aan de borden te zien was dit niet in nlquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef Beschouw het volgende:
Waren die foto's van Pascalheister in de vorige HOOLS een gevolg van zijn rijlessen? Of heeft hij inmiddels zijn rijbewijs al (met deze gevolgen).
Dankje.quote:
Gratiez, ies hiel mooj fan Sjon.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond weer RBC live bij John op de site.
Inderdaad. De nieuwe bewoners van BB6 zijn bekend.quote:
Oe ja?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. De nieuwe bewoners van BB6 zijn bekend.![]()
![]()
Ik geloof je gelijk, dat hadden we 7 jaar geleden nog nietquote:
Ik ook, maar die gegeven maakt het wel weer leuk:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:41 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet nog even wennen aan dat familie-gebeuren.
En geen buitenlucht.quote:
Al een paar dagen hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef DeTolk het volgende:
Golfer, ge zijt terug .
Die heb ik al weken, samen met dat grijze kleurtje.quote:Die tag van je![]()
Die TTT is niet verplicht toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
juist geldwolfen bij de cbr
Heb ik je al zo lang niet gezien dan???quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Al een paar dagen hoor.
[..]
Die heb ik al weken, samen met dat grijze kleurtje.
Ja, best wel soms.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
juist geldwolfen bij de cbr
Geen daglucht en buitenlicht ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:51 schreef clauwheee het volgende:
Nou niks voor mij, geen daglicht en buitenlucht. Pittig.
ja wel iets van gehoord, maar aan de ene kant niet gek natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die TTT is niet verplicht toch?
Wat houdt zo'n TTT dan precies in, gewoon vergelijkbaar met een examen of is dat helemaal iets andersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja wel iets van gehoord, maar aan de ene kant niet gek natuurlijk
bijzondere verrichtingen > file parkeren, keren op de weg, achteruit in de bocht, hellingproef etc. daar moet je er een aantal van doen en als je die haalt heb je daarvoor vrijstelling met het examen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat houdt zo'n TTT dan precies in, gewoon vergelijkbaar met een examen of is dat helemaal iets anders
OKeequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bijzondere verrichtingen > file parkeren, keren op de weg, achteruit in de bocht, hellingproef etc. daar moet je er een aantal van doen en als je die haalt heb je daarvoor vrijstelling met het examen.
Dat is denk ik wel een gemis voor HSV. Eerst Van Buyten die vertrekt en nu Khalidquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:09 schreef DeTolk het volgende:
Het is druk met rondjes , nu een van Khalid Boularouz, die naar Chelsea gaat.
quote:
Sientje vroeg zich af waarom ze een minuut stilte hielden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |