Ik schiet anders bij bijna elke post van je in de slappe lachquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lol·broek (de ~ (m.))
1 [inf.] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn
ben er heel blij mee
![]()
Je zit de goede kant op te denken, maar het is opgedragen aan een grotere groep mensenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
To the Beatles?
Ik denk dat de meeste muzikanten bij de groep mensen zitten aan wie dit standbeeld opgedragen isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
To the musicians?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:34 schreef Supersheep het volgende:
To Yoko Ono, thanks a lot bitch
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet of het aan het late tijdstip ligt maar ik snap er ook helemaal niets van
Juiste aantal woorden en goede laatste woordquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:37 schreef geenaam het volgende:
To the not existing people?
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet of het aan het late tijdstip ligt maar ik snap er helemaal niets van
Het standbeeld is van een (fictieve) vrouw waarover de Beatles een nummer zongen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet of het aan het late tijdstip ligt maar ik snap er helemaal niets van
Dammit, daf is me voorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het standbeeld is van een (fictieve) vrouw waarover de Beatles een nummer zongen.
Macca verzon de naam door de voornaam van een actrice die in Help! zat te nemen en de naam van een (kleine, onbekende) winkel als achternaam...
Juist!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow... Beatles tekst: To all the lonely people?
wat liev!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Juist!!
Dit standbeeld van Eleanor Rigby is opgedragen aan alle eenzame mensen
Vond ik ookquote:
Hij pakt m hier nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klik.
Bekend nummer.
Groep en titel.
Nee zot. Dat nummer ken ik niet eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:43 schreef geenaam het volgende:
toppertje guillermo en tropical danny?
Ja, dat nummer bedoelde hij dus niet..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:43 schreef MaJo het volgende:
Het heet wel toppertje volgens mij, maar van wie
Als je op je link klikte kreeg je gelijk dat nummer te horen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar halen jullie dat "toppertje" toch vandaan? Er staat toch een download-knop?
Het weigert verbinding te maken hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar halen jullie dat "toppertje" toch vandaan? Er staat toch een download-knop?
Dan moet je toch echt eens een pop-up blocker nemen, want ik hoor niets.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als je op je link klikte kreeg je gelijk dat nummer te horen.
Als dat'm werkelijk is ben ik blij dat YouSendIt het niet doetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:45 schreef Supersheep het volgende:
Backstreet Boys - Quit Playing Game With My Heart natuurlijk!
Nee, da's te kort.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:46 schreef MaJo het volgende:
Heet het Voyage?
Voyage Voyage?quote:
Jij hebt opvoeding genoten!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:50 schreef Asmodian het volgende:
Desireless - Voyage Voyage
Yay!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij hebt opvoeding genoten!
Desireless met Voyage Voyage
Toen ik nog jong was een heel bekend nummer. Is ook nog eens gekofferd maar daar wens ik niet aan herinnerd te worden.
Asmodian +1
Da's wel een hele goede!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:53 schreef Supersheep het volgende:
Een find Waldo vraag!
Where's Waldo heet t natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's wel een hele goede!. Bezwaar iemand?
Nope.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's wel een hele goede!. Bezwaar iemand?
Zijn goede boeken hoor!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:55 schreef Asmodian het volgende:
Al is Where's Waldo natuurlijk niet echt Algemene Kennis
Geen idee. Iemand met een structureel gebrek aan inspiratie vrees ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:53 schreef Asmodian het volgende:
Wie heeft het gekofferd trouwens?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:55 schreef MaJo het volgende:
hoe kun je dan aangeven waar je hem ziet?
Je zit momenteel op een forum. Dat werkt met getypte tekst. Deze tekst kun je typen op je toetsenbord en daarna naar het forum toezenden zodat anderen je tekst kunnen lezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:55 schreef MaJo het volgende:
hoe kun je dan aangeven waar je hem ziet?
Beetje lastig als het een where's waldo is met honderden figuurtjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je zit momenteel op een forum. Dat werkt met getypte tekst. Deze tekst kun je typen op je toetsenbord en daarna naar het forum toezenden zodat anderen je tekst kunnen lezen.
duidelijk?
Is makkie, ik punt pakkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beetje lastig als het een where's waldo is met honderden figuurtjes![]()
Ahmed doet mij niksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Schaap zwijgen doen, anders Daf grote boze Ahmed sturen
Snel en goed!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:59 schreef Supersheep het volgende:
blauwe botsauto
Op de kermis, in de schiettent. Kun je er eentje winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |