vanmiddag was ik in Amsterdam.. en Vanavond ga ik Stappen in rotterdamquote:
Waar ga je heen in Rotterdam?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
vanmiddag was ik in Amsterdam.. en Vanavond ga ik Stappen in rotterdam![]()
en dankje Borky![]()
holly ..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:44 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Rotterdam?
Lang niet gezienquote:
Ja hé.. Jij zit hier al zo langquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Lang niet gezien. Jij bent nu echt een old-newbie. Wel nog een newbie in mijn optiek, maar mensen als Borkydude en Blaxje zijn nieuwer
.
Boeiend, ik mag legaal bier drinken, jij nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Lang niet gezien. Jij bent nu echt een old-newbie. Wel nog een newbie in mijn optiek, maar mensen als Borkydude en Blaxje zijn nieuwer
.
Ik postte al in SC 10 ofzoquote:
Br33Z4H-P4Rt13quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Daaar komt heel sugababes toch altijd?![]()
Jij bent nieuw voor mijquote:
Mag ik ook hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Boeiend, ik mag legaal bier drinken, jij niet![]()
Hoi Marly
Klopt, in juli voornamelijk gewerkt en niet thuis geweest, toen laatste week juli 1e 2 weken augustus op vakantie geweest, gewerkt enzo. Ben er nu net een week weerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
.
het blijkt idd.. ben dr eigenlijk nog nooit geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Daaar komt heel sugababes toch altijd?![]()
Ja okequote:
Dus.quote:
Ah, zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Klopt, in juli voornamelijk gewerkt en niet thuis geweest, toen laatste week juli 1e 2 weken augustus op vakantie geweest, gewerkt enzo. Ben er nu net een week weer
Ik ook niet..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
het blijkt idd.. ben dr eigenlijk nog nooit geweest
Ja, zoquote:
dat zal best kunnen. ben er ook nog niet zo langquote:
dankjewel! zal wel lukken denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Ik ook niet..
maar veel plezier in elk geval!![]()
En ik ben er anderhalve maand bijna niet geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat zal best kunnen. ben er ook nog niet zo lang
na aangenaam dan, Lisannequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En ik ben er anderhalve maand bijna niet geweest
Heet ze toevallig Marly?quote:
Oh? Vertel!quote:
Nee,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Marly?
En ik ben Marlyquote:
Ook dat nogquote:
nou ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha, weet je wat mstr op msn zegt?
Nee, wat jij zei!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha, weet je wat mstr op msn zegt?
quote:
dat gesprek..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef mstr het volgende:
-
Wel,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:01 schreef Borkydude het volgende:
Dat heb ik niet gezegd
Mstr geen msn gesprekken in elkaar plakken.
Borky.. Explain?quote:
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
wtf, gaat snel hier, ga ik ff m'n lenzen uitdoen, zijn er weer dertig reacties.
Ik heb m'n eigen videolandquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:05 schreef Zonnebril het volgende:
Wat ontzettend belachelijk dat de videoland al dicht is..
Je bent duidelijk in de vakantie niet hier geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk
Welke film wou je halen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:05 schreef Zonnebril het volgende:
Wat ontzettend belachelijk dat de videoland al dicht is..
nah, grootste gedeelte was ik er niet neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je bent duidelijk in de vakantie niet hier geweest.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gebrand zeker.
Heb je Fight Club?
Ja zon gast wou zijn poesjes verzuipen, werd topic dichtgegooid, kwam Danny het weer open doen, mods boos, rel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
Wat is er trouwens voor rel geweest op het forum? Zijn zoveel modjes weg
ooooh, that's it? En daarom stappen er 15 modjes op?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja zon gast wou zijn poesjes verzuipen, werd topic dichtgegooid, kwam Danny het weer open doen, mods boos, rel.
Zie de MED?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
Wat is er trouwens voor rel geweest op het forum? Zijn zoveel modjes weg
ja weet ik, maar daar snap ik dus maar voor de helft waar het over gaatquote:
Je moet even het topic "Viva la revolution" opzoeken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja weet ik, maar daar snap ik dus maar voor de helft waar het over gaatalles staat een beetje door elkaar. En ja ik weet dat er een berichtje is waarin het wordt uitgelegd, maar dat er om zoiets 14 mods opstappen?
Oke, dankquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je moet even het topic "Viva la revolution" opzoeken.
Waarom?quote:
Ik wel!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gebrand zeker.
Heb je Fight Club?
wat voorn cadeautjes?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
En ik heb ook net mn verjaardagscadeautje uitgezocht, en cadeautjes voor mezelf gekocht!
Mag ik hem lenen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
En ik heb ook net mn verjaardagscadeautje uitgezocht, en cadeautjes voor mezelf gekocht!
Voor mezelf hebk 4 paar oorbellen gekocht, en van mn ouders krijgk een gouden ring met diamantjesquote:
Van mij wel, kom je em halen?quote:
Is wel beetje ver hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voor mezelf hebk 4 paar oorbellen gekocht, en van mn ouders krijgk een gouden ring met diamantjes![]()
[..]
Van mij wel, kom je em halen?
Ik wacht wel tot die dude terug isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja.. Je moet er wat voor over hebben..![]()
edje?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:31 schreef liiszle het volgende:
zo. nu eerst even een edje
Ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
ik ga dr vandoor, verveel me de pleuris
energy drinkquote:
ga je dr vandoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:38 schreef Borkydude het volgende:
Later people.
ga je mee?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef mstr het volgende:
Jij naar R'dam toch?
Geen tijd meer voor,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:56 schreef liiszle het volgende:
waarom niet ?:(
niet oud genoegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor,
ouders,
je kent 't allemaal wel![]()
ga mee danquote:
quote:
Jaloers op Blax, nou nee!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef booo het volgende:
[..]
Nohh! Jaloers, jaloers! Dat't Blax wel lukt en jou niet
Ik steel je imago. Ik ben een iMac copycat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:09 schreef tonks het volgende:
Blaxje wat steel je mijn sig
Ik ben jullie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef booo het volgende:
Jeeeezus!
Blaaaax iedereen wil ons gewoon zijn![]()
wachtwachtwacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb care.
Nee, die heb ik er niet bijgenomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef tonks het volgende:
APPLECARE BEDOEL JE ZEKER?!@??!@?
WTF bak jij een taart in 12 minutenquote:
Én opgegetequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WTF bak jij een taart in 12 minuten![]()
Dan mag je mij dat ook eens gaan leren![]()
De foto is al van een tijdje geledenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WTF bak jij een taart in 12 minuten![]()
Dan mag je mij dat ook eens gaan leren![]()
Naja, daar sta ik nog niet eens zo versteld van; voor hetzelfde geld propt ze dat ding in 2 minuten naar binnenquote:
Daar gebruik je dan zeker wel zo'n kant en klare bodem voor ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De foto is al van een tijdje geledenMaar het duurt ongeveer een kwartier, dat dan weer wel
Dat zeker.quote:
Nope! Helemaal zelfgebakkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, daar sta ik nog niet eens zo versteld van; voor hetzelfde geld propt ze dat ding in 2 minuten naar binnen![]()
[..]
Daar gebruik je dan zeker wel zo'n kant en klare bodem voor ?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef tonks het volgende:
Nou gelukkig weet jij op een jonge leeftijd al dat vrouwen in de keuken horen.
Ik zal het doorgeven aan mijn zusjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nope! Helemaal zelfgebakken![]()
Je gooit beetje ingredienten voor de bodem bij elkaar, mixen. Ondertussen de oven voorverwarmen, bakblik invetten. Bodem in de oven, 10 minuten. Als dat ding in de oven zit even dat witte spul maken voor er bovenop, das ook gewoon bij elkaar gooien en een halve minuut mixen. Dat rode spul komt gewoon uit blik![]()
Naja, ok, om heel eerlijk te zijn duurt het iets langer dan een kwartier, je moet de bodem af laten koelen voordat het witte erop kan
Tja, ik moet nogal vaak voor mezelf koken, ik weiger de verhongeringsdood.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef tonks het volgende:
Nou gelukkig weet jij op een jonge leeftijd al dat vrouwen in de keuken horen.
Woon je alleen of kunnen je ouders zo slecht koken dat je dan liever niks eetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, ik moet nogal vaak voor mezelf koken, ik weiger de verhongeringsdood.
Ghehe, mijn ouders kunnen uitstekend koken, maar ze zijn er ook vaak nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Woon je alleen of kunnen je ouders zo slecht koken dat je dan liever niks eet![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, ik moet nogal vaak voor mezelf koken, ik weiger de verhongeringsdood.
Jij kookt babietjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]. was maar een grapje hoor merel. ik kook zelf ook altijd thuis
Oow, zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ghehe, mijn ouders kunnen uitstekend koken, maar ze zijn er ook vaak niet![]()
Aaah, nu alquote:
Ahwalief! Een kokende meneer!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]. was maar een grapje hoor merel. ik kook zelf ook altijd thuis
Ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ahwalief! Een kokende meneer!
quote:
5 uurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:06 schreef Merel1808 het volgende:
Maar de bakkende prinses gaat nu even slapen, want morgen om 5 uur moet ik weer fris en fruitig naast mn bedje staan![]()
Hoiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:36 schreef liiszle het volgende:
Hellloooooo
Wie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:39 schreef liiszle het volgende:
Groetjes van Spanky en Mash.. oh.. en yve ook ...
ben nu aant partyen met mash en spankyquote:
Nohh! Ik was aan't typen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:44 schreef liiszle het volgende:
NOU DAN GEEN GROETJES
dag damens... we gaan ergens anders partyen!![]()
Nee, blijf hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:48 schreef booo het volgende:
[..]
Sorry, ik moet al weer gaan. Morgen vakantiereunieee![]()
![]()
Kan je niet gewoon een nachtje doortrekkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:48 schreef booo het volgende:
[..]
Sorry, ik moet al weer gaan. Morgen vakantiereunieee![]()
![]()
Uuuh, wat wil je wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:56 schreef mstr het volgende:
Bravebart, who re u?
Heel goedquote:
Mmh, ik val duidelijk niet in die categoriequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:05 schreef mstr het volgende:
[..]
En foto's willen we alleen van (lekkere) dames
Nee, maar sommige hier welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik val duidelijk niet in die categorie![]()
TV kijken op dit uur van de nachtquote:
Ik slinger zodalijk mijn dvd speler ook nog aan hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TV kijken op dit uur van de nacht![]()
Ik luister radioquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik slinger zodalijk mijn dvd speler ook nog aan hoor![]()
hehe, dat soort dingen zul je hier niet gauw zienquote:
Waar waarquote:
Wow, dat zie je hier zelfs nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Korianderstraat Utrecht
Waar rijd die kerol in: In een grijs oud busje
Hier welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wow, dat zie je hier zelfs niet
Er zijn mensen die er weer vroeg uit moetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Waarom slaapt iedereen trouwens op dit tijdstip van de dag
Ik voel me nog zo fris als wat
Je rukt.quote:
Zes uur is best laat voor de kranten, hoe lang ben je daarmee bezig?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er weer vroeg uit moeten
Ik ook om 6 uur, maar ik kan na de kranten weer verder slapen![]()
Klaar om naar bed te gaanquote:
1 uurquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zes uur is best laat voor de kranten, hoe lang ben je daarmee bezig?
Op jouw avater wssquote:
quote:
Dat maakt het niet veel beter op dit tijdstip van de dag hoorquote:
rond de 130 euro per 4 wekenquote:
Ik heb dat ding al drie-en-een-half-jaar (op dit forum) en weet nog steeds niet wie het isquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat maakt het niet veel beter op dit tijdstip van de dag hoor
Daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
rond de 130 euro per 4 weken
Tijd voor een anderequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb dat ding al drie-en-een-half-jaar (op dit forum) en weet nog steeds niet wie het is.
Neegerquote:
En wat doe jij dan om aan geld te komen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.
Niks.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat doe jij dan om aan geld te komen?
Lekker 'slapen'quote:
quote:
Ik ga Bambi kijkem met Boquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef mstr het volgende:
Blaxxie!
quote:
Ik verdien meer!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
rond de 130 euro per 4 weken
Je moet niet per 4 weken denken, je moet even terugrekenen per uur. Ik verdien nu, straks, voor 7 uur, voordat ook maar iemand al wakker is, al even 6/7 euro, in een uur.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.
Dat dus jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet niet per 4 weken denken, je moet even terugrekenen per uur. Ik verdien nu, straks, voor 7 uur, voordat ook maar iemand al wakker is, al even 6/7 euro, in een uur.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:49 schreef tonks het volgende:
Maar op zulke regen dagen dan denk je toch "Werkte ik maar ergens anders".
Is me nog niet gebeurdquote:Of als je voor de derde keer op je hoofd valt in de winter.
Mij wel 3 keerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
tja , het hoort er gewoon bij
[..]
Is me nog niet gebeurd
Als je breortje zulke dingen gaat doen, moet je gaan oppassenquote:
Nou, ik vind het gewoon liefquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je breortje zulke dingen gaat doen, moet je gaan oppassen![]()
Mogguh allemaal btw![]()
Hihi, dankje!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:34 schreef mstr het volgende:
Gefeliciteerd nog, bedenk het me ineens weer![]()
![]()
Ja, tering. Het was half vier vannacht hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, tering. Het was half vier vannacht hoor
Precies hoe ik me nu voel jaquote:
Wtf doet die tubgirl daar gekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef Borkydude het volgende:
Gefeliciteerd Merel
Nu je 16 bent:
[afbeelding]
![]()
Weinig, alles was dicht hier vannachtquote:
skålquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef Borkydude het volgende:
Gefeliciteerd Merel
Nu je 16 bent:
[afbeelding]
![]()
Ik ben 17quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef Borkydude het volgende:
Gefeliciteerd Merel
Nu je 16 bent:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Ow damn, het is 18 augustus. Dat had ik met mijn slaperige kop nog niet bedacht
Gefeliciteerd![]()
-edit- Nu snap ik die 1808 opeens weer
Dankjewel!quote:
Bijna 18 dusquote:
quote:
He, zo kannie wel weer hequote:
Krijg nou wat, kunt u surfen op uw voeten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sorry Bart![]()
Schoenmaat 48? Hoe groot bent u?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg nou wat, kunt u surfen op uw voeten?![]()
Het was sarcastisch bedoelt, mocht je boos zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg nou wat, kunt u surfen op uw voeten?![]()
Ik ben 1.55quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sorry Bart![]()
Schoenmaat 48? Hoe groot bent u?
Join zéh clubquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben 1.55
Nee, eigenlijk ben ik 1.95
En ik kan niet surfen op mijn voeten
Grote meneerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben 1.55
Nee, eigenlijk ben ik 1.95
En ik kan niet surfen op mijn voeten
Meneer inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |