quote:Op maandag 31 juli 2006 22:36 schreef Fuente het volgende:
Igraine, knuffelbuffel is zo lief![]()
Het is de eerste keer dat ik het hier neerzet. Manlief weet er uiteraard van, die was erbij, mijn moeder had een vermoeden, wat ik destijds onkende (nee joh, alles gaat priiiiima).
Laatst heb ik met mijn beide ouders wel een gesprek gehad hierover.
We hebben uiteindelijk wel een klacht bij de kraamzorg ingedient, hierover nog een nagesprek gehad en daaruit bleek dat er meer klachten over de betreffende kraamverzorgster waren geweest, en dat er maatregelen getroffen zijn, maar hoe of wat weet ik niet.
Het is ook niet dat het per definitie aan haar lag, ik denk dat ik sowieso met deze gevoelens te maken had gekregen, maar het is wel dat zij besloot maar 3 uur per dag er te zijn (en er wel voor zorgen dat ze er was als de verlos voor de controles kwam) en om de signalen niet op te pikken.
Uiteindelijk is het goedgekomen, en geniet ik ontzettend. Ik weet ook niet waarom het me nu nog zo bezighoudt, ik denk omdat je nu terugkijkt op de beginperiode, op een jaar terug. Ik heb ontzettend mazzel gehad dat manlief alles overnam van me, 40 uur werken, dan thuiskomen bij een brullende vrouw, en dan nog alles doen.
Als ik ooit een tweede kindje mag krijgen dan ben ik wel van plan om dingen anders aan te pakken en eerder aan de bel te trekken. Ik zou dolgraag langere tijd willen borstvoeden, de borstvoeding bij Sara ging in principe ook perfect, ze groeide goed enz, maar ik kon het gewoon niet hebben.
Nou ja, het is iig wel fijn om alles een keer eruit te gooien, en inmiddels weet ik wel dat ik niet de enige ben die dit ervaren heeft na een bevalling, en dat het uiteindelijk ook meeviel, gezien dat ik er op eigen kracht, zonder medicijnen weer uitgekomen ben.
Hier sluit ik me bij aan! Fuentequote:
Dat wordt dan dus waarschijnlijk nog wat langer rondlopen met dit flubberlijf!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:17 schreef dutchie het volgende:
Vamp, in jouw geval raad ik je aan om echt alleen iets te gaan doen waarbij je begeleiding krijgt. Gewoon eerst rustig kijken hoe je lichaam erop reageert.
Het enige nadeel wat je kan ondervinden aan sporten/bv is dat de borstvoeding ook iets minder wordt na de sport. Dus als je voeding toch al iets terugloopt, even op letten.
Waarom denk je trouwens dat je voeding terugloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |