Zonder t bedoel je, anders wordt het melquote:
Zeg dat ook eens aan die reclamebordenmakers van de Galgenwaard.quote:
Als gebiedende wijs kan -t wel !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens aan die reclamebordenmakers van de Galgenwaard.
Aan de voorkant (als je zeg maar met de bus erlangs rijdt) staat "Wordt lid".
Ok, Watskeburt??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef DeTolk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met Suijk en Vaduz? Heb die hele soap gemist .
Kleine moeitequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef DeTolk het volgende:
ok, dankje.
Maak daar even morgennacht 01.00 vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef Kaap het volgende:
Mjah, eigenlijk wil ik dat het alweer vanavond 23:00 is
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Gollemrulez het volgende:
Ook zo'n zin om te gaan leren voor je tentamen van morgen............![]()
It's a boring city!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Put your hands up for Den Bosch!
Oe morgen.... das wel erg snel. Ik neem aan dat jij al wel geleerd hebtquote:
*nog steeds aan het wachten op mijn koffie*quote:
Wel goed, ik had het veel drukker verwacht, maar dat zal dit weekend blijken met de start van de competitie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef DeTolk het volgende:
Hoe bevalt je MOD-schap Kaap?
En dan moet jij zaterdag en zondag ook nog eens aan de feestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maak daar even morgennacht 01.00 van.
Tuurlijk, maar nog even de laatste dingen doornemen moet nog gebeuren....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Oe morgen.... das wel erg snel. Ik neem aan dat jij al wel geleerd hebt
Hij is plotseling in Hools aanwezig sinds zijn aanstelling... waarschijnlijk aan het inlikken bij het kliekjequote:
Kut kliekjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hij is plotseling in Hools aanwezig sinds zijn aanstelling... waarschijnlijk aan het inlikken bij het kliekje![]()
Weer lekker poolenquote:
Partysquad komt optreden, mij niet gezien dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Vanavond weer Kei-week in Grunn. Kga denk ik wel even kijken als ik zin heb... al die eerste jaars![]()
Die ik overigens ook dit seizoen ga winnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef DarkShine het volgende:
Heb me net maar ingeschreven voor de VBL manager en de [Hools] sub-league.
Hum hoe laat op de grote markt? dan kan ik dat ontlopen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Partysquad komt optreden, mij niet gezien dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |