vanmiddag was ik in Amsterdam.. en Vanavond ga ik Stappen in rotterdamquote:
Waar ga je heen in Rotterdam?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
vanmiddag was ik in Amsterdam.. en Vanavond ga ik Stappen in rotterdam![]()
en dankje Borky![]()
holly ..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:44 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Rotterdam?
Lang niet gezienquote:
Ja hé.. Jij zit hier al zo langquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Lang niet gezien. Jij bent nu echt een old-newbie. Wel nog een newbie in mijn optiek, maar mensen als Borkydude en Blaxje zijn nieuwer
.
Boeiend, ik mag legaal bier drinken, jij nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Lang niet gezien. Jij bent nu echt een old-newbie. Wel nog een newbie in mijn optiek, maar mensen als Borkydude en Blaxje zijn nieuwer
.
Ik postte al in SC 10 ofzoquote:
Br33Z4H-P4Rt13quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Daaar komt heel sugababes toch altijd?![]()
Jij bent nieuw voor mijquote:
Mag ik ook hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Boeiend, ik mag legaal bier drinken, jij niet![]()
Hoi Marly
Klopt, in juli voornamelijk gewerkt en niet thuis geweest, toen laatste week juli 1e 2 weken augustus op vakantie geweest, gewerkt enzo. Ben er nu net een week weerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
.
het blijkt idd.. ben dr eigenlijk nog nooit geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Daaar komt heel sugababes toch altijd?![]()
Ja okequote:
Dus.quote:
Ah, zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Klopt, in juli voornamelijk gewerkt en niet thuis geweest, toen laatste week juli 1e 2 weken augustus op vakantie geweest, gewerkt enzo. Ben er nu net een week weer
Ik ook niet..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
het blijkt idd.. ben dr eigenlijk nog nooit geweest
Ja, zoquote:
dat zal best kunnen. ben er ook nog niet zo langquote:
dankjewel! zal wel lukken denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Ik ook niet..
maar veel plezier in elk geval!![]()
En ik ben er anderhalve maand bijna niet geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat zal best kunnen. ben er ook nog niet zo lang
na aangenaam dan, Lisannequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En ik ben er anderhalve maand bijna niet geweest
Heet ze toevallig Marly?quote:
Oh? Vertel!quote:
Nee,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Marly?
En ik ben Marlyquote:
Ook dat nogquote:
nou ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha, weet je wat mstr op msn zegt?
Nee, wat jij zei!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha, weet je wat mstr op msn zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |