Joh.quote:
Beetje laat maar hier is er eentje:quote:
Plus een fotootje van haar en dochter Amélie. Dan weten we allemaal over wie we het hebbenquote:Bianca Hoogendijk
Bianca Hoogendijk (1960) is de echtgenote van de Nederlandse minister-president Jan Peter Balkenende. Haar bijnaam is "de stille doctor", vanwege haar academische titel en het feit dat ze nauwelijks in de publiciteit opereert.
Bianca Hoogendijk studeerde rechten. Ze leerde Jan Peter Balkenende eind jaren '80 kennen toen ze werkte als assistent bij de CDA-fractie van de Tweede Kamer. Enige tijd verloren ze elkaar uit het oog, maar in 1996 trouwde Bianca Hoogendijk met Jan Peter Balkenende na een relatie van vier jaar. Ook na hun huwelijk hadden Jan Peter Balkenende en Bianca Hoogendijk aanvankelijk een latrelatie: pas toen hun dochter Amélie werd geboren (1999) gingen ze samenwonen in Capelle aan den IJssel.
Bianca Hoogendijk is de eerste Nederlandse vrouw van een minister-president die haar meisjesnaam heeft aangehouden. Ook is ze de eerste premiersvrouw die een baan buitenshuis heeft (ze werkt als docent arbeidsrecht aan de Erasmus Universiteit Rotterdam) en die de doctorstitel heeft (en de derde met een universitaire opleiding). Haar promotie in 1999 leidde tot enige opschudding, omdat ze er in haar proefschrift voor pleitte dat een werknemer verplicht zou moeten worden de aard van zijn ziekte mee te delen aan de werkgever.
In 27 oktober 2003 werd een man met een mes in de straat waar Jan Peter Balkenende en Bianca Hoogendijk wonen aangetroffen. De verwarde man verklaarde later dat Bianca Hoogendijk hem ontboden had omdat zij burgemeester van Zoetermeer wilde worden en daar met hem over wilde praten.
quote:
quote:Jan Smit maandag presentator RTL Boulevard.
Zanger Jan Smit is maandag voor een keer presentator van RTL Boulevard . Dit heeft RTL vrijdag meegedeeld. Vaste presentatrice Daphne Bunskoek heeft werkzaamheden in het buitenland en daarom neemt de succesvolle Volendammer haar plaats in achter de desk.
Het is niet de eerste keer dat de zanger de pet van presentator opzet. Ook bij de Tros heeft hij programma's gepresenteerd. Na afloop van de Boulevard-uitzending gaat Smit chatten met kijkers van het programma.
He gemist. Ik kijk nooit als Daphne er niet zit.quote:
Deden ze goedquote:
Ze waren ook te gast bij Giel Beelen, die zette meteen hun nieuwe boek in de fik (werd uitgezonden in Boulevard).quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
He gemist. Ik kijk nooit als Daphne er niet zit.
Goede zaak kut site.quote:
Is nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:00 schreef Roi het volgende:
Jan Smith..
Met Daphne is het 10x leuker(
)
Voor het laatst zei ze zojuistquote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef static het volgende:
Vanavond is Irene er weer.
we kunnen zelf ook horenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor het laatst zei ze zojuist![]()
Ik heb anders niet gekeken. Bedankt voor het melden Haaibaaikequote:
Vertel mij wat.quote:
Daphne is pas op reis geweest voor haar werkquote:Op woensdag 13 december 2006 18:49 schreef Dos37 het volgende:
Die zal wel op reis zijn voor Travel
Die is er morgen weer.quote:
daphne werkt niet alleen voor rtl boulevard...quote:Op woensdag 13 december 2006 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daphne is pas op reis geweest voor haar werk![]()
Zeg ik toch, Daphne is pas voor RTL Travel op reis geweest.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:06 schreef janimie het volgende:
[..]
daphne werkt niet alleen voor rtl boulevard...
maar ook voor rtl travel
5xquote:Op donderdag 14 december 2006 11:16 schreef Numbie het volgende:
Volgende Week ladies week bij RTL BLVD. De presentatie zal worden gedaan door:
Ma. Wendy van Dijk
Di. Chantal Janzen
Wo. Sylvana Simons (speciale Marco Borsato aflevering!)
Do. Mirna Goosen
Vr. Catherine Keyl
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:16 schreef Numbie het volgende:
Volgende Week ladies week bij RTL BLVD. De presentatie zal worden gedaan door:
Ma. Wendy van Dijk
Di. Chantal Janzen
Wo. Sylvana Simons (speciale Marco Borsato aflevering!)
Do. Mirna Goosen
Vr. Catherine Keyl
Dat heeft Boulevard toch niet nodig, die vertraging? Live is leuk, iets mis gaan ook. Maar het ging vanaf het begin al niet goed qua storing, volgens mij zitten ze gewoon met z'n allen met bord op schoot vanaf 18.30 uur gezellig naar zichzelf te kijken.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef static het volgende:
Het is semi-live, er lopen wat bandjes mee voor het geval dat er wat misgaat; net zoals de Superbowl of de Oscars geloof ik, die worden met 15 seconden vertraging uitgezonden.
Soms wel, of ik ga punniken...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:46 schreef Mister1977 het volgende:
En word je dan wakker voor P&W?
Ik ook!quote:
Dat heb ik een half uur gekeken en de rest van en met Beau opgenomen !quote:Op donderdag 14 december 2006 17:59 schreef static het volgende:
Beau is vanavond bij Jensen te gast.
Ik kijk weer het hele uur.Tijdens BB zie ik maar de helft.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:16 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat heeft Boulevard toch niet nodig, die vertraging? Live is leuk, iets mis gaan ook. Maar het ging vanaf het begin al niet goed qua storing, volgens mij zitten ze gewoon met z'n allen met bord op schoot vanaf 18.30 uur gezellig naar zichzelf te kijken.Anyway, tot 19.00 uur kijk ik meestal om vervolgens spontaan in te dutten, duurt me gewoon te lang.
Afgelopen donderdag zou bij uitzondering de uitzending eerder worden opgenomen, ivm de opnames van een zekere feestdagshow. Alleen 20 min. voordat de gewone uitzending zou worden opgenomen kwam het bericht binnen dat R. Long overleden was, dus moest als de sodemieter een heel item in elkaar worden gezet. Er wa al wel begonnen aan een dergelijk item, maar nog niets op papier gezet. Vandaar dat het ff mis was gegaan blijkbaar... Heb het zelf niet gezien. Zat nog op werk.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:16 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat heeft Boulevard toch niet nodig, die vertraging? Live is leuk, iets mis gaan ook. Maar het ging vanaf het begin al niet goed qua storing, volgens mij zitten ze gewoon met z'n allen met bord op schoot vanaf 18.30 uur gezellig naar zichzelf te kijken.Anyway, tot 19.00 uur kijk ik meestal om vervolgens spontaan in te dutten, duurt me gewoon te lang.
Psst: RTL Boulevard. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Deel 1.quote:Op maandag 18 december 2006 14:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Deze week wordt Daphne weer een paar keer vervangen, o.a door Wendy van Dijk en Chantal Janzen.
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef ZomerDagDromer het volgende:
talent?
Maandag komt Boulevard niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:22 schreef borisz het volgende:
kwijl was leuk
maar goed nieuws maandag is La Bunskoek er weer![]()
ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maandag komt Boulevard niet.
Tweede kerstdag pas![]()
Oké, maakt ook niks uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |