Sweet Dreams Aliceyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo ook een slaapje doen. Truste allemaal!![]()
moeten wij nu als 2 potige portiers hier nu de eer van het Lesbeau topic gaan staan hooghouden ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Het loopt hier helemaal leeg?
ik weet het niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar wie ga je allemaal speciaal kijken en luisteren?
Och toch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet het niet meer
ik weet niks meer
ik word altijd lichtelijk gestoord ende gestrest van inpakken![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach gossie tochquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet het niet meer
ik weet niks meer
toevalligquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
(aaah wat is ze toch aandoenlijk en "lief"..)
Lounge muziekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach gossie toch
"zet een zacht lounge muziekje op met een rustgevende werking voor Liefie"
kijk daar heb ik tenmiste wat aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach gossie toch
"zet een zacht lounge muziekje op met een rustgevende werking voor Liefie"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
toevallig
ik vind jou stom en irritant
Beta-male konten kusserquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lounge muziek.
Zero 7(komt volgens mij op Lowlands).
Veel plezier Maedelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef maedel het volgende:
zo, ook gepakt en bezakt
Morgen weg voor een weekje Italiė.![]()
![]()
ow jij bent zo'n typje dat het niet eerlijk durft te zeggen als ie wat vind?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik jou ook echt lief en aardig vond toch?
[..]
Beta-male konten kusser![]()
Ben je er al uit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jij bent zo'n typje dat het niet eerlijk durft te zeggen als ie wat vind?
of ben je zo'n typje dat zn mening bij gaat stellen als iemand hem niet moet?
hmz ff denken welke ik zieliger vind...
maakt me echt geen ene ruk uit wat je van me vind.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jij bent zo'n typje dat het niet eerlijk durft te zeggen als ie wat vind?
of ben je zo'n typje dat zn mening bij gaat stellen als iemand hem niet moet?
hmz ff denken welke ik zieliger vind...
nee maar ik gok dat het de tweede optie was gezien de reactiequote:
mijn mening bijstellen? ik ken je nieteens irl.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar ik gok dat het de tweede optie was gezien de reactie
Ja a child in chains zit gewoon in het verkeerde topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
haat en nijd komt toch alleen maar tussen pisnichten voor??
Ben je jaloers dan? Wil jij graag die aandacht?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
mijn mening bijstellen? ik ken je nieteens irl.
en begeilde is geil bevinden ja (toch?)
waarom anders al die mannelijke aandacht hier op fok?
Neh, ik zou niet weten hoe ik er dan mee moet omgaan. Ik zou dan vervlgensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je jaloers dan? Wil jij graag die aandacht?
toch tof dat je er naast zit dan want zo veel aandacht krijg ik niet majaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Neh, ik zou niet weten hoe ik er dan mee moet omgaan. Ik zou dan vervlgens
bij fok vandaan blijven omdat ik niet meer zou weten hoe ik zou moeten reageren.
Me hele leven nooit aandacht gehad en dan in ene wel? nehhh...
En nee ik ben niet jaloers, ik vind het wel typisch en voorspelbaar.
maarja. dit is niet mijn topic trouwens ik zal voortaan wel uit dit lesbo-topic blijven
Nou, ik geef je toch altijd wel wat aandacht, alleen geil ik dan weer niet op jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
toch tof dat je er naast zit dan want zo veel aandacht krijg ik niet maja
en doooeehooeei
Ga je nu ook in een lesbo-topic al gefrustreerd lopen wezen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
maakt me echt geen ene ruk uit wat je van me vind.
ik vond je altijd maar een begeilde stomme kleine trut. En daar knap ik bij voorbaat al op af.
dus...
Kommie uit Rotterdam danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ga je nu ook in een lesbo-topic al gefrustreerd lopen wezen?
OMGquote:
Rotterdams praten is okquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
OMG
Als ik praat is het overduidelijk, maar als ik schrijf probeer ik meestal gewoon ABN te schrijven.. Wat me dus niet altijd lukt!
Ik nagenoeg niet geslapen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was de nachtrust verkwikkend ?
Nouja, bemoedigend is dan in ieder geval dat het normaal niet opvalt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Rotterdams praten is ok.
Maar ik moest even hard lachen, juist omdat jij altijd zo correct abn tikt.
arme jijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik nagenoeg niet geslapen.
Ghehe.
Maar voel me wel ok, niet meer zo ziek iig.
Aww, je kusje heeft me beter gemaakt hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij
en sinaasappelsap hielp ook al niet
dan is er dus vrijwel niets dat ik vanaf hier voor je kan doen als je beterschap te wensen![]()
en ja eenje helpt altijd
Ja de magic kiss from Stroekie doen soms wonderenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww, je kusje heeft me beter gemaakt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |