Ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gebrand zeker.
Heb je Fight Club?
Ja zon gast wou zijn poesjes verzuipen, werd topic dichtgegooid, kwam Danny het weer open doen, mods boos, rel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
Wat is er trouwens voor rel geweest op het forum? Zijn zoveel modjes weg
ooooh, that's it? En daarom stappen er 15 modjes op?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja zon gast wou zijn poesjes verzuipen, werd topic dichtgegooid, kwam Danny het weer open doen, mods boos, rel.
Zie de MED?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
Wat is er trouwens voor rel geweest op het forum? Zijn zoveel modjes weg
ja weet ik, maar daar snap ik dus maar voor de helft waar het over gaatquote:
Je moet even het topic "Viva la revolution" opzoeken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja weet ik, maar daar snap ik dus maar voor de helft waar het over gaatalles staat een beetje door elkaar. En ja ik weet dat er een berichtje is waarin het wordt uitgelegd, maar dat er om zoiets 14 mods opstappen?
Oke, dankquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je moet even het topic "Viva la revolution" opzoeken.
Waarom?quote:
Ik wel!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gebrand zeker.
Heb je Fight Club?
wat voorn cadeautjes?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
En ik heb ook net mn verjaardagscadeautje uitgezocht, en cadeautjes voor mezelf gekocht!
Mag ik hem lenen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
En ik heb ook net mn verjaardagscadeautje uitgezocht, en cadeautjes voor mezelf gekocht!
Voor mezelf hebk 4 paar oorbellen gekocht, en van mn ouders krijgk een gouden ring met diamantjesquote:
Van mij wel, kom je em halen?quote:
Is wel beetje ver hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voor mezelf hebk 4 paar oorbellen gekocht, en van mn ouders krijgk een gouden ring met diamantjes![]()
[..]
Van mij wel, kom je em halen?
Ik wacht wel tot die dude terug isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja.. Je moet er wat voor over hebben..![]()
edje?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:31 schreef liiszle het volgende:
zo. nu eerst even een edje
Ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
ik ga dr vandoor, verveel me de pleuris
energy drinkquote:
ga je dr vandoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:38 schreef Borkydude het volgende:
Later people.
ga je mee?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef mstr het volgende:
Jij naar R'dam toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |