quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:15 schreef static het volgende:
Ja, die bos hout was volgens mij ook te zien tijdens dat poepprogramma van Patty B.
keb niet gekeken, maar goh , iedereen is tegenwoordig lesbisch/homoquote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Hot news: Katie Melua is lesbisch!
Wat vind je van Katie''s vriendin laura Bloom?quote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Zei Kojak ookquote:Op maandag 6 november 2006 20:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat vind je van Katie''s vriendin laura Bloom?![]()
Ik zie Katie liever dan haar.
Wat LUL jij weerquote:
zou je niet zeggen als je naar haar vriend..in kijktquote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Wie? Heb niet gekeken.quote:Op maandag 6 november 2006 18:50 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk als die doos er zit.Gaat de helft van het programma over modeontwerpers die niemand kent.
nou, hè , vreselijk, maar jaaaaaaaaaaaaaaa, Static, het is wel een Victor en Rolf blousequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef static het volgende:
Kun je er nóg truttiger uitzien, Daphne?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:52 schreef static het volgende:
Al is hij van gouddraadjes en diamantjes door Chanel zelf gemaakt, milagro.
Daar zat ik nou net aan te denken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ze lijkt wel op een gouvernante zo, uit The King & I, of The Sound of Music...
Ik vind het ook een vreselijk blouse !quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef static het volgende:
Kun je er nóg truttiger uitzien, Daphne?
Dan hebben ze geen smaak Victor en Rolfquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef schatje het volgende:
Dat vreselijke blousje wat Daphne aan had is van de H&M en ontworpen door Viktor & Rolf ja.
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef Ali Salami het volgende:
Laten we blij zijn met elkaar!
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef Hapertje het volgende:
Jan Smit in onderbroek over de catwalk. Zijn jantje...Mooi!
Jaquote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef Hapertje het volgende:
Jan Smit in onderbroek over de catwalk. Zijn jantje...Mooi!
Dat is zijn vrouwquote:Op donderdag 16 november 2006 19:27 schreef static het volgende:
Op de aftiteling:
'Kleding Jan Peter Balkenende: Bianca'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |