote:
Oe ja?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. De nieuwe bewoners van BB6 zijn bekend.![]()
![]()
Ik geloof je gelijk, dat hadden we 7 jaar geleden nog nietquote:
Ik ook, maar die gegeven maakt het wel weer leuk:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:41 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet nog even wennen aan dat familie-gebeuren.
En geen buitenlucht.quote:
Al een paar dagen hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef DeTolk het volgende:
Golfer, ge zijt terug .
Die heb ik al weken, samen met dat grijze kleurtje.quote:Die tag van je![]()
Die TTT is niet verplicht toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
juist geldwolfen bij de cbr
Heb ik je al zo lang niet gezien dan???quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Al een paar dagen hoor.
[..]
Die heb ik al weken, samen met dat grijze kleurtje.
Ja, best wel soms.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
juist geldwolfen bij de cbr
Geen daglucht en buitenlicht ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:51 schreef clauwheee het volgende:
Nou niks voor mij, geen daglicht en buitenlucht. Pittig.
ja wel iets van gehoord, maar aan de ene kant niet gek natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die TTT is niet verplicht toch?
Wat houdt zo'n TTT dan precies in, gewoon vergelijkbaar met een examen of is dat helemaal iets andersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja wel iets van gehoord, maar aan de ene kant niet gek natuurlijk
bijzondere verrichtingen > file parkeren, keren op de weg, achteruit in de bocht, hellingproef etc. daar moet je er een aantal van doen en als je die haalt heb je daarvoor vrijstelling met het examen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat houdt zo'n TTT dan precies in, gewoon vergelijkbaar met een examen of is dat helemaal iets anders
OKeequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bijzondere verrichtingen > file parkeren, keren op de weg, achteruit in de bocht, hellingproef etc. daar moet je er een aantal van doen en als je die haalt heb je daarvoor vrijstelling met het examen.
Dat is denk ik wel een gemis voor HSV. Eerst Van Buyten die vertrekt en nu Khalidquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:09 schreef DeTolk het volgende:
Het is druk met rondjes , nu een van Khalid Boularouz, die naar Chelsea gaat.
quote:
Sientje vroeg zich af waarom ze een minuut stilte hielden.quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:45 schreef clauwheee het volgende:
Nou, wij gaan toch gezamenlijk naar de bruiloft
818quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:13 schreef appelsientje het volgende:
Zeg wat is tegenwoordig de teletekst pagina van de voetbal standen?
Volgens mij is het altijd met hoofdletters geweest..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:07 schreef borisz het volgende:
sinds wanneer is HOOLS zonder hoofdletters? vroegah was het meestal met
rondje van boula
hoofdletters staat iig beterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd met hoofdletters geweest..
Online : nuquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:54 schreef VoreG het volgende:
Wanneer is dat?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:52 schreef Bluezz het volgende:
In spanning wachten we op de aftrap van BB6 [afbeelding]
De zomer is daar echt al afgelopen he?quote:
Yup maandag kan ik weer in de file gaan staan met de rest van Nederland..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:29 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
De zomer is daar echt al afgelopen he?
Ja hoor, ik heb steeds het gevoel dat ik op een soort werkvakantie ben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup maandag kan ik weer in de file gaan staan met de rest van Nederland..
Alles goed daar ?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb steeds het gevoel dat ik op een soort werkvakantie ben.
Niet meer dan ik verwacht had, misschien wel minder zelfs.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben je ondertussen wel helemaal gewend? of mis je Nederland nog wel eens??
Hij mist alleen de zonnebloemenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben je ondertussen wel helemaal gewend? of mis je Nederland nog wel eens??
quote:
Maar je vriendin welquote:
Soms... was een mooie tijd..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet meer dan ik verwacht had, misschien wel minder zelfs.'t Is hier gewoon veel te leuk en mooi.
Jij dan, mis je Down Under al?
Houdoe.quote:
quote:
Niet dus..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop dat ze Placebo, Hard-Fi en Bloc Party laten zien
2e uur misschienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet dus..
Ik vind haar zo raar, kan er niks aan doen..
Musequote:
Anouk en Wolfmother net als nuquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:42 schreef borisz het volgende:
ik val net 2 minuten binnen wat zonden ze net uit?
Ik vond Pinkpop altijd te ver rijden, LL was 5 minuten met de auto.quote:
Dat zijn wel klassiekers iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
Lowlands 1993: Smashing Pumpkins, Urban Dance Squad, Rage Against The Machine, Tool - 7500 bezoekers.
Lowlands 1994: Oasis, Biohazard, dEUS, Paradise Lost, Gorefest, Underworld - 12.500 bezoekers
Na 9 edities Lowlands waren deze misschien wel 't mooist.
2003 was m'n laatste, vergeleken met de edities van de jaren '90 was dat toch echt minder qua sfeer.quote:
Pinkpop ga ik elk jaar, altijd treinen wel gezellig hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vond Pinkpop altijd te ver rijden, LL was 5 minuten met de auto.
24 uurs caféquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:08 schreef popolon het volgende:
[..]
2003 was m'n laatste, vergeleken met de edities van de jaren '90 was dat toch echt minder qua sfeer.
Die eerste paar waren geweldig: Waar je de volgende dag gewoon weer dezelfde personen laveloos in het 24-uurs cafe tegenkwam.
Ik zat even niet op te letten, maar het zal me niks verbazenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:11 schreef pascalheister het volgende:
Zag ik daar nou net Rubbereend een hamburger vreten op ned 3![]()
das ff schrikkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef clauwheee het volgende:
Leuk bruiloftjeRomantisch aan het meer. Was nog even flink schrikken, we stonden buiten toen de opa van de bruid onwel werd. Hij reageerde eerst nergens op dus Noca 112 gebeld. Gelukkig is de vader van de bruidegom arts en kwam opa later weer bij
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef Bos81 het volgende:
Wat een welkomst comite, komt zeker omdat ik zelden zo laat nog online ben
En officieel rukken zonder dat je ma je betrapt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:04 schreef borisz het volgende:
nu ben ik opeens volwassen er veranderd qua regelgeving een hele hoop. en ik mag gaan stemmen in november
die heeft me nog nooit betraptquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
En officieel rukken zonder dat je ma je betrapt.
daar heb je de hele tijd naar uitgekeken ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:04 schreef borisz het volgende:
nu ben ik opeens volwassen er veranderd qua regelgeving een hele hoop. en ik mag gaan stemmen in november
Dat denk jequote:
daar wacht ik nog ff meequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar heb je de hele tijd naar uitgekeken ?![]()
Vandaag de 1e rijles of wacht je er nog mee?
Er is een (kleine) kans dat ik daar volgend jaar heen ga. We hebben het er in ieder geval over gehad op een verjaardag een paar weken terug. LIjkt me in ieder geval wel leuk. Alleen tegen de reis zie ik wel opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Sziget is in Hongarije > http://www.sziget.hu/festival_english lijkt me ook leuk![]()
leuk, gewoon vliegen dat gaat wel snelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is een (kleine) kans dat ik daar volgend jaar heen ga. We hebeen het er in ieder geval over gehad op een verjaardag een paar weken terug. LIjkt me in ieder geval wel leuk. Alleen tegen de reis zie ik wel op
Niets veranderd dus.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:43 schreef RayMania het volgende:
Oude posts van forums (geen FOK!) doorgelezen (uit 2001, 2002). Supertriest hoe ik toen postte.
Nachtportier in een hotelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:51 schreef RayMania het volgende:
Wat doe jij voor werkt BS? Klinkt chill.
quote:
Ik zoek nog een badmeester.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nachtportier in een hotel![]()
Het is ook enorm chill![]()
Vrat ie toen al oortjes?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:28 schreef popolon het volgende:
Zit nu Tyson - Douglas te kijken uit '90 tussen het baseball door.
Tyson was echt wel heel erg goed toen.
Wat een mafkees is het maar uitdelen en incasseren kon ie wel.
Nope.quote:
De laatste keer dat ik daar was in 1981 vond ik het ook nog wel leuk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil ook naar de Verenigde Staten van Amerikaahaaaaa
't Is nog veel leuker nu.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was in 1981 vond ik het ook nog wel leuk.![]()
De laatste keer dat ik daar was in 1999 vond ik het knettergaaf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was in 1981 vond ik het ook nog wel leuk.![]()
Ik ga het niet over politiek hebben hier. Destijds trouwens ook maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:37 schreef popolon het volgende:
't Is nog veel leuker nu.
Of ga je over politiek zeuren, daar heb je weinig last van hoor op vakantie.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga het niet over politiek hebben hier. Destijds trouwens ook maar niet gedaan.
Wat ik mij nog wel herinner is dat ik tijdens die rondreis door een deel van de USA ben overgeschakeld van shag naar sigaretten omdat die rednecks dachten dat ik joints zat te draaien als ik een shaggy rolde.![]()
Nietus.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:48 schreef popolon het volgende:
Ga niet.
Alleen maar dikke, enge mensen daar.
Zeg je nu pas.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nietus.
Geile superoppervlakkige leuke blondines daar
Yep, ben hele enge mensen tegen gekomen daarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:48 schreef popolon het volgende:
Ga niet.
Alleen maar dikke, enge mensen daar.
Dure reis dan, voor alleen enge mensen had je ook gewoon thuis kunnen blijven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:27 schreef D1 het volgende:
[..]
Yep, ben hele enge mensen tegen gekomen daar
Nee, hier is geen reet meer op tvquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:24 schreef popolon het volgende:
Is er gaan Nachtsuite?
Ja maar je wilt soms toch eens iets anders he, de tokkies gaan vervelen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dure reis dan, voor alleen enge mensen had je ook gewoon thuis kunnen blijven.
Echt in de middle of nowhere, ik heb 't ook al meegemaakt. Beetje het Urk van de VS maar dan nog wat vreemder.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:40 schreef D1 het volgende:
[..]
Ja maar je wilt soms toch eens iets anders he, de tokkies gaan vervelen...
Ik heb een semester in Flagstaff, AZgezeten. Daar waren mensen "eng" in hun eigen komische redneck manier. Nee de echt enge mensen zag ik toen ik van Minneapolis naar Chicago reed en ergens in het midden van Wisconsin wilden tanken. Midden in de nacht, in de middle of nowhere, en de mensen leken stambomen als cirkels te hebben. Het feit dat een vriendin van me zwart was en we beide Nederlands met elkaar spraken zorgde niet voor een betere service.
Toen daarna ook nog een paar dronken rednecks in een oude pick up kwamen aanrijden en begonnen te kloten zijn we maar weggereden. De shotguns die achterin lagen was een extra motivatie. Al met al wel een super tijd gehad.
Tsja, dat hoor je dan altijd achteraf he...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Echt in de middle of nowhere, ik heb 't ook al meegemaakt. Beetje het Urk van de VS maar dan nog wat vreemder.
Je had vanaf Chicago noordoost moeten rijden, kom je mij tegen met m'n grizzly huisdier.
Vond LA eigenlijk helemaal geen neuk aan. De leuke plekjes zijn veel te veel uitgespreid, en elke keer als je ergens anders heen wilt zit je weer vast in de file. SF was echt super, daar zou ik zo weer heen willen, zou er zelfs wel willen wonen. Chicago heeft echt super veel karakter. Die stad heeft gewoon iets. Maar aan de andere kant is het verdomd koud soms. Ben hellaas nog niet naar de East Coast geweest, dus dat staat binnenkort ook op de planning.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet ook naar leuke plekken gaan!
Vrienden van mij zitten nu in LA, die vinden het helemaal fantastisch. Ik zou graag ook een trimester naar Boston, Chicago of LA willen gaan. Of San Francisco.
Ah ok. Tot nu toe is het allemaal erg prima wat ik er van hoor. Ze waren ook al naar Las Vegas gegaan, en dat ook erg gaaf geweest. Andere vriend heeft in Atlanta gezeten; dat was ook niet de beste keus qua stad in de VS. Veel arme mensen, veel donkeren. Buurten waar je absoluut niet moest komen en dergelijkequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:55 schreef D1 het volgende:
[..]
Vond LA eigenlijk helemaal geen neuk aan. De leuke plekjes zijn veel te veel uitgespreid, en elke keer als je ergens anders heen wilt zit je weer vast in de file. SF was echt super, daar zou ik zo weer heen willen, zou er zelfs wel willen wonen. Chicago heeft echt super veel karakter. Die stad heeft gewoon iets. Maar aan de andere kant is het verdomd koud soms. Ben hellaas nog niet naar de East Coast geweest, dus dat staat binnenkort ook op de planning.
Ah ok; dat is wel relaxed dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:57 schreef D1 het volgende:
International Business Management. Het was niet de beste universiteit, en dan ben ik heel mild, dus eigenlijk hoefde je helemaal niets te doen. Was ook wel prima want dat gaf me meer tijd om leuke tripjes te maken.
Hehe. Ik wilde inderdaad wel gaan; maar ik wacht waarschijnlijk nog twee jaartjes; dan ben ik tenminste ook 21+ en dan is het vast nog interessanterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:04 schreef D1 het volgende:
Zit je zelf ook te overwegen om te gaan? Ik kan het je zeker aanraden. Het is een super divers land, wat op zich zelf al fascinerend is om mee te maken. De Grand Canyon ben ik een paar keer geweest, je voelt je daar echt zooo klein. Wat ook echt super is om te zien is Death Valley en Redwood Forrest.
Maar goed, begin nu een beetje als een reisbrochure te klinken
21+ zijn helpt echt, anders moet je zitten kloten met fake IDs en daar loop je geregeld een keer mee tegen de lamp. Toronto lijkt me ook wel super trouwens. Tsja, het niveau is afhankelijk van naar welke universiteit je gaat. Ik ging naar een State University, maar niet de beste. Daar was het niveau MBO+, maar aan de andere kant heb je ook hele goede universiteiten. En het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je insteek is. Ik vond het wel prima, want het gaf me veel meer tijd voor leuke dingen. Qua geld was het voor mij prima te doen. Levenskosten waren tenminste toen (2003) goedkoper dan in NL, dus dat was superrelaxed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe. Ik wilde inderdaad wel gaan; maar ik wacht waarschijnlijk nog twee jaartjes; dan ben ik tenminste ook 21+ en dan is het vast nog interessanter
De verhalen die ik heb gehoord in combinatie met het studeren schijnt het allemaal wel prima te zijn. Niveau om binnen te komen is hoog, maar als je eenmaal in een uni zit, dan is het wel goed te doen. Plus het is natuurlijk ultiem om er 4 maanden te zitten en zoveel mogelijk rond te reizen tussendoor.
Opties voor ons waren Chapel Hill in North Carolina, Marshall in Southern California, Austin Texas, Georgia en Pennsylvania. Of Toronto in Canada. Wel gaaf allemaal; maar qua geld moet het ook net te doen zijn. En qua studiepunten natuurlijk!
LA is natuurlijk ook overhyped, vooral door Hollywood. Veel illegale mexicanen en smog, dat hoor je nooit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:55 schreef D1 het volgende:
[..]
Vond LA eigenlijk helemaal geen neuk aan. De leuke plekjes zijn veel te veel uitgespreid, en elke keer als je ergens anders heen wilt zit je weer vast in de file. SF was echt super, daar zou ik zo weer heen willen, zou er zelfs wel willen wonen. Chicago heeft echt super veel karakter. Die stad heeft gewoon iets. Maar aan de andere kant is het verdomd koud soms. Ben hellaas nog niet naar de East Coast geweest, dus dat staat binnenkort ook op de planning.
Wat echt heel mooi is is om via de Death Valley route in nevada door te steken naar San Francisco. Ben even vergeten hoe dat gebergte heet waar je dan doorheen gaat maar het is een echte ervaring. Wij hebben het toen geprobeerd, lekker door de bergen slingeren over een smal weggetje, maar midden in de bergen moesten we omkeren omdat het door bosbranden onbegaanbaar was geworden. Zou het nog wel eens over willen doen want de natuur was gewoon superquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
LA is natuurlijk ook overhyped, vooral door Hollywood. Veel illegale mexicanen en smog, dat hoor je nooit.Chicago kan koud zijn (Windy City) maar ik hou van Michigan in de winter: -10 af en toe met bijna altijd een zonnetje, 't voelt als lente.
De zomers zijn prima, ik kan m'n zwembad vijf maanden gebruiken en ik heb nog nooit een jas gedragen in de bijna 1.5 jaar dat ik hier zit.
Volgend jaar met de auto gaan we ook door de VS heenrijden en dan voornamelijk de minder bekende plekken bezoeken. Route is nog onbekend, misschien wordt het wel weer Ontario Canada, wie weet.
Alles positief.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog steeds geen spijt gehad popo? Heb je nu echt een huis, auto en baan?
Wel gaaf hoor! Hoe is het trouwens met de Tigers?
Ik moest erg wennen aan het feit dat de huizen niet 100% van steen waren, maar steen zie je hier bijna niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:30 schreef D1 het volgende:
Ziet er goed uitVolgens mij zit je qua hurricanes redelijk veilig toch? Hoe zit het trouwens met de isolatie van zo'n huis? Heb een paar huizen gezien die er van de buitenkant perfect uitzagen maar voor geen meter isoleerden.
Hoorde dat jullie een redelijke hittegolf achter de rug hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik moest erg wennen aan het feit dat de huizen niet 100% van steen waren, maar steen zie je hier bijna niet.
Het fundament is steen/beton, de muren zijn steen(buiten) /hout/gipsplaat(binnen) vaak en de buitenkant is vaak aluminium.
Isolering is een kwestie van de conditie van de ramen en kozijnen , en die zijn net allemaal nieuw.
En orkanen en dat soort grappenmakers hebben we hier niet, wel tornado's hier en daar en zware stormen af en toe , best geil.
Maar daar is een goede verzekering voor hoewel die kans nihil is.
Het regent vandaag weer voor het eerst sinds een week.
BS: Ik denk er nog even over na.
De laatste week was het constant 25C, heerlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:39 schreef D1 het volgende:
[..]
Hoorde dat jullie een redelijke hittegolf achter de rug hebben![]()
En dan zit ik hier in Cambridge al twee weken in de grauwe regen :R Nou ja, binnenkort hopelijk Singapore
Bier in de badkuip is heus niet minderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:40 schreef popolon het volgende:
[..]
De laatste week was het constant 25C, heerlijk.
En als het te warm wordt dan neem je je bier mee in het zwembad.
En dan zeker ook nog BBQ'enquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:40 schreef popolon het volgende:
[..]
De laatste week was het constant 25C, heerlijk.
En als het te warm wordt dan neem je je bier mee in het zwembad.
Motown all the way, ijdele hoop maar goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:44 schreef D1 het volgende:
Wat is trouwens de prognose voor de NBA dit jaar? Als er één ding is wat ik echt mis is het ESPN.
ESPN tijdens het uitbrakken is zooo goed. Volgens mij kan ik ESPN in Singapore krijgen
Was ik dat vergeten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog BBQ'en
Wie zijn geselecteerd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Motown all the way, ijdele hoop maar goed.
Ik ga zo het WK basketball op ESPN2 kijken. Eerste game van de NBA vedettes tegen Puerto Rico.
Tuurlijk indoor! Lekker dat huis goed doorroken!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Was ik dat vergeten?
Indoor he? Zoals altijd.
Niet het meest mooie team maar we kunnen genieten van Wade en James.quote:
NBA > everything.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk indoor! Lekker dat huis goed doorroken!
NBA; echt een van de weinige sporten waar ik totaal niets mee heb. En dat terwijl ik zelfs MLB ben waarderen!
Damn, dat is inderdaad niet het mooiste team aller tijden. Hoe doet Carmello Anthony het trouwens? Toen ik in de US zat had hij zijn laatste seizoen in de NCAA. Van zijn acties heb ik echt genoten toen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet het meest mooie team maar we kunnen genieten van Wade en James.
Ja, van de MLS.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn er ook ergens géén statistieken van?
Carmelloquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:00 schreef popolon het volgende:
Ranks #8 in the NBA in Points Per Game(26.5)
Ranks #4 in the NBA in Field Goals Made(756.0)
Ranks #5 in the NBA in Field Goal Attempts(1572.0)
Ranks #7 in the NBA in Free Throws(573.0)
Ranks #7 in the NBA in Free Throw Attempts(709.0)
Ranks #6 in the NBA in Points(2122.0)
Ranks #4 in the NBA in Field Goals Per 48 Minutes(12.34)
Ranks #4 in the NBA in Field-Goal Attempts Per 48 Minutes(25.66)
Ranks #5 in the NBA in Free Throws Per 48 Minutes(9.35)
Ranks #7 in the NBA in Free Throw Attempts Per 48 Minutes(11.57)
Ranks #4 in the NBA in Points Per 48 Minutes(34.6)
Ranks #13 in the NBA in Total Turnovers(218.0)
Ranks #19 in the NBA in Total Efficiency Points(1692.0)
Ranks #19 in the NBA in Efficiency Ranking Per 48 Minutes(27.62)
Ranks #15 in the NBA in Turnovers Per Game(2.73)
Er goed dus.
Statistieken:
Ja klopt, Amerikanen zijn gek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nietus! Dat heb ik een keer opgezochtZelfs die hebben stats van alles!
Je kunt het nauwelijks stats noemen.quote:
Soccer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
23 pagina's in word popo! 23!
Wat wil je het dan noemen?
Voetbal in vergelijking met NBA is anders, zeker als je statistieken bekijkt. Dan heb ik het nog niet over MLB en NFL want dan wordt het echt erg.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Voetbal in vergelijking met NBA is anders, zeker als je statistieken bekijkt. Dan heb ik het nog niet over MLB en NFL want dan wordt het echt erg.
Ik moet nog een uur werken.quote:En nou slapen jij.
Gezelligquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er weer!!!
Elburg, Veluwe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:17 schreef appelsientje het volgende:
Pope waar heb jij eigenlijk gewoond? Als je maar 5 min van LL woonde..
Leuk zwembadje trouwens
I told you soquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:15 schreef popolon het volgende:
Ja hallo.
Ik zit even dat WK basketball te kijken.
Europees korfbal is het, er mag niks. Niet een aanrader.
Cewl dan hebben we bij elkaar in de 'buurt' gewoond..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Elburg, Veluwe.
Eigenlijk ben ik gewoon verbannen maar dat zeg je niet natuurlijk.
Doen in hollywood niks andersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:16 schreef popolon het volgende:
Superdude REDSTAR
is het normaal dat mannetjes nu ook al make-up en poeder gebruiken.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:17 schreef borisz het volgende:
mogge
[afbeelding]
dr is genoeg
een cadeautje wat ik heb gekregen is
[afbeelding]
inclusief een abonnement van vodafone![]()
Luilakquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:24 schreef SCH het volgende:
Van 19.00 tot 08.30 geslapen met een kleine onderbreking voor Lowlands op tv, toevallig viel ik er in. Prachtig
quote:
van de hele week niks doen kan ik ook moe worden hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Op vrijdagavond meteen na thuiskomst in slaap vallen komt niet doordat ik de hele week niks heb gedaan
![]()
Ja, redelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
Hey Bossie, lukt het verwennen een beetje?
Vanmiddag alweer op tijd weg om ergens bij Schiphol op de supportersbus te stappenWat een toestand voor een ouwe man
nah adeauh duh haag?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
Hey Bossie, lukt het verwennen een beetje?
Vanmiddag alweer op tijd weg om ergens bij Schiphol op de supportersbus te stappenWat een toestand voor een ouwe man
Goeie column MMquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:21 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Stanley Menzo.
http://frontpage.fok.nl/column/4372/1
Dat is wisselend bij columns volgens mij, de ene keer wel en de andere niet. Weet ook niet hoe dat zit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Goeie column MM![]()
Raar dat de titel hier niet verschijnt, was eerst toch wel zo?
First Postquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:39 schreef SCH het volgende:
Ikke dom, maar wat is een FiPo?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:41 schreef SCH het volgende:
Ohkay, dacht hoopte dat het iets met Fisten en Porno was ofzo
Dat zit op een apart forum.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:41 schreef SCH het volgende:
Ohkay, dacht dat het iets met Fisten en Porno was ofzo
Ik dacht in jouw vertaling van briljant of zoquote:
beetje oudquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:30 schreef pascalheister het volgende:
Ivan Heylen - De wilde boerendochter
briljante plaat![]()
Same here, al kom ik niet tot de 12 uurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:34 schreef Bluezz het volgende:
* Eilanden heeft 12 uur geslapen, eindelijk bijgeslapen na parijs en werken
We worden oudquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:52 schreef Eilanden het volgende:
Same here, al kom ik niet tot de 12 uur
ik hoop hetquote:
Dat trek ik ook heus wel, je moest es weten:)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef Superheld het volgende:
Mietjes, de kennis die met mijn tickets naar parijs was gegaan zat 2 uur na het aankomen weer in de kroeg tot een uur of 2, had hem aardig hangen en moest de ochtend daarna weer werken.![]()
Bluezz had een balans-nachtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat trek ik ook heus wel, je moest es weten:)
Maar er komt een tijd dat het heel even bijgeslapen moet worden zoals vandaag
En nu mag het ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat trek ik ook heus wel, je moest es weten:)
Maar er komt een tijd dat het heel even bijgeslapen moet worden zoals vandaag
Foto'squote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:16 schreef SCH het volgende:
Ik heb nieuwe SCHoenen.........SCHoenen.............SCHoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |