quote:
nounou, dat was me een dagje wel zeg, pfffffff, kinderen
Luuk bleef vannacht bij mn ouwelui pitten en toen zijn we soggends naar Lelystad gegaan om vandaar uit met de trein naar Adam te reizen. Kinderen van vijf vinden treinen namelijk supergaaf, vooral als het de eerste keer voor ze is
![]()
Heb hem maar verteld dat hij er extra van moet genieten want zodra die met de trein moet, is de lol er snel vanaf
Mn zussie die ook in Adam woont was ook naar Lelystad gekomen omdat ik op maandag voor 9-en niet zo goed ben en niet veel kan handellen. In Adam aangekomen aapjes in Artis gegeken, fuck zeg wat zijn die hokjes toch klein, en 5 uur later heeftie uitgebreid een half uur op mn plee zitten schijten (woon vlak naast Artis), ff de spanning eruit werken
Heb het ventje vol met snacks en snoep gedouwd en zelf veel peukies gerookt, mn zus deed het praten, opletten en grappig zijn enzo. In de rondvaartboot gezeten
![]()
en nog pannekoekjes gegeten, vervolgens naar huis gebracht en het hele pokke eind weer terug gereden.
Maar was een leuke dag, was mooi weer en Luuk heeft zn ogen uitgekeken en is tot de conclusie gekomen dat Amsterdam groter is dan Creil
![]()
en dat het er wel druk is daar met grote huizen
We liepen nog langs een coffeeshop en ik vroeg of hij nog wat drugs wou kopen van zn zakgeld, maar hij vond het onwijs stinken en wou een voetbalshirtje kopen (voor de ¤ 5,00 die hij had meegekregen van mamma), maar als kind kan dat gewoon als je oom en tante met je op stap gaan
ff een plaatje van de heerlijke dag (het kleurverschil komt door de indonesische postbode
![]()
nu ga ik denk ik maar ff knallen
(en sjorren want ik heb hoeren gezien
)