abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:52:29 #201
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_41052810
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:44 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

kun je deze mod downloaden en spelen? ziet er wel gaaf uit!
aankomende zaterdag
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:53:07 #202
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_41052822
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:42 schreef escape_nl het volgende:

[..]

nee vandaag niet
jammer ...
als de 1.4 patch uitkomt. wordt de server daar dan ook meteen naar geupdate??
heb t al gelezen
pi_41052928
Battlefield 2142 Beta testen is begonnen, hier een filmpje ervan

http://www.youtube.com/watch?v=WYLuRtsVxFE

Ondertussen is Dice bezig met Battlefield Bad Company voor de PES 3 en Xbox 360, alleen ze vergeten dat ze nu veel betalende klanten kwijtraken.

Al 3 maanden spelen wij al met patch 1.3, deze patch had nooit uitgebracht mogen worden, hij is niet echt speelbaar.
Na patch 1.2 kregen we binnen een week een hotfix voor ernstige bugs, een goede reactie van Dice, maar waarom nu niet binnen een week na de realease van 1.3? Omdat gelijk na die release AF werd uitgebracht. Is weer moeilijk te programeren voor Dice en die zien alleen maar dollar tekens.

Ook voor de Beta van 2142 vragen ze 40 dollar, om bugs te voorkomen
pi_41052933
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:52 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

aankomende zaterdag
grateloos en gaan wij hem ook ff op de server draaien?
pi_41052968
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:49 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Klopt, dat was de eerst reactie die ik kreeg afgelopen woensdag toen de patch toch niet kwam
"het zal aankomende dinsdag wel komen"

Ik heb contact met onze host en die moeten minimaal de patch 24 uur van te voren in bezit hebben voor distributie en aangezien hij deze gisteren nog niet had komt de patch vandaag niet.
ok goede uitleg vraag me af of de patch nog voor me vakantie gaat komen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:13:58 #206
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_41053138
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:02 schreef staticdata het volgende:

[..]

ok goede uitleg vraag me af of de patch nog voor me vakantie gaat komen
laten we t hopen
pi_41053237
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:50 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

nounou, dat was me een dagje wel zeg, pfffffff, kinderen

Luuk bleef vannacht bij mn ouwelui pitten en toen zijn we soggends naar Lelystad gegaan om vandaar uit met de trein naar Adam te reizen. Kinderen van vijf vinden treinen namelijk supergaaf, vooral als het de eerste keer voor ze is Heb hem maar verteld dat hij er extra van moet genieten want zodra die met de trein moet, is de lol er snel vanaf
Mn zussie die ook in Adam woont was ook naar Lelystad gekomen omdat ik op maandag voor 9-en niet zo goed ben en niet veel kan handellen. In Adam aangekomen aapjes in Artis gegeken, fuck zeg wat zijn die hokjes toch klein, en 5 uur later heeftie uitgebreid een half uur op mn plee zitten schijten (woon vlak naast Artis), ff de spanning eruit werken

Heb het ventje vol met snacks en snoep gedouwd en zelf veel peukies gerookt, mn zus deed het praten, opletten en grappig zijn enzo. In de rondvaartboot gezeten en nog pannekoekjes gegeten, vervolgens naar huis gebracht en het hele pokke eind weer terug gereden.

Maar was een leuke dag, was mooi weer en Luuk heeft zn ogen uitgekeken en is tot de conclusie gekomen dat Amsterdam groter is dan Creil en dat het er wel druk is daar met grote huizen
We liepen nog langs een coffeeshop en ik vroeg of hij nog wat drugs wou kopen van zn zakgeld, maar hij vond het onwijs stinken en wou een voetbalshirtje kopen (voor de ¤ 5,00 die hij had meegekregen van mamma), maar als kind kan dat gewoon als je oom en tante met je op stap gaan

ff een plaatje van de heerlijke dag (het kleurverschil komt door de indonesische postbode

[afbeelding]

nu ga ik denk ik maar ff knallen (en sjorren want ik heb hoeren gezien )

Wat een leuk verslagje! En wat een belevenis zal dat zijn geweest voor dat manneke zeg! COOL!

ps. GA NOU MEE DE 23ste September!!!!!!
Altijd blijven lachen!!
pi_41053313
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:19 schreef BattleLies het volgende:

[..]

ps. GA NOU MEE DE 23ste September!!!!!!
ik zou echt graag meegaan 23sept, maar ik kan dus echt niet gooi het een week om en ik ben van de partij
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:27:42 #209
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_41053353
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik zou echt graag meegaan 23sept, maar ik kan dus echt niet gooi het een week om en ik ben van de partij
ik vind t ook erg jammer maar ik kan ook niet zoals t er nu op lijkt... dus hou met mij maar geen rekening...
pi_41053380
Jullie zijn allemaal homo's!
Altijd blijven lachen!!
pi_41053396
de twee grootste spammers van de nieuwe bof generatie kunnen niet
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:39:23 #212
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_41053545
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:30 schreef staticdata het volgende:
pi_41053695
quote:
dat is wel zuur ja zat ook laatst ff op die site te kijken, maar dat airsoften ziet er ook zo ubervet uit, en ik zit dan bij rembrand de musical
pi_41054021
quote:
Puni, zou jij Robbie Nightmare in het leaderboard op kunnen nemen? (jij kan dat het best )
Hij kijkt wel nooit op FoK maar misschien is een linkje daarnaartoe vanaf bandoffokkers.nl ook een optie?!?
pi_41054232
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Puni, zou jij Robbie Nightmare in het leaderboard op kunnen nemen? (jij kan dat het best )
Hij kijkt wel nooit op FoK maar misschien is een linkje daarnaartoe vanaf bandoffokkers.nl ook een optie?!?
done
Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord
pi_41054413
Ze zijn niet echt toegewijd! Kijk Ijsklontje heeft een familiedag .. das heel wat anders als een buurtfeest he!
Altijd blijven lachen!!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:19:35 #217
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_41054465
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef BattleLies het volgende:
Ze zijn niet echt toegewijd! Kijk Ijsklontje heeft een familiedag .. das heel wat anders als een buurtfeest he!
ik ga men best doen om er onderuit te komen maar zoals t er nu uit ziet kan ik helaas niet.... hoop echt dat t van mijn kant door kan gaan
pi_41054504
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef egg-bird het volgende:

[..]

ik ga men best doen om er onderuit te komen maar zoals t er nu uit ziet kan ik helaas niet.... hoop echt dat t van mijn kant door kan gaan
eggbird, toon es wat backbone joh! of die buurt BBQ kan de pleuris krijgen, of je gaat daar wel uit je dak, niet van dat halfzachte gemeumel he!
pi_41054525
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:09 schreef staticdata het volgende:

[..]

done
Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord
[veerinreetsteekmodus]

[/veerinreetsteekmodus]
pi_41054541
Wie heeft er interesse in een videokaart ?
model: XFX GeForce 7800 GTX 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) PV-T70F-UDD7

Mag voor 215 euro weg.
pi_41054596
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef jpjedi het volgende:
Wie heeft er interesse in een videokaart ?
model: XFX GeForce 7800 GTX 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) PV-T70F-UDD7

Mag voor 215 euro weg.
dit is niet die extreme edition die je laatst ook had toch?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:27:29 #222
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_41054656
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:21 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

eggbird, toon es wat backbone joh! of die buurt BBQ kan de pleuris krijgen, of je gaat daar wel uit je dak, niet van dat halfzachte gemeumel he!
rembrand the musical?? ga jij dan ook gewoon mee... haha, nee ik ga gewoon proberen te komen maar garandeer niets en hoop echt snel uitsluitsel te geven. als t te laat is is t jammer van mijn kant dat ik jullie homos niet in t eggie een keer kan zien
pi_41054917
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

dit is niet die extreme edition die je laatst ook had toch?
ja

de light retail heb ik al verkocht.. ik krijg morgen 2x 7900GT.
pi_41055006
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ja

de light retail heb ik al verkocht.. ik krijg morgen 2x 7900GT.
dit is dus die turbo kaart die wil ik wel. waarom maar 215 ipv 300, ding is nooit overgeclocked neem ik aan en is het zon OEM versie of consumentending?

ik heb momenteel 2x 6600 GT, als je die kaart aan me wil verkopen ga ik die ff hier op Fok zetten

eggbird, will ji niet 2 VETTE SLI kaarten voor weinig
pi_41055117
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:43 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

dit is dus die turbo kaart die wil ik wel. waarom maar 215 ipv 300, ding is nooit overgeclocked neem ik aan en is het zon OEM versie of consumentending?

ik heb momenteel 2x 6600 GT, als je die kaart aan me wil verkopen ga ik die ff hier op Fok zetten

eggbird, will ji niet 2 VETTE SLI kaarten voor weinig
Ik verstuur hem ook nog op voor dat geld naar je.

Het is een retail maar ik verkoop hem als oem.. heb ook geen idee welke stekkertjes dat erbij horen. leverancier is Di3ki3.

prijs is omlaag om er vanaf te komen... ik ga geen 6 weken met dat ding zitten leuren.
pi_41055164
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:27 schreef egg-bird het volgende:

[..]

ik vind t ook erg jammer maar ik kan ook niet zoals t er nu op lijkt... dus hou met mij maar geen rekening...
homo je gaat gewoon mee, ook al moet ik je aan je haren meesleuren
pi_41055381
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:48 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik verstuur hem ook nog op voor dat geld naar je.

Het is een retail maar ik verkoop hem als oem.. heb ook geen idee welke stekkertjes dat erbij horen. leverancier is Di3ki3.

prijs is omlaag om er vanaf te komen... ik ga geen 6 weken met dat ding zitten leuren.
nou dan koop ik hem wel, zag hem net ook al op tweakers staan. maar voor dat geld kom ik hem wel op halen hoor, ff kijken of je echt bestaat en een claymore voor lies leggen

wil ik wel ff uitsluitsel hebben van een nerd dat die op mn systeem past (met dat stekkertje enzo) en dat ik niet allemaal dingen nog moet kopen of aanpassen, maar dat zal wel niet. heb een asus a8n premium 939 bordje. en er is niet meet geclocked ofzo he?
pi_41055430
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

nou dan koop ik hem wel, zag hem net ook al op tweakers staan. maar voor dat geld kom ik hem wel op halen hoor, ff kijken of je echt bestaat en een claymore voor lies leggen

wil ik wel ff uitsluitsel hebben van een nerd dat die op mn systeem past (met dat stekkertje enzo) maar dat zal wel. heb een asus a8n premium 939 bordje. en er is niet meet geclocked ofzo he?
nope

hij is standaard 10% overclocked af fabriek.

Deal gesloten.

Ik geef je even een gil als hij klaar ligt want ik wacht even op de andere 2 kaarten. Anders zit ik zonder en heb geen onboard video.
pi_41055495
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef jpjedi het volgende:

[..]

nope

hij is standaard 10% overclocked af fabriek.

Deal gesloten.

Ik geef je even een gil als hij klaar ligt want ik wacht even op de andere 2 kaarten. Anders zit ik zonder en heb geen onboard video.
pi_41055644
Wil veermans nog even aangeven of hij met Spooook meerrijdt naar het airsoften of met mij?
pi_41055926
Jo Sickert wat dacht je hiervan...

35 eurie, alleen geen plek meer voor onze GANGSTER-bandana...

Tijd voor een nieuwe tv in de keuken? klik

[ Bericht 15% gewijzigd door RudyCarell op 22-08-2006 11:28:22 ]
pi_41056104
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef staticdata het volgende:
Wil veermans nog even aangeven of hij met Spooook meerrijdt naar het airsoften of met mij?
Ik rijd met spook mee
pi_41056145
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:28 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Ik rijd met spook mee
ok, scheelt weer 10 km & 10 minuten later opstaan
pi_41056360
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
Jo Sickert wat dacht je hiervan...

[afbeelding]

35 eurie, alleen geen plek meer voor onze GANGSTER-bandana...

Tijd voor een nieuwe tv in de keuken? klik
Voor Lies zojuist een Scott masker gekocht via marktplaats. waar heb je deze vandaan Rudy?
pi_41056583
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Voor Lies zojuist een Scott masker gekocht via marktplaats. waar heb je deze vandaan Rudy?
Gladiatorshop
pi_41056651
wie komt er ook nog even knallen?
pi_41056861
ja zo
pi_41056879
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Gladiatorshop
vet..

zijn er mensen die zo`n ding willen bestellen?
pi_41056938
Of zoiets:

Before all else, be armed.
pi_41056951
iets voor Henkus?
pi_41057076
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef jpjedi het volgende:

[..]

vet..

zijn er mensen die zo`n ding willen bestellen?
hou het denk ik gewoon bij de attributen die je van hun krijg. straks ben je nog 100 euro extra kwijt voor spullen die je eenmalig gaat gebruiken
pi_41057098
lol... Bijna een Apache op mijn dak man..

lol

Zal wel vol gezeten hebben met een man of 18.
pi_41057188
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef jpjedi het volgende:
lol... Bijna een Apache op mijn dak man..

lol

Zal wel vol gezeten hebben met een man of 18.
vaag bericht. de woordvoerder kon niet zeggen hoeveel mensen erin zaten. minimaal 1 en maximaal 2 volgens mij in een apache
pi_41057219
server vullen!!!!!
pi_41057307
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef staticdata het volgende:

[..]

vaag bericht. de woordvoerder kon niet zeggen hoeveel mensen erin zaten. minimaal 1 en maximaal 2 volgens mij in een apache
Nou is de Apache technisch gezien een grafbak en erg storingsgevoelig. Rotorkop heeft om de 200 uur een revisie nodig bij woestijnomstandgheden. Het ding is net als de meeste moderne heli`s ook niet te vliegen zonder de elektronica plus dat hij so instabiel is als de ziekte.

Zelf heb ik nog in de systemenshop stage gelopen van de Alloutte III..dat is pas een machtige heli..beauty. nostalgie

[ Bericht 3% gewijzigd door jpjedi op 22-08-2006 12:43:54 ]
pi_41057696
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Nou is de Apache technisch gezien een grafbak en erg storingsgevoelig. Rotorkop heeft om de 2000 uur een revisie nodig bij woestijnomstandgheden. Het ding is net als de meeste moderne heli`s ook niet te vliegen zonder de elektronica plus dat hij so instabiel is als de ziekte.
daarom is ie ook zo wendbaar
en bij woestijnomstandigheden is dat niet zo vreemd hoor. heb verhalen gehoord van een chinook met een luchtdicht afgesloten ruimte die na een paar weken helemaal vol zat met woestijnstof. kutwerk om schoon te maken lijkt me
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:37:29 #248
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41058195
Iemand de demo's van El Matador al gespeeld?

Wat een subliem spel!

Download Demo 1 hier en Demo 2 hier!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_41058443
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Incolumis het volgende:

[..]

daarom is ie ook zo wendbaar
en bij woestijnomstandigheden is dat niet zo vreemd hoor. heb verhalen gehoord van een chinook met een luchtdicht afgesloten ruimte die na een paar weken helemaal vol zat met woestijnstof. kutwerk om schoon te maken lijkt me
inderdaad. had trouwens 2000 uur maar het is 200.

maat van mijn broer is chinookvlieger en heeft een tour naar Bin-laden erop zitten. Gaat NOOIT meer vanwege dat hij nachten niet heeft geslapen van die zoemer in de cockpit voor missle lock.
pi_41058528
Worden wij NL-ers nu als dom beschouwd ofzo? een of andere Ier wil mijn circuitaudi kopen..

Denk niet da tik nog wat terug krijg.
quote:
Hello Daniel,

English is no problem. Thank you for your mail.

Being deceived is a very known risk in international car/bike trade. But let me regard you as a reliable buyer in this case. my proposal is cash in hand and you get the car without any Dutch registration left on it.

no cash in hand, no deal and definitely no cheques or whatsoever...Holland is a trading nation since 400 years and the people ain`t stupid.

Kind regards and hope to hear from you soon.

Jean-Pierre

>From: Daniel Woolford <d_woolfy@yahoo.com>
>To: JP Mulders <jpmulders@hotmail.com>
>Subject: Re: Audi
>Date: Tue, 22 Aug 2006 03:16:48 -0700 (PDT)
>
>Thanks for the mail..my dutch is not good so i will prefer that we discuss in english.I am interested in this car,i am from Ireland,dublin and i will like to buy this car asap.I will be arranging for the collection of the car and you dont need to worry yourself about that,i will be sending a shipper to collect the car once i have paid for it.and i will like to let you know that the payment would be sent to you by cheque in Euro funds and once you get the cheque and clear it in your bank,then you will realese the car for my shipper to ship it to me in Ireland.Hope thats ok?waiting for your response.Thanks
>
>
>
>

>
>
>JP Mulders <jpmulders@hotmail.com> wrote:
>
>Hoi,
>
>Dank je voor je bod.
>
>Als je wil kan je komen kijken.. Wel even van te voren laten weten want hij
>staat bij Ring-world (http://www.ring-racing.de/) in de stalling. Je zou
>hem daar gelijk kunnen testen natuurlijk. Op de ring zelf kun je alleen
>meerijden aangezien we dat risico niet nemen.
>
>Mocht je hem in NL willen zien dan laat het even weten 1 week van te voren
>dan halen we hem naar NL. Regio Breda.
>
>06-53163665 voor vragen.
>
>Gr
>Jean-Pierre
>
>_________________________________________________________________
>Gratis bellen van PC naar PC? Download de nieuwste Messenger!
>http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=nl-nl
>
>
>***********************************************************************************
>
>BELANGRIJK BERICHT VAN MARKTPLAATS: TIPS VOOR VEILIG HANDELEN
>
>Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Maak nooit grote bedragen over naar iemand die u niet kent. Bij grote bedragen is het ALTIJD de moeite om bij de verkoper langs te gaan en het product persoonlijk te inspecteren. Wees voorzichtig als een koper meer biedt dan de vraagprijs, wil betalen met een cheque of woonachtig is in het buitenland. Wij adviseren u geen gebruik te maken van Western Union, BidPay en MoneyGram als u zaken doet met een onbekende. Kijk voor nog meer tips op: http://statisch.marktplaats.nl/help/veilighandelen.html
>
>***********************************************************************************
>
>
>
>
>
>
>---------------------------------
>Talk is cheap. Use Yahoo! Messenger to make PC-to-Phone calls. Great rates starting at 1¢/min.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')