quote:BONNIE EN VIOLA: SERIE OP TALPA
Bonnie St. Claire en Viola Holt zijn binnenkort in hun eigen real life-show te bewonderen. De dames, die vriendschap sloten in het Big Brother-huis, trekken voor Talpa eropuit in een camper en duiken gezamenlijk de wildernis in. Het programma kan gezien worden als opvolger van ’Gordon & Joling’. Naast hun televisiesamenwerking zullen de dames nog meer tijd samen doorbrengen. Viola Holt heeft zich inmiddels opgeworpen als de autobiografieschrijfster van Bonnie.
quote:St. Claire bij Novum: We gaan het helemaal anders doen. Het wordt een 'doe-gebeuren'. Je zal ons niet aan de koffie zien zitten. Binnenkort wordt er een pilot opgenomen voor Talpa, de vernieuwende zender. Eind deze maand wordt bekend of de serie definitief doorgaat. St. Claire maakt zich niet druk om de vraag het een succes zal worden. We hebben er heel veel zin in. We zijn gewoon twee gezellige meiden.
Preciesquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit wordt zo fout dat het haast hilarisch wordt ben ik bangIk zie het al voor me, Viola die alles bepaalt en Bonnie steeds braafjes erachteraan..
Mensen die zich willen bescheuren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:16 schreef melke het volgende:
Waarom doen ze ons dit aan en welke idioot kijkt hierna!
Enig jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:56 schreef ruby het volgende:
Het is toch hartstikke leuk als Bonnie in een dronken bui Viola probeert te tongen?
Nou, fantasie, fantasie. Eeeeh nee.quote:
Mijn God.quote:Viola Holt heeft zich inmiddels opgeworpen als de autobiografieschrijfster van Bonnie.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:56 schreef ruby het volgende:
Het is toch hartstikke leuk als Bonnie in een dronken bui Viola probeert te tongen?
Precies, één aflevering is net genoeg, voor de rest zit Viool toch maar te kliederen op (te) grote doeken, zit-ligt-hangt ze in meditatie en Bonnie hobbelt 'gezellig' met een neut mee, keuvelend hoe men er toch bij komt dat ze een drank(imago)-probleem heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 05:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt nu eens fijne televisie![]()
Ik kijk eigenlijk niet zoveel meer, te druk met mijn nalatenschap in de vorm van lettertjes op Internet achterlaten
Maar Bonnie en Viola in die in een camper door Nederland trekken en gesprekken voeren levert waarschijnlijk zulke tenenkrommende televisie op, dat het gewoon weer leuk wordt.
Voor één aflevering dan, en dan is de nieuwheid er wel weer af.
[afbeelding]
Nou, kan niet wachten.quote:Viola Holt en Bonnie St. Claire blijven schaven aan de formule van hun docusoap, waarvan de proefaflevering is afgekeurd. Nog niet bekend is wanneer de docusoap door Talpa wordt uitgezonden. "We zijn lekker bezig", zegt de 56-jarige Bonnie.
John de Mol heeft volgens de zangeres een persoonlijke richtlijn gegeven voor de tweede pilot over de twee polderdiva's. "De eerste pilot stond nog in de kinderschoenen", zegt Bonnie. "Wij hebben er kritisch naar gekeken om te zien wat beter kon." Dat is niet de schuld van Bonnie of Viola. "Het is een samenspel totdat je het goede format hebt, maar we gaan niet tot in de eeuwigheid pilots maken."
In de eerste pilot zijn alleen Viola en Bonnie te zien, zonder interactie met de buitenwereld. In de nieuwe proefaflevering gaan zij zich meer onder de mensen begeven. "Hopelijk ontstaan daaruit hilarische taferelen", zegt St. Claire. Dat moet wel spontaan gebeuren. "Het wordt geen vooropgezet lachsalvoprogramma."
De twee vrouwen raakten bevriend toen zij begin dit jaar een kamer deelden in Hotel Big Brother. "Wij zijn twee vrouwen die zóveel hebben meegemaakt", vertelt Bonnie. "We hadden elkaar zóveel te vertellen." Als raakvlak noemt zij de kritiek die Viola en Bonnie in de media hebben moeten verduren.
quote:Bonnie en Viola krijgen tv-programma bij Talpa.
Zangeres Bonnie St. Claire en presentatrice Viola Holt zijn vanaf donderdag 4 januari te zien in hun eigen realitysoap bij Talpa. Dat meldt Evert Santegoeds. In de soap met de titel Het Glas Is Halfvol struinen Bonnie en Viola allerlei feestjes af, zoals verjaardagen en premièrefeestjes. “De eerste opnamen waren gisteren bij de presentatie van het boek van Leo Blokhuis“, aldus Santegoeds. Bonnie, die regelmatig gepersifleerd wordt in Koefnoen (foto), is samen met Viola al enkele maanden bezig met deze soap.
quote:
Oké Haaibaaikequote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanaf dinsdag 2 januari !!
Zijn ze te zien
quote:
idd, wijze woorden van Albert.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:15 schreef BVO het volgende:
OMG! Ik zag het net, maar dit kan toch niet serieus zijn
.
Wijze woorden van Albert, dat el.
Tenenkrommend inderdaad.....quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef crohntje het volgende:
Oh! Wat was dat vreselijk bij Boulevard! Bonnie was dronken.....en dan die Viola ernaast lachen zovan; Gekke Bon,hihihihi, je bent dronken,hihihihi, en ik nooit, hihihihi.En dat terwijl zij ook zuipt als een debiel.
![]()
niets leuker dan die twee mutsen zichzelf belachelijk zien maken op TVquote:
Maar ook van de zatte, voor hun wel normaal. Jezus, dat ze zich niet kapot schamen voor hun familie, op z'n minst!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
idd, wijze woorden van Albert.
Beter maar niks zeggen..Maar die twee zijn wel van de zotte, niet normaal![]()
Ja, dat zijn de juist woorden, één van de weinige momenten dat ik Albert gelijk moest geven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
Hij zei zoiets dat sommige artiesten wat beter tegen zichzelf in bescherming genomen moesten worden ja.
hun vonden het ook duidelijke een beschamende vertoning.
Wat was dat verschrikkelijk zegquote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef crohntje het volgende:
Oh! Wat was dat vreselijk bij Boulevard! Bonnie was dronken.....en dan die Viola ernaast lachen zovan; Gekke Bon,hihihihi, je bent dronken,hihihihi, en ik nooit, hihihihi.En dat terwijl zij ook zuipt als een debiel.
![]()
De verslaggevert vroeg aan de twee fuifnummers wanneer ze voor het laatst Spa-rood hadden gedronken..quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
wat was dat nog maar weer over die spa rood?
1 van de twee kreeg bijna een rolberoerte van het lachen
quote:
Jazeker ook van de zatte, Ik snap niet dat La Holt en Bonnie St Claire bezopen in de uitzending waren .quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:37 schreef Suko het volgende:
Maar ook van de zatte, voor hun wel normaal. Jezus, dat ze zich niet kapot schamen voor hun familie, op z'n minst!
Albert zei wijzelijk niks..Maar ik weet dat hij flink van baalt van zulke mensenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
Hij zei zoiets dat sommige artiesten wat beter tegen zichzelf in bescherming genomen moesten worden ja.
hun vonden het ook duidelijke een beschamende vertoning.
Hun mannen?Je bedoelt Peter en Anne-Jan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker ook van de zatte, Ik snap niet dat La Holt en Bonnie St Claire bezopen in de uitzending waren .
En ik snap hun mannen niet dat ze het goed vindenIk zou me kapot schamen als iemand in mijn familie zo gedraagt en zich lazerus gaat zuipen
Word geen succes van Holt en St Clair
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:58 schreef crohntje het volgende:
Drank tast je hersenen aan...Ze kan gewoon geen zinnen meer formuleren en op woorden komen. Triest maar waar...![]()
*Maar Bon heeft héél veel meegemaakt hoor... Dat moet je niet onderschatten...*
Ow, vertel? Stond het beter dan haar oude bosje hooi?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:36 schreef Ole het volgende:
Bonnie gister nog gezien met nieuw pruikje!
Inderdaad....quote:Op woensdag 27 december 2006 17:37 schreef arneaux het volgende:
Het is goed vermaak.
Bij top 2000 a gogo.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:35 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ow, vertel? Stond het beter dan haar oude bosje hooi?![]()
(a gut... gemene El.)
Met plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:37 schreef arneaux het volgende:
Het is goed vermaak.
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij top 2000 a gogo.
Ze was weer zo lam als een kanarie. En dan met een dooie marmot op haar hoofd
Ach, het zijn tv-persoonlijkheden. Dat zijn geen echte mensen staticquote:
Dat ben ik zeker met je eens inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef static het volgende:
Ohwjee, ze gaan mee doen met de nieuwjaarsduik.
Zijn ze ook eens nuchterquote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef static het volgende:
Was net bij Boulevard.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef PrinceLu het volgende:
[..]Hoe weet je dat? Als dat echt zo is blijf ik wel uit de buurt.
Volgens mij doet ze er beter aan om haar eventuele alchoholverslaving toe te geven. Misschien krijgt tvkijkend Nederland dan medelijde met haar ofzo waardoor ze weer volle bakken trekt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:55 schreef Suko het volgende:
Bonnie wil geen 'glas is halfvol'
De opnames voor de real life soap van Bonnie St Claire en Viola Holt zijn stopgezet omdat Bonnie zich heeft teruggetrokken uit het project, dat meldt Shownieuws. Volgens de zangeres zou ze neergezet worden als karikatuur op zichzelf. Ze zou te veel worden neergezet als drankorgel. Ze neemt daarom geen nieuwe afleveringen meer op van de serie. De eerste aflevering zal dinsdag te zien zijn op Tien. (TVtoekomst/Medialog)
Ik vermoed een publiciteitsstunt, maar hoe zou het toch komen dat ze als drankorgel wordt 'neergezet.'Bonnie, kijk eens wat items terug van Boulevard of Shownieuws.
![]()
Met als slotaflevering een afspraak bij de AA.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze er beter aan om haar eventuele alchoholverslaving toe te geven. Misschien krijgt tvkijkend Nederland dan medelijde met haar ofzo waardoor ze weer volle bakken trekt.
Mee eens, maar hetzelfde geldt ook voor Viool Riool alleen zij brengt het wat 'sjieker'...denkt ze. Voor allebei is de houdbaarheidsdatum allaaaaaaaaaaang overschreden en worden door deze RLS straks alleen nog maar onthouden als die 2 verlopen verzopen wannabe diva's die ze nooit zijn geworden, en alleen daarom al zal het programma scoren. De ondergang (leedvermaak) van 2 mensen aan wie de raad dit niet te doen niet hebben willen horen. Wat een vrolijke treurnis.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef Elounda het volgende: En denk je dan dat je aan imago-building kunt doen door bij Tien in een over-geproduceerde RLS te gaan "spelen?" Ze heeft dus echt géén hersens, doorgekookt door alle petjes die ze draagt waarschijnlijk
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef static het volgende:
quote:Nieuwsjaarsduik Scheveningen gaat niet door.
De traditionele nieuwsjaarsduik in Scheveningen gaat morgen niet door. De organisatie heeft dat besloten vanwege de combinatie van harde wind en opkomend tij.
Gevaarlijk
Er zou daardoor een sterke stroming en hoge golfslag kunnen ontstaan. Daarom heeft de organisatie op advies van de reddingsbrigade, politie en brandweer besloten om het evenement af te gelasten.
39ste
De nieuwjaarsduik op het strand van Scheveningen zou voor de 39ste keer plaatsvinden. Het is nooit eerder voorgekomen dat de duik niet doorging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |