Naja, daar sta ik nog niet eens zo versteld van; voor hetzelfde geld propt ze dat ding in 2 minuten naar binnenquote:
Daar gebruik je dan zeker wel zo'n kant en klare bodem voor ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De foto is al van een tijdje geledenMaar het duurt ongeveer een kwartier, dat dan weer wel
Dat zeker.quote:
Nope! Helemaal zelfgebakkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, daar sta ik nog niet eens zo versteld van; voor hetzelfde geld propt ze dat ding in 2 minuten naar binnen![]()
[..]
Daar gebruik je dan zeker wel zo'n kant en klare bodem voor ?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef tonks het volgende:
Nou gelukkig weet jij op een jonge leeftijd al dat vrouwen in de keuken horen.
Ik zal het doorgeven aan mijn zusjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nope! Helemaal zelfgebakken![]()
Je gooit beetje ingredienten voor de bodem bij elkaar, mixen. Ondertussen de oven voorverwarmen, bakblik invetten. Bodem in de oven, 10 minuten. Als dat ding in de oven zit even dat witte spul maken voor er bovenop, das ook gewoon bij elkaar gooien en een halve minuut mixen. Dat rode spul komt gewoon uit blik![]()
Naja, ok, om heel eerlijk te zijn duurt het iets langer dan een kwartier, je moet de bodem af laten koelen voordat het witte erop kan
Tja, ik moet nogal vaak voor mezelf koken, ik weiger de verhongeringsdood.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef tonks het volgende:
Nou gelukkig weet jij op een jonge leeftijd al dat vrouwen in de keuken horen.
Woon je alleen of kunnen je ouders zo slecht koken dat je dan liever niks eetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, ik moet nogal vaak voor mezelf koken, ik weiger de verhongeringsdood.
Ghehe, mijn ouders kunnen uitstekend koken, maar ze zijn er ook vaak nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Woon je alleen of kunnen je ouders zo slecht koken dat je dan liever niks eet![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, ik moet nogal vaak voor mezelf koken, ik weiger de verhongeringsdood.
Jij kookt babietjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]. was maar een grapje hoor merel. ik kook zelf ook altijd thuis
Oow, zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ghehe, mijn ouders kunnen uitstekend koken, maar ze zijn er ook vaak niet![]()
Aaah, nu alquote:
Ahwalief! Een kokende meneer!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]. was maar een grapje hoor merel. ik kook zelf ook altijd thuis
Ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ahwalief! Een kokende meneer!
quote:
5 uurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:06 schreef Merel1808 het volgende:
Maar de bakkende prinses gaat nu even slapen, want morgen om 5 uur moet ik weer fris en fruitig naast mn bedje staan![]()
Hoiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:36 schreef liiszle het volgende:
Hellloooooo
Wie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:39 schreef liiszle het volgende:
Groetjes van Spanky en Mash.. oh.. en yve ook ...
ben nu aant partyen met mash en spankyquote:
Nohh! Ik was aan't typen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:44 schreef liiszle het volgende:
NOU DAN GEEN GROETJES
dag damens... we gaan ergens anders partyen!![]()
Nee, blijf hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:48 schreef booo het volgende:
[..]
Sorry, ik moet al weer gaan. Morgen vakantiereunieee![]()
![]()
Kan je niet gewoon een nachtje doortrekkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:48 schreef booo het volgende:
[..]
Sorry, ik moet al weer gaan. Morgen vakantiereunieee![]()
![]()
Uuuh, wat wil je wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:56 schreef mstr het volgende:
Bravebart, who re u?
Heel goedquote:
Mmh, ik val duidelijk niet in die categoriequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:05 schreef mstr het volgende:
[..]
En foto's willen we alleen van (lekkere) dames
Nee, maar sommige hier welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik val duidelijk niet in die categorie![]()
TV kijken op dit uur van de nachtquote:
Ik slinger zodalijk mijn dvd speler ook nog aan hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TV kijken op dit uur van de nacht![]()
Ik luister radioquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik slinger zodalijk mijn dvd speler ook nog aan hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |