NOS meldt abusievelijk dood burgemeester Utrechtquote:
Doe niet zo extreem nuchter man, Dirk is weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef snabbi het volgende:
Zolang het niet op Feyenoord.nl staat is het niet waar.
de nos is linksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
NOS meldt abusievelijk dood burgemeester Utrecht![]()
Zolang het niet op Feyenoord.nl staat is het niet waar.
* snabbi doet aan struisvogel politiek
Bij RTL zeggen ze ook alleen maar dat het AD en de Telegraaf het melden, en dat is gewoon waar, die melden het, maar dat doen ze wel vakerquote:
Zlatan en Chivu gingen ook voor dit soort bedragen weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij is dit samen met Robben en v. Nistelrooij de duurste transfer van de Nederlandse competitie..... Of ging Kezman ook voor dit bedrag weg?
Zlatan ging voor 15 miljoen in termijnen weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zlatan en Chivu gingen ook voor dit soort bedragen weg.
Pas jij nou maar op dat Real/Milan na de wedstrijd gisteren geen kuren krijgen en er straks een bod van 25 miljoen op Huntelaar ligt wat Ajax toch nooit weigert.quote:
Die discussie wordt nu gevoerd in het Godenzonen topic, klaasje gaat niet wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat Real/Milan na de wedstrijd gisteren geen kuren krijgen en er straks een bod van 25 miljoen op Huntelaar ligt wat Ajax toch nooit weigert.![]()
Wij halen het niet aan hoor..........quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:32 schreef ruud_fr het volgende:
kap eens met dat geouwehoer over die (ex-) joden hier
Dirk wil CL spelen en dat zal bij die rotterdamse middenmotor nooit lukkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:32 schreef ruud_fr het volgende:
kap eens met dat geouwehoer over die (ex-) joden hier
Hij is al 10x rond, maar speelt nog steeds bij,Feyenoord dus ik geloof het pas als het op Feyenoord.nl staatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Doe niet zo extreem nuchter man, Dirk is weg.
Er hangt nog wel meer belang bij dan 1 seizoen denk ik. Het gebeurt niet vaak dat Feyenoord zoveel geld krijgt, en van de huidige selectie zie ik ook er geen speler tussen lopen die voor heel veel verkocht gaat worden. De Guzman misschien. Maar gezien de kwaliteit van de huidige selectie en in het achterhoofd dat ze maar een kans krijgen zoveel geld te besteden moet dit goed gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef daaaaan het volgende:
Het Feyenoord-bestuur heeft nu in de hand hoe het komende seizoen eruit gaat zien. Koop je niets, of spelers van het kaliber Nevland dan is zondag gegarandeerd de 1e verliespartij, tekenen morgen Tymo en een spits van het niveau Cruz of Kezman dan wordt het een leuk seizoen.
was algemeen bedoeldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij halen het niet aan hoor..........
Vorig jaar werd dat investeringsverhaal ook door alle andere media overgenomen, dus ja...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nou, als meerdere kranten, teletekst, nieuws op radio, diverse (redelijk betrouwbare) websites het melden kun je er van uitgaan dat het klopt
Waarschijnlijk is Joriens nieuwe boot al besteld en staat Pi-Air komend seizoen in de basis.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe feyenoord dit op gaat lossen.
Precies. Dit is al de tweede of derde keer eze zomer dat die kranten het zo zeker denken te weten. En de laatste dagen zijn er zoveel tegenstrijdige berichten geweest, dat de enige bron die ik vertrouw Feyenoord zelf is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Bij RTL zeggen ze ook alleen maar dat het AD en de Telegraaf het melden, en dat is gewoon waar, die melden het, maar dat doen ze wel vaker
zou best kunnenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Joriens nieuwe boot al besteld en staat Pi-Air komend seizoen in de basis.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:50 schreef Subjectiviteit het volgende:
Het was gewoon óf Dirk óf Anatoli..
ik zat te denken, het geld voor Tymo hadden ze al. Kunnen ze dat geld van Kuijt niet gebruiken voor bijvoorbeeld een spits en Gioquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:58 schreef Cart_man het volgende:
Hopelijk gaat Feijenoord het geld wat beschikbaar is investeren in de verdediging, het middenveld en de aanval. Waarbij de eerste twee punten het belangrijkst zijn.
Nevland mag best komen van mij, al zie ik liever een andere spits. En dan niet iemand, die zoals Kuijt het halve veld overhuppelt.
Tot slot, Kuijt bedankt voor de paar jaar dat je voor Feijenoord hebt gespeeld. Het ga je goed.
Als Gio komt dan komt hij niet voor de linksback positie maar voor op het middenveld.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef Kaap het volgende:
[..]
ik zat te denken, het geld voor Tymo hadden ze al. Kunnen ze dat geld van Kuijt niet gebruiken voor bijvoorbeeld een spits en GioDan hebben we eindelijk linksback gedekt, een stofzuiger voor het middenveld en ook nog een spits. Alhoewel Nevland niet mijn voorkeur heeft maar ik weet verder ook geen alternatieven.
Vergeet niet dat ze het geld voor Tymo al zo goed als geheel hadden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe feyenoord dit op gaat lossen.
ze hebben nu meer geld als dat ze ooit bij elkaar hebben gezien, tsjoektsjoek zal nu de hoofdprijs voor betaald moeten worden maar daarmee heb je nog geen spits die er zoveel inschiet als dirk.
Je moet niet alles geloven wat er wordt gezegd, negatieve ouwehoer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:08 schreef daaaaan het volgende:
Hadden ze helemaal niet, ze hadden 7 miljoen terwijl Tymo over de 10 miljoen kost.
Die saneringen leverden geen geld op, die waren er omdat Feyenoord nog een jaar zo gigantisch veel hoge salarissen uit moeten betalen misschien wel niet overleefd had op den duur.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar gaat al dat geld van de saneringen, van Kalou, van inkomsten van seizoenskaarten etc dan heen![]()
Tjah en als dat zo is, wat gaan ze kopen? Ronaldinho, Zidane, Makalele, Matterazzi en Messi ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar gaat al dat geld van de saneringen, van Kalou, van inkomsten van seizoenskaarten etc dan heen![]()
Volgens mij hebben ze een potje van 100 miljoen euro staan die ze volgend seizoen gaan besteden om kampioen te worden.
Tsja, de coach van Shaktar heeft dat letterlijk gezegd en het klonk ook wel geloofwaardig. Waarom zou Shaktar zo'n speler verkopen voor een schijntje, die hebben toch geld zat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat er wordt gezegd, negatieve ouwehoer.
Hij mocht volgens die interne geruchten toch na de CL voorrondes weg voor 6, met 7 heb je dat geld dan toch in huis.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:08 schreef daaaaan het volgende:
Hadden ze helemaal niet, ze hadden 7 miljoen terwijl Tymo over de 10 miljoen kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |