Het is wel waar.quote:
Ik moest lachen, zo hardop enzootquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:42 schreef Alicey het volgende:
Ik zal je even voorstellen:quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik moest lachen, zo hardop enzoot.
Volgens mij is Rena de vrouw versie van jou, of andersom natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je even voorstellen:
Dames, dit is rena. Ze is een vrouw, erg tof, erg lief, erg leuk, erg... tof. Ze valt op mannen. Dus smaak heeft ze ook, dat wordt ook bewezen door het feit dat ze mij adoreert.
Dus, iedereen > rena, rena > iedereen.
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik een kerel ben en Erik een wijf?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij is Rena de vrouw versie van jou, of andersom natuurlijk.
Nee, hoor, ik heb een andere vrouwversiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij is Rena de vrouw versie van jou, of andersom natuurlijk.
Nu wordt het wel een erg ingewikkeld verhaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik een kerel ben en Erik een wijf?![]()
Ja! Dat is precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik een kerel ben en Erik een wijf?![]()
Gut, je lijkt mijn bodyguard welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, NanKing, ik verwacht dat je rena tof gaat behandelen, want tof is ze wel.
Pas maar op voor christenen die willen bekeren, en ongetwijfeld uit willen gaan leggen dat lesbeaus niet zijn zoals God het bedoeld had.quote:
Doe ik dat niet danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, NanKing, ik verwacht dat je rena tof gaat behandelen, want tof is ze wel.
IKWILDE DAT OOK GAAN DOEN!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde je net aan gaan kondigen.
je kwam online op msn enzoot
Als je maar niet denkt dat ik voor je met NanKing ga vechten, of met iemand anders, want in zo;n geval ben ik echt een mietjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef rena het volgende:
[..]
Gut, je lijkt mijn bodyguard welGeil
![]()
pak ik ze vol op hun bekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op voor christenen die willen bekeren, en ongetwijfeld uit willen gaan leggen dat lesbeaus niet zijn zoals God het bedoeld had.
Duidelijker kun je een statement niet maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pak ik ze vol op hun bek
vooral de vrouwen
Als God zo tegen lesbeaus en homo's is dan had de sukkel maar geen "fouten" moeten makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op voor christenen die willen bekeren, en ongetwijfeld uit willen gaan leggen dat lesbeaus niet zijn zoals God het bedoeld had.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als God zo tegen lesbeaus en homo's is dan had de sukkel maar geen "fouten" moeten maken.
Ach, God zit vast zelf gewoon nog in de kast.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als God zo tegen lesbeaus en homo's is dan had de sukkel maar geen "fouten" moeten maken.
Je was toch al een echt mietje?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik voor je met NanKing ga vechten, of met iemand anders, want in zo;n geval ben ik echt een mietje.
Raar dat ze zich dan ongemakkelijk voelen....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:56 schreef NanKing het volgende:
Of wat nog leuker is, je gaat voor ze staan, staart ze een seconde of 10 aan en dan heel hard gaan lachen, op de grond rollen van het lachen. Dan voelen ze zich kei ongemakkelijk
.
Mwoah ze zijn wel volhardend. Ik moet meestal lachen als ze dingen gaan vertellen Dat vind ik best jammer, want het komt wel erg respectloos over.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:56 schreef NanKing het volgende:
Ik ga altijd heel lief in discussie met die reli fanaten die buiten staan bij concerten ed.
Of wat nog leuker is, je gaat voor ze staan, staart ze een seconde of 10 aan en dan heel hard gaan lachen, op de grond rollen van het lachen. Dan voelen ze zich kei ongemakkelijk
.
Nou op zich is het niet raar, als ik zo iemand zou zijn zou ik me altijd ongemakkelijk voelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Raar dat ze zich dan ongemakkelijk voelen....![]()
quote:
Hm ik vind het ook redelijk respectloos dat zij menen te weten hoe ik mijn leven moet leiden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mwoah ze zijn wel volhardend. Ik moet meestal lachen als ze dingen gaan vertellen Dat vind ik best jammer, want het komt wel erg respectloos over., maar toch blijven ze vriendelijk en blijven ze uitleggen.
Is toch een bepaald slag mensen, mensen zoals wij komen voor dat soort dingen niet in aanmerking!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou op zich is het niet raar, als ik zo iemand zou zijn zou ik me altijd ongemakkelijk voelen.
Ohja, één keer mormonen in de klas gehad voor voorlichting, en een keer Hare Krishna's, en die laatste is echt een enge groep, vind ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt met die relihuilies te maken gehad.
Nou je hebt (zover ik weet) 2 soorten relihuillies.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt met die relihuilies te maken gehad.
Hare Krisna's zijn wel grappigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, één keer mormonen in de klas gehad voor voorlichting, en een keer Hare Krishna's, en die laatste is echt een enge groep, vind ik.
Sommigen hebben wel goede bedoelingen. Het is alleen jammer dat het zelden tot echte discussie komt omdat ze zelf minder van hun geloof af weten dan ik..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm ik vind het ook redelijk respectloos dat zij menen te weten hoe ik mijn leven moet leiden.
En dat vriendelijk uitleggen is volgens mij alleen een grote poppenkast.
Ik ga binnenkort eens bij ze langs. Ik vind ze wel vriendelijk over komen eik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hare Krisna's zijn wel grappig.
Hier in Rotterdam waren ze vroeger heel vaak te vinden op de hoogstraat.
Dan staan ze zeker ook met hun mond vol tanden, als je dingen gaat vertellen die ze niet wetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommigen hebben wel goede bedoelingen. Het is alleen jammer dat het zelden tot echte discussie komt omdat ze zelf minder van hun geloof af weten dan ik..
Hoe ze het bij mij in de klas vertelde kwam het echt over als een hersenspoelende sekte. Ik werd er compleet ongemakkelijk van.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hare Krisna's zijn wel grappig.
Hier in Rotterdam waren ze vroeger heel vaak te vinden op de hoogstraat.
Zekerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens bij ze langs. Ik vind ze wel vriendelijk over komen eik.
Nee, dan gaan ze er gewoon tegenin. Ze luisteren toch niet wat je vertelt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan staan ze zeker ook met hun mond vol tanden, als je dingen gaat vertellen die ze niet weten.
Ik niet dat gelovigen het zien als opdringen hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:08 schreef soapie het volgende:
Ik hou niet van dat opdringerige. Ik geloof niet en wil dat ook niet opgedrongen krijgen van iemand die wel geloofd. Iedereen mag geloven wat hij / zij wil, maar laat mij er buiten....
Het tempeltje wat ze in Rotterdam hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb ook echt serieus hele leuke gesprekken gehad met verschillende krisna's.
Waar ga je langs?
tip begin eens met ze over de evolutie theorie en het darwinismequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan staan ze zeker ook met hun mond vol tanden, als je dingen gaat vertellen die ze niet weten.
Discussie en gedachtenwisselingen over levensbeschouwing vind ik echter wel interessant. Er zijn helaas maar weinig religieuzen waarmee dat goed te doen valt, en dat zijn doorgaans niet degenen die je op straat tegen komt..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:08 schreef soapie het volgende:
Ik hou niet van dat opdringerige. Ik geloof niet en wil dat ook niet opgedrongen krijgen van iemand die wel geloofd. Iedereen mag geloven wat hij / zij wil, maar laat mij er buiten....
Maar dat is het hele punt.. Zij zien niet hoe het over komt wat ze zeggen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik niet dat gelovigen het zien als opdringen hoor.
De meeste willen jou gewoon laten ervaren wat zij ervaren.
Vooral Jehova's en de Pinkstergemeente hebben erg de gewoonte om hun geloof aan je op te dringen. En daar ben ik altijd snel mee klaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik niet dat gelovigen het zien als opdringen hoor.
De meeste willen jou gewoon laten ervaren wat zij ervaren.
Houd er maar over op.. WFL mod ik nu bijna 2 jaar, en iedere keer weer precies dezelfde "discussie" over evolutie.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tip begin eens met ze over de evolutie theorie en het darwinisme
Nee joh intelligent design is hip tegenwordigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tip begin eens met ze over de evolutie theorie en het darwinisme
Mijn buren zijn mormonen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vroeg ook aan die mormonen hoe ze nou mormoons geworden waren, en die jongen (de leuke) vertelde zo dat je dan het boek van Mormon moest lezen en dat je dan de roeping zou krijgen (niet iedereen krijgt die, dus). Ik vond het maar eng.
Ja, daar komt de religie versus evolutie elke keer weer op gang. En elke keer lees ik in het begin aandachtig mee, en elke keer verzandt het weer in hetzelfdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Houd er maar over op.. WFL mod ik nu bijna 2 jaar, en iedere keer weer precies dezelfde "discussie" over evolutie.
Hoewel het wel zo is sinds we evolutie strak centraliseren er zo nu en dan wel een leuk zijdraadje ontstaat. Die leuke zijdraadjes zijn echter vaak wel tussen kenners, dus helemaal volgen doe ik dat dan niet..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar komt de religie versus evolutie elke keer weer op gang. En elke keer lees ik in het begin aandachtig mee, en elke keer verzandt het weer in hetzelfde.
Je buren niet? Komt dat ook omdat ze mormonen zijn?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn buren zijn mormonen.
Serieus het is geen fijne iets.
Ja, discussie he, dan heb je dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Kut hee, wat gaan jullie ineens snel
ja maar dan geloof je dus dat er iets is, en dat beschouwen ze dan als een handvatquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee joh intelligent design is hip tegenwordig.
Nou beide eigenlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je buren niet? Komt dat ook omdat ze mormonen zijn?
Kan best zolang ze niet over het geloof beginnenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
maar Jehova's getuigen kunnen in de dagelijkse omgang ook hele prettige mensen zijn hoor
ik heb zo'n collega en het is gewoon een hartstikke toffe meid![]()
Er hangt ook zoveel meer aan vast dan je op de oppervlakte ziet..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:19 schreef soapie het volgende:
Jaja het geloof weet altijd weer een hoop los te maken.....
Whehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je geeft ze nu wel een makkelijk excuus.
Omdat ze geloven dat het belangrijk is voor een leven na de dood, en ze niet geloven dat de gedachte dat er geen leven na de dood is, of een andere vorm van leven na de dood, net zo valide is als de hemel/hel gedachte.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef Nonneke het volgende:
bij mn werk staan ze voor de poort boekjes uit te delen elke dag over de christelijke gemeente in harderwijk ofzo, iedereen krijgt zo'n boekje in zn handen gepropt, vorige week stonden ze boekjes bij Moslims in hun handen te proppen, toen heb ik maar even gevraagd of ze levensmoe waren ofzo, waarom dringen sommige mensen dat geloof zo op![]()
Als je dat maar onthoudtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, niemand is perfect. En misschien denken wij wel dat wij zo open-minded zijn, maar dat valt waarschijnlijk ook wel weer ergens te betwijfelen.
nee dat is haar bij de sollicitatie ook medegedeeld en daar houdt ze zich ook heel goed aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Kan best zolang ze niet over het geloof beginnen![]()
Denk ook dat iedereen wel bepaalde ideeen heeft waar geen discussie over mogelijk is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, niemand is perfect. En misschien denken wij wel dat wij zo open-minded zijn, maar dat valt waarschijnlijk ook wel weer ergens te betwijfelen.
Dat heb ik alleen als ik veel gedronken heb.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben met vlagen heel wijs en verstandig. Maar meestal zeg ik dingen die ik zelf nog niet eens snap.
Ja, dat had ik gisterenavond op FOK!, toen heb ik echt mezelf een beetje gek gedragen tegenover een paar mensen uit ShowChatquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik veel gedronken heb.
Vertel? Ik wil alle details wetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gisterenavond op FOK!, toen heb ik echt mezelf een beetje gek gedragen tegenover een paar mensen uit ShowChat.
da's heul nie waarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben met vlagen heel wijs en verstandig. Maar meestal zeg ik dingen die ik zelf nog niet eens snap.
Nou, ik was eerst Dizer een beetje aan het aanbidden (ook omdat hij een foto in S&G gepost had enzo, en toen opeens aanhet rellen met Ghostbuster/SPK, op een manier die kleine kinderen nog niet eens zouden doen. Als ik drank op heb dan ben ik echt erg extreem in mijn emotiesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vertel? Ik wil alle details weten
Word je ook gevaarlijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik was eerst Dizer een beetje aan het aanbidden (ook omdat hij een foto in S&G gepost had enzo, en toen opeens aanhet rellen met Ghostbuster/SPK, op een manier die kleine kinderen nog niet eens zouden doen. Als ik drank op heb dan ben ik echt erg extreem in mijn emoties.
Nee zeg, ik ben echt neit stoer ofzo. Je hebt niks aan me in donkere steegjes en in gezelschap van opdringerige mensen. Ik ben echt een watje. Ok, mijn remmingen zijn misschien wat minder met drank op, maar agressief, nee, niet mijn stijlquote:
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee zeg, ik ben echt neit stoer ofzo. Je hebt niks aan me in donkere steegjes en in gezelschap van opdringerige mensen. Ik ben echt een watje. Ok, mijn remmingen zijn misschien wat minder met drank op, maar agressief, nee, niet mijn stijl.
Kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, als we samen zijn, dan vermijden we ze gewoon.
Naar wie ga je allemaal speciaal kijken en luisteren?quote:
Toedels Soapiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:45 schreef soapie het volgende:
Nou mensjes, ik ga jullie ook verlaten voor nu. Trusten voor straks en ik spreek jullie later weer!!!![]()
Sweet Dreams Aliceyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo ook een slaapje doen. Truste allemaal!![]()
moeten wij nu als 2 potige portiers hier nu de eer van het Lesbeau topic gaan staan hooghouden ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Het loopt hier helemaal leeg?
ik weet het niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar wie ga je allemaal speciaal kijken en luisteren?
Och toch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet het niet meer
ik weet niks meer
ik word altijd lichtelijk gestoord ende gestrest van inpakken![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach gossie tochquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet het niet meer
ik weet niks meer
toevalligquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
(aaah wat is ze toch aandoenlijk en "lief"..)
Lounge muziekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach gossie toch
"zet een zacht lounge muziekje op met een rustgevende werking voor Liefie"
kijk daar heb ik tenmiste wat aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach gossie toch
"zet een zacht lounge muziekje op met een rustgevende werking voor Liefie"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
toevallig
ik vind jou stom en irritant
Beta-male konten kusserquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lounge muziek.
Zero 7(komt volgens mij op Lowlands).
Veel plezier Maedelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef maedel het volgende:
zo, ook gepakt en bezakt
Morgen weg voor een weekje Italiė.![]()
![]()
ow jij bent zo'n typje dat het niet eerlijk durft te zeggen als ie wat vind?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik jou ook echt lief en aardig vond toch?
[..]
Beta-male konten kusser![]()
Ben je er al uit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jij bent zo'n typje dat het niet eerlijk durft te zeggen als ie wat vind?
of ben je zo'n typje dat zn mening bij gaat stellen als iemand hem niet moet?
hmz ff denken welke ik zieliger vind...
maakt me echt geen ene ruk uit wat je van me vind.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jij bent zo'n typje dat het niet eerlijk durft te zeggen als ie wat vind?
of ben je zo'n typje dat zn mening bij gaat stellen als iemand hem niet moet?
hmz ff denken welke ik zieliger vind...
nee maar ik gok dat het de tweede optie was gezien de reactiequote:
mijn mening bijstellen? ik ken je nieteens irl.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar ik gok dat het de tweede optie was gezien de reactie
Ja a child in chains zit gewoon in het verkeerde topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
haat en nijd komt toch alleen maar tussen pisnichten voor??
Ben je jaloers dan? Wil jij graag die aandacht?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
mijn mening bijstellen? ik ken je nieteens irl.
en begeilde is geil bevinden ja (toch?)
waarom anders al die mannelijke aandacht hier op fok?
Neh, ik zou niet weten hoe ik er dan mee moet omgaan. Ik zou dan vervlgensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je jaloers dan? Wil jij graag die aandacht?
toch tof dat je er naast zit dan want zo veel aandacht krijg ik niet majaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Neh, ik zou niet weten hoe ik er dan mee moet omgaan. Ik zou dan vervlgens
bij fok vandaan blijven omdat ik niet meer zou weten hoe ik zou moeten reageren.
Me hele leven nooit aandacht gehad en dan in ene wel? nehhh...
En nee ik ben niet jaloers, ik vind het wel typisch en voorspelbaar.
maarja. dit is niet mijn topic trouwens ik zal voortaan wel uit dit lesbo-topic blijven
Nou, ik geef je toch altijd wel wat aandacht, alleen geil ik dan weer niet op jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
toch tof dat je er naast zit dan want zo veel aandacht krijg ik niet maja
en doooeehooeei
Ga je nu ook in een lesbo-topic al gefrustreerd lopen wezen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
maakt me echt geen ene ruk uit wat je van me vind.
ik vond je altijd maar een begeilde stomme kleine trut. En daar knap ik bij voorbaat al op af.
dus...
Kommie uit Rotterdam danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ga je nu ook in een lesbo-topic al gefrustreerd lopen wezen?
OMGquote:
Rotterdams praten is okquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
OMG
Als ik praat is het overduidelijk, maar als ik schrijf probeer ik meestal gewoon ABN te schrijven.. Wat me dus niet altijd lukt!
Ik nagenoeg niet geslapen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was de nachtrust verkwikkend ?
Nouja, bemoedigend is dan in ieder geval dat het normaal niet opvalt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Rotterdams praten is ok.
Maar ik moest even hard lachen, juist omdat jij altijd zo correct abn tikt.
arme jijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik nagenoeg niet geslapen.
Ghehe.
Maar voel me wel ok, niet meer zo ziek iig.
Aww, je kusje heeft me beter gemaakt hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij
en sinaasappelsap hielp ook al niet
dan is er dus vrijwel niets dat ik vanaf hier voor je kan doen als je beterschap te wensen![]()
en ja eenje helpt altijd
Ja de magic kiss from Stroekie doen soms wonderenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww, je kusje heeft me beter gemaakt hoor.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:45 schreef liefie_ het volgende:
tot hoe laat zou de boeren bond open zijn?
http://www.boerenbond.nl/application/application.aspx?ItemId=2076quote:Openingstijden: Maandag t/m woensdag van 9:00 tot 18:00 Donderdag koopavond van 9:00 tot 20:00 Vrijdag koopavond van 9:00 tot 20:00 Zaterdag van 9:00 tot 17:00
Eh, oh,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
Vanitas, kun je me even een mailtje sturen? Ik wil je iets vragen en da's nogal persoonlijk dus dat kan niet hier. Mail staat in profiel. Thanks
Dank je welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Done.
Sterkte!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:53 schreef NanKing het volgende:
Ik ben net mee geweest naar de dierenarts met mijn moeder...haar oudste kat is ingeslapen.
Echt wat een kutgevoel is dit zeg...
Het is niet eens mijn eigen kat, en ben er zo konfjoesig vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sterkte!
Moet er zelf ook niet aan denken
Alsof topics zo snel mogelijk vol moeten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Het topic is wel alweer bijna vol. Optimistisch gezien dan.
Wel als je vol zit met goede TT'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof topics zo snel mogelijk vol moeten.
zet ze in een document en bewaar ze voor laterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel als je vol zit met goede TT's.
Open andere topics met die titel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel als je vol zit met goede TT's.
Aww, wat lief dat je aan me denktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet ze in een document en bewaar ze voor later
of beter nog mail ze door naar NanKing want zowel jij als NanKing zijn het meest actief met het openen van nieuwe reeksen
Maar eentje vooral is zo goed geschikt voor dit topic en deze reeks en dit moment.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Open andere topics met die titel.
Als het moment ter zake doet moet je of zien dat moment te rekken, of aanpassen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar eentje vooral is zo goed geschikt voor dit topic en deze reeks en dit moment.
dan posten wij gewoon braaf maar gestaag verderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, hij blijft nog wel even geldig.
onderdruk dat nu eens die nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
Nou ben ik wel fucking nieuwsgierig...
*spam*
Ik zou deze natuurlijk voortijdig kunnen sluiten, hard wegrennen voor de ONZ mods, en daarna terug komen om te zien wat Erik geopend heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
Nou ben ik wel fucking nieuwsgierig...
*spam*
oeh doequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou deze natuurlijk voortijdig kunnen sluiten, hard wegrennen voor de ONZ mods, en daarna terug komen om te zien wat Erik geopend heeft.
Neeh da's niet netjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou deze natuurlijk voortijdig kunnen sluiten, hard wegrennen voor de ONZ mods, en daarna terug komen om te zien wat Erik geopend heeft.
Veel plezierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:02 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Nou reken maar niet op mij, ik ga even weer serieus aan de slag om m'n huisje aan kant te krijgen
Jij wel he. Bitchquote:
succesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou reken maar niet op mij, ik ga even weer serieus aan de slag om m'n huisje aan kant te krijgen
Kun je de mijne ook doen, als je toch bezig bent?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sweet Dreams Aliceyquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:04 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo een slaapje doenallemaal
Zeg, ik kan mijn bek wel houden hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:05 schreef Stroekie het volgende:
@Erik geef NanKing eens een zwijgplicht zodat je jouw TT niet voortijdig gaat verklappen![]()
Neen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik anders maargewoon de TT die ik bedacht ahd voor dit topic verklappen?
nee gewoon voor je houdenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik anders maargewoon de TT die ik bedacht ahd voor dit topic verklappen?
zie je nu wel, het grootste en zwaarste gedeelte ligt al achter onsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog maar 101 posts.
lichtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je nu wel, het grootste en zwaarste gedeelte licht al achter ons![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Rena!!
10 minuten schopjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef Stroekie het volgende:
zeg houden jullie het tempo er wel een beetje in
heel goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
10 minuten schopjeIk houd het heel goed vol.
![]()
maar dan schiet het wel lekker opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ben weer terug; stofzuigen 'snachts heeft weinig zin als de helft van de verlichting het doet
Maar 't is dan niet genoeg voor de haviksogen van m'n moeder. :-Squote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan schiet het wel lekker op![]()
hoe herkenbaarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar 't is dan niet genoeg voor de haviksogen van m'n moeder. :-S
Toen ik met wat vrienden lam aan het televisie aan het kijken waren, veegde een van m'n vrienden met z'n vinger over de televisie om te kijken hoe stoffig die was. Vervolgens was de andere vriend van wie de tv was ontstemd omdat 'ie nu de tv moest schoonmaken (vanwege een heel storende heldere veeg op de tv), waar 'ie veels te lui voor was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe herkenbaar
en dan heb je zo je best op alles gedaan en denk je dat het dus echt spic en span is
en dan haalt ze net haar vinger ergens over en is het topje zwart. en dan krijg je zo'n opmerking van je moet wel regelmatig schoonmaken hoor
alleen daarom nodig ik af en toe mensen uit om me te dwingen om niet te verslonzenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Toen ik met wat vrienden lam aan het televisie aan het kijken waren, veegde een van m'n vrienden met z'n vinger over de televisie om te kijken hoe stoffig die was. Vervolgens was de andere vriend van wie de tv was ontstemd omdat 'ie nu de tv moest schoonmaken (vanwege een heel storende heldere veeg op de tv), waar 'ie veels te lui voor was.
post dat maar niet in het [HOMO] topic want voor je het weet solliciteerd TheaterMaMa naar die vacante functiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar och, ik ga wel een werkster in dienst nemen zodra ik werk heb, zodat ik mij volledig op mijn werk kan storten.
ja wakker dat gevoel nog even bij me aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ethiopiques
Deze muziek in een ouwe bandrecorder draaien in zo'n ouwe jeep en dan door Afrika scheuren
* vanitasvanitatumetomniava is jaloersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wakker dat gevoel nog even bij me aan
ik mag pas in het voorjaar van 2007 in een oude defender Oeganda gaan herbezichtigen hoor
zal ik het nog even erger makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava is jaloers
Raften is veels te modern voor mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik het nog even erger maken
zal ik zeggen dat je er gewelig kan raften op de Nijl
Truste Stroekie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:18 schreef Stroekie het volgende:
Maar voordat het zover is kan ik er alleen maar van dromen hoor
en dat ga ik nu doen![]()
Sweet Dreams allemaal![]()
![]()
Oh en Vanitasvanitatumetomniava, zet die stofzuiger nu maar uit hoor
na 0.00 uur geeft dat vast geluidsoverlast voor de buren![]()
toch niet helemaal goed overal hoor, gezien die lekkagequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Truste Stroekie.
Naah die stofzuiger heeft niet eens aangestaan, maar dan nog is het hier goed geisoleerd
hier wat foto's van mijn eerste, en tot nu toe enige bezoek in 2003quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Raften is veels te modern voor mij
heb je nog energy over?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef NanKing het volgende:
Elleuw.
Zo mijn huis is weer supertjes fris.
Aah het jou tijdig naar bed sturen heeft dus een postieve uitwerking gehadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vrij helder, vrolijk en ogewekt. Dus dat is mooi meegenomen.
Whehehequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je nog energy over?
dan kan je vast en zeker in Groningen iemand nog gaan helpen
Bah, ik haat lawaai in de ochtend. En onder lawaai hoort ook moeder en zuster die heel hard Alladinliedjes zingen in de ochtendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef NanKing het volgende:
Ze zijn hier al de hele week aan 't drilboren, ik heb 't er nu wel een beetje mee gehad.
Aangezien ze om 7 uur 's ochtends al beginnen.
Ja nou het is wel zoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aah het jou tijdig naar bed sturen heeft dus een postieve uitwerking gehad![]()
Ja, ik denk dat ik zoiets vaker ga doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aah het jou tijdig naar bed sturen heeft dus een postieve uitwerking gehad![]()
Da's niet tofquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef NanKing het volgende:
Ze zijn hier al de hele week aan 't drilboren, ik heb 't er nu wel een beetje mee gehad.
*mźelij heeft.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef NanKing het volgende:
Oh wat ben ik toch blij dat ik niet meer thuis woon zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, ik haat lawaai in de ochtend. En onder lawaai hoort ook moeder en zuster die heel hard Alladinliedjes zingen in de ochtend.
toch ga ik er geen gewoonte van maken hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik zoiets vaker ga doen..
Lekker stigmatiserendquote:
Ja nu het was goed bedoelt enzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lekker stigmatiserend
Hoeft niet hoor
fijne middag Erikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve dames en heren, ik ga mijn spulletjes pakken en even weg. Toedels!
Sommige menen dat deze bij lesbeaus horen. Een tuinbroek en CD's van Anouk zijn alleen niet genoeg.quote:
Wordt Anouk ook met Lesbeau geassocieerd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige menen dat deze bij lesbeaus horen. Een tuinbroek en CD's van Anouk zijn alleen niet genoeg.
je vergeet de houthakkers blouse, sandalen, zware shag enzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige menen dat deze bij lesbeaus horen. Een tuinbroek en CD's van Anouk zijn alleen niet genoeg.
Ja verdomme! Nu lijk ik er in de verste verte niet meer op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je vergeet de houthakkers blouse, sandalen, zware shag enzo
Ohw jij bent ook een zogenaamde 'lipstickpot' ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja verdomme! Nu lijk ik er in de verste verte niet meer op.
Ik geloof eerder dat ik "normaal" ben, hoewel dat nogal raar schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ohw jij bent ook een zogenaamde 'lipstickpot' ?![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat ik "normaal" ben, hoewel dat nogal raar schijnt te zijn.
*heeft foto's van Alicey*quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ohw jij bent ook een zogenaamde 'lipstickpot' ?![]()
wat was er leuk ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
*heeft foto's van Alicey*
En Welkom terug jij. Was het leuk?
Australie? Of ben ik nou heel erg in de war?quote:
Ehm ja dat denk ik welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Australie? Of ben ik nou heel erg in de war?
Okee. Sorryquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ehm ja dat denk ik welik durf niet in vliegtuigen (na mn zweefvlieg avonturen
![]()
)
dat heb ik 2x gedaan, echt verschrikkelijk, snap niet dat ik de 2e keer nog ben ingestaptquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee. Sorry
Vertel es over dat zweefvliegen?
en mooi optijd om die prachtige TT die je gisteren al paraat had zometeen te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Klaar met mijn sociaal gevulde dag.
vooruit hier komt er dan de volgendequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ngo wel even doorposten dus.
De Tofheid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik pak de wijn.
Oh, wacht, die heb ik al.
Ik ben net wakker, en vannacht moet ik dat ook blijven tot een uur of 3quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo slapen.. Ben best moe.
Saaiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo slapen.. Ben best moe.
Oehquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Morgen ben ik er weer hoor!Je mag anders best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |