Doen in hollywood niks andersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:16 schreef popolon het volgende:
Superdude REDSTAR
is het normaal dat mannetjes nu ook al make-up en poeder gebruiken.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:17 schreef borisz het volgende:
mogge
[afbeelding]
dr is genoeg
een cadeautje wat ik heb gekregen is
[afbeelding]
inclusief een abonnement van vodafone![]()
Luilakquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:24 schreef SCH het volgende:
Van 19.00 tot 08.30 geslapen met een kleine onderbreking voor Lowlands op tv, toevallig viel ik er in. Prachtig
quote:
van de hele week niks doen kan ik ook moe worden hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Op vrijdagavond meteen na thuiskomst in slaap vallen komt niet doordat ik de hele week niks heb gedaan
![]()
Ja, redelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
Hey Bossie, lukt het verwennen een beetje?
Vanmiddag alweer op tijd weg om ergens bij Schiphol op de supportersbus te stappenWat een toestand voor een ouwe man
nah adeauh duh haag?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
Hey Bossie, lukt het verwennen een beetje?
Vanmiddag alweer op tijd weg om ergens bij Schiphol op de supportersbus te stappenWat een toestand voor een ouwe man
Goeie column MMquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:21 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Stanley Menzo.
http://frontpage.fok.nl/column/4372/1
Dat is wisselend bij columns volgens mij, de ene keer wel en de andere niet. Weet ook niet hoe dat zit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Goeie column MM![]()
Raar dat de titel hier niet verschijnt, was eerst toch wel zo?
First Postquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:39 schreef SCH het volgende:
Ikke dom, maar wat is een FiPo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |