Oh wat ben ik toch blij dat ik niet meer thuis woon zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, ik haat lawaai in de ochtend. En onder lawaai hoort ook moeder en zuster die heel hard Alladinliedjes zingen in de ochtend.
toch ga ik er geen gewoonte van maken hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik zoiets vaker ga doen..
Lekker stigmatiserendquote:
Ja nu het was goed bedoelt enzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lekker stigmatiserend
Hoeft niet hoor
fijne middag Erikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve dames en heren, ik ga mijn spulletjes pakken en even weg. Toedels!
Sommige menen dat deze bij lesbeaus horen. Een tuinbroek en CD's van Anouk zijn alleen niet genoeg.quote:
Wordt Anouk ook met Lesbeau geassocieerd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige menen dat deze bij lesbeaus horen. Een tuinbroek en CD's van Anouk zijn alleen niet genoeg.
je vergeet de houthakkers blouse, sandalen, zware shag enzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige menen dat deze bij lesbeaus horen. Een tuinbroek en CD's van Anouk zijn alleen niet genoeg.
Ja verdomme! Nu lijk ik er in de verste verte niet meer op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je vergeet de houthakkers blouse, sandalen, zware shag enzo
Ohw jij bent ook een zogenaamde 'lipstickpot' ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja verdomme! Nu lijk ik er in de verste verte niet meer op.
Ik geloof eerder dat ik "normaal" ben, hoewel dat nogal raar schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ohw jij bent ook een zogenaamde 'lipstickpot' ?![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat ik "normaal" ben, hoewel dat nogal raar schijnt te zijn.
*heeft foto's van Alicey*quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ohw jij bent ook een zogenaamde 'lipstickpot' ?![]()
wat was er leuk ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
*heeft foto's van Alicey*
En Welkom terug jij. Was het leuk?
Australie? Of ben ik nou heel erg in de war?quote:
Ehm ja dat denk ik welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Australie? Of ben ik nou heel erg in de war?
Okee. Sorryquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ehm ja dat denk ik welik durf niet in vliegtuigen (na mn zweefvlieg avonturen
![]()
)
dat heb ik 2x gedaan, echt verschrikkelijk, snap niet dat ik de 2e keer nog ben ingestaptquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee. Sorry
Vertel es over dat zweefvliegen?
en mooi optijd om die prachtige TT die je gisteren al paraat had zometeen te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Klaar met mijn sociaal gevulde dag.
vooruit hier komt er dan de volgendequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ngo wel even doorposten dus.
De Tofheid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik pak de wijn.
Oh, wacht, die heb ik al.
Ik ben net wakker, en vannacht moet ik dat ook blijven tot een uur of 3quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo slapen.. Ben best moe.
Saaiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo slapen.. Ben best moe.
Oehquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Morgen ben ik er weer hoor!Je mag anders best mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |