das ff schrikkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef clauwheee het volgende:
Leuk bruiloftjeRomantisch aan het meer. Was nog even flink schrikken, we stonden buiten toen de opa van de bruid onwel werd. Hij reageerde eerst nergens op dus Noca 112 gebeld. Gelukkig is de vader van de bruidegom arts en kwam opa later weer bij
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef Bos81 het volgende:
Wat een welkomst comite, komt zeker omdat ik zelden zo laat nog online ben
En officieel rukken zonder dat je ma je betrapt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:04 schreef borisz het volgende:
nu ben ik opeens volwassen er veranderd qua regelgeving een hele hoop. en ik mag gaan stemmen in november
die heeft me nog nooit betraptquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
En officieel rukken zonder dat je ma je betrapt.
daar heb je de hele tijd naar uitgekeken ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:04 schreef borisz het volgende:
nu ben ik opeens volwassen er veranderd qua regelgeving een hele hoop. en ik mag gaan stemmen in november
Dat denk jequote:
daar wacht ik nog ff meequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar heb je de hele tijd naar uitgekeken ?![]()
Vandaag de 1e rijles of wacht je er nog mee?
Er is een (kleine) kans dat ik daar volgend jaar heen ga. We hebben het er in ieder geval over gehad op een verjaardag een paar weken terug. LIjkt me in ieder geval wel leuk. Alleen tegen de reis zie ik wel opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Sziget is in Hongarije > http://www.sziget.hu/festival_english lijkt me ook leuk![]()
leuk, gewoon vliegen dat gaat wel snelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is een (kleine) kans dat ik daar volgend jaar heen ga. We hebeen het er in ieder geval over gehad op een verjaardag een paar weken terug. LIjkt me in ieder geval wel leuk. Alleen tegen de reis zie ik wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |