alles behalve dat..was in combi met mijn opleiding luchtvaarttechniek aan de MTS en kon de luchtmachttraject gaan volgen. Toen ben ik bij BBT keuring afgewezen op brildragend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:37 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Tewerkstelling!? Dus je zat er voor straf![]()
Tja leek me wel handig voor sommige dingen..is geen pre maar meer een ideetje. ik vind het altijd handig. Misschien hoeft het ook wel niet en kan er veel in die cammo pakken... Echter krijgen we die pakken van de foto? (vraag aan Jafar?)quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef staticdata het volgende:
Noob vraag. heuptasje zeker voor je portomonnee etc?
en dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:32 schreef RudyCarell het volgende:
heuptasjes zijn zoooo GAY!
GOEDE CAMOUFLAGEquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
en dan?
we zijn allemaal een stel homo's!
ik stel voor allemaal een Roze te kopen![]()
![]()
![]()
ehmmm wat dacht van broekzakken... ga echt niet met zo'n lomp ding lopenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
en dan?
we zijn allemaal een stel homo's!
ik stel voor allemaal een Roze te kopen![]()
![]()
![]()
[opnaaimodus]quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ehmmm wat dacht van broekzakken... ga echt niet met zo'n lomp ding lopen![]()
Een eekhorn aan jou kant is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:04 schreef Mr_Baus het volgende:
We krijgen toch ook een tactical vest? Daar gaat een hoop in hoor! En anders laat je je portomonee toch in de auto? WTF moet je met zo'n ding op het battlefield??.. Eekhoorns omkopen?
hier snap ik nou geen zak meer van..wat heeft dit te betekenen? Nieuwe bf2 engine onder EA merchandising?quote:
Dan gaat ie aan -chiel- knagenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:06 schreef VeerMans het volgende:
Een eekhorn aan jou kant is nooit verkeerd natuurlijk
Klopt! En die gaat wel op een compleet nieuwe engine draaien in tegenstelling tot BF 2142 welke dus eigenlijk gewoon een BF2 mod is.. (crap dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:30 schreef escape_nl het volgende:
Er komt wel een BF3 aan, ook voor de pc
Dat is dan wel weer superquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Klopt! En die gaat wel op een compleet nieuwe engine draaien in tegenstelling tot BF 2142 welke dus eigenlijk gewoon een BF2 mod is.. (crap dus) . En is trouwens ook gewoon weer modern combat.. dus zonder rare robots en plasma guns of what ever..
Info heb ik van het PoE team, die hebben nauw contact met Dice.. BTW PoE 2 komt komend weekend uit!
quote:
quote:
Doeiquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef eperon het volgende:
ok, i take that as a no interest in die 32 vs 32 war.
dag BoF!
Dat heb je goed gezien.... dagquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef eperon het volgende:
dag BoF!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef eperon het volgende:
dag BoF!
Post het volgende week nog eens een keerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef Timminater het volgende:
FTD #171371
colonisten van catan, wie doet er mee potje over hamachi ??
lang geleden voor mij, dus zal simpel zijn voor je
niet mijn post, dus word een retentie van 10 dagen, of nu meenemenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Post het volgende week nog eens een keerWil wel met een man of 4 Catan spelen
nounou, dat was me een dagje wel zeg, pfffffff, kinderenquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Aah! Wat lief van je dat je dat manneke mee genomen hebt!![]()
Het Grote BF2 BoF Topic: 20 & 23 April: D-Dayquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef eperon het volgende:
dag BoF!
Jah vooral hoe jij ondersteboven, met je uitlaat omhoog, onder mij lagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo dat was een lekker standje Saaf !
nee vandaag nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:18 schreef staticdata het volgende:vandaag patch 1.4
of we krijgen weer een melding met uitstel
morguh homo'squote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:26 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4Ot3NhTtvjU
Klopt, dat was de eerst reactie die ik kreeg afgelopen woensdag toen de patch toch niet kwamquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dacht dat je dat van 't weekend zei![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |