Ja, mét kleren aan even de voetjes, knietjes gedipt (Viool viel min of meer) in het zilte sop, het is de bedoeling dat je in badtenue het ruime sop induikt of inrent, zoals je iemand zag doen. Wat een lachertje was dat zeg. En weer noemde Viool de dagelijkse drie glaasjes (en 'soms' meer) van Bonnie, van je 'vrienden' moet je het maar hebben. Ik krijg sterk het gevoel dat ze Bonnie ge(mis)bruikt om zelf weer in de picture te komen, onder het motto, 'zet een kneus naast mij' dan kom ik altijd beter uit, vals kreng ben je! Ik krijg echt met Bonnie (underdog-gevoel) te doen. nou ja, een beetje dan.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:50 schreef static het volgende:
Ze hebben het - min of meer - toch gedaan.
Volgens Daphne zag Viool er beter uit zag ik vond eigelijk dat het van überslecht naar minder slecht is gegaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:14 schreef Suko het volgende:
[..]
Ja, mét kleren aan even de voetjes, knietjes gedipt (Viool viel min of meer) in het zilte sop, het is de bedoeling dat je in badtenue het ruime sop induikt of inrent, zoals je iemand zag doen. Wat een lachertje was dat zeg. En weer noemde Viool de dagelijkse drie glaasjes (en 'soms' meer) van Bonnie, van je 'vrienden' moet je het maar hebben. Ik krijg sterk het gevoel dat ze Bonnie ge(mis)bruikt om zelf weer in de picture te komen, onder het motto, 'zet een kneus naast mij' dan kom ik altijd beter uit, vals kreng ben je! Ik krijg echt met Bonnie (underdog-gevoel) te doen. nou ja, een beetje dan.![]()
misschien moeten ze zoiets gaan doen met 2 zingende heaumeaus, dan heb je een gegarandeerd kijkcijferkanon...quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker ook van de zatte, Ik snap niet dat La Holt en Bonnie St Claire bezopen in de uitzending waren .
En ik snap hun mannen niet dat ze het goed vindenIk zou me kapot schamen als iemand in mijn familie zo gedraagt en zich lazerus gaat zuipen
Word geen succes van Holt en St Clair
![]()
Ach, die G&G fingeerde eerder ook al een ruzie, gejatte format dus, Talpa-truukjes.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien moeten ze zoiets gaan doen met 2 zingende heaumeaus, dan heb je een gegarandeerd kijkcijferkanon...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond de eerste aflevering?
Precies volgens de verwachtingen dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:34 schreef arneaux het volgende:
Omg. Het is nu al tenenkrommend.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies volgens de verwachtingen dus.![]()
Wat loopt je je allemaal druk te maken om dat beest?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:53 schreef kissa het volgende:
Gaat dat rare mens zitten roken terwijl haar hond in de auto zit![]()
Ik hou van dieren. Iets mis mee?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat loopt je je allemaal druk te maken om dat beest?.
Ik hou ook van een lekker biefstukje op zn tijd. Niets mis mee.quote:
There's No Business Like Showbusiness.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:39 schreef golfer het volgende:
Hierna ook alweer zo'n topprogramma van TalpaTien: iets over schnabbelende b- en c- artiesten.
Beetje dit topic doorlezen hoor, jouw 'nieuws' is inmiddels achterhaald. Ik heb het niet gezien, geen Talpa op m'n (te) ouwe kijkdoos, maar zo te lezen voldoet het aan mijn verwachtingen, niets nul komma nul noppes nada, gebakken (drank)lucht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:05 schreef HuubTuub het volgende:
gut gut gut... wat een kwaliteitsprogramma... heeeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Ik heb het gevoel alsof ik de hele avond heb zitten zuipen.
Wel lachen dit nieuwsartikel.
Je hebt echt iets gemist hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Suko het volgende:
Ik heb het niet gezien, geen Talpa op m'n (te) ouwe kijkdoos, maar zo te lezen voldoet het aan mijn verwachtingen, niets nul komma nul noppes nada, gebakken (drank)lucht.![]()
Ja geweldig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:32 schreef golfer het volgende:
Bonnie: Sjeeeguaverry en zijn broer Videl Kastro leeft toch ook nog
quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:33 schreef PrinceLu het volgende:
Na jaren aanmodderen met reality TV is er nu eindelijk een geslaagd format gevonden.
M'n video blijft hier nog even lopen. Heerlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:37 schreef golfer het volgende:
Tenenkrommend en voral het programma daarna.
Tsja, en die kun je niet laten liften.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:40 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ze is gewoon ietwat gelimiteerd in haar talenten.![]()
Ja kut is datquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:58 schreef PrinceLu het volgende:
Ik geeft het nog twee afleveringen, en dan is het alweer van de buis. Mooie liedjes duren nooit lang.
Dit interview van Bonnie en Viola is ook hilarisch, staat een beetje naar t einde toequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Er rouleert ook een filmpje van Bonnie op internet van haar tijd in het BB-huis waarin ze zei dat ze 's ochtends geen kracht had, 'nog niet eens genoeg om een fles open te draaien'. Gut, ze is zo triest. Ik heb eigenlijk echt medelijden met haar.
Ze weet niet goed meer wat ze doet, voorstadium Korsakoff?
Jammer dat ze geen mensen om zich heen heeft die haar behoeden voor dit soort foute mediaverschijningen.
Bonnie: Euh euh euh euh....quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit interview van Bonnie en Viola is ook hilarisch, staat een beetje naar t einde toe
http://vrouw.nl/site/list_messages/6052
Wat irritant gemonteerd zegquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit interview van Bonnie en Viola is ook hilarisch, staat een beetje naar t einde toe
http://vrouw.nl/site/list_messages/6052
Ja maar nu hoor je niet meer wat voor boeiends Joop van Tellingen heeft te meldenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat irritant gemonteerd zeg
-edit-
ow wacht, dat muziekje hoort die kerel te overstemmen.. aaahh.
Het viel me ook op dat Viola zichzelf beter wil profileren over de rug van Bonnie.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Copycat het volgende:
Die moeten toch zelf ook met gekromde tenen naar de uitzending van gisteren hebben gekeken? Ik kreeg in ieder geval last van plaatsvervangende schaamte. Vooral voor Viool die zichzelf etaleert als high class.
Weet jij niet wat Mojito's zijn??? Te triest voor woorden. Snap ook niet dat je je hiervoor leent. Afzeiktelevisie in het kwadraat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:59 schreef arneaux het volgende:
Het viel me ook op dat Viola zichzelf beter wil profileren over de rug van Bonnie.
Dat ik me hiervoor leen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet jij niet wat Mojito's zijn??? Te triest voor woorden. Snap ook niet dat je je hiervoor leent. Afzeiktelevisie in het kwadraat.
Ja, jij ja! Hoe durf jequote:
Zo zal het inderdaad wel zijn, maar ik kan dus echt niet begrijpen dat je je 'slechte naam' van drankorgel op zo'n wijze publiekelijk wilt bevestigen.quote:Ach, Bonnie wil gewoon heel erg graag met haar hoofd op televisie, wat dat betreft is ze geen haar beter dan Viola. t Probleem is gewoon dat Viola een heks is.
Tja, dat ze een drankorgel is wist iedereen al wel geloof ik toch? Nou, dan is het misschien wel beter dat ze gewoon lekker met haar hoofd op televisie komt, misschien krijgt ze op die manier weer wat boekingen ofzo. Al met al hoeven we echt geen medelijden met haar te hebben vind ik.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, jij ja! Hoe durf je.
[..]
Zo zal het inderdaad wel zijn, maar ik kan dus echt niet begrijpen dat je je 'slechte naam' van drankorgel op zo'n wijze publiekelijk wilt bevestigen.
Dat verklaart meteen waarom jij naar DGK kijktquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef tong80 het volgende:
Alles wat jij negatief ziet zie ik positief.
Jij identificeert je met Bonnie hè ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Echt een saai programmaAls bezopen wijven BAH
Zeker Viola.
Dat word écht niks![]()
![]()
Jij met allebeiquote:Op donderdag 4 januari 2007 04:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij identificeert je met Bonnie hè ?
Sun, hier kan ik me wel in vinden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 07:50 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ik ben liever een Bonnie, iemand met een glansrijke carriere achter zich en een drankprobleem, dan zo'n smerig achterbaks wijf als Viola die denkt dat heel wat is met haar Highculturegelul over de rug van SintClaire heen. Oke. Holt heeft de bestverkopende Playboy op haar naam staan en een goedbekeken middagprogramma, maar heeft t karakter van een rotte vis. Bij Bonnie schuilt er weinig kwaad achter.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
Ik herinner me nog goed een John de Mol te gast bij Barend en Van Dorp en hoe hij uit de doeken deed wat voor televisie hij zou gaan maken. Dat was vernieuwende en kwalitatieve televisie.
Jij ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar jij nog trouwens!
Vernieuwend is het zekerquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
Ik herinner me nog goed een John de Mol te gast bij Barend en Van Dorp en hoe hij uit de doeken deed wat voor televisie hij zou gaan maken. Dat was vernieuwende en kwalitatieve televisie.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
artiestennaamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef lady-wrb het volgende:
maar wat ik me nou afvraag: is bonnie st.claire nou haar echte naam? of is het een artiestennaam?
Bonnie st Claire.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:35 schreef Ole het volgende:
[..]
artiestennaam
echte naam is Bonje Cornelia Swart
No shit Sherlock.quote:
Dat is haar artiestennaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |