Ik vond Pinkpop altijd te ver rijden, LL was 5 minuten met de auto.quote:
Dat zijn wel klassiekers iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
Lowlands 1993: Smashing Pumpkins, Urban Dance Squad, Rage Against The Machine, Tool - 7500 bezoekers.
Lowlands 1994: Oasis, Biohazard, dEUS, Paradise Lost, Gorefest, Underworld - 12.500 bezoekers
Na 9 edities Lowlands waren deze misschien wel 't mooist.
2003 was m'n laatste, vergeleken met de edities van de jaren '90 was dat toch echt minder qua sfeer.quote:
Pinkpop ga ik elk jaar, altijd treinen wel gezellig hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vond Pinkpop altijd te ver rijden, LL was 5 minuten met de auto.
24 uurs caféquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:08 schreef popolon het volgende:
[..]
2003 was m'n laatste, vergeleken met de edities van de jaren '90 was dat toch echt minder qua sfeer.
Die eerste paar waren geweldig: Waar je de volgende dag gewoon weer dezelfde personen laveloos in het 24-uurs cafe tegenkwam.
Ik zat even niet op te letten, maar het zal me niks verbazenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:11 schreef pascalheister het volgende:
Zag ik daar nou net Rubbereend een hamburger vreten op ned 3![]()
das ff schrikkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef clauwheee het volgende:
Leuk bruiloftjeRomantisch aan het meer. Was nog even flink schrikken, we stonden buiten toen de opa van de bruid onwel werd. Hij reageerde eerst nergens op dus Noca 112 gebeld. Gelukkig is de vader van de bruidegom arts en kwam opa later weer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |