quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Link kopiëren..plakken...enter...f5'en
Waarom kan ik niet op dat kruisje klikken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef escape_nl het volgende:
er zijn al een aantal servers omgezet naat 1.4, dus wie weet
niet die van mij
http://img209.imageshack.us/img209/1370/heheyl7.jpg
iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:03 schreef staticdata het volgende:
zou me niets verbazen als dat weer een illegale update is dat weer voor crashes gaat zorgen
woon jij bij gilze of in gilzequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef jpjedi het volgende:
lol... Bijna een Apache op mijn dak man..
lol
Zal wel vol gezeten hebben met een man of 18.![]()
de vriend van men tante komt uit gilze daarom juist zij ik datquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nah ...15 km dus valt mee. precies aan de andere kant van Breda
Dat bedrijfsmodel moeten ze me nog eens uitleggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:59 schreef escape_nl het volgende:
Ook voor de Beta van 2142 vragen ze 40 dollar, om bugs te voorkomen
Core duo + mobo idd, dat is waar ik op zoek naar ga.. Alleen ik ben er dan zelf niet..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
Voor de lui die mischien interesse hebben :
Is 't mischien wat als ik kan kijken of ik wat kan regelen kwa hardware met korting voor de boffers op 23 september ?
Zit zelf te denken aan een externe hdd of zo...
iemand mischien wat anders ?
moet iig wel redelijk blijven wat de prijs betreft..dus geen 20' inch breedbeeld tft's of Duo Core laptops !!
kun je ook aan mac geheugen komen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
Voor de lui die mischien interesse hebben :
Is 't mischien wat als ik kan kijken of ik wat kan regelen kwa hardware met korting voor de boffers op 23 september ?
Zit zelf te denken aan een externe hdd of zo...
iemand mischien wat anders ?
moet iig wel redelijk blijven wat de prijs betreft..dus geen 20' inch breedbeeld tft's of Duo Core laptops !!
heee mijn tent!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Core duo + mobo idd, dat is waar ik op zoek naar ga.. Alleen ik ben er dan zelf niet..![]()
Frank was dit de reden dat je vervroegd thuis was??
[afbeelding]
\quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef Razorback het volgende:
Als veiligheids bril voor 23 September kan je dan ook dit soort dingen nemen: [afbeelding]
Kom maar naar Arnhem, we zijn er al met z'n vierenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef IJsmuts het volgende:
neeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuukeeeeeeeeeeeeeen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |