NOS meldt abusievelijk dood burgemeester Utrechtquote:
Doe niet zo extreem nuchter man, Dirk is weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef snabbi het volgende:
Zolang het niet op Feyenoord.nl staat is het niet waar.
de nos is linksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
NOS meldt abusievelijk dood burgemeester Utrecht![]()
Zolang het niet op Feyenoord.nl staat is het niet waar.
* snabbi doet aan struisvogel politiek
Bij RTL zeggen ze ook alleen maar dat het AD en de Telegraaf het melden, en dat is gewoon waar, die melden het, maar dat doen ze wel vakerquote:
Zlatan en Chivu gingen ook voor dit soort bedragen weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij is dit samen met Robben en v. Nistelrooij de duurste transfer van de Nederlandse competitie..... Of ging Kezman ook voor dit bedrag weg?
Zlatan ging voor 15 miljoen in termijnen weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zlatan en Chivu gingen ook voor dit soort bedragen weg.
Pas jij nou maar op dat Real/Milan na de wedstrijd gisteren geen kuren krijgen en er straks een bod van 25 miljoen op Huntelaar ligt wat Ajax toch nooit weigert.quote:
Die discussie wordt nu gevoerd in het Godenzonen topic, klaasje gaat niet wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat Real/Milan na de wedstrijd gisteren geen kuren krijgen en er straks een bod van 25 miljoen op Huntelaar ligt wat Ajax toch nooit weigert.![]()
Wij halen het niet aan hoor..........quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:32 schreef ruud_fr het volgende:
kap eens met dat geouwehoer over die (ex-) joden hier
Dirk wil CL spelen en dat zal bij die rotterdamse middenmotor nooit lukkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:32 schreef ruud_fr het volgende:
kap eens met dat geouwehoer over die (ex-) joden hier
Hij is al 10x rond, maar speelt nog steeds bij,Feyenoord dus ik geloof het pas als het op Feyenoord.nl staatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Doe niet zo extreem nuchter man, Dirk is weg.
Er hangt nog wel meer belang bij dan 1 seizoen denk ik. Het gebeurt niet vaak dat Feyenoord zoveel geld krijgt, en van de huidige selectie zie ik ook er geen speler tussen lopen die voor heel veel verkocht gaat worden. De Guzman misschien. Maar gezien de kwaliteit van de huidige selectie en in het achterhoofd dat ze maar een kans krijgen zoveel geld te besteden moet dit goed gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef daaaaan het volgende:
Het Feyenoord-bestuur heeft nu in de hand hoe het komende seizoen eruit gaat zien. Koop je niets, of spelers van het kaliber Nevland dan is zondag gegarandeerd de 1e verliespartij, tekenen morgen Tymo en een spits van het niveau Cruz of Kezman dan wordt het een leuk seizoen.
was algemeen bedoeldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij halen het niet aan hoor..........
Vorig jaar werd dat investeringsverhaal ook door alle andere media overgenomen, dus ja...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nou, als meerdere kranten, teletekst, nieuws op radio, diverse (redelijk betrouwbare) websites het melden kun je er van uitgaan dat het klopt
Waarschijnlijk is Joriens nieuwe boot al besteld en staat Pi-Air komend seizoen in de basis.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe feyenoord dit op gaat lossen.
Precies. Dit is al de tweede of derde keer eze zomer dat die kranten het zo zeker denken te weten. En de laatste dagen zijn er zoveel tegenstrijdige berichten geweest, dat de enige bron die ik vertrouw Feyenoord zelf is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Bij RTL zeggen ze ook alleen maar dat het AD en de Telegraaf het melden, en dat is gewoon waar, die melden het, maar dat doen ze wel vaker
zou best kunnenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Joriens nieuwe boot al besteld en staat Pi-Air komend seizoen in de basis.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:50 schreef Subjectiviteit het volgende:
Het was gewoon óf Dirk óf Anatoli..
ik zat te denken, het geld voor Tymo hadden ze al. Kunnen ze dat geld van Kuijt niet gebruiken voor bijvoorbeeld een spits en Gioquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:58 schreef Cart_man het volgende:
Hopelijk gaat Feijenoord het geld wat beschikbaar is investeren in de verdediging, het middenveld en de aanval. Waarbij de eerste twee punten het belangrijkst zijn.
Nevland mag best komen van mij, al zie ik liever een andere spits. En dan niet iemand, die zoals Kuijt het halve veld overhuppelt.
Tot slot, Kuijt bedankt voor de paar jaar dat je voor Feijenoord hebt gespeeld. Het ga je goed.
Als Gio komt dan komt hij niet voor de linksback positie maar voor op het middenveld.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef Kaap het volgende:
[..]
ik zat te denken, het geld voor Tymo hadden ze al. Kunnen ze dat geld van Kuijt niet gebruiken voor bijvoorbeeld een spits en GioDan hebben we eindelijk linksback gedekt, een stofzuiger voor het middenveld en ook nog een spits. Alhoewel Nevland niet mijn voorkeur heeft maar ik weet verder ook geen alternatieven.
Vergeet niet dat ze het geld voor Tymo al zo goed als geheel hadden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe feyenoord dit op gaat lossen.
ze hebben nu meer geld als dat ze ooit bij elkaar hebben gezien, tsjoektsjoek zal nu de hoofdprijs voor betaald moeten worden maar daarmee heb je nog geen spits die er zoveel inschiet als dirk.
Je moet niet alles geloven wat er wordt gezegd, negatieve ouwehoer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:08 schreef daaaaan het volgende:
Hadden ze helemaal niet, ze hadden 7 miljoen terwijl Tymo over de 10 miljoen kost.
Die saneringen leverden geen geld op, die waren er omdat Feyenoord nog een jaar zo gigantisch veel hoge salarissen uit moeten betalen misschien wel niet overleefd had op den duur.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar gaat al dat geld van de saneringen, van Kalou, van inkomsten van seizoenskaarten etc dan heen![]()
Tjah en als dat zo is, wat gaan ze kopen? Ronaldinho, Zidane, Makalele, Matterazzi en Messi ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar gaat al dat geld van de saneringen, van Kalou, van inkomsten van seizoenskaarten etc dan heen![]()
Volgens mij hebben ze een potje van 100 miljoen euro staan die ze volgend seizoen gaan besteden om kampioen te worden.
Tsja, de coach van Shaktar heeft dat letterlijk gezegd en het klonk ook wel geloofwaardig. Waarom zou Shaktar zo'n speler verkopen voor een schijntje, die hebben toch geld zat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat er wordt gezegd, negatieve ouwehoer.
Hij mocht volgens die interne geruchten toch na de CL voorrondes weg voor 6, met 7 heb je dat geld dan toch in huis.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:08 schreef daaaaan het volgende:
Hadden ze helemaal niet, ze hadden 7 miljoen terwijl Tymo over de 10 miljoen kost.
Dat was een gerucht, dat van die 8 a 10 miljoen als startbod is letterlijk gezegd door die kerel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:19 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hij mocht volgens die interne geruchten toch na de CL voorrondes weg voor 6, met 7 heb je dat geld dan toch in huis.
En ik blijf erbij dat je dat niet moet geloven. Maar hé, je moet het zelf weten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat was een gerucht, dat van die 8 a 10 miljoen als startbod is letterlijk gezegd door die kerel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:33 schreef Dr.Nase het volgende:
middenmotor
Ik geloof het ook niet voor 100 % want die kerel probeert gewoon de prijs op te drijven (ze willen hem niet verkopen maar als Tymo echt weg wil dan gaat ie wel, dan moet je de hoofdprijs eruit halen) maar zo'n bericht van voetbalzone ofzo dat ie voor 6 miljoen weg mag komende week vertrouw ik nog minderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat je dat niet moet geloven. Maar hé, je moet het zelf weten.
Tymo gaat meer geld kosten nu, shaktar heeft gewoon afgewacht wat er met dirk zou gebeuren en gaan nu voor de hoofdprijsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef Kaap het volgende:
[..]
ik zat te denken, het geld voor Tymo hadden ze al. Kunnen ze dat geld van Kuijt niet gebruiken voor bijvoorbeeld een spits en GioDan hebben we eindelijk linksback gedekt, een stofzuiger voor het middenveld en ook nog een spits. Alhoewel Nevland niet mijn voorkeur heeft maar ik weet verder ook geen alternatieven.
Huysegems en Lucius zijn echt geen verkeerde aankopen. Hele exotische roedel die Gullit had binnengehaald is ook bijna pleite.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die saneringen leverden geen geld op, die waren er omdat Feyenoord nog een jaar zo gigantisch veel hoge salarissen uit moeten betalen misschien wel niet overleefd had op den duur.
Ze hebben echter wel wat miljoentjes overgehouden aan al die transfersommen.
Het geld van Kalou is deels gebruikt om Huysegems en Lucius te betalen
Inkomsten van SSC's e.d. zullen wel naar de standaard vaste lasten gaan.
Achteraf een verkeerde keuze, maar toch was Gullit ambitieuzer qua karakter dan die lamlul die er nu zit. Het was alleen een trainer van niets helaas.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Huysegems en Lucius zijn echt geen verkeerde aankopen. Hele exotische roedel die Gullit had binnengehaald is ook bijna pleite.
Blijft toch verwonderlijk dat die glamourboy zoveel vrijheid heeft gehad in al zijn miskopen.
Milevskiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:32 schreef koningdavid het volgende:
Al bekend wie de vervanger wordt van Dirk?
quote:
Nee, ik zie het alleen nog niet direct gebeuren: Milevsky naar Feyenoord.quote:
4 posts boven jequote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:34 schreef Nicky_Rincon het volgende:
vervanger anyone?
quote:
Ja de GKL heeft een oliebron ontdenkt. We kunnen nu spelers als Terry, Sheva en Deco halenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, ik zie het alleen nog niet direct gebeuren: Milevsky naar Feyenoord.
Heb je een bron?
Ik ga mn bron niet prijsgeven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, ik zie het alleen nog niet direct gebeuren: Milevsky naar Feyenoord.
Heb je een bron?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja de GKL heeft een oliebron ontdenkt. We kunnen nu spelers als Terry, Sheva en Deco halen![]()
?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:41 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens Milco op LN 1030 perscommunique
nee hoor maar ik vind het gewoon erg frappant. Al 3 weken wordt er geluld over tsjoek, dat zou de redder in nood zijn. Ik schets hierboven een zeer aannemelijk scenario en dat wordt er gezegd: dan maar nietquote:
Ik zal jou zo is een tsjoek voor je kop gevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nee hoor maar ik vind het gewoon erg frappant. Al 3 weken wordt er geluld over tsjoek, dat zou de redder in nood zijn. Ik schets hierboven een zeer aannemelijk scenario en dat wordt er gezegd: dan maar niet.
Dat mag ik toch vreemd vinden?
Nee, dat mag jij niet. Jij mag niks vinden. En Tjoek is niet de redder in nood.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nee hoor maar ik vind het gewoon erg frappant. Al 3 weken wordt er geluld over tsjoek, dat zou de redder in nood zijn. Ik schets hierboven een zeer aannemelijk scenario en dat wordt er gezegd: dan maar niet.
Dat mag ik toch vreemd vinden?
FEYENOORD.NLquote:DIRK KUYT NAAR LIVERPOOL
Feyenoord heeft met Liverpool overeenstemming bereikt over de transfer van Dirk Kuyt naar de topclub in de Premier League. De Feyenoord-spits stond al lang op het verlanglijstje van manager Rafael Benitez, maar verder dan een voorzichtige verkenning begin juli is het nooit gekomen. Daarna is er ook geen enkel contact meer geweest tussen de clubs, totdat het management van Liverpool begin deze week weer bij Feyenoord aan de deur klopte met een serieus bod, waarna de onderhandelingen werden afgerond.
‘We hebben er alles aan gedaan om Dirk voor Feyenoord te behouden’, aldus voorzitter Jorien Van den Herik. ‘Daar zijn we heel ver in gegaan en Dirk stond daar voor open, maar we wisten ook dat als zijn droomclub zou komen, de kans zou bestaan dat hij zou vertrekken. Liverpool, ook dat was bekend, was en is zijn droomclub. Veel clubs hebben de afgelopen periode geprobeerd Dirk te contracteren, maar telkens heeft hij nee tegen die clubs gezegd omdat ze niet aansprekend genoeg waren voor hem, terwijl er toch zeer gerenommeerde clubs tussen zaten. Dat tekent de instelling van Dirk: of Feyenoord of mijn droomclub.’
Feyenoord, Dirk Kuyt en zijn management in de persoon van Rob Jansen hebben altijd aangegeven dat alleen in goed onderling overleg een transfer tot stand zou komen. Jorien Van den Herik: ‘Alle partijen hebben zich aan de afspraken gehouden en tot op heden was de reactie steeds nee, maar toen Liverpool met een serieus bod aanklopte wisten we dat een transfer tot de mogelijkheden behoorde.’
Dirk Kuyt tekent een vierjarig contract in Liverpool. ‘Het is jammer voor Feyenoord, maar we gunnen hem deze stap’, zegt Van den Herik. ‘We moeten Dirk dankbaar zijn voor zijn inzet en loyaliteit richting Feyenoord en haar supporters. Hij verdient respect en een groots afscheid van Feyenoord en we hopen dat hij na zijn buitenlandse loopbaan weer terugkeert in De Kuip.’
Dirk Kuyt is ingenomen met zijn overstap naar de winnaar van de UEFA Champions League in 2005: ‘Liverpool is voor mij inderdaad de droomclub waar ik naar uitkeek. Er was meer belangstelling uit het buitenland, maar voor mijn gevoel was er niet één bij van het kaliber Liverpool. Een geweldige club met een enorme uitstraling en een fantastisch meelevend publiek. En een historie om van te smullen. Ik vind het een eer om voor zo’n club te gaan spelen.’
‘Ik verlaat Feyenoord met gemengde gevoelens. Ik heb drie geweldige jaren beleefd in Rotterdam, ondanks het feit dat we geen grote prijs hebben kunnen winnen. Het publiek bleef zich desondanks positief opstellen, Feyenoord-supporters zijn fans zoals elke club ze in hun stadion zou willen hebben. Daar zal ik altijd respect voor blijven houden, zoals ik dat ook heb voor al de mensen binnen de club. Daarom beschouw ik het ook als een eer dat de voorzitter mij ooit graag terug wil zien in de Kuip. Daar spreekt waardering uit. Ik wens de spelers, trainers en alle fans heel veel succes toe dit seizoen. Vanuit Engeland blijf ik alles volgen wat er in de Kuip gebeurt.’
Jorien Van den Herik erkent dat de transfer op een ongelukkig moment komt, zo vlak voor de start van de competitie: ‘Maar dat kun je Dirk niet aanrekenen, daar is het Europese transfersysteem debet aan. Competities zijn al lang en breed begonnen in veel landen maar tot 31 augustus bestaat er een grote mate van onzekerheid. Het systeem van een transfer window tot en met 31 augustus werkt gewoon niet, daar moet in Europees verband echt over gesproken worden. Door het systeem zitten trainers en spelers lang in onzekerheid en als club weet je nooit zeker wat er nog kan gebeuren, daar is de transfer van Dirk nu een voorbeeld van.’
Dirk Kuyt verblijft donderdag in Liverpool voor zijn medische keuring en om de laatste details van zijn contract af te ronden. Feyenoord en Liverpool doen geen mededelingen over de hoogte van de transfersom.
Goed van mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zal Feyenoord.nl zo wel met een verklaring komen
Goed argumentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zal jou zo is een tsjoek voor je kop geven![]()
Ik lees al 2 weken niets anders als Tsjoek....jij leest toch ook deze topicreeks??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En Tjoek is niet de redder in nood.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Goed argument![]()
wel weer typische reactie trouwens, onderschrijft het stereotyp weer prima
Weer zo'n standaard reactie.....quote:
Ok, nu geloof ik het.quote:
Je begint te vervelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Weer zo'n standaard reactie.....
Does ff rustig, ik snap dat de waarheid ff te confronterend is about Tsjoek maar dat hadden jullie zelf natuurlijk al kunnen bedenken.
Denk niet dat hij dan komt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Gio komt dan komt hij niet voor de linksback positie maar voor op het middenveld.
Ok, geen discussie mogelijk met stressed out feyenoorders vannochtend.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef DeTolk het volgende:
Dirk,
Ondanks dat je bij de Rotterdammers speelde wil ik je toch bedanken voor de werklust die je hebt laten zien. Doelpunten maken ging/gaat je ook makkelijk af.
Veel succes en plezier bij Liverpool.
DeTolk .
1. Nevlandquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nou nu het allemaal officieel is....
1. Wie word de vervanger
2. Wie word aanvoerder
Ze kunnen natuurlijk ook een spits kopen die erg op hem lijkt...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ok, geen discussie mogelijk met stressed out feyenoorders vannochtend.
Dan maar weer over de andere boeg, jammer![]()
Wanneer wordt de nieuwe elftalfoto gemaakt?
[afbeelding]
Over de andere boegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat ben jij een ongelovelijke sul zegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
why? Ik heb geen hekel aan Dirk persoonlijk .quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb meer Ajacieden Dirk geluk zien wensen dan Feyenoorders.
Vreemd volk blijft het toch...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb meer Ajacieden Dirk geluk zien wensen dan Feyenoorders.
Vreemd volk blijft het toch...
Van jou vind ik het ook niet vreemd, ik ben ook Ajacied en heb Dirk ook succes gewenst, zo hoort het.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
why? Ik heb geen hekel aan Dirk persoonlijk .
Same here, roep ook al de hele ochtend op tot een normale discussie maar ze zijn allemaal wat van de leg lijkt hetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van jou vind ik het ook niet vreemd, ik ben ook Ajacied en heb Dirk ook succes gewenst, zo hoort het.
Maar ik zie Feyenoorders die "ik ben blij dat ie is opgerot" o.i.d. zeggen. Beetje vreemd...
Ga weg met je Gullit joh, dankzij hem zaten we met een karrevracht 13 in een dozijn spelers, die ons ook de nodige miljoenen gekost hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Achteraf een verkeerde keuze, maar toch was Gullit ambitieuzer qua karakter dan die lamlul die er nu zit. Het was alleen een trainer van niets helaas.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef koningdavid het volgende:
Maar ik zie Feyenoorders die "ik ben blij dat ie is opgerot" o.i.d. zeggen. Beetje vreemd...
Kan jij nog wat van leren Drooplul.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef DeTolk het volgende:
Dirk,
Ondanks dat je bij de Rotterdammers speelde wil ik je toch bedanken voor de werklust die je hebt laten zien. Doelpunten maken ging/gaat je ook makkelijk af.
Veel succes en plezier bij Liverpool.
DeTolk .
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is CM, die wil gewoon een beetje opvallen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van jou vind ik het ook niet vreemd, ik ben ook Ajacied en heb Dirk ook succes gewenst, zo hoort het.
Ik zeg toch ook dat het als trainer een ramp was?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Kanker op met je Gullit joh, dankzij hem zaten we met een karrevracht 13 in een dozijn spelers, die ons ook de nodige miljoenen gekost hebben.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Same here, roep ook al de hele ochtend op tot een normale discussie maar ze zijn allemaal wat van de leg lijkt het
Dat zal nog moeilijker zijn dan een vedette halenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook een spits kopen die erg op hem lijkt...
Lees nog even terug en zie mijn positieve reacties toen net bekend werd dat dirk verkocht was voor 18 miljoenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij nog wat van leren Drooplul.
Vond die nog wel geinigquote:
Ja joh.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
dan bedoelden ze denk ik dat ze blij waren dat de soap voorbij is. Iemand die blij is dat Dirk weg is, is geen Feyenoorder.
Ga lekker 2e rangs-spelers als Kolkka die al blij zijn dat ze bij UEFA Cup mogen spelen aanmoedigen johquote:
Nee, lul gewoon niet als een achterlijke debiel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ga lekker 2e rangs-spelers als Kolkka die al blij zijn dat ze bij UEFA Cup mogen spelen aanmoedigen joh
Ik lul niet, jij had het vervelend gevonden als Kuyt 2 weken geleden had gezegd dat ie nog een jaar bij Feyenoord wil blijven?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, lul gewoon niet als een achterlijke debiel.
Kamaraden toch! Rustig!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, lul gewoon niet als een achterlijke debiel.
Geef toe dat ik gelijk heb Doopyquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef Doopy-X- het volgende:
Nu ook al onder elkaar ruzie maken????????
Inderdaad, dat hij er maar 25 mag maken dit seizoen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef Tomasso het volgende:
Maargoed, nu alles besloten is wil ik hier ook nog maar eens Dirk bedanken voor alle mooie momenten die hij ons heeft bezorgd. Ik zal hem iig nooit vergeten.
Veel succes in Liverpool Dirk! Het is je gegund.
Je bedoelt dan ook die 2e rangs-spelers die blij zijn om voor ons te spelen en er altijd 100% voor gaan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ga lekker 2e rangs-spelers als Kolkka die al blij zijn dat ze bij UEFA Cup mogen spelen aanmoedigen joh
Tyft toch eens op, iedereen kotst je uit in het Feyenoord-topic en het enige wat je doet is 'confronteren'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Weer zo'n standaard reactie.....
Does ff rustig, ik snap dat de waarheid ff te confronterend is about Tsjoek maar dat hadden jullie zelf natuurlijk al kunnen bedenken.
Dirk hoort helaas net niet in dit rijtje thuis. Daarvoor had ie 1 of meerdere prijzen moeten winnen bij Feyenoord. Neemt niet weg dat het een van de beste spitsen is die we ooit gehad hebben, en een held natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening...
Ik persoonlijk gun Dirk dit , na alles wat hij bij/met Feyenoord heeft meegemaakt..
Dirk past in het rijtje Kindvall,Kiprich,van Hooijdonck.... (toevallig allemaal spitsen...)
maar ook Feyenoord - legendes ...
Dirk , we zullen je missen !!! Succes in Liverpool !
![]()
1 naam : Bosschaart.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je bedoelt dan ook die 2e rangs-spelers die blij zijn om voor ons te spelen en er altijd 100% voor gaan?
Alleen sterren werkt ook niet nee.quote:Dat zijn dan eigenlijk de spelers die je een kampioen kunnen maken?
Zeg maar het type speler wat Real Madrid op dit moment mist?
Wie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
van Hooijdonck....
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dirk hoort helaas net niet in dit rijtje thuis. Daarvoor had ie 1 of meerdere prijzen moeten winnen bij Feyenoord. Neemt niet weg dat het een van de beste spitsen is die we ooit gehad hebben, en een held natuurlijk.
Ikke niet, ik had wat standpunten over de transfer van Tsjoek geplaatst maar dat mocht van niemand hier ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Geef toe dat ik gelijk heb Doopy![]()
Lijkt me een beetje laat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef patrickt37 het volgende:
'PSV in onderhandeling met Kromkamp'
Geschreven door Arjan van den IJssel op donderdag, 17 augustus om 10:55
Volgens het Britse boulevardblad The Sun is Jan Kromkamp op dit moment in Nederland, waar hij in onderhandeling is met PSV. De rechtsback staat onder contract bij Liverpool, maar naar verluidt mag hij voor zo'n twee miljoen euro vertrekken.
In de zomer van 2005 vertrok Kromkamp uit Nederland, AZ verkocht hem aan het Spaanse Villarreal, maar de transfer was geen succes. Na een half jaar verloste Liverpool hem, maar ook hier wist de rechtsback geen indruk te maken..
Liverpool probeert de 18 milj bij elkaar te krijgen
Ga gewoon eens normaal leren posten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ikke niet, ik had wat standpunten over de transfer van Tsjoek geplaatst maar dat mocht van niemand hier ofzo
Vervelend niet, wel jammer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik lul niet, jij had het vervelend gevonden als Kuyt 2 weken geleden had gezegd dat ie nog een jaar bij Feyenoord wil blijven?
Mwah, daar durf ik nog wel vraagtekens bij te zetten (van inzet).quote:
Jij bent echt raar, wat moet een spits doen om in jouw straatje te passen?quote:
Kunnen toveren als de tovenaar uit Tatabanjaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt raar, wat moet een spits doen om in jouw straatje te passen?
Nee is een grapje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:19 schreef piertje2 het volgende:
Hey wat lees ik nou op www.feyenoord.nl gaat Dirk Kuyt weg bij Feyenoord?
Ik ben blij en dankbaar met de manier waarop hij heeft gepresteerd hoor bij Feijenoord, laten we daar even duidelijk over zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt raar, wat moet een spits doen om in jouw straatje te passen?
Ook op de koffie bij de familie Kiprich?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:18 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Geweldige kerel is dat. Neef van me was paar maanden geleden nog in zijn geboortedorp.
Wat moet jij op feyenoord.nl?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:19 schreef piertje2 het volgende:
Hey wat lees ik nou op www.feyenoord.nl gaat Dirk Kuyt weg bij Feyenoord?
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben blij en dankbaar met de manier waarop hij heeft gepresteerd hoor bij Feijenoord, laten we daar even duidelijk over zijn.
Ben alleen van mening dat Feijenoord met Kuijt niet zal groeien, omdat hij zich teveel bemoeit met de opbouw. Daarom is het goed dat Feijenoord nu een mooi bedrag, overigens veels te veel, heeft binnengehaald. Geld dat goed geïnvesteerd kan worden in versterkingen voor het middenveld en de verdediging. Zonder een goede verdediging en een goed middenveld wordt Feijenoord geen kampioen namelijk.
Omdat dat stel kneuzen achter hem dat zelf niet kan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben blij en dankbaar met de manier waarop hij heeft gepresteerd hoor bij Feijenoord, laten we daar even duidelijk over zijn.
Ben alleen van mening dat Feijenoord met Kuijt niet zal groeien, omdat hij zich teveel bemoeit met de opbouw.
Dat wel.quote:Daarom is het goed dat Feijenoord nu een mooi bedrag, overigens veels te veel, heeft binnengehaald.
Je moet het geld wel kunnen investeren natuurlijk.Wat heb je aan 18 miljoen als alle goede spelers toch niet naar Feyenoord willen?quote:Geld dat goed geïnvesteerd kan worden in versterkingen voor het middenveld en de verdediging. Zonder een goede verdediging en een goed middenveld wordt Feijenoord geen kampioen namelijk.
Oké, dat klinkt beter.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben alleen van mening dat Feijenoord met Kuijt niet zal groeien, omdat hij zich teveel bemoeit met de opbouw. Daarom is het goed dat Feijenoord nu een mooi bedrag, overigens veels te veel, heeft binnengehaald. Geld dat goed geïnvesteerd kan worden in versterkingen voor het middenveld en de verdediging. Zonder een goede verdediging en een goed middenveld wordt Feijenoord geen kampioen namelijk.
Hij vroeg naar hem in een plaatselijke kroeg, maar Joszef was in het buitenland.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ook op de koffie bij de familie Kiprich?![]()
Als er nog niks zwart op wit staat, zullen ze nu wel hoger bedrag gaan vragen ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
We proberen het nogmaals:
Denken jullie niet dat Shaktar nu de hoofdprijs voor Tsjoek gaat vragen? Zo ja, dan toch kopen voor een belachelijk hoog bedrag of op zoek naar andere versterkingen....en zo ja...wie?
Ik denk het niet aangezien Shaktar helemaal niet kan weten hoe de financien van Feyenoord zitten. Voor hetzelfde geldt heeft Feyenoord 18 miljoen euro andere onkosten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
We proberen het nogmaals:
Denken jullie niet dat Shaktar nu de hoofdprijs voor Tsjoek gaat vragen? Zo ja, dan toch kopen voor een belachelijk hoog bedrag of op zoek naar andere versterkingen....en zo ja...wie?
Jouw neef is een heldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Hij vroeg naar hem in een plaatselijke kroeg, maar Joszef was in het buitenland.
Je weet toch zelf wel dat de zaken iets anders liggen. Die 'kneuzen' zijn behoorlijk goede voetballers.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Omdat dat stel kneuzen achter hem dat zelf niet kan.
Kijken hoe zielig het gesteld is met de selectie van onze grootste rivaalquote:
Dat boeit Shaktar niet, die willen hem toch houden. Ze weten wel dat feyenoord nu 18 miljoen gevangen heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk het niet aangezien Shaktar helemaal niet kan weten hoe de financien van Feyenoord zitten. Voor hetzelfde geldt heeft Feyenoord 18 miljoen euro andere onkosten.
Laten we hopen dat we idd jullie grootste rivaal zijn komend seizoenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Kijken hoe zielig het gesteld is met de selectie van onze grootste rivaal
Dat is waar, ja. Maar weet zelf verder ook niet hoe onderhandelingen gaan in dit soort gevallen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat boeit Shaktar niet, die willen hem toch houden. Ze weten wel dat feyenoord nu 18 miljoen gevangen heeft.
Bovendien is Paauwe vertrokkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel dat de zaken iets anders liggen. Die 'kneuzen' zijn behoorlijk goede voetballers.
Je zat gewoon in de fanshop te kijken of je nog een shirt met Dirk Kuijt erop kon krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Kijken hoe zielig het gesteld is met de selectie van onze grootste rivaal
Behoorlijk goede voetballers ja, meer niet. Alleen de Guzman steekt er bovenuit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel dat de zaken iets anders liggen. Die 'kneuzen' zijn behoorlijk goede voetballers.
Feyenoord-waardig iig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Behoorlijk goede voetballers ja, meer niet.
Doopy, geef het maar toe, je vindt ons best liefquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zelfs IK vind dat een symaptieke gozer![]()
Wat is Feyenoord-waardig? Het Feyenoord van 1999 of 2002, of het Feyenoord van Gullit? Of het Feyenoord van vorig jaar?quote:
Niet overdrijven nou he..........quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:28 schreef Kaap het volgende:
[..]
Doopy, geef het maar toe, je vindt ons best lief
Die zou best wel erbij mogen komen.quote:
Lul niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Behoorlijk goede voetballers ja, meer niet. Alleen de Guzman steekt er bovenuit.
Stiekem wel een beetjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet overdrijven nou he..........
Omdat Kuijt denkt dat die 'kneuzen' (goed bezig loek, respectloos kutjong) hem nodig hebben daar. Feijenoord moet niet in dienst van 1 speler spelen en daarom is het goed dat hij nu weg is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef daaaaan het volgende:
Omdat dat stel kneuzen achter hem dat zelf niet kan.
Gebeurd niet. Vragen ze de hoofdprijs, gaat de speler niet weg, omdat clubs hem niet voor dat geld willen halen. Shakthar heeft zelf aangegeven hem een mooie transfer te willen gunnen. Constant maar weer andere dingen zeggen werkt averechts.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Liever die Oekrainer dan Theo 'laat je tanden zien' Jansenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Liever hem als een 1 of andere Oekrainees
Waar ze veeeeel te veeeeel voor gaan betalen. We zijn geen Liverpool.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Liever hem als een 1 of andere Oekrainees
Het Feyenoord dat genoeg kwaliteit heeft om mee te doen voor het kampioenschap. Met spelers als Greene, Hofs en de Guzman heb je wel goede spelers in huis. Daarnaast hebben we Lucius, Huysegems en komt Tymoschuk. Dan heb je best een goede mix van mentaliteit, kwaliteit, jong en oud. Want laten we wel wezen, elke keer als Feyenoord succesvol is geweest moesten ze het niet hebben van individuele kwaliteiten maar van het team.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat is Feyenoord-waardig? Het Feyenoord van 1999 of 2002, of het Feyenoord van Gullit? Of het Feyenoord van vorig jaar?
Feijenoordwaardig is het elftal van '93/'94.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat is Feyenoord-waardig? Het Feyenoord van 1999 of 2002, of het Feyenoord van Gullit? Of het Feyenoord van vorig jaar?
Ligt eraan hoe ze zich ontwikkelen he.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij ziet Vlaar en Huysegems over 2 jaar bij Liverpool ofzo spelen?
Ook weer zoiets. Wat is 'meedoen om het kampioenschap'? Tot 6 puntjes eindigen op de kampioen? Of 3 kwart van het seizoen meedoen en dan instorten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het Feyenoord dat genoeg kwaliteit heeft om mee te doen voor het kampioenschap.
Idd, je zegt het precies goed : 'wel goede'.quote:Met spelers als Greene, Hofs en de Guzman heb je wel goede spelers in huis.
De 2e niet echt helaas.quote:Daarnaast hebben we Lucius, Huysegems en komt Tymoschuk. Dan heb je best een goede mix van mentaliteit, kwaliteit, jong en oud.
Dus we moeten er maar vanuit gaan dat dat weer gebeurd? Het is geen 1999 meer hoorquote:Want laten we wel wezen, elke keer als Feyenoord succesvol is geweest moesten ze het niet hebben van individuele kwaliteiten maar van het team.
92/93 mocht er ook wezenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoordwaardig is het elftal van '93/'94.
Toen zat jij nog in de luiers.
Dus, dat wil niet zeggen dat de sfeer en mentaliteit die er rond Feyenoord hangt veranderd is. Overigens moet je Huysegems niet te snel veroordelen, hij heeft pas een paar oefenpotjes gespeeld en deed het daarin vrij aardig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef daaaaan het volgende:
Dus we moeten er maar vanuit gaan dat dat weer gebeurd? Het is geen 1999 meer hoor
Jij was er ook nog meer net uit toen danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
vraag dat maar aan Psv ... 3 miljoen salaris vroeg ie geloof ik...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef Jay_Snake het volgende:
Milevski zou trouwens geen gekke aankoop zijn, maar ik denk niet dat die zin heeft om naar Feyenoord te komen. Als ik Feyenoord was zou ik eens contact opnemen met Rijkaard, Saviola staat bij Barca weer eens op de verhuurlijst. (al denk ik dat Savi geen zin heeft om naar NL te komen, je kan het altijd proberen)
Zoals wie? Er liggen wat feiten (of je die leuk vind of niet):quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef Cart_man het volgende:
Moet Feijenoord zijn grenzen verleggen naar een andere speler. Zo simpel ligt het. En dan wil ik niet dat Dikke Theo komt.
Taument, Blinker, de Wolf en natuurlijk Obiku niet te vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoeveel van de 34 miljoen euro mag Koeman besteden voor aankopen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
Stukkie van LN
Babos (NEC) 300.000
Ghaly (Tottenham) 2.700.000
Jackson de Coelho (Getafe) 1.000.000
Kalou (Chelsea) 8.000.000
Kuyt (Liverpool) 15.000.000
Lazovic (Vitesse) 1.500.000
Loovens (Cardiff) 400.000
Mtiliga (NAC) 250.000
Mulder (RKC) 250.000
Ono (Urawa Red Diamonds) 2.500.000
Ostlund (Southampton) 500.000
Paauwe (Valenciennes) 400.000
Sno (Celtic) 400.000
Snoijl (NEC) 300.000
Zuiverloon (Heerenveen) 700.000
Lucius (PSV) 1.500.000
Huysegems (AZ) 2.500.000
Vlaar (AZ) 2.500.000
Timmer (AZ) 500.000
Verkoop: 34.200.000
Aankoop: 7.000.000
En Song is ook nog voor 2mln vertrokken geloof ik
Met het overschot zal eerst wel een aantal gaten gedicht moeten worden voordat er weer aangekocht kan worden .quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
Stukkie van LN
Babos (NEC) 300.000
Mtiliga (NAC) 250.000
Mulder (RKC) 250.000
Sno (Celtic) 400.000
Snoijl (NEC) 300.000
Lucius (PSV) 1.500.000
Huysegems (AZ) 2.500.000
Vlaar (AZ) 2.500.000
Timmer (AZ) 500.000
Ik las gister dat Obiku voor de joden had gejuichtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Kaap het volgende:
[..]
Taument, Blinker, de Wolf en natuurlijk Obiku niet te vergeten
Vind jij, ik niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
Feyenoord hangt nu als los zand aan elkaar met het vertrekken van dirk, speler komt dus niet in een goed staand team waar hij zijn draai kan vinden
Topspelers zijn sowieso niet haalbaar, dus ik zie het probleem niet.quote:Feyenoord speelt geen CL, dit is voor veel topspelers een pré
Kunnen ze wel, willen ze niet.quote:Feyenoord heeft wel een groot bedrag nu overgehouden aan dirk maar zal een groot salaris niet kunnen betalen
Tijd zat.quote:De transfermarkt loopt op zijn einde
Daar zal Feijenoord vast wel oplossingen voor hebben. Zie nog steeds het probleem niet.quote:Hiermee vallen de al gevestigde spelers af, zijn er spelers (middenvelder/spits) te vinden die nog niet door andere clubs zijn opgemerkt voor weinig geld die echt toegevoegde waarde hebben voor Feyenoord (zoals dirk en tsjoek)?
Denk/hoop ik niet. Bovendien hebben ze ook miljoenen aan salaris bespaard.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met het overschot zal eerst wel een aantal gaten gedicht moeten worden voordat er weer aangekocht kan worden .
Hoe kan je dit in godsnaam een feit noemen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
- feyenoord hangt nu als los zand aan elkaar met het vertrekken van dirk, speler komt dus niet in een goed staand team waar hij zijn draai kan vinden
Je zegt zelf dat dirk een te grote invloed had op het presteren van feyenoord. Deze geluiden komen ook vanuit het team zelf (van hooijdonk die zegt dat de voorbereiding nu niets meer waard is)quote:
Kunnen ze niet, daar is de begroting op termijn niet groot genoeg voorquote:Kunnen ze wel, willen ze niet.
ok....ik wel en ik hang niet eens jullie club aanquote:Daar zal Feijenoord vast wel oplossingen voor hebben. Zie nog steeds het probleem niet.
* Doopy-X- klaagt je aan voor smaad en valsheid in geschriftequote:Leuk dat je Feijenoord met een hoofdletter F schrijft.![]()
Hij moet gewoon zijn mond houden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
(van hooijdonk die zegt dat de voorbereiding nu niets meer waard is)
Heeft'ie al eerder gezegd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat dirk een te grote invloed had op het presteren van feyenoord. Deze geluiden komen ook vanuit het team zelf (van hooijdonk die zegt dat de voorbereiding nu niets meer waard is)
Man, die niet zo triest.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik las gister dat Obiku voor de joden had gejuicht![]()
Juichen voor ajax is echt het laatste wat ik in mijn leven zal doenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Man, die niet zo triest.
IK ben al 21 jaar Feyenoordsupporter, dat is me er met de paplepel ingegoten, maar ik heb toen ook gejuicht voor Ajax. Voor het Nederlandse voetbal was het gewoon erg goed dat Ajax won, dat trieste gedoe moeten we maar eens mee ophouden.......slaat werkelijk nergens op.
Ik vind het onbegrijpelijk. Alhoewel ik ook voor Ajax was toen voor de wereldbeker, maar er was ook niemand om mij op te voeden toen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Man, die niet zo triest.
IK ben al 21 jaar Feyenoordsupporter, dat is me er met de paplepel ingegoten, maar ik heb toen ook gejuicht voor Ajax. Voor het Nederlandse voetbal was het gewoon erg goed dat Ajax won, dat trieste gedoe moeten we maar eens mee ophouden.......slaat werkelijk nergens op.
Idd, het wordt weleens overdreven. In 2002 hoopte ik ook dat Feyenoord de UEFA Cup pakte in plaats van die Duitsers.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Man, die niet zo triest.
Dat was hij, ja. Spelers vertrekken en nieuwe spelers staan op. Maak me daar echt niet druk over.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat dirk een te grote invloed had op het presteren van feyenoord. Deze geluiden komen ook vanuit het team zelf (van hooijdonk die zegt dat de voorbereiding nu niets meer waard is)
Er is vast wel ruimte voor salarissen. Zijn immers tientallen spelers vertrokken van de zomer.quote:Kunnen ze niet, daar is de begroting op termijn niet groot genoeg voor
ik hoop voor Feyenoord dat het geen Nevland word.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:47 schreef Urquhart het volgende:
Wordt het nu Nevland, of wordt het een tropische verassing?
Ik snap best dat het voor spelers anders is dan supporters (al valt het me wel tegen van Gio), maar in die jaren polonaise gaan lopen omdat die club zon wedstrijd heeft gewonnenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Man, die niet zo triest.
Lekkere supporter ben je dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Man, die niet zo triest.
Dat valt te lezen idd...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk. Alhoewel ik ook voor Ajax was toen voor de wereldbeker, maar er was ook niemand om mij op te voeden toen.![]()
![]()
Hoe zat dat ook alweerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
feyenoorders die voor Ajax juigen![]()
Ik moet de 1e echte Ajacied nog tegenkomen die heeft gejuigd voor jullie bij het halen van de uefa-cup.
Hulde![]()
Gejuicght is een groot woord , maar vond het wel top voor zequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik moet de 1e echte Ajacied nog tegenkomen die heeft gejuigd voor jullie bij het halen van de uefa-cup.
Hulde![]()
Je hebt nog een heel leven voor je om dat goed te makenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk. Alhoewel ik ook voor Ajax was toen voor de wereldbeker, maar er was ook niemand om mij op te voeden toen.![]()
![]()
quote:
De gaten die zijn ontstaan bij de aankoop van dezelfde spelers (bijvoorbeeld Lazovic).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met het overschot zal eerst wel een aantal gaten gedicht moeten worden voordat er weer aangekocht kan worden .
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Hulde![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Hulde![]()
Ik snap niet dat iedereen zo reageert ...quote:
Ik was 6 ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:54 schreef Kaap het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel leven voor je om dat goed te maken![]()
Die discussie kan je blijven voeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dus jij juicht alleen voor Feyenoord in Europees verband?
Flikker toch op joh!![]()
Het is toch mooi als een Nederlandse club een Europese prijs pakt. Ook ik, ras-ajacied, heb gejuicht en meegeleefd toen Feyenoord de UEFA cup won.
Volgens mij is deze discussie al tig x gehouden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is toch mooi als een Nederlandse club een Europese prijs pakt. Ook ik, ras-ajacied, heb gejuicht en meegeleefd toen Feyenoord de UEFA cup won.
Ik vind het zo gek dat men hier niet begrijpt dat Feyenoords NOOIT voor Ajax juichen. Dat is zo klaar als een klontje voor mij. En ik verwacht van Ajacieden ook niet dat ze meeleven als Feyenoord het goed doet in Europa.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:56 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen zo reageert ...
je moet als Feyenoord supporter niet altijd maar tegen Ajax zijn., ik bedoel wel dat je VOOR Feyenoord moet zijn..
Hamas , Hamas liedjes op de open dag zijn het voorbeeld van frustatie jegens ajax...
echt te triest voor woorden...
Pff, vind het wel beter zo, bijna geen Leen Huizer de laatste jaren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou wel prachtig zijn als Lee Towers bij het afscheid van Kuijt You'll never walk alone komt zingen
Valt best mee. Paar jaar geleden ja, maar vorig jaar was het dirk die niet in vorm was en de rest wat het moest opknappen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
- feyenoord hangt nu als los zand aan elkaar met het vertrekken van dirk, speler komt dus niet in een goed staand team waar hij zijn draai kan vinden
Dirk verdiende ook niet slecht voor onze begrippen, dus daar is ook ruimte voor vrijgekomen.quote:- feyenoord heeft wel een groot bedrag nu overgehouden aan dirk maar zal een groot salaris niet kunnen betalen
Truequote:- feyenoord speelt geen CL, dit is voor veel topspelers een pré
- de transfermarkt loopt op zijn einde
Sorry dat ik het zeg, maar dan vind ik je echt iemand met een extreem korte blik. Als een Nederlandse club eht goed doet in Europa, dan zorgt dat voor publiciteit, dat zorgt weer voor nieuwe sponsors, die zorgen weer voor meer geld, dat zorgt weer voor nieuwe spelers en dat zorgt weer voor leuker voetbal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek dat men hier niet begrijpt dat Feyenoords NOOIT voor Ajax juichen. Dat is zo klaar als een klontje voor mij. En ik verwacht van Ajacieden ook niet dat ze meeleven als Feyenoord het goed doet in Europa.
Klopt, ik kijk echter wel wedstrijden van andere Nederlandse ploegen, puur voor het voetbal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek dat men hier niet begrijpt dat Feyenoords NOOIT voor Ajax juichen. Dat is zo klaar als een klontje voor mij. En ik verwacht van Ajacieden ook niet dat ze meeleven als Feyenoord het goed doet in Europa.
Boeiend, ik ben voor Feyenoord en niet 'voor het Nederlandse voetbal'. Als Ajax of PSV er voor zorgen dat NL weer een extra CL plek krijgt is dat leuk, maar ik kan er geen traan om laten als ze uitgeschakeld worden hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dan vind ik je echt iemand met een extreem korte blik. Als een Nederlandse club eht goed doet in Europa, dan zorgt dat voor publiciteit, dat zorgt weer voor nieuwe sponsors, die zorgen weer voor meer geld, dat zorgt weer voor nieuwe spelers en dat zorgt weer voor leuker voetbal.
Tuurlijk juich ik alleen voor Feijenoord in Europees verband. Ben toch godverdomme voor Feijenoord, niet voor FC Lutjebroek.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Klopt. Nu hebben we Timmer, Green, Guzman en waarschijnlijk Tymo die beter zijn op hun posities dan dat ajax heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, 3 jaar geleden stonden we er helemaal dramatisch voor. Hadden de joden op elke positie een betere speler en de enigen met nog wat potentie waren Buffel en Ono. Dat was ook weer snel bijgedraaid.
Spakenburg toch ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk juich ik alleen voor Feijenoord in Europees verband. Ben toch godverdomme voor Feijenoord, niet voor FC Lutjebroek.
Dan valt er niet veel te juichen. Tochquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk juich ik alleen voor Feijenoord in Europees verband. Ben toch godverdomme voor Feijenoord, niet voor FC Lutjebroek.
Ik kijk ook altijd Europese wedstrijden van Ajax en PSV, maar daarom hoop ik nog niet dat ze winnen (ok, bij PSV maakt het me niet uit, Ajax moet verliezenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef Kaap het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk echter wel wedstrijden van andere Nederlandse ploegen, puur voor het voetbal.
Ik geef geen REET om het nederlandse voetbal, alleen om Ajaxquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:53 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweerGoed voor het nederlands voetbal werd me ooit eens verweten
Weet het niet zeker, denk dat Ajax individueel nog steeds meer klasse heeft, maar dat is meer de verdienste van Ajax dan slecht van Feyenoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt. Nu hebben we Timmer, Green, Guzman en waarschijnlijk Tymo die beter zijn op hun posities dan dat ajax heeft.
HAHAHAHAHhahhaahahahHHAHHhahAHHAAHhahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dan valt er niet veel te juichen. Toch
...en the dark raverquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geef geen REET om het nederlandse voetbal, alleen om Ajax![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
Leuke lijst, maar Kuyt staat hier voor 15 in terwijl 18 wordt gespeculeerd. Maar wat de andere club betaald is helaas niet hetzelfde als wat Feyenoord krijgt. Er zitten allemaal extra graaiers bij dus het te besteden bedrag ligt iig lager.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
Stukkie van LN
Babos (NEC) 300.000
Mtiliga (NAC) 250.000
Mulder (RKC) 250.000
Sno (Celtic) 400.000
Snoijl (NEC) 300.000
Lucius (PSV) 1.500.000
Huysegems (AZ) 2.500.000
Vlaar (AZ) 2.500.000
Timmer (AZ) 500.000
En Song is ook nog voor 2mln vertrokken geloof ik
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben voor Feyenoord en niet 'voor het Nederlandse voetbal'. Als Ajax of PSV er voor zorgen dat NL weer een extra CL plek krijgt is dat leuk, maar ik kan er geen traan om laten als ze uitgeschakeld worden hoor.
Ik geef het op, daar valt geen rede in te praten. Dat mag iemand anders proberen. Jullie zijn zeker van die mannetjes die de open dag ook zo vreselijk verziekten met die leuke spreekkorenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ajachieden:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef ruud_fr het volgende:
wat gaat dat topic hard
geen zin om terug te lezen, kan iemand ff samenvatten
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geef geen REET om het nederlandse voetbal
Kuyt weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef ruud_fr het volgende:
wat gaat dat topic hard
geen zin om terug te lezen, kan iemand ff samenvatten
Nee, DAT is pas kortzichtig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Ik geef het op, daar valt geen rede in te praten. Dat mag iemand anders proberen. Jullie zijn zeker van die mannetjes die de open dag ook zo vreselijk verziekten met die leuke spreekkoren![]()
Ja en salarissen zijn niet meegerekend, maar om een globaal ideetje te krijgen, lijkt er toch wel wat klaar te liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
Leuke lijst, maar Kuyt staat hier voor 15 in terwijl 18 wordt gespeculeerd. Maar wat de andere club betaald is helaas niet hetzelfde als wat Feyenoord krijgt. Er zitten allemaal extra graaiers bij dus het te besteden bedrag ligt iig lager.
Ga gewoon weg als je niks te melden hebt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kuyt weg.
Feyenoord naar rechter rijtje.
010 juicht niet voor 020, dus juichen ze helemaal niet.
Dat was 3 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Ik geef het op, daar valt geen rede in te praten. Dat mag iemand anders proberen. Jullie zijn zeker van die mannetjes die de open dag ook zo vreselijk verziekten met die leuke spreekkoren![]()
Daar is iedereen het hier wel over eens denk ik. Op D-K na dan, maar dat is toch een kneus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Calciumdude het volgende:
je hoeft als Feyenoord supporter niet elke wedstrijd kenbaar te maken dat je tegen ajax bent, niet iederee is daarvan bewust..
bewaar die spreekkoren voor de onderlinge wedstrijden , veel beter toch.
Komt ook minder gefrusteerd over...
Hup Feyenoord .... !!!
ik juich ook niet voor m'n aartsvijand hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Jezus, ik ga nog voor cart opkomen ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
En dat noem ik nou een schoolvoorbeeld van hypocriet gedrag.quote:
Da's 2xquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
Dirk Kuyt verblijft donderdag in Liverpool voor zijn medische keuring en om de laatste details van zijn contract af te ronden. Feyenoord en Liverpool doen geen mededelingen over de hoogte van de transfersom.
Hoezo 18 milj.
Dat beweren de media die het bericht gisteravond al hadden. Zal ongetwijfeld wel kloppen hoor, dat Feyenoord er geen mededeling over doet wil niet zeggen dat niemand het weet. Hoezo, hoop je sitekem dat Feyenoord een stuk minder heeft ontvangenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
Hoezo 18 milj.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Als een Feyenoorder juicht voor het Europees succes van Ajax vind je het goed, maar als een Ajacies juicht voor Feyenoords Europees succ6, dan keur je het af.
Heel zielig.![]()
Zat ik me ook alweer dood aan te ergeren, is uit opdracht van Jorien die nu weer kan doen wat ie wil.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
Hoezo 18 milj.
Ik zeg toch gespeculeerd, anders lees je evenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
Hoezo 18 milj.
Mee eens ..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jezus, ik ga nog voor cart opkomen ook![]()
Jullie hebben gewoon een heel andere beleving van voetbal dan supporters zoals wij. Wij geven om de hele wereld precies niets, alleen om onze eigen club.
Ik kan het me niet voorstellen dat iemand in de competitie zwaar anti een club is en het wel geweldig vind als diezelfde club het europees wel goed doet, dan neem je jezelf in de zeik.
Of je hamas roept staat daar los van. Dat is hetzelfde als die brainless apen die hamas roepen ook gelijk beschuldigen van rellen.
De telegraf kwam met die 18 miljoen euro, net als de VI en het AD kwam ook met zulk soort schattingen. Feyenoord doet nooit mededelingen over transfersommen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
Hoezo 18 milj.
Lekker kortzichtig, inderdaad. Wat TC03 zegt. Die mannetjes mogen ze van mij vanaf de nok van de Kuip naar beneden flikkeren. Heb er al net zo een hekel aan als jij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Het lijkt wel een A... topicquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef Kaap het volgende:
Gaat trouwens hard hier, deze is bijna weer vol en is van vanochtend nog maar
Is Stein-Huysegems al geregistreerd, of wordt dat z'n nieuwe username?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar is iedereen het hier wel over eens denk ik. Op D-K na dan, maar dat is toch een kneus.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben blij dat er tenminste nog mensen zijn zoals ik.
Haal snel ff wat getrol wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef Kaap het volgende:
Gaat trouwens hard hier, deze is bijna weer vol en is van vanochtend nog maar
ik denk Joonas_Kolkkaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Is Stein-Huysegems al geregistreerd, of wordt dat z'n nieuwe username?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kansloze jood, ga op vakantie naar Auswitch ofzo
Waarschijnlijk wordt ie nu weer gebanned, zijn we weer even van hem af.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij kunt echt geen normale argumenten gebruiken in een discussie he? Zonde, want je kunt beter.
Waarom? Ik ben dat geouwehoer van hem ff zat. Laat hem lekker op vakantie gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt ie nu weer gebanned, zijn we weer even van hem af.
Jij bent af en toe echt een grote stakker met je opmerkingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben dat geouwehoer van hem ff zat. Laat hem lekker op vakantie gaan.
Oe ahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
ED DE GOEY!!!!
Huh ???quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
ED DE GOEY!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |