HAHAHAHAAA dat kun je niet menen, die Robin gast, op al die foto's zelfde kut kopquote:
Denk dat er een boos is :|quote:ik word dus zo sgijtziek van da gezeik over breezer sletjes.. iemand hoeft nog maar 1x een woord een bietje scheef te type en dr kome gelijk 10 jankende kindjes over breezertaal zeike.. oke het is irritnat als iemand hele zinne zo gaat type maar wa maakt het nou wir uit als iemand een x een paar woordjes raar typt
n paar w0ordJs raar tYpt..
SGIJTAAN laat mense lekker type hoe ze zelf wille en ga niet bij een topic die heel erges anders over gaat lope mauwe over mense die breezer taal gebruike.. & als mense zegge ik wil buddys wa sgijt jou da nou daar is deze site tog voor gemaakt fnie dan?
euh, njha.. 2 jaar geleden had ik dr een aantal in mn lijst, onderandere carstenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ken jij alle breezerboys ofzo?
Heb aantal topics geleden wat 'oude' breezer fotos gepost.. en geloof dat er in dit deel ook nog een staat (van mn kont ofzo.. vraag me nog steeds af hoezo ie hier staat..)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Liiszle, hoevaak ben je zelf al hier voorbij gekomen?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:20 schreef Snever het volgende:
[..]
haha, lache als die zuig zeug in die badkuip valt
Ik vind jou anders ook best wel erg breezah. http://fotoboek.fok.nl/liiszlequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
Heb aantal topics geleden wat 'oude' breezer fotos gepost.. en geloof dat er in dit deel ook nog een staat (van mn kont ofzo.. vraag me nog steeds af hoezo ie hier staat..)
je hebt dikke tieten, post daar eens een foto vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
Heb aantal topics geleden wat 'oude' breezer fotos gepost.. en geloof dat er in dit deel ook nog een staat (van mn kont ofzo.. vraag me nog steeds af hoezo ie hier staat..)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:40 schreef znarch het volgende:
[..]
je hebt dikke tieten, post daar eens een foto van
Vrij subtiel gebracht ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:40 schreef znarch het volgende:
[..]
je hebt dikke tieten, post daar eens een foto van
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:17 schreef KansloosForEver het volgende:
Enne, ik wil graag meisjes met blond haar met rode tint en sproetjes.....helpen jullie mij zoeken, lieve medefokkers?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:40 schreef KansloosForEver het volgende:
hmmm ik dacht meer aan deze rechtse:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |