hehe, dat soort dingen zul je hier niet gauw zienquote:
Waar waarquote:
Wow, dat zie je hier zelfs nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Korianderstraat Utrecht
Waar rijd die kerol in: In een grijs oud busje
Hier welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wow, dat zie je hier zelfs niet
Er zijn mensen die er weer vroeg uit moetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Waarom slaapt iedereen trouwens op dit tijdstip van de dag
Ik voel me nog zo fris als wat
Je rukt.quote:
Zes uur is best laat voor de kranten, hoe lang ben je daarmee bezig?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er weer vroeg uit moeten
Ik ook om 6 uur, maar ik kan na de kranten weer verder slapen![]()
Klaar om naar bed te gaanquote:
1 uurquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zes uur is best laat voor de kranten, hoe lang ben je daarmee bezig?
Op jouw avater wssquote:
quote:
Dat maakt het niet veel beter op dit tijdstip van de dag hoorquote:
rond de 130 euro per 4 wekenquote:
Ik heb dat ding al drie-en-een-half-jaar (op dit forum) en weet nog steeds niet wie het isquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat maakt het niet veel beter op dit tijdstip van de dag hoor
Daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
rond de 130 euro per 4 weken
Tijd voor een anderequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb dat ding al drie-en-een-half-jaar (op dit forum) en weet nog steeds niet wie het is.
Neegerquote:
En wat doe jij dan om aan geld te komen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.
Niks.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat doe jij dan om aan geld te komen?
Lekker 'slapen'quote:
quote:
Ik ga Bambi kijkem met Boquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef mstr het volgende:
Blaxxie!
quote:
Ik verdien meer!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
rond de 130 euro per 4 weken
Je moet niet per 4 weken denken, je moet even terugrekenen per uur. Ik verdien nu, straks, voor 7 uur, voordat ook maar iemand al wakker is, al even 6/7 euro, in een uur.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen.
Dat dus jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet niet per 4 weken denken, je moet even terugrekenen per uur. Ik verdien nu, straks, voor 7 uur, voordat ook maar iemand al wakker is, al even 6/7 euro, in een uur.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:49 schreef tonks het volgende:
Maar op zulke regen dagen dan denk je toch "Werkte ik maar ergens anders".
Is me nog niet gebeurdquote:Of als je voor de derde keer op je hoofd valt in de winter.
Mij wel 3 keerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
tja , het hoort er gewoon bij
[..]
Is me nog niet gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |