quote:
Komt vrij dicht in de buurtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
LSD?
Arme meid!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:22 schreef Soempie het volgende:
Als ik hem niet zet word ik trouwens ook gewoon om 6 uur wakker
lolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
[..]
Nooit van buitenlandse correspondenten gehoord?
Moet je hier komen slapen..quote:
Kijk, als je naar Lowlands was gegaan zou je elke dag na 3 uur 's nachts gaan slapen en valt er geen donder te beleven 's ochtends...quote:
McCartney heeft toegegeven dat het nummer over marihuana gingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:22 schreef Asmodian het volgende:
Laat ik dan wiet roepen
Ben jij er ook zo eentjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Moet je hier komen slapen..Dan kom je ongeveer om 4 uur s 'middags uit je bed..
Eh.. ik zit hier meestal ook tot midden in de nacht?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kijk, als je naar Lowlands was gegaan zou je elke dag na 3 uur 's nachts gaan slapen en valt er geen donder te beleven 's ochtends...
Volgens mij heb ik nu medelijden met je. Dat hou je toch niet vol?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
hij gaat meestal om 5/ 6 uur.
Dan heb je nog wat aan je dag![]()
Ach, zo gek is het toch niet? Als ik om 7 uur ga slapen en ik kom om 4 uur uit m'n bed dan slaap ik niet zo lang. Maar als ik om 12 uur ga slapen kan ik er nog om 2 uur uit komen hoor..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentjeIk kan ook makkelijk slapen tot 2/3 uur. Vandaag werd ik om half 2 wakker
Hahahaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Juist! Asmorihuana +1!
McCartney heeft toegegeven dat het nummer over marihuana ging
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Op z'n tijd een banaantje eten. Dan wordt je vanzelf moe
Ligt eraan wat voor een joint.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
Sorry hoor, maar met een joint bedoel ik toch ook wiet?
Dat zeg ik, Gammaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
Sorry hoor, maar met een joint bedoel ik toch ook wiet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |