Desnoods de kopiequote:
Waarom heet het dan in hemelsnaam het "breezah" topic?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:23 schreef master_X het volgende:
ja of gewoon een mooi meisje posten mag ook hoor![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Boombastic het volgende:
Die rechter heeft iets te veel geslikt en gespoten:D
XDquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:45 schreef Raphaelo29 het volgende:
Twee Vochtige Plasgootjes
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey dat is mijn pas, afblijven.
Het gaat om het ideequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:42 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
![]()
Diegene die jou misbruikt/gebruikt heeft zo'n pas nodig
![]()
![]()
1990....
1990 is tof jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:42 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
![]()
Diegene die jou misbruikt/gebruikt heeft zo'n pas nodig
![]()
![]()
1990....
quote:zooooooo moooooooooi! .. mijn sexyheid !loveyouu baby !
dit is een verrekt geyle fotoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
[afbeelding]
Die expressie op d'r gezicht als d'r moeder d'r bij de tieten pakt.Zo Mooi.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:16 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
lijkt wel op Moshgirl![]()
[afbeelding]
hahah die ken ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:01 schreef clemensmaxt het volgende:
[afbeelding]
breezaahhh
[afbeelding]
niks van denken verder... altijd goede sfeer met de mede-kamp bewoners!
http://www.sugababes.nl/EyesDontLie/pics
Hihiquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:46 schreef clemensmaxt het volgende:
[afbeelding]
die moeder
[afbeelding]
HEEEEL sexy pose, en mooooie ogen
http://www.sugababes.nl/!!!!!!_kelly/pics
Niet te kort dit echt lachenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
[afbeelding]
Die expressie op d'r gezicht als d'r moeder d'r bij de tieten pakt.Zo Mooi.
van de 7e foto linx hoe oud is die chick???quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:26 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
lekkahhh
[afbeelding]
die linker hhaah
[afbeelding]
schrik ... alleen die hele site al man alleen maar vage foto... http://www.sugababes.nl/*LIKEHEAVEN/pics
[afbeelding]
auto slaap altijd lekker na een breezzahhh op
[afbeelding]
begint alweer wat te worden![]()
[afbeelding]
more![]()
[afbeelding]
doe die linker maar
[afbeelding]
breezah gedrag ,,, dit stond er onder /...
Lief klein konijntje had een vliegje op zn neus iedereen doet gwn mee op de videochat ;')
dit was het weer even![]()
Jij ook hierquote:
Hoe heet die chick van wie die tiet is :!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:49 schreef classpc het volgende:
Hé mensen, ik ben ook nog even wat foto's tegen gekomen. Ik zal ze hier maar eens even plaatsen:
-weg-
Profiel: http://www.sugababes.nl/*SweetSex* Net geblokkeerd, zie ik
Hoe sommige mensen zich op de foto zetten / laten zetten
En dat alleen voor die nummer 1 positie op SB/SD... echt triest. Nouja, da's mijn mening dan he.
Als ze het zelf cool vinden en ze voelen zich er goed bij, dan vind ik het oké.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Profiel: http://www.sugababes.nl/;;*HusselBaby_!
Staat die linker nou op d'r tenen om groter te lijken????quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:20 schreef demonseeker14 het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse? jezussodekanker.![]()
![]()
Zo ietsquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:05 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Staat die linker nou op d'r tenen om groter te lijken????![]()
Holy shit!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:11 schreef zerocool12342 het volgende:
[..]
Zo iets
[afbeelding]
Op lowlands kunne ze der ook wat van
haha wtfquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:11 schreef zerocool12342 het volgende:
[..]
Zo iets
[afbeelding]
Deze foto bestaat volgens mij al wat langer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:11 schreef zerocool12342 het volgende:
[..]
Zo iets
[afbeelding]
That's the questionquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:30 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat is dat voor een mismaakte klapmongool?
Ik vind het niet echt geil zoals die linker kijktquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Als ze niet zo geil zou uitkijken zou de linker misschien knap zijn
Jezus gristus wat is dat erg zeg :! je zal toch met zo'n smoel geboren zijn :! dan doe je gewoon een masker op! maar is dat een meisje? of watquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef Badabingea het volgende:
Jezus Christus, hartverzakking hier..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze staat op SugaBABES dus denk dat het een meisje is, maar heb zo mijn twijfels. Als "het" een pik zou hebben dan zou ik niet raar opkijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef zerocool12342 het volgende:
[..]
Jezus gristus wat is dat erg zeg :! je zal toch met zo'n smoel geboren zijn :! dan doe je gewoon een masker op! maar is dat een meisje? of wat
Dacht je dat ik dat meende..quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:36 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt geil zoals die linker kijkt
Wat is datquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
denk het wel, met die paarden enzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:20 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dacht je dat ik dat meende..![]()
edit; wat heeft dat ding met haar neef? Woont ze in een incestgehucht ofzo?![]()
In het Ajaxtopic is nog eens een keer een gifje langsgekomen van iemand die haar liet "morphen" naar KJH. Geen idee echter waar dat gifje is gebleven.quote:
Die jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:39 schreef DJBob het volgende:
Ik heb hem toevallig gister gezien op een ouder topic, zal hem even voor jullie opzoeken
EDIT:
Hier istie dan![]()
[afbeelding]
Vraag ik me ook afquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoe krijg ik dit topic in Myat?
X-men!! Save me from that mutantquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
quote:
Was t nodigquote:
uiteraard niet een eervol plekje in t Breezer topicquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef LeoVulpes het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dan?
1e foto beetje kleine tieten maar verderquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef Mr.G het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Belgie![]()
erg goed, ik doe namelijk erg mijn best om een aandachthoer te worden hier.. Verder moet je inzien wat parodie en grapje betekentquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef master_X het volgende:
whaa en dat ook op 1 form haha en hoe voel je je nu ? er ook tussen staat?
en weet jij toevallig wie dit is? bron/url..quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/900566/3/50#41037261]maandag 21 augustus 2006 18:31
!:
Leeftijd 26 jaar. Die is echt geen 26, op zn minst 40 ofzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:59 schreef lenn- het volgende:
[afbeelding]
dit ben ikke dus en ik geef geen commentaar
http://www.sugababes.nl/**sexygreetje**
al die greetjes zijn zo lekker joh!
ouwe snoeperdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:50 schreef Neurotica het volgende:
[..]
en weet jij toevallig wie dit is? bron/url..
neep weet ik niet komt van andere site genaamt www.lekkerding.com gehost onder mijn eigen upload mapjquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:50 schreef Neurotica het volgende:
[..]
haha ik ken haar welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:01 schreef clemensmaxt het volgende:
[afbeelding]
breezaahhh
[afbeelding]
niks van denken verder... altijd goede sfeer met de mede-kamp bewoners!
http://www.sugababes.nl/EyesDontLie/pics
zker niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:59 schreef zerocool12342 het volgende:
[..]
neep weet ik niet komt van andere site genaamt www.lekkerding.com gehost onder mijn eigen upload mapjwant op lekkerding.com hebben ze plaatjes jat beveiliging:)
Vind je der zo lkr dan?
Ik ken deze nog van het oude Breezah topic uit GCquote:
Dan begrijp je ineens waarom Henk Westbroek er een nummer over zingtquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef Mr.G het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Belgie![]()
GC? wtf is GCquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ken deze nog van het oude Breezah topic uit GC
General Chatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:14 schreef zerocool12342 het volgende:
[..]
GC? wtf is GC
Geile club ofzo?
Budweiser is inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:28 schreef zerocool12342 het volgende:
Owop die manier
[afbeelding]
[afbeelding]
Bud 2
[afbeelding]
![]()
nog meer posten?? van het leuke tennis meisje??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:35 schreef KansloosForEver het volgende:
hmmm, leuk tennismeisje in het roze
ik weet wel dat iemand me die foto ooit gestuurd heeftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:50 schreef Neurotica het volgende:
[..]
rukvoer_O_quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef zerocool12342 het volgende:
[..]
nog meer posten?? van het leuke tennis meisje??
LOOK THERE IS A WILD RABIËD WHALE BEHIND YOU!quote:
Ik ookquote:
Echt zown smack in the facequote:
"Mama, er komt een tampon uit mijn oor!"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:07 schreef Geeranne het volgende:
[afbeelding]
Check mii nieuwe tas! Tan2spang.
Deze heeft toch helemaal niks met Breezah te maken... hij trekt ze hoogstens aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:30 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
raad wat voor enge ziekte ik heb![]()
Bow wow wow jippie jo jippie jeejquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef stame het volgende:
[..]
Deze heeft toch helemaal niks met Breezah te maken... hij trekt ze hoogstens aan
Das toch die bow wow ofso
Ja die jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:07 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Bow wow wow jippie jo jippie jeej![]()
haha die manna ken ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:07 schreef Geeranne het volgende:
[afbeelding]
Check mii nieuwe tas! Tan2spang.
Probleem is dat je zelfmoord wil plegen als je er langer dan een minuut naar moet luisterenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef zerocool12342 het volgende:
Damn wat een post's hahaha wie verveelde zich
maar cker paar mooi chika's er tussen die wel 1 tje lusten
ze hoeven niet te pratenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Probleem is dat je zelfmoord wil plegen als je er langer dan een minuut naar moet luisteren
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef zerocool12342 het volgende:
Dhr. Kansloos 4 evah had wat besteldkomt tie dan he
[afbeelding]
MMM
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:16 schreef xFriendx het volgende:
http://www.sugababes.nl/aardbeitje1984/pics
Ik hou het maar even bij een linkje, deze pagina is nou net zo mooi gevuld, dan doe ik deze foto's er niet tussen.
Ik neem aanstoot aan die linkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:16 schreef xFriendx het volgende:
http://www.sugababes.nl/aardbeitje1984/pics
Ik hou het maar even bij een linkje, deze pagina is nou net zo mooi gevuld, dan doe ik deze foto's er niet tussen.
Damn heej wees dan gewoon eerlijk over je zelf zet dan geen foto's er op en zeg dat je 70 Kg ben :! lkr d0m maar laat me raden 120 kg in de beurt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:20 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]![]()
Lengte 166 cm.
Gewicht kg.
Schoenmaat 39
Kleur ogen blauw
Kleur haar rood
Zal ze die bewust niet ingevuld hebben
hahaha pr8tig ditquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:43 schreef Monotomo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wjHn8dTNxRs
2 breezers op een nmmr van Rob Mayth.. (Filmpje)
Waarom heb je 30 foto's van hem ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:17 schreef liiszle het volgende:
ik zal maar weer mn mond houden over marvin
maar ik he nog zon 30 fotos hem op mn pc
de een nog breezer-der dan de andere
Whahaha humor!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:36 schreef alors het volgende:
http://www.superdudes.nl/Mnrtje*Marviin/pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
jij vind die zeker lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:17 schreef liiszle het volgende:
ik zal maar weer mn mond houden over marvin
maar ik he nog zon 30 fotos hem op mn pc
de een nog breezer-der dan de andere
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:40 schreef Beach het volgende:
[..]
jij vind die zeker lekker![]()
dan is dit ook wel wat voor jou:
[afbeelding]
omdat t vroeger een vriendje van me was,,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom heb je 30 foto's van hem ?![]()
pahhaa was me nog nie opgevalen is idd behoorlijk fout...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Mislukte photoshop, zie die zwarte vlekken dan, haha!![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
omdat t vroeger een vriendje van me was,,
oke ik dacht dat een of anders breezag persoon was hahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef stame het volgende:
[..]
Deze heeft toch helemaal niks met Breezah te maken... hij trekt ze hoogstens aan
Das toch die bow wow ofso
Wat is dat voor chatbox??quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:26 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
breezah gedrag ,,, dit stond er onder /...
Lief klein konijntje had een vliegje op zn neus iedereen doet gwn mee op de videochat ;')
dit was het weer even![]()
Popjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef alors het volgende:
http://www.sugababes.nl/*!!!Tatjana^/pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/!!!_DiiOnnee^/pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/;DOM^BLONDJE/pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/___valerie*~/pics
niet echt breezah, maar wel een mooi meisje, weer eens wat anders dan brakke webcamfoto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef Sloffie het volgende:
en we hebben weer een ras echte Fok!er![]()
![]()
![]()
Deze sukkel is echt dé man!
![]()
![]()
![]()
Hij móet gewoon een grap makenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Koepert het volgende:
[..]Mijn eten, wat doe je? Kan ik mn monitor weer gaan poetsen
![]()
![]()
![]()
ODFG (Oh dear fucking God)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef Sloffie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dat hoop ik toch goddomme wel voor m. Aan de andere kant, die wannabe negers kom je overal tegen.quote:
wat een lelijke piercingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef Koepert het volgende:
Beetje meer eten meisje
In plaats van alleen maar te gluren, draag ik nu ook ns wat bij![]()
Mehehehehquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef Sloffie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Oh, stoute SexyRomeo toch! Ja, ik zag ook meteen iets aan je sexy foto's.. je hebt gewoon 'iets' wat anderen niet hebben, weet je. Het is inderdaad een gift of luvvv.quote:SexyRomeo zei :
Yo.Ik zie gewoon een lekkere ladyyyy en de rest komt vanzelf, dat izzz mijn gave van god weetje. Hij zag mij en hij dacht 'ik ga hem de gift of luvvv geven, yo'.
Hee bel mij op mijn mobiel.
Wat is daar in godsnaam breezer aan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef TimC het volgende:
[afbeelding]
Lol me oude klasgenoot links... hoe zielig....
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:47 schreef Multiply het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam breezer aan?
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef Sloffie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorrie hoor, maar waar zijn de breezers? Ze staan gewoon samen leuk op de foto?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef TimC het volgende:
[afbeelding]
Lol me oude klasgenoot links... hoe zielig....
Ken je klassiekers...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef Sloffie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh my god die foto'squote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:26 schreef zerocool12342 het volgende:
die gast is magic stick op xseno ken em wel
http://www.xseno.nl/:MAGICSTICK
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:26 schreef zerocool12342 het volgende:
die gast is magic stick op xseno ken em wel
http://www.xseno.nl/:MAGICSTICK
die ken ik ook alquote:
HAHAHAHAAA dat kun je niet menen, die Robin gast, op al die foto's zelfde kut kopquote:
Denk dat er een boos is :|quote:ik word dus zo sgijtziek van da gezeik over breezer sletjes.. iemand hoeft nog maar 1x een woord een bietje scheef te type en dr kome gelijk 10 jankende kindjes over breezertaal zeike.. oke het is irritnat als iemand hele zinne zo gaat type maar wa maakt het nou wir uit als iemand een x een paar woordjes raar typt
n paar w0ordJs raar tYpt..
SGIJTAAN laat mense lekker type hoe ze zelf wille en ga niet bij een topic die heel erges anders over gaat lope mauwe over mense die breezer taal gebruike.. & als mense zegge ik wil buddys wa sgijt jou da nou daar is deze site tog voor gemaakt fnie dan?
euh, njha.. 2 jaar geleden had ik dr een aantal in mn lijst, onderandere carstenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ken jij alle breezerboys ofzo?
Heb aantal topics geleden wat 'oude' breezer fotos gepost.. en geloof dat er in dit deel ook nog een staat (van mn kont ofzo.. vraag me nog steeds af hoezo ie hier staat..)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Liiszle, hoevaak ben je zelf al hier voorbij gekomen?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:20 schreef Snever het volgende:
[..]
haha, lache als die zuig zeug in die badkuip valt
Ik vind jou anders ook best wel erg breezah. http://fotoboek.fok.nl/liiszlequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
Heb aantal topics geleden wat 'oude' breezer fotos gepost.. en geloof dat er in dit deel ook nog een staat (van mn kont ofzo.. vraag me nog steeds af hoezo ie hier staat..)
je hebt dikke tieten, post daar eens een foto vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
Heb aantal topics geleden wat 'oude' breezer fotos gepost.. en geloof dat er in dit deel ook nog een staat (van mn kont ofzo.. vraag me nog steeds af hoezo ie hier staat..)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:40 schreef znarch het volgende:
[..]
je hebt dikke tieten, post daar eens een foto van
Vrij subtiel gebracht ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:40 schreef znarch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:17 schreef KansloosForEver het volgende:
Enne, ik wil graag meisjes met blond haar met rode tint en sproetjes.....helpen jullie mij zoeken, lieve medefokkers?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:40 schreef KansloosForEver het volgende:
hmmm ik dacht meer aan deze rechtse:
[afbeelding]
webcam staat rechts, beeldscherm staat links.. en idd weinig zin om cam te verplaatsenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef Badabingea het volgende:
Is links je "beste" kant Lizzle? Omdat je alleen maar die kant laat zien op die webcam foto's? Of heb je gewoon geen zin om je webcam te verplaatsen?
Djvt...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
webcam staat rechts, beeldscherm staat links.. en idd weinig zin om cam te verplaatsen
Aan de rechter kant zit dood weefselquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef Badabingea het volgende:
Is links je "beste" kant Lizzle? Omdat je alleen maar die kant laat zien op die webcam foto's? Of heb je gewoon geen zin om je webcam te verplaatsen?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:14 schreef Chau het volgende:
[..]
Aan de rechter kant zit dood weefsel
Jullie zien alleen mn rechter kantquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:14 schreef Chau het volgende:
[..]
Aan de rechter kant zit dood weefsel
Nah ze is geen breezahquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:34 schreef mic_forever het volgende:
ik vind lisszle wel lief
ze komt er nog voor uit dat ze breeza is
min of meer..
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
webcam staat rechts, beeldscherm staat links.. en idd weinig zin om cam te verplaatsen
Ze is een echt PB'tjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:40 schreef znarch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:57 schreef degelebeer het volgende:
[afbeelding]
Gar nicht slecht, toch jongens?
echt niet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:57 schreef degelebeer het volgende:
[afbeelding]
De linker nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:57 schreef degelebeer het volgende:
[afbeelding]
Gecondoleerd man.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef degelebeer het volgende:
Met die linker heb ik vorige maand het bed van mijn ouders uitgetest![]()
Breezerpalerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef degelebeer het volgende:
Met die linker heb ik vorige maand het bed van mijn ouders uitgetest![]()
Je bedoelt zeker snag-it? Das voor screenshotsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej ff een vraagje, hoe maken jullie filmpjes?? Ik heb net snap-it geprobeerd maar dat werkt voor geen meter![]()
En webcam pr0n!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker snag-it? Das voor screenshots![]()
ja was een typo, maar met snag-it kun je toch ook een streams opnemen?? Was trouwens sowieso het verkeerde topic hier hehe (tis nog vroeg, sorry) maar bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker snag-it? Das voor screenshots![]()
Gebruik fraps, is nog gratis ook
preciesquote:
Boeiend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:43 schreef KansloosForEver het volgende:
Volgens mij vinden jullie iedereen die op de foto staat gelijk een breezer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |