Zonder t bedoel je, anders wordt het melquote:
Zeg dat ook eens aan die reclamebordenmakers van de Galgenwaard.quote:
Als gebiedende wijs kan -t wel !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens aan die reclamebordenmakers van de Galgenwaard.
Aan de voorkant (als je zeg maar met de bus erlangs rijdt) staat "Wordt lid".
Ok, Watskeburt??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef DeTolk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met Suijk en Vaduz? Heb die hele soap gemist .
Kleine moeitequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef DeTolk het volgende:
ok, dankje.
Maak daar even morgennacht 01.00 vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef Kaap het volgende:
Mjah, eigenlijk wil ik dat het alweer vanavond 23:00 is
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Gollemrulez het volgende:
Ook zo'n zin om te gaan leren voor je tentamen van morgen............![]()
It's a boring city!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Put your hands up for Den Bosch!
Oe morgen.... das wel erg snel. Ik neem aan dat jij al wel geleerd hebtquote:
*nog steeds aan het wachten op mijn koffie*quote:
Wel goed, ik had het veel drukker verwacht, maar dat zal dit weekend blijken met de start van de competitie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef DeTolk het volgende:
Hoe bevalt je MOD-schap Kaap?
En dan moet jij zaterdag en zondag ook nog eens aan de feestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maak daar even morgennacht 01.00 van.
Tuurlijk, maar nog even de laatste dingen doornemen moet nog gebeuren....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Oe morgen.... das wel erg snel. Ik neem aan dat jij al wel geleerd hebt
Hij is plotseling in Hools aanwezig sinds zijn aanstelling... waarschijnlijk aan het inlikken bij het kliekjequote:
Kut kliekjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hij is plotseling in Hools aanwezig sinds zijn aanstelling... waarschijnlijk aan het inlikken bij het kliekje![]()
Weer lekker poolenquote:
Partysquad komt optreden, mij niet gezien dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Vanavond weer Kei-week in Grunn. Kga denk ik wel even kijken als ik zin heb... al die eerste jaars![]()
Die ik overigens ook dit seizoen ga winnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef DarkShine het volgende:
Heb me net maar ingeschreven voor de VBL manager en de [Hools] sub-league.
Hum hoe laat op de grote markt? dan kan ik dat ontlopen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Partysquad komt optreden, mij niet gezien dus![]()
Duidelijk, scroll maar naar beneden waar de slotjes staan. Alleen die avond was ik er pas heel laat dus heb SCH zijn stormvloed niet zien ontstaanquote:
Geen idee, maar er komt ook 1 of andere DJ. Niet iets voor mij dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hum hoe laat op de grote markt? dan kan ik dat ontlopen...![]()
Dat is niet de ontgroening hier in HOOLS die ik bedoeldequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:17 schreef Kaap het volgende:
Duidelijk, scroll maar naar beneden waar de slotjes staan. Alleen die avond was ik er pas heel laat dus heb SCH zijn stormvloed niet zien ontstaan
Ik vroeg me alleen af...hoe hij de link legde met Zeeland, SCH
Oh...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is niet de ontgroening hier in HOOLS die ik bedoelde![]()
Heeyquote:
zekers !quote:
lekker rustig hier op het werk, Axel slaapt eindelijkquote:
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand ijsmeis.zip nog? Ik ben hem kwijt
Vraag hier eens:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand ijsmeis.zip nog? Ik ben hem kwijt
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah jij kent al dat soort topics natuurlijk.
weet niet meer of het de Deluxe uitvoering was, maar Transport Tycoon ken ik nog welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef DarkShine het volgende:
Zijn er trouwens nog lui hier die Transport Tycoon Deluxe nog kennen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef DarkShine het volgende:
Nou en ofquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef DarkShine het volgende:
http://www.openttd.org/quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Echt een vet spel is dat
heb jij die toevallig ?
Yeahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
http://www.openttd.org/
http://www.abandonia.com/(...)DeluxeforWindows.htm
Same here, wel ff openttd ook installeren he!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yeahdaar gaat mijn vrije tijd.
oh crap, daar gaat mijn productiviteitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
http://www.openttd.org/
http://www.abandonia.com/(...)DeluxeforWindows.htm
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga morgen maar vrij vragen denk ik
Ik moet nog een site en doek maken, Erik moet blijven
samenvatting had ik gezien op de ard, kuyt heb ik gelezen, hier op fok hebben ze goede mods voor VBL gekozen, alleen kaap ken ik nie. en van oranje had ik ook goed voorspeltquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:11 schreef DeTolk het volgende:
Kuyt naar Liverpool
Huntelaar nieuwe spits van Oranje ( Ruud wie?)
Goed ideequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga morgen maar vrij vragen denk ik
Ik moet nog een site en doek maken, Erik moet blijven
www.nevlandmoetblijven.tk moet kunnen... ik kan het alleen niet.quote:
nee maar ik denk dat je dat best aan NoClau kunt overlaten hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:29 schreef Gollemrulez het volgende:
www.nevlandmoetblijven.tk moet kunnen... ik kan het alleen niet.
dat zal ik dan maar niet nalatenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee maar ik denk dat je dat best aan NoClau kunt overlaten hoor
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx zoiets?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een site waar je allemaal info over een kenteken kan vinden? (en daarmee dus de auto)
Dat was em!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx zoiets?
Was die nu maar van jou hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was em!
Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info FERRARI
Handelsbenaming Info 360; 360 SPIDER F1
Kleur(en) Info Grijs
Staat hier voor de deur
Maak eens snel wat foto's!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was em!
Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info FERRARI
Handelsbenaming Info 360; 360 SPIDER F1
Kleur(en) Info Grijs
Staat hier voor de deur
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Wie wil er nog meer een afspraak met een Gieroloog?
*meldt zichquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Er moest een knop omgezet worden en dat moest bij een gieroloog gedaan wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:48 schreef golfer het volgende:
Zorgt die ervoor dat onze giro-rekening weer verder aangevuld gaat worden
wtf is een gieroloog ??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |