Hoeft niet, mag welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet ik dat allemaal in de score verwerken, Asmo?
Hier zou je een punt voor moeten krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:03 schreef Supersheep het volgende:
How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.
A nice dog that washes your dishes, repairs you sink, kills your neighbours, brings you to Alaska and feeds the fish when you're away from home is really hard to find
Each pray'r accepted, and each wish resign'd ...
MaJo +huilerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:06 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook wel eens + iets achter mijn naam krijgen
quote:
Vreemd dat Stanley wel gewoon kan posten en jij niet dan? Of heb jij 'stoutere' dingen gezegd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:07 schreef Nembrionic1 het volgende:
![]()
Goedemorgen mensen
Nog even op mijn illegale accountje dan maar. Ze hebben me nog niet 'vrijgelaten'![]()
Kon niet slapen dus ben maar spullen aan het inpakken voor Lowlands
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:07 schreef geenaam het volgende:
MaJo + Eisbärfetisj.
Nee..Stanley heeft vanochtend(woensdag) gemailed of ze hem niet alvast konden unbannen. En dat heb ik vanavond om 22:00 ofso ook gedaan. Maar volgens mij werken ze van 9-5quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vreemd dat Stanley wel gewoon kan posten en jij niet dan? Of heb jij 'stoutere' dingen gezegd?
ver ervanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
Tom Cruise?
nope.. film komt uit 2005 btwquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:10 schreef MaJo het volgende:
George Clooney?
europese titel is Unleashed.. de film bevat kung fuquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:13 schreef MaJo het volgende:
Brad Pitt?
Geef eens een hintje dan (film nooit gezien)
Als je nou hints geeft (andere film van die acteur) wordt ie heus wel geradenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:13 schreef Irakeez het volgende:
ik ben van plan te slapen.. dus als niemand mn vraag weet... nou dan mag iemand anders een vraag stellen
zo!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:14 schreef geenaam het volgende:
Nee hoor schaap. Ik mag je wel hoor..![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:14 schreef Asmodian het volgende:
Dan is't vast Jet Li
tadaaa ! hele leuke film trouwens.. raar dat jullie hem niet kennen. maargoed!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:14 schreef Asmodian het volgende:
Dan is't vast Jet Li
Creatief..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:15 schreef Supersheep het volgende:
How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.
The person that has designed geenaam is a dumb sucker
Each pray'r accepted, and each wish resign'd ...
danny the dogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:16 schreef MaJo het volgende:
Welke film is het dan? Dat heb je nooit gezegd
unleashedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:16 schreef MaJo het volgende:
Welke film is het dan? Dat heb je nooit gezegd
Yay!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:15 schreef Irakeez het volgende:
[..]
tadaaa ! hele leuke film trouwens.. raar dat jullie hem niet kennen. maargoed!
asmo 1+
ik ga slapen ! daaaaaagg![]()
Jammer genoeg een Nederlandsequote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Asmo? Heb je een Nederlandse of een Engelse Windows?
Kunst mag ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:18 schreef Soempie het volgende:
ik blijf roepen![]()
kunst kunst kunst kunst
In dat geval: Windows-knop --> U --> U --> Enter --> Uquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jammer genoeg een Nederlandse. Pourqoi?
Helemaal nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:19 schreef Asmodian het volgende:
Kunst, Beatles, Voetbal en Paardenmiddelen. Da's moeilijk kiezen...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:19 schreef MaJo het volgende:
Asmo + de sneakaap
In dat geval trek ik mijn special voor MaJo natuurlijk terug hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:19 schreef Asmodian het volgende:
Die ranglijst ziet er mooi uit met al die specials, doe er mij maar ook 'ns eentje, dan
Is dat hoe ik m'n computer uitzet, Daf?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In dat geval: Windows-knop --> U --> U --> Enter --> U
Engelse is gemakkelijker: Windows-knop --> U --> U
Nee. Ik heb 193 punten en geen 188quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:18 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling ziet er mooi uit daf(kun je er wel 188 van maken?
)
SuperSheep + lievquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In dat geval trek ik mijn special voor MaJo natuurlijk terug hoor
Correct. Hee, een punt!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Is dat hoe ik m'n computer uitzet, Daf?
Thanks hunquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Ik heb 193 punten en geen 188
Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Eisbär, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Musicals, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles, Beatles,quote:
Ok, MaJo heeft met die post daarboven mij meteen ingehaaldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:23 schreef Supersheep het volgende:
Ik lijk wel een spamschaap op dit tijdstip
ik protesteerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:24 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb er eentje, wacht ff
Daf + helder en wakkerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niemand hoort je. Fok! is geen democratie
Zei iemand iets dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niemand hoort je. Fok! is geen democratie
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
Geen vraag meer dan zeg ik weltrusten lieve kijkbuiskindertjes.
Jij verdient die lolbroek, Supersheepquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:28 schreef Supersheep het volgende:
Eén paardenmiddel in den hand zijt beter dan tien kevers in den lucht
lol·broek (de ~ (m.))quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jij verdient die lolbroek, Supersheep![]()
Ik schiet anders bij bijna elke post van je in de slappe lachquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lol·broek (de ~ (m.))
1 [inf.] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn
ben er heel blij mee
![]()
Je zit de goede kant op te denken, maar het is opgedragen aan een grotere groep mensenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
To the Beatles?
Ik denk dat de meeste muzikanten bij de groep mensen zitten aan wie dit standbeeld opgedragen isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
To the musicians?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:34 schreef Supersheep het volgende:
To Yoko Ono, thanks a lot bitch
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet of het aan het late tijdstip ligt maar ik snap er ook helemaal niets van
Juiste aantal woorden en goede laatste woordquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:37 schreef geenaam het volgende:
To the not existing people?
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet of het aan het late tijdstip ligt maar ik snap er helemaal niets van
Het standbeeld is van een (fictieve) vrouw waarover de Beatles een nummer zongen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet of het aan het late tijdstip ligt maar ik snap er helemaal niets van
Dammit, daf is me voorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het standbeeld is van een (fictieve) vrouw waarover de Beatles een nummer zongen.
Macca verzon de naam door de voornaam van een actrice die in Help! zat te nemen en de naam van een (kleine, onbekende) winkel als achternaam...
Juist!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow... Beatles tekst: To all the lonely people?
wat liev!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Juist!!
Dit standbeeld van Eleanor Rigby is opgedragen aan alle eenzame mensen
Vond ik ookquote:
Hij pakt m hier nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klik.
Bekend nummer.
Groep en titel.
Nee zot. Dat nummer ken ik niet eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:43 schreef geenaam het volgende:
toppertje guillermo en tropical danny?
Ja, dat nummer bedoelde hij dus niet..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:43 schreef MaJo het volgende:
Het heet wel toppertje volgens mij, maar van wie
Als je op je link klikte kreeg je gelijk dat nummer te horen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar halen jullie dat "toppertje" toch vandaan? Er staat toch een download-knop?
Het weigert verbinding te maken hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar halen jullie dat "toppertje" toch vandaan? Er staat toch een download-knop?
Dan moet je toch echt eens een pop-up blocker nemen, want ik hoor niets.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als je op je link klikte kreeg je gelijk dat nummer te horen.
Als dat'm werkelijk is ben ik blij dat YouSendIt het niet doetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:45 schreef Supersheep het volgende:
Backstreet Boys - Quit Playing Game With My Heart natuurlijk!
Nee, da's te kort.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:46 schreef MaJo het volgende:
Heet het Voyage?
Voyage Voyage?quote:
Jij hebt opvoeding genoten!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:50 schreef Asmodian het volgende:
Desireless - Voyage Voyage
Yay!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij hebt opvoeding genoten!
Desireless met Voyage Voyage
Toen ik nog jong was een heel bekend nummer. Is ook nog eens gekofferd maar daar wens ik niet aan herinnerd te worden.
Asmodian +1
Da's wel een hele goede!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:53 schreef Supersheep het volgende:
Een find Waldo vraag!
Where's Waldo heet t natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's wel een hele goede!. Bezwaar iemand?
Nope.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's wel een hele goede!. Bezwaar iemand?
Zijn goede boeken hoor!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:55 schreef Asmodian het volgende:
Al is Where's Waldo natuurlijk niet echt Algemene Kennis
Geen idee. Iemand met een structureel gebrek aan inspiratie vrees ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:53 schreef Asmodian het volgende:
Wie heeft het gekofferd trouwens?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:55 schreef MaJo het volgende:
hoe kun je dan aangeven waar je hem ziet?
Je zit momenteel op een forum. Dat werkt met getypte tekst. Deze tekst kun je typen op je toetsenbord en daarna naar het forum toezenden zodat anderen je tekst kunnen lezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:55 schreef MaJo het volgende:
hoe kun je dan aangeven waar je hem ziet?
Beetje lastig als het een where's waldo is met honderden figuurtjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je zit momenteel op een forum. Dat werkt met getypte tekst. Deze tekst kun je typen op je toetsenbord en daarna naar het forum toezenden zodat anderen je tekst kunnen lezen.
duidelijk?
Is makkie, ik punt pakkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beetje lastig als het een where's waldo is met honderden figuurtjes![]()
Ahmed doet mij niksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Schaap zwijgen doen, anders Daf grote boze Ahmed sturen
Snel en goed!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:59 schreef Supersheep het volgende:
blauwe botsauto
Op de kermis, in de schiettent. Kun je er eentje winnen.quote:
Yay!quote:
Ik ben een journalist, Supersheep, en daarnaast Midden-Oosten expert. Elk jaar is er gezeik als Osama weer jarig isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:05 schreef Supersheep het volgende:
Hoe weet je dat trwns Asmo? ben benieuwd
Zowel het uitroeien als het voortplanten zit dus gewoon in de genenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:05 schreef geenaam het volgende:
Osama is het 17e kind van de 54 (of 52, dat is niet helemaal duidelijk) kinderen die Mohammed bin Laden bij tien vrouwen kreeg.![]()
ah, waar schrijf je voor?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ben een journalist, Supersheep, en daarnaast Midden-Oosten expert. Elk jaar is er gezeik als Osama weer jarig is
Waldo komt uit 1940, toen hij met pensioen ging zochten ze toch iemand die hem op kon volgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik dacht dat die vent al minstens 70 was... Maar het zal z'n baard zijn die 'm zo oud maakt.
klopt eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:07 schreef MaJo het volgende:
Eigenlijk moet de vraag zijn: hoe oud is Osama als hij nog leeft
Momenteel schrijf ik nog voor de kwaliteitskrant van Israelquote:
Engels of Hebreeuws?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Momenteel schrijf ik nog voor de kwaliteitskrant van Israel![]()
Correct!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:08 schreef MaJo het volgende:
Den Haag?
Allebei!quote:
En je woont in Nederland???quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Momenteel schrijf ik nog voor de kwaliteitskrant van Israel![]()
Die stadsrechten zijn in 1809 nog eens extra bevestigd als ik me niet vergis maar in 1843 ofso bij de invoering dan de huidige grondwet weer afgepakt hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Correct!
Den Haag kreeg pas in 1806 stadsrechten en dat mag, als het aan mij ligt, teruggedraaid worden... Ik heb in een grijs verleden ooit in de AKQ een vraag gesteld over waarom de Tweede Kamer in Den Haag zetelt en de vorst(in) en waarom Amsterdam toch de hoofdstad is. Volgens mij is het te boek gegaan als een van de moeilijkste vragen ooit in deze reeks
MaJo +1
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:14 schreef Supersheep het volgende:
Elsevier?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:11 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
En je woont in Nederland???
Nooit van buitenlandse correspondenten gehoord?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
K, en dat doe je vanuit Utrecht?
Zeg t maar als ik te veel vraag hoor
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem
![]()
SuperSheep + 1
Even kijken of ik de volgende weet en anders ga ik![]()
ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem
![]()
SuperSheep + 1
Even kijken of ik de volgende weet en anders ga ik![]()
Same here..quote:
Waarom dat?quote:
Toch niet serieus hoop ik?quote:
Nee, dat werd in eerste instantie gedacht maar McCartney heeft later anders aangegeven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:17 schreef MaJo het volgende:
Aangezien het een nummer van Paul is (dacht ik) om Linda Easton in zijn leven te krijgen?
Ik ken het nummer helaas niet zo goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:17 schreef Supersheep het volgende:
Aan wie of wat was het Beatles nummer "Got to Get You Into My Life" gericht?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:20 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, completely off-topic: The Kooks zijn best aardig om naar te luisteren
ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:20 schreef MaJo het volgende:
Of is het om God in zijn leven te krijgen?
quote:
Komt vrij dicht in de buurtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
LSD?
Arme meid!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:22 schreef Soempie het volgende:
Als ik hem niet zet word ik trouwens ook gewoon om 6 uur wakker
lolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
[..]
Nooit van buitenlandse correspondenten gehoord?
Moet je hier komen slapen..quote:
Kijk, als je naar Lowlands was gegaan zou je elke dag na 3 uur 's nachts gaan slapen en valt er geen donder te beleven 's ochtends...quote:
McCartney heeft toegegeven dat het nummer over marihuana gingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:22 schreef Asmodian het volgende:
Laat ik dan wiet roepen
Ben jij er ook zo eentjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Moet je hier komen slapen..Dan kom je ongeveer om 4 uur s 'middags uit je bed..
Eh.. ik zit hier meestal ook tot midden in de nacht?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kijk, als je naar Lowlands was gegaan zou je elke dag na 3 uur 's nachts gaan slapen en valt er geen donder te beleven 's ochtends...
Volgens mij heb ik nu medelijden met je. Dat hou je toch niet vol?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
hij gaat meestal om 5/ 6 uur.
Dan heb je nog wat aan je dag![]()
Ach, zo gek is het toch niet? Als ik om 7 uur ga slapen en ik kom om 4 uur uit m'n bed dan slaap ik niet zo lang. Maar als ik om 12 uur ga slapen kan ik er nog om 2 uur uit komen hoor..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentjeIk kan ook makkelijk slapen tot 2/3 uur. Vandaag werd ik om half 2 wakker
Hahahaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Juist! Asmorihuana +1!
McCartney heeft toegegeven dat het nummer over marihuana ging
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Op z'n tijd een banaantje eten. Dan wordt je vanzelf moe
Ligt eraan wat voor een joint.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
Sorry hoor, maar met een joint bedoel ik toch ook wiet?
Dat zeg ik, Gammaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
Nou ga ik twijfelen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
Geef het punt maar gewoon aan MaJo, johquote:
Oh wacht..volgens mij was dit een inside joke met iemand andersquote:
een mens had toch maar 3 uur slaap nodig per nachtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nu medelijden met je. Dat hou je toch niet vol?
Kan ook met hasj natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
was wel met mij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:28 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Oh wacht..volgens mij was dit een inside joke met iemand anders
Bananen an sich wordt je gewoon heel wakker van nl
OK...![]()
Helemaal mee eens. Als ik niet vakantie heb slaap ik ook maar zo'n 4 uurtjes per nacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
een mens had toch maar 3 uur slaap nodig per nacht![]()
![]()
![]()
ik heb nu vakantie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als ik niet vakantie heb slaap ik ook maar zo'n 4 uurtjes per nacht.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
was wel met mij.
En na de banaan word je toch wel moe![]()
Als ik dat doe kan ik toch echt helemaal niks hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
een mens had toch maar 3 uur slaap nodig per nacht![]()
![]()
![]()
Zoontje van John? Hoewel die Julian heet....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:30 schreef Supersheep het volgende:
Hey Jules, maar wie dat is?
Je denkt de goede kant opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:30 schreef Asmodian het volgende:
Ik blijf nog wel even tot MaJo's volgende vraag, maar ga de lokroep van het dubbelepuntentopic weerstaan
Dat zocht ik, Julian Lennon. Paul schreef het nummer voor hem omdat zijn ouders gingen scheiden. Jules is een koosnaampje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zoontje van John? Hoewel die Julian heet....
Wel de goeie quotenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je denkt de goede kant opHet nummer heette inderdaad oorspronkelijk Hey Jules, afgeleid van de naam van die persoon. Die heet dus niet Jules maar Jul...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nu maar snel slapen, als het dubbele punten topic er is kom ik nooit meer in bedTrsute :x
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:35 schreef geenaam het volgende:
Ik ga ook maar. Mis nu wel het dubbele-punten-topic maar okè![]()
Trusten voor de mensen gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |