Ja, mét kleren aan even de voetjes, knietjes gedipt (Viool viel min of meer) in het zilte sop, het is de bedoeling dat je in badtenue het ruime sop induikt of inrent, zoals je iemand zag doen. Wat een lachertje was dat zeg. En weer noemde Viool de dagelijkse drie glaasjes (en 'soms' meer) van Bonnie, van je 'vrienden' moet je het maar hebben. Ik krijg sterk het gevoel dat ze Bonnie ge(mis)bruikt om zelf weer in de picture te komen, onder het motto, 'zet een kneus naast mij' dan kom ik altijd beter uit, vals kreng ben je! Ik krijg echt met Bonnie (underdog-gevoel) te doen. nou ja, een beetje dan.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:50 schreef static het volgende:
Ze hebben het - min of meer - toch gedaan.
Volgens Daphne zag Viool er beter uit zag ik vond eigelijk dat het van überslecht naar minder slecht is gegaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:14 schreef Suko het volgende:
[..]
Ja, mét kleren aan even de voetjes, knietjes gedipt (Viool viel min of meer) in het zilte sop, het is de bedoeling dat je in badtenue het ruime sop induikt of inrent, zoals je iemand zag doen. Wat een lachertje was dat zeg. En weer noemde Viool de dagelijkse drie glaasjes (en 'soms' meer) van Bonnie, van je 'vrienden' moet je het maar hebben. Ik krijg sterk het gevoel dat ze Bonnie ge(mis)bruikt om zelf weer in de picture te komen, onder het motto, 'zet een kneus naast mij' dan kom ik altijd beter uit, vals kreng ben je! Ik krijg echt met Bonnie (underdog-gevoel) te doen. nou ja, een beetje dan.![]()
misschien moeten ze zoiets gaan doen met 2 zingende heaumeaus, dan heb je een gegarandeerd kijkcijferkanon...quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker ook van de zatte, Ik snap niet dat La Holt en Bonnie St Claire bezopen in de uitzending waren .
En ik snap hun mannen niet dat ze het goed vindenIk zou me kapot schamen als iemand in mijn familie zo gedraagt en zich lazerus gaat zuipen
Word geen succes van Holt en St Clair
![]()
Ach, die G&G fingeerde eerder ook al een ruzie, gejatte format dus, Talpa-truukjes.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien moeten ze zoiets gaan doen met 2 zingende heaumeaus, dan heb je een gegarandeerd kijkcijferkanon...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond de eerste aflevering?
Precies volgens de verwachtingen dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:34 schreef arneaux het volgende:
Omg. Het is nu al tenenkrommend.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies volgens de verwachtingen dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |