het zit je nog steeds dwars he dat je topic gepwned isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ja we moesten eerst die andere nog vol maken met die briljante TT
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:27 schreef jpjedi het volgende:
mail binnen Ijsmuts.!!!![]()
Ik ga ze volgende week doorsworstelen en gegevens filteren.
van kikkervisje naar kikkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:28 schreef Mr_Baus het volgende:
Mogguh!
[afbeelding]
![]()
nog 10000 puntjes en dan heb ik eindelijk een beetje een echte rang![]()
leuke signature onder je mail...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ga nu ff 1999-2004 sturen en je heel veel succes wensen met je analyse
![]()
Je mag het zelf ook aanpassen in de wiki, moet je ook gelijk alle andere goedzettenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:39 schreef Daboy het volgende:
Ik hoor niet meer onderaan te staan in de ranking
zou ook niet weten hoe ik die hier moet tonen..maar tis wel leuk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
weet niet hoe je die hier moet posten, maar is een echt TOP RUK MATERIAAL![]()
gaan we zo beginnen... nou laat maar danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je mag het zelf ook aanpassen in de wiki, moet je ook gelijk alle andere goedzetten![]()
kijken of het lukt:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zou ook niet weten hoe ik die hier moet tonen..maar tis wel leuk.![]()
hoe heb je dat nou gedaan? ben wat aan het kutten geweest maar ik kwam niet verder dan losse plaatjes.quote:
Ik heb anders nog wel wat voor je wat ook werktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:25 schreef jpjedi het volgende:
ik heb gvd heel de nacht plat gelegen en kon geen enkele positie vinden die goed lag. Mijn spierverslapppers worden ook voorgeschreven als slaapmiddel dus aan nachtrust ontbreekt het me niet.![]()
Nu mag ik even aan de pc van mijn schatje.![]()
JA! En nu weer klaar met die pc jp!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:25 schreef jpjedi het volgende:
Nu mag ik even aan de pc van mijn schatje.![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel wat voor je wat ook werkt![]()
ff plaatje via google opgezocht en hier naar gezet, maar kon hem eerst niet vinden. tik ik iets van stripper in, krijg ik me daar toch plaatjes op mn monitorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hoe heb je dat nou gedaan? ben wat aan het kutten geweest maar ik kwam niet verder dan losse plaatjes.
niet zo zeiken maar spammen joh nerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:07 schreef Sickert het volgende:
Lol
weer 2 topics
maak nu eerst deze vol! en dan die andere !! of laat die andere dichtgooien ofzo jezus
ijsmuts!! noob!
we spammen godver eerst die andere vol!
daarna deze!
een tvp hier plaatsen mag wel
in dat andere topic jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet zo zeiken maar spammen joh nerd![]()
net of je die nog nooit gezien hadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ff plaatje via google opgezocht en hier naar gezet, maar kon hem eerst niet vinden. tik ik iets van stripper in, krijg ik me daar toch plaatjes op mn monitor![]()
nee, er ging een wereld voor me open, HEB GEWOON TIETEN GEZIEN< MN WEEKEND KAN NIET MEER STUKquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
net of je die nog nooit gezien had![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, er ging een wereld voor me open, HEB GEWOON TIETEN GEZIEN< MN WEEKEND KAN NIET MEER STUK![]()
is er nog meer danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
wacht maar tot je dan derest ziet![]()
![]()
die is toch werken en het draadloos netwerk wat zorgt voor haar verbinding loopt via mn kamerquote:
dat doen we speciaal voor jou! morgen sluiten we hemquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
He het andere topic gaat lekker sneller
Ik ga special naar Canada om tieten te zien, schijnt dat ze ze daar ook hebben
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:41 schreef Timminater het volgende:
ze moeten wel beide actief blijven, anders ist niet leuk voor sickert
DEKKERED, N00Bquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:07 schreef Sickert het volgende:
Lol
weer 2 topics
maak nu eerst deze vol! en dan die andere !! of laat die andere dichtgooien ofzo jezus
ijsmuts!! noob!
we spammen godver eerst die andere vol!
daarna deze!
een tvp hier plaatsen mag wel
ja gvd deze stond niet op de pagina vanochtend dus maak ik een nieuwe aanquote:
DEKKERED, JE AVATAR IS DOODquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja gvd deze stond niet op de pagina vanochtend dus maak ik een nieuwe aan
in het weekend probeer ik wat tijd aan mn vrienden en vriendin te besteden en ben ik niet 24/7 achter mn pcquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee ijsmuts waarom post je in het weekend zo weinig?!
en maar klagen over teamwork, we kunnen niet eens afspreken om 1 topic te openenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:07 schreef Sickert het volgende:
Lol
weer 2 topics
ijsmuts!! noob!
Mag dat dan alquote:
Ik nietquote:
met je neefje van 5 samen een jointje rokenquote:Op maandag 21 augustus 2006 06:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
in het weekend probeer ik wat tijd aan mn vrienden en vriendin te besteden en ben ik niet 24/7 achter mn pc![]()
vandaag ga ik ook niet spammen, ben gisteravond naar mn ouwelui gegaan en zometeen ga ik met mn neefje van 5 naar amsterdamhij woont in creil en heeft zn hele leven alleen nog maar trekkers en boerderijen gezien, wat zal er een wereld voor hem open gaan als we straks in de bananenbar aan de sjampie zitten met een jointje
![]()
morguh trouwensik ga er vanuit dat jullie dit topic ff volspammen vandaag zodat morgen die andere weer open kan
![]()
Aah! Wat lief van je dat je dat manneke mee genomen hebt!quote:Op maandag 21 augustus 2006 06:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
in het weekend probeer ik wat tijd aan mn vrienden en vriendin te besteden en ben ik niet 24/7 achter mn pc![]()
vandaag ga ik ook niet spammen, ben gisteravond naar mn ouwelui gegaan en zometeen ga ik met mn neefje van 5 naar amsterdamhij woont in creil en heeft zn hele leven alleen nog maar trekkers en boerderijen gezien, wat zal er een wereld voor hem open gaan als we straks in de bananenbar aan de sjampie zitten met een jointje
![]()
morguh trouwensik ga er vanuit dat jullie dit topic ff volspammen vandaag zodat morgen die andere weer open kan
![]()
Niet mee eens! Ik ben zelf tussen de boederijen enz opgegroeid en mijn leven begon pas toen ik daar vertrok! Wat een dooie boel daar! Je mist echt zoveel als je in zo'n omgeving woont!!! Bah!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:23 schreef Daboy het volgende:
Laat dat jong lekker tussen de boerderijen en de trekkers Ijsmuts..
Een betere jeugd kan die knul niet hebben
Grote smurf vertelde over teamspeak toen zijn microfoon het nog deed, dat morgen 1.4 word verwacht. maar je weet natuurlijk nooit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:47 schreef RudyCarell het volgende:
Al wat bekend over 1.4 eigenlijk... Of moeten we weer gewoon een maand of twee wachten... STELLETJE HONDEN daar bij EA... But what else is new...
??? WERKEN BEDOEL JE?!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:53 schreef Incolumis het volgende:
vullen!!!!
IK VIND HET NIET EERLIJK! AL DIE MENSEN DIE ZOMAAR VAKANTIE MOGEN NEMEN!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja![]()
maar nog een weekje en dan vakantie![]()
Dat is niet al te best geregeld dan, ik heb gelukkig standaard 36 dagen per jaar... En vrije dagen moeten 24 uur van tevoren worden besproken...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
IK VIND HET NIET EERLIJK! AL DIE MENSEN DIE ZOMAAR VAKANTIE MOGEN NEMEN!
Ik mag potver pas in oktober en heb dus sinds mei nog maar 2 of 3 losse dagen gehad!![]()
Ik maak schoolboeken, dus is het vanaf mei tot en met september mega druk omdat alles af moet zijn voor het nieuwe schooljaar begint. Het is dus algemeen bekend dat het vanaf mei tot eind september niet mogelijk is om vakantie te nemen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat is niet al te best geregeld dan, ik heb gelukkig standaard 36 dagen per jaar... En vrije dagen moeten 24 uur van tevoren worden besproken...
@Escape: Was je Medusa-mic ook kapot
LoL ...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:20 schreef staticdata het volgende:
rare bazen heb je! maar zo gaat het wel vaker.
Die gasten beseffen vaak niet dat als je geen vrij krijgt je ook de kans op eventuele ziektes etc vergroot, en dan zitten ze helemaal met de gebakken peren.
Anders ga je helemaal paranoide door de telefoon doen.
en nu is ze weer terug bij af.,..quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Niet mee eens! Ik ben zelf tussen de boederijen enz opgegroeid en mijn leven begon pas toen ik daar vertrok! Wat een dooie boel daar! Je mist echt zoveel als je in zo'n omgeving woont!!! Bah!
ga je nou mee naar de jubileumdag? ik moet het onderhand nu weten!.. heb nog een switchplekje vrij namelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:01 schreef egg-bird het volgende:
Goedemorgen allemaal...
gister avond na alle comotie in men private life toch nog een redelijk goede ronde gedaan maar goed.
@ inco.. heracles was STUKKEN beter dat twente.. dus gefeliciteerd denk ik dan maar
Nou ik vind het hier echt niet zoals ik vroeger bij mijn ouders woonde hoor manneke!quote:
ik ben nog steeds op zoek naar een paar kisten of bergschoenen. ik ga men familie wel ff door bellen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ga je nou mee naar de jubileumdag? ik moet het onderhand nu weten!.. heb nog een switchplekje vrij namelijk.
volgens mij wil jp gewoon een ja of nee horen. het zal toch niet zijn dat het afhankelijk is van schoenenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:37 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik ben nog steeds op zoek naar een paar kisten of bergschoenen. ik ga men familie wel ff door bellen...
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij wil jp gewoon een ja of nee horen. het zal toch niet zijn dat het afhankelijk is van schoenen
pffff geef je maat ff..denk dat ik wel 6 paar heb liggen en neem ik die voor je mee..maten 43-44-45.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:37 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik ben nog steeds op zoek naar een paar kisten of bergschoenen. ik ga men familie wel ff door bellen...
nou denk t wel omdat je zonder goede schoeisel niet mag mee doen... als ik geen goed schoeisel kan bemachtigen ga ik niet mee. kan ik t wel. dan ga ik wel mee...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij wil jp gewoon een ja of nee horen. het zal toch niet zijn dat het afhankelijk is van schoenen
camonet.nl heb zelfd de Magnum Stealth gehaaldquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:37 schreef egg-bird het volgende:
[..]
Oh kan ik een maatje 43 bij je reserveren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pffff geef je maat ff..denk dat ik wel 6 paar heb liggen en neem ik die voor je mee..maten 43-44-45.
44-45 moet goed zijn. ik laat t vanavond weten... IK ZWEER!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pffff geef je maat ff..denk dat ik wel 6 paar heb liggen en neem ik die voor je mee..maten 43-44-45.
camonet heb ik een paar topics terug nog gepost als linkje... die magnum stealth zijn wel vet... vind t alleen beetje jammer om nieuwe kisten te halen voor t jubileum als ik ze zeggen en schrijven 1 x in t jaar aantrekquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
camonet.nl heb zelfd de Magnum Stealth gehaald
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
PS BB is weer begonnen, maar denk niet dat iemand dat hier kijkt
mijn gedachte nu?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
jaen ik zie nu de gedachte die je nu heb
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
lies wel..quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
dat is in hoge werkschoenen dus 44-45..quote:
nog niet, pm maar op xfire als je er bentquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:58 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha ik wel. gisteren ook nog ff gekeken haha...
@ inco. zit je op de server? ben nu vrij en met een half uur max.. ook op de server.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mijn gedachte nu?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij klef??? huh?!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef Sickert het volgende:
Lies en JP wat zijn jullie klef zeg!!
bah bah!
en trouwens bij die ene foto van die olifant.. er zit poep op zn kont !![]()
Morpheus heb je The Sentinel al gezien?quote:
Jp heeft m weer aan op msnquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wij klef??? huh?!
Wat waar hoe wanneer? en vooral; waaruit trek je die conclusie?!
of waar hangt je camera????
Ja daar wil ik heen! Ben van plan er deze week nog heen te gaan! Trailer zag er goed en spannend uit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Morpheus heb je The Sentinel al gezien?
dat is een film voor jou, Keifer Sutherland speelt daar de hoofdrol.
Ik heb deze afgelopen week gezien en hij is best spannend
http://www.imdb.com/title(...)reenplay-E26793-10-2
Je kan oook ff op ftd kijken Frank.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja daar wil ik heen! Ben van plan er deze week nog heen te gaan! Trailer zag er goed en spannend uit.
Kiefer Sutherland aka Jack Bauer ruled!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je kan oook ff op ftd kijken Frank.
[afbeelding]
was aar om te stangen Frank.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]No way, ik download geen films.
wel raar dat je laatst aan mij vroeg of ik de serie 24 seizoen 5 op dvd wilde leveren aan jou omdat je zolang moest wachten totdat ie nederland verscheen als retailquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]No way, ik download geen films.
Klopt maar dat was alleen omdat het zo gruwelijk lang duurt voordat 24 Seizoen 5 in NL eens op DVD verschijnt. Maar inmiddels heb ik er nog niks van gezien en wacht ik tot eind van het jaar totdat de DVD Box in de winkels ligt...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wel raar dat je laatst aan mij vroeg of ik de serie 24 seizoen 5 op dvd wilde leveren aan jou omdat je zolang moest wachten totdat ie nederland verscheen als retail
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wel raar dat je laatst aan mij vroeg of ik de serie 24 seizoen 5 op dvd wilde leveren aan jou omdat je zolang moest wachten totdat ie nederland verscheen als retail
Kun je ook ff voor mij kijken ajb? Ik heb maat 42-43. En als je ook voor mij een veiligheidsbril kunt apart houden ...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kdoe gewoon mn zonnebril opquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Kun je ook ff voor mij kijken ajb? Ik heb maat 42-43. En als je ook voor mij een veiligheidsbril kunt apart houden ...![]()
BTW, die brillen daar zijn imo echt waardeloos, te groot log en je ziet geen flikker na ff wat rennen ...
En ze zijn lelijk ...
me too... en hier in leiden hebben ze wel visors voor schietsport, kijk wel ff wat die kosten...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
kdoe gewoon mn zonnebril op
en een bandana omala solid snake
doe datquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
me too... en hier in leiden hebben ze wel visors voor schietsport, kijk wel ff wat die kosten...
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
doe dat
spreek je er morgen wel ff om op msn laat maar wetenals ze niet duurder zijn als 15,- a 20,-
mag je er meteen 1 kopen![]()
vooral voor jou! jij hapt nog al graagquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bescherming voor je mond is ook fijn...
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bescherming voor je mond is ook fijn...
paintball is voor wankers vergeleken bij dit Frankquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehehe
Een paintball recht op je bek doet erg veel pijn kan ik je vertellen
hoe ging je her?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Nog ff wat foto's van airsoften:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
de kolf van mijn geweer kan ook hard aankomen op je mooie glazuur laagquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:44 schreef jpjedi het volgende:
We kopen voor lies een halfgelaat skimasker zodat haar gebit ook beschermd is. Voske is een keer geweest en toen werd er bij iemand een stukje van zijn tand geschoten.
niet bang worden want dit gebeurd natuurlijk zelden en is gewoon een ongelukje.
Mwah ... ging wel, kon beter!Die brillen die ze geven zijn echt 3x nix. Neem je er eentje voor me mee??quote:
groepscall met beeld via me umts...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:03 schreef jpjedi het volgende:
wat doen we met communicatie? het terrein is 14 hectare en als we in squads werken is het wellicht makkelijk.
De porto`s van de brandweer zal ik wel niet mee mogen nemen.Maar heb nog wel 2 porto`s liggen van mijn motorhelm die il los kan gebruiken met headset. die hebben 300 meter ontvangst.
je hebt toch ook op die nokia`s iets van BVS ofzoiets...met elkaar direct praten?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
groepscall met beeld via me umts...
NEEEHEE! ik wil dit masker:quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef jpjedi het volgende:
Lies is een beetje bang voor haar gebit nu en wil zo`n masker:
[afbeelding]
Als ik dit zie krijg ik er zo`n zin in..terug naar mijn diensttijd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Nog ff wat foto's van airsoften:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
diensttijd? dan ben je ouder dan mij, of vrijwillig gegaan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als ik dit zie krijg ik er zo`n zin in..terug naar mijn diensttijd.![]()
haha ja man ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als ik dit zie krijg ik er zo`n zin in..terug naar mijn diensttijd.![]()
OTT..Opleiding Tijdens Tewerkstelling, Zeg maar een luchtmachtopleiding gedaan bij de LETS en toen bij 334 gekomen. Net na de uitzending naar Rimini maar tijdens de balkanoorlog.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
diensttijd? dan ben je ouder dan mij, of vrijwillig gegaan?
Tewerkstelling!? Dus je zat er voor strafquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
OTT..Opleiding Tijdens Tewerkstelling, Zeg maar een luchtmachtopleiding gedaan bij de LETS en toen bij 334 gekomen. Net na de uitzending naar Rimini maar tijdens de balkanoorlog.
Sergeant 1- F16 spec-conversie gehad naar F50/F60u en Gulfstream IV.
alles behalve dat..was in combi met mijn opleiding luchtvaarttechniek aan de MTS en kon de luchtmachttraject gaan volgen. Toen ben ik bij BBT keuring afgewezen op brildragend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:37 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Tewerkstelling!? Dus je zat er voor straf![]()
Tja leek me wel handig voor sommige dingen..is geen pre maar meer een ideetje. ik vind het altijd handig. Misschien hoeft het ook wel niet en kan er veel in die cammo pakken... Echter krijgen we die pakken van de foto? (vraag aan Jafar?)quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef staticdata het volgende:
Noob vraag. heuptasje zeker voor je portomonnee etc?
en dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:32 schreef RudyCarell het volgende:
heuptasjes zijn zoooo GAY!
GOEDE CAMOUFLAGEquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
en dan?
we zijn allemaal een stel homo's!
ik stel voor allemaal een Roze te kopen![]()
![]()
![]()
ehmmm wat dacht van broekzakken... ga echt niet met zo'n lomp ding lopenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
en dan?
we zijn allemaal een stel homo's!
ik stel voor allemaal een Roze te kopen![]()
![]()
![]()
[opnaaimodus]quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ehmmm wat dacht van broekzakken... ga echt niet met zo'n lomp ding lopen![]()
Een eekhorn aan jou kant is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:04 schreef Mr_Baus het volgende:
We krijgen toch ook een tactical vest? Daar gaat een hoop in hoor! En anders laat je je portomonee toch in de auto? WTF moet je met zo'n ding op het battlefield??.. Eekhoorns omkopen?
hier snap ik nou geen zak meer van..wat heeft dit te betekenen? Nieuwe bf2 engine onder EA merchandising?quote:
Dan gaat ie aan -chiel- knagenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:06 schreef VeerMans het volgende:
Een eekhorn aan jou kant is nooit verkeerd natuurlijk
Klopt! En die gaat wel op een compleet nieuwe engine draaien in tegenstelling tot BF 2142 welke dus eigenlijk gewoon een BF2 mod is.. (crap dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:30 schreef escape_nl het volgende:
Er komt wel een BF3 aan, ook voor de pc
Dat is dan wel weer superquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Klopt! En die gaat wel op een compleet nieuwe engine draaien in tegenstelling tot BF 2142 welke dus eigenlijk gewoon een BF2 mod is.. (crap dus) . En is trouwens ook gewoon weer modern combat.. dus zonder rare robots en plasma guns of what ever..
Info heb ik van het PoE team, die hebben nauw contact met Dice.. BTW PoE 2 komt komend weekend uit!
quote:
quote:
Doeiquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef eperon het volgende:
ok, i take that as a no interest in die 32 vs 32 war.
dag BoF!
Dat heb je goed gezien.... dagquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef eperon het volgende:
dag BoF!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef eperon het volgende:
dag BoF!
Post het volgende week nog eens een keerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef Timminater het volgende:
FTD #171371
colonisten van catan, wie doet er mee potje over hamachi ??
lang geleden voor mij, dus zal simpel zijn voor je
niet mijn post, dus word een retentie van 10 dagen, of nu meenemenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Post het volgende week nog eens een keerWil wel met een man of 4 Catan spelen
nounou, dat was me een dagje wel zeg, pfffffff, kinderenquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Aah! Wat lief van je dat je dat manneke mee genomen hebt!![]()
Het Grote BF2 BoF Topic: 20 & 23 April: D-Dayquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef eperon het volgende:
dag BoF!
Jah vooral hoe jij ondersteboven, met je uitlaat omhoog, onder mij lagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo dat was een lekker standje Saaf !
nee vandaag nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:18 schreef staticdata het volgende:vandaag patch 1.4
of we krijgen weer een melding met uitstel
morguh homo'squote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:26 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4Ot3NhTtvjU
Klopt, dat was de eerst reactie die ik kreeg afgelopen woensdag toen de patch toch niet kwamquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dacht dat je dat van 't weekend zei![]()
aankomende zaterdagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kun je deze mod downloaden en spelen? ziet er wel gaaf uit!
jammerquote:
ok goede uitlegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Klopt, dat was de eerst reactie die ik kreeg afgelopen woensdag toen de patch toch niet kwam
"het zal aankomende dinsdag wel komen"
Ik heb contact met onze host en die moeten minimaal de patch 24 uur van te voren in bezit hebben voor distributie en aangezien hij deze gisteren nog niet had komt de patch vandaag niet.
laten we t hopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
ok goede uitlegvraag me af of de patch nog voor me vakantie gaat komen
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nounou, dat was me een dagje wel zeg, pfffffff, kinderen![]()
Luuk bleef vannacht bij mn ouwelui pitten en toen zijn we soggends naar Lelystad gegaan om vandaar uit met de trein naar Adam te reizen. Kinderen van vijf vinden treinen namelijk supergaaf, vooral als het de eerste keer voor ze isHeb hem maar verteld dat hij er extra van moet genieten want zodra die met de trein moet, is de lol er snel vanaf
![]()
Mn zussie die ook in Adam woont was ook naar Lelystad gekomen omdat ik op maandag voor 9-en niet zo goed ben en niet veel kan handellen. In Adam aangekomen aapjes in Artis gegeken, fuck zeg wat zijn die hokjes toch klein, en 5 uur later heeftie uitgebreid een half uur op mn plee zitten schijten (woon vlak naast Artis), ff de spanning eruit werken![]()
Heb het ventje vol met snacks en snoep gedouwd en zelf veel peukies gerookt, mn zus deed het praten, opletten en grappig zijn enzo. In de rondvaartboot gezetenen nog pannekoekjes gegeten, vervolgens naar huis gebracht en het hele pokke eind weer terug gereden.
Maar was een leuke dag, was mooi weer en Luuk heeft zn ogen uitgekeken en is tot de conclusie gekomen dat Amsterdam groter is dan Creilen dat het er wel druk is daar met grote huizen
![]()
We liepen nog langs een coffeeshop en ik vroeg of hij nog wat drugs wou kopen van zn zakgeld, maar hij vond het onwijs stinken en wou een voetbalshirtje kopen (voor de ¤ 5,00 die hij had meegekregen van mamma), maar als kind kan dat gewoon als je oom en tante met je op stap gaan![]()
ff een plaatje van de heerlijke dag (het kleurverschil komt door de indonesische postbode![]()
[afbeelding]
nu ga ik denk ik maar ff knallen (en sjorren want ik heb hoeren gezien)
ik zou echt graag meegaan 23sept, maar ik kan dus echt nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ps. GA NOU MEE DE 23ste September!!!!!!
ik vind t ook erg jammer maar ik kan ook niet zoals t er nu op lijkt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zou echt graag meegaan 23sept, maar ik kan dus echt nietgooi het een week om en ik ben van de partij
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:30 schreef staticdata het volgende:
de twee grootste spammers van de nieuwe bof generatie kunnen niet
dat is wel zuur jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:30 schreef staticdata het volgende:
Puni, zou jij Robbie Nightmare in het leaderboard op kunnen nemen? (jij kan dat het bestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:30 schreef staticdata het volgende:
donequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Puni, zou jij Robbie Nightmare in het leaderboard op kunnen nemen? (jij kan dat het best)
Hij kijkt wel nooit op FoK maar misschien is een linkje daarnaartoe vanaf bandoffokkers.nl ook een optie?!?
ik ga men best doen om er onderuit te komen maar zoals t er nu uit ziet kan ik helaas niet.... hoop echt dat t van mijn kant door kan gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef BattleLies het volgende:
Ze zijn niet echt toegewijd! Kijk Ijsklontje heeft een familiedag .. das heel wat anders als een buurtfeest he!
eggbird, toon es wat backbone joh! of die buurt BBQ kan de pleuris krijgen, of je gaat daar wel uit je dak, niet van dat halfzachte gemeumel he!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik ga men best doen om er onderuit te komen maar zoals t er nu uit ziet kan ik helaas niet.... hoop echt dat t van mijn kant door kan gaan
[veerinreetsteekmodus]quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
done![]()
Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord
dit is niet die extreme edition die je laatst ook had toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef jpjedi het volgende:
Wie heeft er interesse in een videokaart ?
model: XFX GeForce 7800 GTX 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) PV-T70F-UDD7
Mag voor 215 euro weg.
rembrand the musical?? ga jij dan ook gewoon mee... haha, nee ik ga gewoon proberen te komen maar garandeer niets en hoop echt snel uitsluitsel te geven. als t te laat is is t jammer van mijn kant dat ik jullie homos niet in t eggie een keer kan zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
eggbird, toon es wat backbone joh! of die buurt BBQ kan de pleuris krijgen, of je gaat daar wel uit je dak, niet van dat halfzachte gemeumel he!![]()
jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dit is niet die extreme edition die je laatst ook had toch?
dit is dus die turbo kaartquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja
de light retail heb ik al verkocht.. ik krijg morgen 2x 7900GT.![]()
Ik verstuur hem ook nog op voor dat geld naar je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dit is dus die turbo kaartdie wil ik wel. waarom maar 215 ipv 300, ding is nooit overgeclocked neem ik aan en is het zon OEM versie of consumentending?
ik heb momenteel 2x 6600 GT, als je die kaart aan me wil verkopen ga ik die ff hier op Fok zetten
eggbird, will ji niet 2 VETTE SLI kaarten voor weinig![]()
homo je gaat gewoon mee, ook al moet ik je aan je haren meesleurenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:27 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik vind t ook erg jammer maar ik kan ook niet zoals t er nu op lijkt...dus hou met mij maar geen rekening...
nou dan koop ik hem wel, zag hem net ook al op tweakers staan. maar voor dat geld kom ik hem wel op halen hoor, ff kijken of je echt bestaat en een claymore voor lies leggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik verstuur hem ook nog op voor dat geld naar je.![]()
Het is een retail maar ik verkoop hem als oem.. heb ook geen idee welke stekkertjes dat erbij horen. leverancier is Di3ki3.
prijs is omlaag om er vanaf te komen... ik ga geen 6 weken met dat ding zitten leuren.
nopequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou dan koop ik hem wel, zag hem net ook al op tweakers staan. maar voor dat geld kom ik hem wel op halen hoor, ff kijken of je echt bestaat en een claymore voor lies leggen![]()
wil ik wel ff uitsluitsel hebben van een nerd dat die op mn systeem past (met dat stekkertje enzo) maar dat zal wel. heb een asus a8n premium 939 bordje. en er is niet meet geclocked ofzo he?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nope
hij is standaard 10% overclocked af fabriek.![]()
Deal gesloten.![]()
Ik geef je even een gil als hij klaar ligt want ik wacht even op de andere 2 kaarten. Anders zit ik zonder en heb geen onboard video.
Ik rijd met spook meequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef staticdata het volgende:
Wil veermans nog even aangeven of hij met Spooook meerrijdt naar het airsoften of met mij?
Voor Lies zojuist een Scott masker gekocht via marktplaats. waar heb je deze vandaan Rudy?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
Jo Sickert wat dacht je hiervan...
[afbeelding]
35 eurie, alleen geen plek meer voor onze GANGSTER-bandana...
Tijd voor een nieuwe tv in de keuken? klik
Gladiatorshopquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor Lies zojuist een Scott masker gekocht via marktplaats. waar heb je deze vandaan Rudy?
hou het denk ik gewoon bij de attributen die je van hun krijg. straks ben je nog 100 euro extra kwijt voor spullen die je eenmalig gaat gebruikenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vet..![]()
zijn er mensen die zo`n ding willen bestellen?
vaag bericht. de woordvoerder kon niet zeggen hoeveel mensen erin zaten. minimaal 1 en maximaal 2 volgens mij in een apachequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef jpjedi het volgende:
lol... Bijna een Apache op mijn dak man..
lol
Zal wel vol gezeten hebben met een man of 18.![]()
Nou is de Apache technisch gezien een grafbak en erg storingsgevoelig. Rotorkop heeft om de 200 uur een revisie nodig bij woestijnomstandgheden. Het ding is net als de meeste moderne heli`s ook niet te vliegen zonder de elektronica plus dat hij so instabiel is als de ziekte.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
vaag bericht. de woordvoerder kon niet zeggen hoeveel mensen erin zaten. minimaal 1 en maximaal 2 volgens mij in een apache
daarom is ie ook zo wendbaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou is de Apache technisch gezien een grafbak en erg storingsgevoelig. Rotorkop heeft om de 2000 uur een revisie nodig bij woestijnomstandgheden. Het ding is net als de meeste moderne heli`s ook niet te vliegen zonder de elektronica plus dat hij so instabiel is als de ziekte.
inderdaad. had trouwens 2000 uur maar het is 200.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daarom is ie ook zo wendbaar
en bij woestijnomstandigheden is dat niet zo vreemd hoor. heb verhalen gehoord van een chinook met een luchtdicht afgesloten ruimte die na een paar weken helemaal vol zat met woestijnstof. kutwerk om schoon te maken lijkt me
quote:Hello Daniel,
English is no problem. Thank you for your mail.
Being deceived is a very known risk in international car/bike trade. But let me regard you as a reliable buyer in this case. my proposal is cash in hand and you get the car without any Dutch registration left on it.
no cash in hand, no deal and definitely no cheques or whatsoever...Holland is a trading nation since 400 years and the people ain`t stupid.
Kind regards and hope to hear from you soon.
Jean-Pierre
>From: Daniel Woolford <d_woolfy@yahoo.com>
>To: JP Mulders <jpmulders@hotmail.com>
>Subject: Re: Audi
>Date: Tue, 22 Aug 2006 03:16:48 -0700 (PDT)
>
>Thanks for the mail..my dutch is not good so i will prefer that we discuss in english.I am interested in this car,i am from Ireland,dublin and i will like to buy this car asap.I will be arranging for the collection of the car and you dont need to worry yourself about that,i will be sending a shipper to collect the car once i have paid for it.and i will like to let you know that the payment would be sent to you by cheque in Euro funds and once you get the cheque and clear it in your bank,then you will realese the car for my shipper to ship it to me in Ireland.Hope thats ok?waiting for your response.Thanks
>
>
>
>
>
>
>JP Mulders <jpmulders@hotmail.com> wrote:
>
>Hoi,
>
>Dank je voor je bod.
>
>Als je wil kan je komen kijken.. Wel even van te voren laten weten want hij
>staat bij Ring-world (http://www.ring-racing.de/) in de stalling. Je zou
>hem daar gelijk kunnen testen natuurlijk. Op de ring zelf kun je alleen
>meerijden aangezien we dat risico niet nemen.
>
>Mocht je hem in NL willen zien dan laat het even weten 1 week van te voren
>dan halen we hem naar NL. Regio Breda.
>
>06-53163665 voor vragen.
>
>Gr
>Jean-Pierre
>
>_________________________________________________________________
>Gratis bellen van PC naar PC? Download de nieuwste Messenger!
>http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=nl-nl
>
>
>***********************************************************************************
>
>BELANGRIJK BERICHT VAN MARKTPLAATS: TIPS VOOR VEILIG HANDELEN
>
>Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Maak nooit grote bedragen over naar iemand die u niet kent. Bij grote bedragen is het ALTIJD de moeite om bij de verkoper langs te gaan en het product persoonlijk te inspecteren. Wees voorzichtig als een koper meer biedt dan de vraagprijs, wil betalen met een cheque of woonachtig is in het buitenland. Wij adviseren u geen gebruik te maken van Western Union, BidPay en MoneyGram als u zaken doet met een onbekende. Kijk voor nog meer tips op: http://statisch.marktplaats.nl/help/veilighandelen.html
>
>***********************************************************************************
>
>
>
>
>
>
>---------------------------------
>Talk is cheap. Use Yahoo! Messenger to make PC-to-Phone calls. Great rates starting at 1¢/min.
Is een bekende truuk...de cheque blijkt ongedekt. vaak staat er zelfs overwaarde op de cheque voor transport die je dan ook nog kwijt bent..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:16 schreef staticdata het volgende:
altijd lastig zulk soort deals. maar zo slecht klonk zijn voorwaarde ook niet. hij stuurt eerst een cheque en dan pas komt er een vrachtwagen dat ding ophalen. in principe heb je alle kaarten in handen
kan hij het niet gewoon via iban op je rekening overmaken ben je gelijk klaar
quote:Door BlackBrumby600 op 05-11-2004 21:21 Er is op t.v. al heel wat over te doen geweest over dit soort praktijken. Ze sturen jou een (ongedekte)check van een hoger bedrag die kan jij naar de bank brengen . De bank zet dat geld op jouw rekening, jij denkt oke dit is goed een betaald voor die motor en wacht tot hij bij jou wordt afgeleverd.jij wachten en wachten en er komt maar niks.
JP niet doen! Dit is waarchijnlijk een Faker. (Maar dat wist je denk wel) Ik had het met me laptop ook. Denk eens na... Marktplaats een Nederlandse site en een engelsman heeft tussen die wirwar een auto gevonden... yaeh right. Ik had het ook met me laptop.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef jpjedi het volgende:
Worden wij NL-ers nu als dom beschouwd ofzo? een of andere Ier wil mijn circuitaudi kopen..![]()
Denk niet da tik nog wat terug krijg.![]()
[..]
DUS KIJK UIT!quote:Ja me Engels is slecht en het item is voor mijn dochter in India bladiebla....
cd-wow ofzoiets..ik geef het 5 minuutjes en je hebt de linkjes hier. in ponden betalen wel is altijd de tip.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef VrijeVal het volgende:
Hey ik heb net de demo gespeeld.. wat een spel! (speel(de) altijd CS:S)
Hoeveel kost de full minimaal?
Hi Puni, kan jij ook een linkje maken op bandoffokkers.nl?? bv naast het linkje naar de teamspeak server?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:03 schreef staticdata het volgende:
@RUDY, zou je even dat BOF logo wat je heb gemaakt op het bof forum kunnen uploaden? dank u
Dat wil zeggen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:06 schreef escape_nl het volgende:
Update van de EA downloader geeft dit met een trukje
[ATTRIBUTES]
displayname = BF2 Patch 1.4 - Full
filename = fy07q2/bf2_fullpatch_1.4.viv
shortdescription = Patch
downloadsize = 557881875
installsize = 557881875
longdescription = BF2 Patch 1.4 - Full
downloadurl = http://content.core.ea.co(...)ncrypteddownload.jsp
detailxref = http://www.pogo.com/hotdeploy/eago/eacore/core_contents/bf2af-patch_1_4-full/<eadtoken:locale>
downloaderrorxref = http://www.ea.com
installerrorxref = bf2_fullpatch_1.4.viv
requiredfor =
Ik zie niks van onze server op je plaatje hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef escape_nl het volgende:
er zijn al een aantal servers omgezet naat 1.4, dus wie weet
niet die van mij
http://img209.imageshack.us/img209/1370/heheyl7.jpg
Ik zie helemaal geen plaatje....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zie niks van onze server op je plaatje hoor.
Link kopiëren..plakken...enter...f5'enquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zie niks van onze server op je plaatje hoor.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Link kopiëren..plakken...enter...f5'en
Waarom kan ik niet op dat kruisje klikken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef escape_nl het volgende:
er zijn al een aantal servers omgezet naat 1.4, dus wie weet
niet die van mij
http://img209.imageshack.us/img209/1370/heheyl7.jpg
iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:03 schreef staticdata het volgende:
zou me niets verbazen als dat weer een illegale update is dat weer voor crashes gaat zorgen
woon jij bij gilze of in gilzequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef jpjedi het volgende:
lol... Bijna een Apache op mijn dak man..
lol
Zal wel vol gezeten hebben met een man of 18.![]()
de vriend van men tante komt uit gilze daarom juist zij ik datquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nah ...15 km dus valt mee. precies aan de andere kant van Breda
Dat bedrijfsmodel moeten ze me nog eens uitleggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:59 schreef escape_nl het volgende:
Ook voor de Beta van 2142 vragen ze 40 dollar, om bugs te voorkomen
Core duo + mobo idd, dat is waar ik op zoek naar ga.. Alleen ik ben er dan zelf niet..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
Voor de lui die mischien interesse hebben :
Is 't mischien wat als ik kan kijken of ik wat kan regelen kwa hardware met korting voor de boffers op 23 september ?
Zit zelf te denken aan een externe hdd of zo...
iemand mischien wat anders ?
moet iig wel redelijk blijven wat de prijs betreft..dus geen 20' inch breedbeeld tft's of Duo Core laptops !!
kun je ook aan mac geheugen komen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
Voor de lui die mischien interesse hebben :
Is 't mischien wat als ik kan kijken of ik wat kan regelen kwa hardware met korting voor de boffers op 23 september ?
Zit zelf te denken aan een externe hdd of zo...
iemand mischien wat anders ?
moet iig wel redelijk blijven wat de prijs betreft..dus geen 20' inch breedbeeld tft's of Duo Core laptops !!
heee mijn tent!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Core duo + mobo idd, dat is waar ik op zoek naar ga.. Alleen ik ben er dan zelf niet..![]()
Frank was dit de reden dat je vervroegd thuis was??
[afbeelding]
\quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef Razorback het volgende:
Als veiligheids bril voor 23 September kan je dan ook dit soort dingen nemen: [afbeelding]
Kom maar naar Arnhem, we zijn er al met z'n vierenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef IJsmuts het volgende:
neeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuukeeeeeeeeeeeeeen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |