Zonder t bedoel je, anders wordt het melquote:
Zeg dat ook eens aan die reclamebordenmakers van de Galgenwaard.quote:
Als gebiedende wijs kan -t wel !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens aan die reclamebordenmakers van de Galgenwaard.
Aan de voorkant (als je zeg maar met de bus erlangs rijdt) staat "Wordt lid".
Ok, Watskeburt??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef DeTolk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met Suijk en Vaduz? Heb die hele soap gemist .
Kleine moeitequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef DeTolk het volgende:
ok, dankje.
Maak daar even morgennacht 01.00 vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef Kaap het volgende:
Mjah, eigenlijk wil ik dat het alweer vanavond 23:00 is
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Gollemrulez het volgende:
Ook zo'n zin om te gaan leren voor je tentamen van morgen............![]()
It's a boring city!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Put your hands up for Den Bosch!
Oe morgen.... das wel erg snel. Ik neem aan dat jij al wel geleerd hebtquote:
*nog steeds aan het wachten op mijn koffie*quote:
Wel goed, ik had het veel drukker verwacht, maar dat zal dit weekend blijken met de start van de competitie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef DeTolk het volgende:
Hoe bevalt je MOD-schap Kaap?
En dan moet jij zaterdag en zondag ook nog eens aan de feestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maak daar even morgennacht 01.00 van.
Tuurlijk, maar nog even de laatste dingen doornemen moet nog gebeuren....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Oe morgen.... das wel erg snel. Ik neem aan dat jij al wel geleerd hebt
Hij is plotseling in Hools aanwezig sinds zijn aanstelling... waarschijnlijk aan het inlikken bij het kliekjequote:
Kut kliekjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hij is plotseling in Hools aanwezig sinds zijn aanstelling... waarschijnlijk aan het inlikken bij het kliekje![]()
Weer lekker poolenquote:
Partysquad komt optreden, mij niet gezien dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Vanavond weer Kei-week in Grunn. Kga denk ik wel even kijken als ik zin heb... al die eerste jaars![]()
Die ik overigens ook dit seizoen ga winnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef DarkShine het volgende:
Heb me net maar ingeschreven voor de VBL manager en de [Hools] sub-league.
Hum hoe laat op de grote markt? dan kan ik dat ontlopen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Partysquad komt optreden, mij niet gezien dus![]()
Duidelijk, scroll maar naar beneden waar de slotjes staan. Alleen die avond was ik er pas heel laat dus heb SCH zijn stormvloed niet zien ontstaanquote:
Geen idee, maar er komt ook 1 of andere DJ. Niet iets voor mij dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hum hoe laat op de grote markt? dan kan ik dat ontlopen...![]()
Dat is niet de ontgroening hier in HOOLS die ik bedoeldequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:17 schreef Kaap het volgende:
Duidelijk, scroll maar naar beneden waar de slotjes staan. Alleen die avond was ik er pas heel laat dus heb SCH zijn stormvloed niet zien ontstaan
Ik vroeg me alleen af...hoe hij de link legde met Zeeland, SCH
Oh...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is niet de ontgroening hier in HOOLS die ik bedoelde![]()
Heeyquote:
zekers !quote:
lekker rustig hier op het werk, Axel slaapt eindelijkquote:
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand ijsmeis.zip nog? Ik ben hem kwijt
Vraag hier eens:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand ijsmeis.zip nog? Ik ben hem kwijt
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah jij kent al dat soort topics natuurlijk.
weet niet meer of het de Deluxe uitvoering was, maar Transport Tycoon ken ik nog welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef DarkShine het volgende:
Zijn er trouwens nog lui hier die Transport Tycoon Deluxe nog kennen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef DarkShine het volgende:
Nou en ofquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef DarkShine het volgende:
http://www.openttd.org/quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Echt een vet spel is dat
heb jij die toevallig ?
Yeahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
http://www.openttd.org/
http://www.abandonia.com/(...)DeluxeforWindows.htm
Same here, wel ff openttd ook installeren he!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yeahdaar gaat mijn vrije tijd.
oh crap, daar gaat mijn productiviteitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
http://www.openttd.org/
http://www.abandonia.com/(...)DeluxeforWindows.htm
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga morgen maar vrij vragen denk ik
Ik moet nog een site en doek maken, Erik moet blijven
samenvatting had ik gezien op de ard, kuyt heb ik gelezen, hier op fok hebben ze goede mods voor VBL gekozen, alleen kaap ken ik nie. en van oranje had ik ook goed voorspeltquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:11 schreef DeTolk het volgende:
Kuyt naar Liverpool
Huntelaar nieuwe spits van Oranje ( Ruud wie?)
Goed ideequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga morgen maar vrij vragen denk ik
Ik moet nog een site en doek maken, Erik moet blijven
www.nevlandmoetblijven.tk moet kunnen... ik kan het alleen niet.quote:
nee maar ik denk dat je dat best aan NoClau kunt overlaten hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:29 schreef Gollemrulez het volgende:
www.nevlandmoetblijven.tk moet kunnen... ik kan het alleen niet.
dat zal ik dan maar niet nalatenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee maar ik denk dat je dat best aan NoClau kunt overlaten hoor
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx zoiets?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een site waar je allemaal info over een kenteken kan vinden? (en daarmee dus de auto)
Dat was em!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx zoiets?
Was die nu maar van jou hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was em!
Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info FERRARI
Handelsbenaming Info 360; 360 SPIDER F1
Kleur(en) Info Grijs
Staat hier voor de deur
Maak eens snel wat foto's!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was em!
Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info FERRARI
Handelsbenaming Info 360; 360 SPIDER F1
Kleur(en) Info Grijs
Staat hier voor de deur
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Wie wil er nog meer een afspraak met een Gieroloog?
*meldt zichquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Er moest een knop omgezet worden en dat moest bij een gieroloog gedaan wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:48 schreef golfer het volgende:
Zorgt die ervoor dat onze giro-rekening weer verder aangevuld gaat worden
wtf is een gieroloog ??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een usbfotocamerastick, maar dan moet ik die ergens zoekenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maak eens snel wat foto's!!
Ach wacht.... jij hebt geen digitale camera...![]()
![]()
ja maar google zegt niks..quote:
tja en dan moeten we jou zeker ook nog gaan uitlegen hoe je de foto's online zetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een usbfotocamerastick, maar dan moet ik die ergens zoeken
We zijn eruitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja maar google zegt niks..
voor als je last hebt van je gieren ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zijn eruit
Meneer moest bij de chiropractor zijn.
En laten we die nou net niet hebben
De elftalposters moeten nog uitkomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:03 schreef dndiek het volgende:
Hopelijk niet te veel posters van Nixon Dias in het klaslokaal opgehangen mm
laat die kids toch lekker schilderen op de Bob Ross manierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
De elftalposters moeten nog uitkomen.
Eerste tekenles natuurlijk wel allemaal Dias tekenen.
Dat kan pas later in het jaar Bjoro. Eerst het kubisme, de KoBrA-beweging enzovoort doorwerken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laat die kids toch lekker schilderen op de Bob Hope manier
Ik gier zo lekker naar huis, hoe zit het met jouw tijden in je nieuwe baan???quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Bjoro het volgende:
voor als je last hebt van je gieren ?
8:30 tot 17:15uquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik gier zo lekker naar huis, hoe zit het met jouw tijden in je nieuwe baan???
Bob Rossquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laat die kids toch lekker schilderen op de Bob Hope manier
bij Nederlands deed je ook niet alles zelf zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:15 schreef borisz het volgende:
tekenen, in klas 3vwo hadden wij een lerares waarbij je als je een streep zette zij die hele tekening afmaakte en dan zij ze dat je mooi getekend had terwijl zij alles deed![]()
Groep 4.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:19 schreef RayMania het volgende:
Aan welke klas geef je les methodmich?
ken je niet het boris boekje? hele nieuwe spellingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij Nederlands deed je ook niet alles zelf zeker
Lekker kindertjes leren lezen en schrijven. Leukquote:
Mijn vriendin geeft les aan groep 3 ... echt geweldig die kleintjesquote:
quote:
Die leren echt de basis. In 4 breiden we dat al uit, dan moeten ze al aardig kunnen lezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn vriendin geeft les aan groep 3 ... echt geweldig die kleintjes
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:32 schreef RayMania het volgende:
Laat je WeebI een Barcelona avatar maken, stopt 'ie er een plaatje van Raúl in van 0,001 seconden.
tekenenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:15 schreef borisz het volgende:
tekenen, in klas 3vwo hadden wij een lerares waarbij je als je een streep zette zij die hele tekening afmaakte en dan zij ze dat je mooi getekend had terwijl zij alles deed![]()
Wij hebben trouwens niet eens vaste rugnummersquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
Moet je wel de selectie en rugnummers geven TR.
die van mij ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
tekenendie lerares die wij daar hadden was echt de enige leerkracht die ik kon schieten, takkeheks
jawel heur.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je voor mij ook zon ding maken van de FC, WeebI?
ga je Appie verlatenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:15 schreef DeTolk het volgende:
Net gesolliciteerd bij Bo-rent. als assistent systeembeheerder.
ik wil nu fulltime gaan werken . Bij Appie blijft ik wel als oproepkracht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga je Appie verlaten
over verlaten gesproken....ik ga jullie verlaten
Herken je hem nog Terro?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens niet eens vaste rugnummers![]()
Maar ik wacht nog even op morgen, dan is vd Berg er ook bij.
Waarom kloppen al die dingen altijdquote:Identiteit: De eigen ideeënwereld verkennen
Het intellectuele luchtteken Tweelingen, wordt beheerst door Mercurius. Mensen onder dit teken denken en handelen snel. Communiceren speelt bij hen een grote rol in het leven. Ze hongeren naar kennis en ze zijn dol op studie. Hij is een opportunist. Hij kan zich gemakkelijk uitdrukken en leert snel. Hij is hartelijk en minzaam. Hij houdt van reizen en intellectueel werk.
Zwakke kanten kunnen zijn: een veranderlijke en verwarde natuur. Verspilt energie door het doen van te veel dingen. Hij mist de volharding voor het bereiken van doelen.
quote:Heeft smaak, gevoel voor wat mooi is.
Ik hoorde het ook jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Briljant, van As en Herben op 538 nu aan het bekvechten over het lijstrekkersschap
Waaaaaar?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:30 schreef VoreG het volgende:
Een site met mijn geboortehoroscoop gevonden, geniaal
[..]
Waarom kloppen al die dingen altijd, nog even verder lezen
[..].
quote:
quote:Zon in Leeuw
Identiteit: Het ontwikkelen van eigenwaarde
De Leeuw is geboren onder het teken van grootmoedigheid en nobele gevoelens. De Leeuw is een vuurteken met de Zon als heerser. De Leeuw is genereus. De Leeuw zoekt het voetlicht om te kunnen schitteren, om midden in de aandacht te staan. Hij is dominerend, houdt van autoriteit, hunkert naar een ideaal. Een beetje te pretentieus en altijd dingen begeren. Hij geeft graag raad. Hij is eerlijk, openhartig, loyaal, open en oprecht.
Zwakke kanten kunnen zijn: trots, ijdel, arrogant, aanmatigend en anderen minachtend.
Zon in III
Hij heeft een goede opvoeding, een vaste greep op de feiten. Succes op sociaal gebied, hij wil bekend zijn. Hij heeft een sterke invloed op zijn directe omgeving.
462 CJN Zon - Mercurius
Hij is intelligent en weet wat hij wil. Is een goede organisator, hij houdt van beweging, reizen, literatuur.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:04 schreef Eilanden het volgende:
ooooooeh 17:59 MM! Als je nog maar op tijd aan tafel bent!!! Rennnnnnnnnnnnnen!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:04 schreef Eilanden het volgende:
Ik zag een flitssssss voorbij komenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:04 schreef Eilanden het volgende:
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Er kwam voor de zoveelste keer een jochie om geld bedelen op het station.
Dus ik vraag : Is het voor eten of voor heroine?
Zegt ie : Eeehhhhh.... (dat had ie niet verwacht natuurlijk)
Ik zeg, eerlijk zeggen.....
Zegt ie : Shot.
Zeg ik, verkeerd antwoord, dus je krijgt niks.
Was dat nou lullig van mij?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Zit vol met gesjeesde daklozen manquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:57 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Dat Bloemendaal Centraal Station gaat ook wel achteruit zeg![]()
Het helpt natuurlijk niks, maar iedereen staart voor zich uit en schudt kort nee als ie langs loopt, dus ik dacht kom, ik maak er wat vanquote:
Als Utregse heb je natuurlijk de nodige ervaring met die junksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk niks, maar iedereen staart voor zich uit en schudt kort nee als ie langs loopt, dus ik dacht kom, ik maak er wat van
Succes en eet smakelijk voor strakjesquote:
Wat nu weer?quote:
Kutwijf ben je ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga een nieuw recept proberen dus ik kan inderdaad wel wat succes gebruikenquote:
Is het zover?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga een nieuw recept proberen dus ik kan inderdaad wel wat succes gebruiken
quote:
Ik ookquote:
Dat is heel goed nieuwsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:26 schreef dndiek het volgende:
Kuyt is naar Liverpool
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? Nooooooooooooooo waaaaaaaaay!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:26 schreef dndiek het volgende:
Kuyt is naar Liverpool
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? Nooooooooooooooo waaaaaaaaay!!!
Muwhahaha jou pestenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat moet die sinaasappel nou weer?![]()
Mij niet, Eilanderinnetje misschien wel .. die's uit eten met vriendinnen in de stadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Ik ga de stad in, kijken of ik Eilanden tegenkom
Damn. Wat voor tabletten gebruik jij 'tegen' je hoofdpijn?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef VoreG het volgende:
Pff al 2 dagen knallende koppijn en alles doet zeer.
Ik slik nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Damn. Wat voor tabletten gebruik jij 'tegen' je hoofdpijn?
Zal ik eens een boekje open gaan doen over je intersletgedragquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mij niet, Eilanderinnetje misschien wel .. die's uit eten met vriendinnen in de stad
ben net ff gezellig bij mijn vriendin geweest.. ze had voor mij gekooktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef X-fi het volgende:
Sientje.
Iemand nog wat leuks gedaan in plaats van de hele dag werken?
Je neemt ze?quote:
Succes met je tentamenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben net ff gezellig bij mijn vriendin geweest.. ze had voor mij gekookten nu ben ik thuis en ik moet zo gaan leren
morgen een tentamen...
Ik gebruik nooit pijnstillers, ik zou niet eens weten waar ze liggen hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef X-fi het volgende:
[..]
Je neemt ze?
Ik gebruik die bruistabletten, echt goed spul.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit pijnstillers, ik zou niet eens weten waar ze liggen hier
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik eens een boekje open gaan doen over je intersletgedrag![]()
Hebben wetenschappers zeker weer verteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef Eilanden het volgende:
Neuken schijnt tegen hoofdpijn te helpen VoreG!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hebben wetenschappers zeker weer verteld?
Hmm. Nooit geloven. Die hebben niets beters te doen ;quote:
je werkt en hebt tentamen hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben net ff gezellig bij mijn vriendin geweest.. ze had voor mij gekookten nu ben ik thuis en ik moet zo gaan leren
morgen een tentamen...
en een vriendin ook nogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je werkt en hebt tentamen hoe krijg je het voor elkaar![]()
Voor altijdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef dndiek het volgende:
Met de vork in de aanslag...
Misschien mijn laatste berichtje op fok!
Heb een tijd geleden een cursus gehad, en daar heb ik nu een tentamen van....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je werkt en hebt tentamen hoe krijg je het voor elkaar![]()
Maar wel MIJN kutwijf.quote:
Gewoon doorzuipen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef VoreG het volgende:
Pff al 2 dagen knallende koppijn en alles doet zeer.
Ik leef nogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Eilanden het volgende:
oh ooooh we hebben al een tijdje niets van diekie gehoord!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik leef nog
Het smaakte me ik was even aan het genieten
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond tesamen
Oja, ik moet de jupilertoto nog invullen. Bedankt voor het herinneren Diekiequote:
Hey DDquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond tesamen
Zuipen is altijd goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is geen kater..
wel een goede tip
Geen dankquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oja, ik moet de jupilertoto nog invullen. Bedankt voor het herinneren Diekie
toto Juliper League (1e divisie)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:15 schreef X-fi het volgende:
Jupiler Toto?
Jupiler-toto deel 1 2006-2007 (1e div NL)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:15 schreef X-fi het volgende:
Jupiler Toto?
het etenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:15 schreef X-fi het volgende:
Jupiler Toto?
Je kan nog gewoon meedoen hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:18 schreef X-fi het volgende:
Mag ik nog meedoen, of ben ik te laat?
je was het streepje vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:21 schreef tong80 het volgende:
Dirk Kuijt voorlopig nog aan de kant.
Lekker rustig dus...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:21 schreef tong80 het volgende:
Dirk Kuijt voorlopig nog aan de kant.
SPAM !!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:23 schreef clauwheee het volgende:
Coach van het Jaar (DVHN) 2006/2007.
!
The Insider? Komt mij wel bekend voor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:21 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond nog een goede film op tv hoolers 'The Insider' op veronica.
Ik ga denk ik maar een dvdtje kijken
Twijfelgevalletjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Psies! Staat daar geen ban op?
Ik spam ook met iedere post die ik doequote:
Kut sigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik spam ook met iedere post die ik doe
Volgens sommige had ik al geen humor, dus daar zit ik niet meequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Verdwijnt je gevoel voor humor ook als je mod bent? Tjeezzzz Bos.
Is voornamelijk uit gemakszuchtquote:
Whehehe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens sommige had ik al geen humor, dus daar zit ik niet mee
eensquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef borisz het volgende:
de eerste divisie bier voorspellingen maar is ingevuld![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee de vraagstelling was anders was verkeerd gedaan kwam verkeerd overquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was ook niet op gericht op die vraag van jou in dat ene topic toenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de vraagstelling was anders was verkeerd gedaan kwam verkeerd over
En welke telefoon krijg je nu ??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:08 schreef SCH het volgende:
Ik wou helemaal geen nieuwe telefoon maar de meneer van de KPN was op dezelfde dag jarig als ik, dat schept toch een band - dus meteen zo'n nieuw toestel met teveel knupskes. Hij zei erbij: "Je kan de helft van de mogelijkheden beter niet gebruiken"
Even op het dooschje kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
En welke telefoon krijg je nu ??
Ik kreeg deze gratis en ook nog voor 180 euro gratis bellen. Was ik boos over want het werk betaalt allesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:10 schreef tong80 het volgende:
SCH ik heb een foon van 20 euro van de hema. Ik moet kunnen drukken luisteren en praten. Wat heb jij betaald voor het kunnen free riollen in undistricted areas with keeping the head function to be posible to enjoy anaother person in a district of 2000 miles ?
Goed bezig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:08 schreef SCH het volgende:
Ik wou helemaal geen nieuwe telefoon maar de meneer van de KPN was op dezelfde dag jarig als ik, dat schept toch een band - dus meteen zo'n nieuw toestel met teveel knupskes. Hij zei erbij: "Je kan de helft van de mogelijkheden beter niet gebruiken"
Telfort is kut, ik woon 4 km van de grens maar heb in de woonkamer alleen een Belgisch netwerkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:16 schreef SCH het volgende:
Nou ja - hij was gratis hoor, heb nu alleen even een dubbelabonnement maar dat Telfort was een grote vergissing
Waarom ben ik ook weer weg gegaan bij de TROSquote:
Als er een boom tussen staat, ben ik al niet meer te verstaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Telfort is kut, ik woon 4 km van de grens maar heb in de woonkamer alleen een Belgisch netwerk, boven kan ik wel bellen via de vrienden van Telfort.
Profiteurquote:
Ik ben toevallig vanmiddag voor het eerst in dat gebouw geweest. Lieve baliejuffrouw maar ze kende geen appelsientjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom ben ik ook weer weg gegaan bij de TROS![]()
Zijn ze me nu al vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben toevallig vanmiddag voor het eerst in dat gebouw geweest. Lieve baliejuffrouw maar ze kende geen appelsientje![]()
Heeft een maat van me, die moet alleen telkens zijn beltoon opnieuw instellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |