aankomende zaterdagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kun je deze mod downloaden en spelen? ziet er wel gaaf uit!
jammerquote:
ok goede uitlegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Klopt, dat was de eerst reactie die ik kreeg afgelopen woensdag toen de patch toch niet kwam
"het zal aankomende dinsdag wel komen"
Ik heb contact met onze host en die moeten minimaal de patch 24 uur van te voren in bezit hebben voor distributie en aangezien hij deze gisteren nog niet had komt de patch vandaag niet.
laten we t hopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
ok goede uitlegvraag me af of de patch nog voor me vakantie gaat komen
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nounou, dat was me een dagje wel zeg, pfffffff, kinderen![]()
Luuk bleef vannacht bij mn ouwelui pitten en toen zijn we soggends naar Lelystad gegaan om vandaar uit met de trein naar Adam te reizen. Kinderen van vijf vinden treinen namelijk supergaaf, vooral als het de eerste keer voor ze isHeb hem maar verteld dat hij er extra van moet genieten want zodra die met de trein moet, is de lol er snel vanaf
![]()
Mn zussie die ook in Adam woont was ook naar Lelystad gekomen omdat ik op maandag voor 9-en niet zo goed ben en niet veel kan handellen. In Adam aangekomen aapjes in Artis gegeken, fuck zeg wat zijn die hokjes toch klein, en 5 uur later heeftie uitgebreid een half uur op mn plee zitten schijten (woon vlak naast Artis), ff de spanning eruit werken![]()
Heb het ventje vol met snacks en snoep gedouwd en zelf veel peukies gerookt, mn zus deed het praten, opletten en grappig zijn enzo. In de rondvaartboot gezetenen nog pannekoekjes gegeten, vervolgens naar huis gebracht en het hele pokke eind weer terug gereden.
Maar was een leuke dag, was mooi weer en Luuk heeft zn ogen uitgekeken en is tot de conclusie gekomen dat Amsterdam groter is dan Creilen dat het er wel druk is daar met grote huizen
![]()
We liepen nog langs een coffeeshop en ik vroeg of hij nog wat drugs wou kopen van zn zakgeld, maar hij vond het onwijs stinken en wou een voetbalshirtje kopen (voor de ¤ 5,00 die hij had meegekregen van mamma), maar als kind kan dat gewoon als je oom en tante met je op stap gaan![]()
ff een plaatje van de heerlijke dag (het kleurverschil komt door de indonesische postbode![]()
[afbeelding]
nu ga ik denk ik maar ff knallen (en sjorren want ik heb hoeren gezien)
ik zou echt graag meegaan 23sept, maar ik kan dus echt nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ps. GA NOU MEE DE 23ste September!!!!!!
ik vind t ook erg jammer maar ik kan ook niet zoals t er nu op lijkt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zou echt graag meegaan 23sept, maar ik kan dus echt nietgooi het een week om en ik ben van de partij
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:30 schreef staticdata het volgende:
de twee grootste spammers van de nieuwe bof generatie kunnen niet
dat is wel zuur jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:30 schreef staticdata het volgende:
Puni, zou jij Robbie Nightmare in het leaderboard op kunnen nemen? (jij kan dat het bestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:30 schreef staticdata het volgende:
donequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Puni, zou jij Robbie Nightmare in het leaderboard op kunnen nemen? (jij kan dat het best)
Hij kijkt wel nooit op FoK maar misschien is een linkje daarnaartoe vanaf bandoffokkers.nl ook een optie?!?
ik ga men best doen om er onderuit te komen maar zoals t er nu uit ziet kan ik helaas niet.... hoop echt dat t van mijn kant door kan gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef BattleLies het volgende:
Ze zijn niet echt toegewijd! Kijk Ijsklontje heeft een familiedag .. das heel wat anders als een buurtfeest he!
eggbird, toon es wat backbone joh! of die buurt BBQ kan de pleuris krijgen, of je gaat daar wel uit je dak, niet van dat halfzachte gemeumel he!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik ga men best doen om er onderuit te komen maar zoals t er nu uit ziet kan ik helaas niet.... hoop echt dat t van mijn kant door kan gaan
[veerinreetsteekmodus]quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
done![]()
Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord
dit is niet die extreme edition die je laatst ook had toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef jpjedi het volgende:
Wie heeft er interesse in een videokaart ?
model: XFX GeForce 7800 GTX 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) PV-T70F-UDD7
Mag voor 215 euro weg.
rembrand the musical?? ga jij dan ook gewoon mee... haha, nee ik ga gewoon proberen te komen maar garandeer niets en hoop echt snel uitsluitsel te geven. als t te laat is is t jammer van mijn kant dat ik jullie homos niet in t eggie een keer kan zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
eggbird, toon es wat backbone joh! of die buurt BBQ kan de pleuris krijgen, of je gaat daar wel uit je dak, niet van dat halfzachte gemeumel he!![]()
jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dit is niet die extreme edition die je laatst ook had toch?
dit is dus die turbo kaartquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja
de light retail heb ik al verkocht.. ik krijg morgen 2x 7900GT.![]()
Ik verstuur hem ook nog op voor dat geld naar je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dit is dus die turbo kaartdie wil ik wel. waarom maar 215 ipv 300, ding is nooit overgeclocked neem ik aan en is het zon OEM versie of consumentending?
ik heb momenteel 2x 6600 GT, als je die kaart aan me wil verkopen ga ik die ff hier op Fok zetten
eggbird, will ji niet 2 VETTE SLI kaarten voor weinig![]()
homo je gaat gewoon mee, ook al moet ik je aan je haren meesleurenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:27 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik vind t ook erg jammer maar ik kan ook niet zoals t er nu op lijkt...dus hou met mij maar geen rekening...
nou dan koop ik hem wel, zag hem net ook al op tweakers staan. maar voor dat geld kom ik hem wel op halen hoor, ff kijken of je echt bestaat en een claymore voor lies leggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik verstuur hem ook nog op voor dat geld naar je.![]()
Het is een retail maar ik verkoop hem als oem.. heb ook geen idee welke stekkertjes dat erbij horen. leverancier is Di3ki3.
prijs is omlaag om er vanaf te komen... ik ga geen 6 weken met dat ding zitten leuren.
nopequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou dan koop ik hem wel, zag hem net ook al op tweakers staan. maar voor dat geld kom ik hem wel op halen hoor, ff kijken of je echt bestaat en een claymore voor lies leggen![]()
wil ik wel ff uitsluitsel hebben van een nerd dat die op mn systeem past (met dat stekkertje enzo) maar dat zal wel. heb een asus a8n premium 939 bordje. en er is niet meet geclocked ofzo he?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nope
hij is standaard 10% overclocked af fabriek.![]()
Deal gesloten.![]()
Ik geef je even een gil als hij klaar ligt want ik wacht even op de andere 2 kaarten. Anders zit ik zonder en heb geen onboard video.
Ik rijd met spook meequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef staticdata het volgende:
Wil veermans nog even aangeven of hij met Spooook meerrijdt naar het airsoften of met mij?
Voor Lies zojuist een Scott masker gekocht via marktplaats. waar heb je deze vandaan Rudy?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
Jo Sickert wat dacht je hiervan...
[afbeelding]
35 eurie, alleen geen plek meer voor onze GANGSTER-bandana...
Tijd voor een nieuwe tv in de keuken? klik
Gladiatorshopquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor Lies zojuist een Scott masker gekocht via marktplaats. waar heb je deze vandaan Rudy?
hou het denk ik gewoon bij de attributen die je van hun krijg. straks ben je nog 100 euro extra kwijt voor spullen die je eenmalig gaat gebruikenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vet..![]()
zijn er mensen die zo`n ding willen bestellen?
vaag bericht. de woordvoerder kon niet zeggen hoeveel mensen erin zaten. minimaal 1 en maximaal 2 volgens mij in een apachequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef jpjedi het volgende:
lol... Bijna een Apache op mijn dak man..
lol
Zal wel vol gezeten hebben met een man of 18.![]()
Nou is de Apache technisch gezien een grafbak en erg storingsgevoelig. Rotorkop heeft om de 200 uur een revisie nodig bij woestijnomstandgheden. Het ding is net als de meeste moderne heli`s ook niet te vliegen zonder de elektronica plus dat hij so instabiel is als de ziekte.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
vaag bericht. de woordvoerder kon niet zeggen hoeveel mensen erin zaten. minimaal 1 en maximaal 2 volgens mij in een apache
daarom is ie ook zo wendbaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou is de Apache technisch gezien een grafbak en erg storingsgevoelig. Rotorkop heeft om de 2000 uur een revisie nodig bij woestijnomstandgheden. Het ding is net als de meeste moderne heli`s ook niet te vliegen zonder de elektronica plus dat hij so instabiel is als de ziekte.
inderdaad. had trouwens 2000 uur maar het is 200.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daarom is ie ook zo wendbaar
en bij woestijnomstandigheden is dat niet zo vreemd hoor. heb verhalen gehoord van een chinook met een luchtdicht afgesloten ruimte die na een paar weken helemaal vol zat met woestijnstof. kutwerk om schoon te maken lijkt me
quote:Hello Daniel,
English is no problem. Thank you for your mail.
Being deceived is a very known risk in international car/bike trade. But let me regard you as a reliable buyer in this case. my proposal is cash in hand and you get the car without any Dutch registration left on it.
no cash in hand, no deal and definitely no cheques or whatsoever...Holland is a trading nation since 400 years and the people ain`t stupid.
Kind regards and hope to hear from you soon.
Jean-Pierre
>From: Daniel Woolford <d_woolfy@yahoo.com>
>To: JP Mulders <jpmulders@hotmail.com>
>Subject: Re: Audi
>Date: Tue, 22 Aug 2006 03:16:48 -0700 (PDT)
>
>Thanks for the mail..my dutch is not good so i will prefer that we discuss in english.I am interested in this car,i am from Ireland,dublin and i will like to buy this car asap.I will be arranging for the collection of the car and you dont need to worry yourself about that,i will be sending a shipper to collect the car once i have paid for it.and i will like to let you know that the payment would be sent to you by cheque in Euro funds and once you get the cheque and clear it in your bank,then you will realese the car for my shipper to ship it to me in Ireland.Hope thats ok?waiting for your response.Thanks
>
>
>
>
>
>
>JP Mulders <jpmulders@hotmail.com> wrote:
>
>Hoi,
>
>Dank je voor je bod.
>
>Als je wil kan je komen kijken.. Wel even van te voren laten weten want hij
>staat bij Ring-world (http://www.ring-racing.de/) in de stalling. Je zou
>hem daar gelijk kunnen testen natuurlijk. Op de ring zelf kun je alleen
>meerijden aangezien we dat risico niet nemen.
>
>Mocht je hem in NL willen zien dan laat het even weten 1 week van te voren
>dan halen we hem naar NL. Regio Breda.
>
>06-53163665 voor vragen.
>
>Gr
>Jean-Pierre
>
>_________________________________________________________________
>Gratis bellen van PC naar PC? Download de nieuwste Messenger!
>http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=nl-nl
>
>
>***********************************************************************************
>
>BELANGRIJK BERICHT VAN MARKTPLAATS: TIPS VOOR VEILIG HANDELEN
>
>Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Maak nooit grote bedragen over naar iemand die u niet kent. Bij grote bedragen is het ALTIJD de moeite om bij de verkoper langs te gaan en het product persoonlijk te inspecteren. Wees voorzichtig als een koper meer biedt dan de vraagprijs, wil betalen met een cheque of woonachtig is in het buitenland. Wij adviseren u geen gebruik te maken van Western Union, BidPay en MoneyGram als u zaken doet met een onbekende. Kijk voor nog meer tips op: http://statisch.marktplaats.nl/help/veilighandelen.html
>
>***********************************************************************************
>
>
>
>
>
>
>---------------------------------
>Talk is cheap. Use Yahoo! Messenger to make PC-to-Phone calls. Great rates starting at 1¢/min.
Is een bekende truuk...de cheque blijkt ongedekt. vaak staat er zelfs overwaarde op de cheque voor transport die je dan ook nog kwijt bent..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:16 schreef staticdata het volgende:
altijd lastig zulk soort deals. maar zo slecht klonk zijn voorwaarde ook niet. hij stuurt eerst een cheque en dan pas komt er een vrachtwagen dat ding ophalen. in principe heb je alle kaarten in handen
kan hij het niet gewoon via iban op je rekening overmaken ben je gelijk klaar
quote:Door BlackBrumby600 op 05-11-2004 21:21 Er is op t.v. al heel wat over te doen geweest over dit soort praktijken. Ze sturen jou een (ongedekte)check van een hoger bedrag die kan jij naar de bank brengen . De bank zet dat geld op jouw rekening, jij denkt oke dit is goed een betaald voor die motor en wacht tot hij bij jou wordt afgeleverd.jij wachten en wachten en er komt maar niks.
JP niet doen! Dit is waarchijnlijk een Faker. (Maar dat wist je denk wel) Ik had het met me laptop ook. Denk eens na... Marktplaats een Nederlandse site en een engelsman heeft tussen die wirwar een auto gevonden... yaeh right. Ik had het ook met me laptop.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef jpjedi het volgende:
Worden wij NL-ers nu als dom beschouwd ofzo? een of andere Ier wil mijn circuitaudi kopen..![]()
Denk niet da tik nog wat terug krijg.![]()
[..]
DUS KIJK UIT!quote:Ja me Engels is slecht en het item is voor mijn dochter in India bladiebla....
cd-wow ofzoiets..ik geef het 5 minuutjes en je hebt de linkjes hier. in ponden betalen wel is altijd de tip.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef VrijeVal het volgende:
Hey ik heb net de demo gespeeld.. wat een spel! (speel(de) altijd CS:S)
Hoeveel kost de full minimaal?
Hi Puni, kan jij ook een linkje maken op bandoffokkers.nl?? bv naast het linkje naar de teamspeak server?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:03 schreef staticdata het volgende:
@RUDY, zou je even dat BOF logo wat je heb gemaakt op het bof forum kunnen uploaden? dank u
Dat wil zeggen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:06 schreef escape_nl het volgende:
Update van de EA downloader geeft dit met een trukje
[ATTRIBUTES]
displayname = BF2 Patch 1.4 - Full
filename = fy07q2/bf2_fullpatch_1.4.viv
shortdescription = Patch
downloadsize = 557881875
installsize = 557881875
longdescription = BF2 Patch 1.4 - Full
downloadurl = http://content.core.ea.co(...)ncrypteddownload.jsp
detailxref = http://www.pogo.com/hotdeploy/eago/eacore/core_contents/bf2af-patch_1_4-full/<eadtoken:locale>
downloaderrorxref = http://www.ea.com
installerrorxref = bf2_fullpatch_1.4.viv
requiredfor =
Ik zie niks van onze server op je plaatje hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef escape_nl het volgende:
er zijn al een aantal servers omgezet naat 1.4, dus wie weet
niet die van mij
http://img209.imageshack.us/img209/1370/heheyl7.jpg
Ik zie helemaal geen plaatje....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zie niks van onze server op je plaatje hoor.
Link kopiëren..plakken...enter...f5'enquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zie niks van onze server op je plaatje hoor.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Link kopiëren..plakken...enter...f5'en
Waarom kan ik niet op dat kruisje klikken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef escape_nl het volgende:
er zijn al een aantal servers omgezet naat 1.4, dus wie weet
niet die van mij
http://img209.imageshack.us/img209/1370/heheyl7.jpg
iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:03 schreef staticdata het volgende:
zou me niets verbazen als dat weer een illegale update is dat weer voor crashes gaat zorgen
woon jij bij gilze of in gilzequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef jpjedi het volgende:
lol... Bijna een Apache op mijn dak man..
lol
Zal wel vol gezeten hebben met een man of 18.![]()
de vriend van men tante komt uit gilze daarom juist zij ik datquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nah ...15 km dus valt mee. precies aan de andere kant van Breda
Dat bedrijfsmodel moeten ze me nog eens uitleggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:59 schreef escape_nl het volgende:
Ook voor de Beta van 2142 vragen ze 40 dollar, om bugs te voorkomen
Core duo + mobo idd, dat is waar ik op zoek naar ga.. Alleen ik ben er dan zelf niet..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
Voor de lui die mischien interesse hebben :
Is 't mischien wat als ik kan kijken of ik wat kan regelen kwa hardware met korting voor de boffers op 23 september ?
Zit zelf te denken aan een externe hdd of zo...
iemand mischien wat anders ?
moet iig wel redelijk blijven wat de prijs betreft..dus geen 20' inch breedbeeld tft's of Duo Core laptops !!
kun je ook aan mac geheugen komen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
Voor de lui die mischien interesse hebben :
Is 't mischien wat als ik kan kijken of ik wat kan regelen kwa hardware met korting voor de boffers op 23 september ?
Zit zelf te denken aan een externe hdd of zo...
iemand mischien wat anders ?
moet iig wel redelijk blijven wat de prijs betreft..dus geen 20' inch breedbeeld tft's of Duo Core laptops !!
heee mijn tent!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Core duo + mobo idd, dat is waar ik op zoek naar ga.. Alleen ik ben er dan zelf niet..![]()
Frank was dit de reden dat je vervroegd thuis was??
[afbeelding]
\quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef Razorback het volgende:
Als veiligheids bril voor 23 September kan je dan ook dit soort dingen nemen: [afbeelding]
Kom maar naar Arnhem, we zijn er al met z'n vierenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef IJsmuts het volgende:
neeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuukeeeeeeeeeeeeeen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |