quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:45 schreef liefie_ het volgende:
tot hoe laat zou de boeren bond open zijn?
http://www.boerenbond.nl/application/application.aspx?ItemId=2076quote:Openingstijden: Maandag t/m woensdag van 9:00 tot 18:00 Donderdag koopavond van 9:00 tot 20:00 Vrijdag koopavond van 9:00 tot 20:00 Zaterdag van 9:00 tot 17:00
Eh, oh,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
Vanitas, kun je me even een mailtje sturen? Ik wil je iets vragen en da's nogal persoonlijk dus dat kan niet hier. Mail staat in profiel. Thanks
Dank je welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Done.
Sterkte!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:53 schreef NanKing het volgende:
Ik ben net mee geweest naar de dierenarts met mijn moeder...haar oudste kat is ingeslapen.
Echt wat een kutgevoel is dit zeg...
Het is niet eens mijn eigen kat, en ben er zo konfjoesig vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sterkte!
Moet er zelf ook niet aan denken
Alsof topics zo snel mogelijk vol moeten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Het topic is wel alweer bijna vol. Optimistisch gezien dan.
Wel als je vol zit met goede TT'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof topics zo snel mogelijk vol moeten.
zet ze in een document en bewaar ze voor laterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel als je vol zit met goede TT's.
Open andere topics met die titel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel als je vol zit met goede TT's.
Aww, wat lief dat je aan me denktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet ze in een document en bewaar ze voor later
of beter nog mail ze door naar NanKing want zowel jij als NanKing zijn het meest actief met het openen van nieuwe reeksen
Maar eentje vooral is zo goed geschikt voor dit topic en deze reeks en dit moment.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Open andere topics met die titel.
Als het moment ter zake doet moet je of zien dat moment te rekken, of aanpassen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar eentje vooral is zo goed geschikt voor dit topic en deze reeks en dit moment.
dan posten wij gewoon braaf maar gestaag verderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, hij blijft nog wel even geldig.
onderdruk dat nu eens die nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
Nou ben ik wel fucking nieuwsgierig...
*spam*
Ik zou deze natuurlijk voortijdig kunnen sluiten, hard wegrennen voor de ONZ mods, en daarna terug komen om te zien wat Erik geopend heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
Nou ben ik wel fucking nieuwsgierig...
*spam*
oeh doequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou deze natuurlijk voortijdig kunnen sluiten, hard wegrennen voor de ONZ mods, en daarna terug komen om te zien wat Erik geopend heeft.
Neeh da's niet netjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou deze natuurlijk voortijdig kunnen sluiten, hard wegrennen voor de ONZ mods, en daarna terug komen om te zien wat Erik geopend heeft.
Veel plezierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:02 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Nou reken maar niet op mij, ik ga even weer serieus aan de slag om m'n huisje aan kant te krijgen
Jij wel he. Bitchquote:
succesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou reken maar niet op mij, ik ga even weer serieus aan de slag om m'n huisje aan kant te krijgen
Kun je de mijne ook doen, als je toch bezig bent?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sweet Dreams Aliceyquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:04 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo een slaapje doenallemaal
Zeg, ik kan mijn bek wel houden hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:05 schreef Stroekie het volgende:
@Erik geef NanKing eens een zwijgplicht zodat je jouw TT niet voortijdig gaat verklappen![]()
Neen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik anders maargewoon de TT die ik bedacht ahd voor dit topic verklappen?
nee gewoon voor je houdenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik anders maargewoon de TT die ik bedacht ahd voor dit topic verklappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |