Da's vrij slankquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:24 schreef cattie het volgende:
@ Leah, dank je voor je hart onder de riem! En wat is slank? Normaal weeg ik ongeveer 65 kg bij een lengte van 1.70 m, nu dus 10 kg meer.
Soms denk ik van mijn man dat hij zich goed in kan leven in vrouwen, maar nu blijkt wel weer dat het ook een botte boer kan zijn...
ik ben jaloehoers!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:20 schreef MeNicole het volgende:
Ben hier met de bevalling "maar" 6 kilo kwijt geraakt maar toch zit ik 10 kilo onder mijn gewicht waar ik mee begon![]()
En verder gaat het hier echt super. Vind het echt zo leuk om mama te zijn![]()
enquote:Het risico van gifstoffen in de moedermelk door afvallen is niet zo groot zolang het gaat om 'zwangerschapsvet'. Dat vet is nl recent opgebouwd en bevat dus ook minder afvalstoffen dan vet dat al langer in je lijf rondhangt
vind ik erg interessant.quote:Sommigen hebben de pech dat ze juist dan langer vet vasthouden omdat ze die als reserve nodig hebben voor de borstvoeding volgens hun lichaam
Ik vind het prima om elkaar de hand te schudden, maar alleen onder de voorwaarde dat we dat over een tijdje weer doen omdat we dan alle 10 de kilo's kwijt zijn!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef dutchie het volgende:
(..)
Cattie, zullen we elkaar de hand schudden? Volgens mij heb je hetzelfde probleem als ik qua gewicht. Ik woog 59 kilo voor de zwangerschap (bij 1.68) en ik blijf nu gewoon hangen op 69 kilo.
(..)
Nee, maar dan hoef je ook niet te wachten verder.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:50 schreef MeNicole het volgende:
Het bloeden is wel gestopt maar dat kan ook zo weer beginnen. Maar hoef ook niet meteen al te neuken zeg maar maar alleen klaarkomen mag toch al wel. Dat heeft toch helemaal nix met een open wond te maken enzo![]()
Dat zou zeker met elkaar te maken kunnen hebben Tex, misschien is het een goed idee om even je HB te laten prikken bij de huisarts? Als het aan de lage kant is zou een kuurtje floradix of evt. ijzerpillen misschien geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef texelonia het volgende:
Ik vloei trouwens ook nog steeds. Ook ben ik vreselijk moe. Zou dat met elkaar te maken kunnen hebben?
Voor een echo zal je toch doorgestuurd moeten worden door je huisarts lijkt me. Als ik in jouw schoenen stodn zou ik zelf floradix nemen om te kijken of dat je wat oppept.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef texelonia het volgende:
3 weken nu. Van de huisarts zou ik nog een week moeten wachten. Als ik verder geen klachten als buikpijn en koorts kreeg. Over vermoeidheid heeft ie het niet gehad volgens mij.
Het is overigens wel heeeeeeel weinig steeds hoor, met af en toe een dagje weer wat meer. Maar ja dat is nu al 2 weken zo en alles bij elkaar op geteld...
Zit me alleen af te vragen of ik wel weer terug naar de huisarts ga, of dat ik beter naar ziekenhuis kan gaan voor echo enzow...
Jawel, ook 6 weken. Voor het vloeien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh dat sowieso nebelung, maar bedoel dat er dan geen tijdsgrens aan zit ? bij mij was de wond al op dag 3 helemaal dicht en is denk ik meer een gevoel ook..
uhquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:55 schreef nebelung het volgende:
[..]
Jawel, ook 6 weken. Voor het vloeien.
Dat is nog maar te hopen natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef MeNicole het volgende:
Het is gewoon niet zo dat ik mijn onderkant nu voor iets aan zie dat alleen maar kan bevallen zeg maar. Kevin zegt wel dat het nog wel een groot gat is waar Mika uit is gekomen maar ja dat is geweest
BBB klinkt als Borsten, Buik en Billen. BodyBalance of Bodyshape genoemd bijv. Is een perfecte les om back in to shape te raken. Tempo ligt niet idioot hoog (hoeft ook niet voor vetverbranding) en de lessen zijn heel gevarieerd. Je kunt er wel ontzettende spierpijn van krijgen. Deze lessen zijn het meest aan te raden - naast gewoon trainen in de zaal. - als je al een tijd niet gesport hebt of na de bevalling weer wil beginnen. Is het meest verantwoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Ingrid19 het volgende:
Dutchie, jij werkt in een sportschool?
Ik heb al tig jaar niet gesport en helaas moet ik nu wel. Ken jij BBB? Is dat goed om oa buikje kwijt te raken? ik ben helaas wel een maat gegroeid. T wil er niet af.
Ja, borst, billen, buik idd. Ik heb zo'n ontzettende hekel aan sport, vind het ook wel eng. (ben er altijd op school heel erg mee gepest, beetje trauma aan ove gehouden)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef dutchie het volgende:
[..]
BBB klinkt als Borsten, Buik en Billen. BodyBalance of Bodyshape genoemd bijv. Is een perfecte les om back in to shape te raken. Tempo ligt niet idioot hoog (hoeft ook niet voor vetverbranding) en de lessen zijn heel gevarieerd. Je kunt er wel ontzettende spierpijn van krijgen. Deze lessen zijn het meest aan te raden - naast gewoon trainen in de zaal. - als je al een tijd niet gesport hebt of na de bevalling weer wil beginnen. Is het meest verantwoord.
Tex, ik sluit me aan bij de rest; vind je vloeien ook wat lang duren.
Klinkt idd wel een beetje hetzelfde...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:48 schreef E.T. het volgende:
Tex, het klinkt een beetje zoals bij mij vorig jaar.
Even langs de HA en door laten sturen voor een echo lijkt me best een aanrader.
Mij is toen verteld dat dat heel erg wisselende vloeien vaak duidt op een achtergebleven restje. (bij mij was 't ook een paar dagen alleen bij 't afvegen en andere dagen had ik echt meer bescherming nodig en dat wisselde zich steeds af).
Vaak blijft een zw.test ook positief geven in dat geval (bij mij dus niet, maar er zat nog wel wat).
wel een goede training voor de bekkenbodemspierenquote:
Okee, bedankt Chacquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:34 schreef chacama het volgende:
PV. Door de gemeenschap heb je waarschijnlijk je baarmoeder weer even geprikkeld (klaarkomen:samentrekken baarmoeder). Hierdoor kunnen nog restjes bloed loskomen. Zolang het geen vers bloed is zou ik me geen zorgen maken.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:53 schreef Lois het volgende:
Vervolg van Hoe gaat het met de moeders? Deel 24
terugplooien ( ! ),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |