Glas helderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Okay, we hebben het even nagevraagd en Uhmmie en MrWes hebben wel een ban.
Het zal vast ook met het staken en de ophef eromheen te maken hebben. Ze krijgen vast wel weer een unban zodra alles weer tot rust is en zodra Danny er weer is.
Zo, dan is dat ook weer een beetje helder.
De dag ná de rel gekregen dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Okay, we hebben het even nagevraagd en Uhmmie en MrWes hebben wel een ban.
Het zal vast ook met het staken en de ophef eromheen te maken hebben. Ze krijgen vast wel weer een unban zodra alles weer tot rust is en zodra Danny er weer is.
Zo, dan is dat ook weer een beetje helder.
Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef Nonneke het volgende:
Bluezzzzz je bent bij Jim zn graf geweest![]()
daar wil ik ook graag nog eens naartoe
en naar de catacombe's
![]()
Ja, met een vette joint idd, en dan zingen we The endquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:53 schreef Nonneke het volgende:
lamers, wat is er mooier met een glaasje drank en een jointje bij Jim zn graf zitten
![]()
Om hem gezelschap te gaan houden ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
lamers, wat is er mooier met een glaasje drank en een jointje bij Jim zn graf zitten
![]()
Om je hysterisch al huilend, JIM JIM JIM, you died for me, roepend op zijn graf te stortenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:55 schreef deedeetee het volgende:
Om hem gezelschap te gaan houden ?![]()
je vergeet de spandoeken, wierrook enzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om je hysterisch al huilend, JIM JIM JIM, you died for me, roepend op zijn graf te storten
Het was golfers bedevaart... The Doors waren voor hem echt zíjn band
héél belangrijk hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:04 schreef deedeetee het volgende:
en altijd aardig tegen andere honden en katten en de rest van de veestapel.
Nu wel natuurlijk, heb ik wel eens verteld dat ik een gruwelijke hekel heb aan halve verhalenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef SHE het volgende:
Potverdikkie, nav het koeienklitten topic liet ik eens iets vallen in UVT en warempel komt men op de proppen met dolfijnen...en u wilt denk ik niet weten wat ik zojuist voor bizars heb ontdekt over deze vuige beestjes!
Ja, dat wist ik al wel, alleen dacht ik dat ik me niet meer verbazen kon.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:47 schreef SHE het volgende:
Yep!
Het is dat je door lezen niet met je oren kunt klapperen anders had ik het gedaan.
Echt, mensen zijn echt hele nare, gore, compleet gestoorde wezens
Ha ha ha, tja maar dat soort idioterie is toch al van deze tijd denk ik, kijk naar die pedopartij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:57 schreef SHE het volgende:
Nou, ik ben echt wat gewend ( dacht ik ) , maar er zijn hele tutorials beschikbaar over hoe je het beste sex kunt hebben met een dolfijn of een ander dier
En het mooie is nog de disclaimer aan de zijkant; namelijk dat ze fel tegen dierenmishandeling zijn.
Nu vraag ik je.....wat is er aan de hand met de wereld![]()
Goedemorgen allemaal,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:30 schreef SHE het volgende:
Ik ga in elk geval heel weird slapen vannacht
Oh dat scheelt weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:47 schreef SHE het volgende:
Heel goed zelfs, gelukkig niet gedroomd ;')
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef SHE het volgende:thnx, nu is de mental image weer heel levendig
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Een kat met een obsessie
Waarschuwing: niet bekijken met een mond vol thee of zoiets
Ik zag 'm gisteren toevalligquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Een kat met een obsessie
Waarschuwing: niet bekijken met een mond vol thee of zoiets
Schitterend, ik had gelukkig m'n thee al opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef Nilasha het volgende:
En elke keer weer kijken in die toiletpot!
![]()
Hebben jullie deze wel eens gezien? Die pootjes![]()
http://www.youtube.com/watch?v=hOgad4K_7-o&search=Cat..%20funny%20video
Goeiemiddag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen, al ben ik wel verkouden wakker geworden![]()
Sorry, maar je weet verder niet wat er is gebeurdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:12 schreef Marietje_34 het volgende:
Uhmmie en mrWes een ban....alsof die hele toestand nog niet pathetic genoeg was![]()
Echt belachelijk, zij hebben die 'staking' niet op touw gezet.
voor degenen die dat nodig vonden.
Jij doet het andersom, dat had ik namelijk vorige weekquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Ik was de vorige week verkouden en nu heb ik kou op m'n buik gevat en dat is tamelijk naar want ik heb helaas aanleg voor koliek. Net als een paard.![]()
Nu zit ik dus met een deken om mijn buik en benen te puffen en de kachel heb ik óók al aan. Maar mijn buik/ benen/rug blijven koud en rillerig![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Ik was de vorige week verkouden en nu heb ik kou op m'n buik gevat en dat is tamelijk naar want ik heb helaas aanleg voor koliek. Net als een paard.![]()
Nu zit ik dus met een deken om mijn buik en benen te puffen en de kachel heb ik óók al aan. Maar mijn buik/ benen/rug blijven koud en rillerig![]()
Heb je zo'n verwarmingsdekentje dat je om je buik en rug kan wikkelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Gadverquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:34 schreef SHE het volgende:
Er schijnen dus hele kliekjes te zijn van mensen die er amoreuze verhoudingen op nahouden met dolfijnen!!
Ik wist niet wat ik las!
En ze schijnen nog graag te participeren ook ( die dolfijnen dan )
Wat ik daar ook al zei; mensen zijn soms echt net beesten
Ten eerste haal ik het niet weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vond het een passende reactie op de jouwe
ach ach, en ze haalt het weg![]()
Haal dat geblaat van SHE dan ook weg.
Ik weet van mrwes dat hij een stukje had geschreven in dat Viva la revolution! topic, maar dat is toch niet meteen meedoen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar je weet verder niet wat er is gebeurd.
Wie weet hebben ze daarna meegedaan aan de staking en stonden hun namen ook op de lijst van de stakerds. (al zou dat een beetje dom zijn, want staken had voor hen geen zin meer, want ze waren al mod-af.)
Ik snap het ook niet helemaal senestaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet van mrwes dat hij een stukje had geschreven in dat Viva la revolution! topic, maar dat is toch niet meteen meedoen?
En hoe kun je nou staken als je geen mod meer bent?
Een kop warme thee helpt ook niet? Want daarvan wordt je buik dan weer van binnen lekker warmquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:45 schreef deedeetee het volgende:
VerwarmingsdekentjeIk ken alleen die grote, voor in bed en zoiets heb ik niet.
Ik gebruikte vroeger een warmwaterzak maar omdat ik er jaren geen last meer van heb gehad, ligt dat ding nu ergens in de kelder. En ik ga daar pas in uiterste nood toe over want ik háát zelfs dat gedoe met die deken om me heen al.
En bovendien is het in de kelder bere koud![]()
Maar fijn dat jullie allemaal zo meeleven.![]()
Oh oke, dat weet ik verder niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal senesta. Maar er zijn ook dingen buiten fok! geweest en gebeurd. (een pagina over de stakende mods inclusief namen)
Venkelthee of rooibos schijnt ook te helpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een kop warme thee helpt ook niet? Want daarvan wordt je buik dan weer van binnen lekker warm?
Darmkoliek ,dan loopt de boel * vast * en krijg ik regelmatig kramp net of je iemand je darmen uitwringt en de pijn komt opzetten alsof 't een wee is, alleen kan hiervan je darm kapot scheuren. Ik ben er de eerste keer bijna in gebleven en als de dood het nog ooit weer zo erg te krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:42 schreef Nilasha het volgende:
Sterkte ddt.. wat bedoel je eigenlijk met koliek?Ken wel koliekpijn, of bedoel je dat ook?
Beterschap iig!
Ik drink altijd veel thee, meestal groene thee maar ook 3 x per een kruidenthee dus aan thee heb ik geen gebrek.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Venkelthee of rooibos schijnt ook te helpen![]()
Brr klinkt heftig DDT.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Darmkoliek ,dan loopt de boel * vast * en krijg ik regelmatig kramp net of je iemand je darmen uitwringt en de pijn komt opzetten alsof 't een wee is, alleen kan hiervan je darm kapot scheuren. Ik ben er de eerste keer bijna in gebleven en als de dood het nog ooit weer zo erg te krijgen.
Het schijnt hier in Nederland weinig voor te komen want de HA wist er geen raad op. Mijn ma wel, die is in Ned. Indië geboren en daar verpleegster geweest- daar komt het vaker voor- en die heeft toen het langer als een dag duurde halsoverkop de trein gepakt en me er door heen gesleept. De HA gaf medicijn die de darm(werking) ontspant/stopt en dat terwijl de darm juist dóór had moeten gaan en zich legen,als het ware.
Niet de eerste keer dat een arts bijna in geslaagd is om mij het loodje te laten leggen....![]()
gevonden; Britse vrouw trouwt met Israëlische dolfijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:42 schreef Nonneke het volgende:
[..]
GadverWas er vorig jaar ofzo niet ook een vrouw getrouwd met een dolfijn
![]()
Echt sick, hou het lekker bij je eigen soort![]()
Maar groene thee is toch juist vochtafdrijvend, op zich niet verkeerd maar je hebt ook vocht nodig om boel goed door te laten lopen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik drink altijd veel thee, meestal groene thee maar ook 3 x per een kruidenthee dus aan thee heb ik geen gebrek.![]()
Nee laxeren is dus óók gevaarlijk. Gewoon zorgen dat 't niet zo ver komt door de boel goed warm te houden. Dat doe ik nu dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:01 schreef Nilasha het volgende:
Klinkt pijnlijk..begrijp dat er dus geen geneesmiddel voor is? Of gebruik je dan juist iets laxerends zodat de darm makkelijker geleegd wordt?
Maar ik heb juist een vochtafdrijver nodig omdat ik teveel vocht vast hield en daardoor een dikke voet had waar ik niet echt lekker meer mee lopen kon. Ik drink genoeg hoor- ook water- dus dat is verder geen probleem. De kruidenthee is ook bedoelt om vocht aftedrijven en om een betere doorbloeding te regelen want dat hield ook verband met mijn voet/loopprobleem.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar groene thee is toch juist vochtafdrijvend, op zich niet verkeerd maar je hebt ook vocht nodig om boel goed door te laten lopen?
Maar dit is wat ik geleerd heb hoor...
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:01 schreef tonja het volgende:
Sterkte deedeetee, is een warm bad niet lekker?
Deetje, fijn dat het alweer wat beter gaatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef deedeetee het volgende:
Goedemiddag iedereen, ik vind het ook niet nodig om binnenkatten te blijven enten.
Ik heb me inmiddels uitgerust met een warmwaterzak op schoot en nu hoeft de kachel niet meer aan![]()
Ja, ze smakken wel, maar niet hard genoeg vind ik. Anders was ik wel wakker gewordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef Bluezz het volgende:
Iewwww![]()
Smakken zij ook zo met hart eten
Wij doen het in principe wel, maar zijn het blijkbaar vorig jaar vergetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:19 schreef Bluezz het volgende:
Goedemorgen
Xena kreeg gisteren post
Een enorme kaart, met allemaal dieren erop, van de dierenarts in het dorp, ze moet haar jaarlijkse prik. Ze komt niet in aanraking met andere katten, (tenzij ze weer eens wegloopt) moeten we dan toch inenten denken jullie
(SHE's standpunt heb ik al gelezen)
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Lekker zwartig bekkie Sammie
Xena verbouwd door haar grote mensenbroer op zijn nieuwe mobiel :
[afbeelding]
Het regent, dan maar vóór de open deur liggen wachten tot ik naar buiten kan....
[afbeelding]
Geen idee, ze was een jaar of 4 opzich niet zo heel oud, maar ze heeft al een hoop meegemaakt, al 3 'kinderen' (cavia's) verloren, onverwachte hele erge vrieskou, hele erge hitte etcetc. Ze heeft een mooi leventje gehad, ik hoop dat zij er ook zo over dachtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef Nilasha het volgende:
Wat rot Nonneke..Waaraan is oma overleden? Van ouderdom?
Nooit problemen mee gehad tot nu toequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij doen het in principe wel, maar zijn het blijkbaar vorig jaar vergeten![]()
Rewimo, hoe werkt dat dan? Staat zo'n dierenarts er niet op om dan weer de basisenting opnieuw uit te voeren?
Nondejuuquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef Rewimo het volgende:
Christan aait een konijntje*klik*
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/23016014351.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:10 schreef SHE het volgende:
Mogguh
Hebben we de nieuwe FAQ gezien ? Helemaal sjiek met plaatjes? Nee?
Doen! met dank aan Ijsmeis
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:11 schreef SHE het volgende:
Trouwens misschien ook leuk als banner voor de sc OP...als er wat meer gekletst wordt zeg maar![]()
Non wat gaaaaafquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:05 schreef Nonneke het volgende:
Ik gaat een nachtje oppas spelen in Dolfi
![]()
morgen ofzo een verslagje, misschien met wat foto's![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Non wat gaaaaaf![]()
* Bluezz wacht de foto's af
Het is weer heerlijk weer, ennnn tadaaaaaaaaaaaaa de blauwe Winde heeft knopjes
Straks even wat foto's schieten, hoe staat het met jullie nazomertuinen?
@ modjes, mooie banner, ik mis alleen een plant of bloemeke erin?
Wel knap gedaan hoor ijsmeisquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]! Hoe kan ik dat nou vergeten.
Ga ik strakjes even aanpassen.
Ja die wil ik juist graag zien.. maar UPCquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef tonja het volgende:
Nonneke heeft een nachtje in het Dolfinariium doorgebracht met een groep kinders. Een kindje was een vervelend rotkreng. Nu is Nonneke een beetje overspannen en gaat iets rustgevends roken.![]()
Pais heeft geborduurde oogjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Géén knuffels met glazen ogen mee Rewimo
Ik heb vandaag mijn eerste stagedag na 2 maanden vakantiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:09 schreef Nilasha het volgende:
Pff vandaag eerste werkdag na 3,5 wk vakantie, echt vroeg!![]()
Ik heb geen ziiiin..![]()
Het is geloof ik wel leukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Volgende week gaan wij een midweek Slagharen doen. Ben er nog nooit geweest.
Leuk ga je in een tipiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Volgende week gaan wij een midweek Slagharen doen. Ben er nog nooit geweest.
Nee, in een stacaravanquote:
Lang geleden? Want tegenwoordig zijn dat volgens mij gewoon halve huisjes?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Mijn moeder heeft erin gelogeerd maar vond ze niet erg comfortabel. Wèl goedkoop
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef Nilasha het volgende:
Pauze! Heerlijk even een uurtje thuis.IJsmeis jij kan tenminste wel internetten op je werk. Relaxed, zit er bij ons niet in, te druk voor.
Ja klopt. Maar dat werkt maar een paar weken en dan zit je over een (half) jaar weer met dezelfde ellende.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:23 schreef Ghostbuster het volgende:
A je kan toch ook chemische castratie doen, dat is gewoon een injectie dat hetzelfde effect schijnt te hebben.tenminste dat heb ik wel is gehoord van een kennis
En soms werkt het helemaal niet ook zeggen zequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat werkt maar een paar weken en dan zit je over een (half) jaar weer met dezelfde ellende.
Ik vind het idee alleen al om hem daar met die 'vreemden' achter te laten heel naar. En och, ik ben gewoon niet zo'n held. Als Spike voor een controle bij de DA is dan zit ik te piepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb er helemaal geen problemen mee, een kat laat je tenslotte ook castreren . Bij een hond zou ik dat niet zonder goede reden laten doen, maar in dat geval is die er toch immers ? Ik hoop dat het helpt. Het duurt overgens nog weken voor de hormonen voldoende weg zijn om een gedrags verandering te bewerkstelligen dacht ik. \ik hoop voor Auticia dat het avontuur en de narcose bij de DA al genoeg zijn om Spike voorlopig te kalmeren.
Ik heb 't vroeger ook eens bij een reu laten doen en 't viel mij reuze mee.
Heel herkenbaar hoor. Ik moest zowel bij Harry als Loes huilen toen ik ze voor hun castratie bij de DA achterlietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind het idee alleen al om hem daar met die 'vreemden' achter te laten heel naar. En och, ik ben gewoon niet zo'n held. Als Spike voor een controle bij de DA is dan zit ik te piepen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Auticia het volgende:
Nonneke, alles goed met de beestjes?
-Spike Verhaal -
En ik krijg 't pas op m'n zenuwen als ik mijn slappe - nog half onder narcose - poes zie en vraag me benauwd af of 't nog wel helemaal * goed * komt. Elke keer weer ff paniekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef tonja het volgende:
Jah, maar dan op het moment dat ik naar buiten loop zodat ze het (hopelijk) niet zien.![]()
Ik huil overigens niet bij het weer ophalen, dan ben ik alleen maar opgelucht dat ze nog leven.
Het achterlaten doet mij de das om.
Bij mijn DA krijg je de kat pas mee als ie helemaal wakker en alert is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En ik krijg 't pas op m'n zenuwen als ik mijn slappe - nog half onder narcose - poes zie en vraag me benauwd af of 't nog wel helemaal * goed * komt. Elke keer weer ff paniek![]()
Same here, toen het met Crockett afgelopen was.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:44 schreef deedeetee het volgende:
Toen ik bij de DA was om afscheid te nemen van mijn op de operatie tafel - in geslapen, want was niet te redden- cockertje heb ik ook staan huilen als een kind hoor. Ik heb naderhand thuis ook nog dagen lopen brullen![]()
Heb ik bij andere dieren nooit zo erg gehad 't was wel rot maar ik kon er mee uit de voeten. Maar deze éne..... die kon ik echt niet missen![]()
ik kan er nog om janken, zo erg mis ik haar nog![]()
Ik ben al lekker nerveus inderdaad!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:50 schreef Nilasha het volgende:
SC heh.. maar vandaag "very slow chat"
Hoe gaat het Autica? In spanning voor morgen?
voor jou en Spike!
Sterkte alletwee. Alhoewel Spike dat vast niet nodig heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben al lekker nerveus inderdaad!
Morgen moet ik hem tussen 8 en half 9 wegbrengen.
Operaties zijn tussen half 10 en 11 ofzo.
En dan mag ik om 1 uur bellen of hij al wakker is en of hij al opgehaald kan worden.
(Ik kan morgenavond pas updaten dus no worries als ik niet post).
Ik denk dat ik morgen maar even aan de DA vraag of ze meteen zijn gebit even kunnen bekijken, als hij dan toch onder narcose is...
Sterkte ermee Atjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:27 schreef Auticia het volgende:
Spike kwam kwispelend binnen bij de dierenarts (en ik vrees dat dit de laatste keer was dat hij er vrolijk binnenwandelt), voorpootjes op de balie. Gewogen, hij weegt 15.10.
Nog even gevraagd of ze zijn gebit ook nog even na willen kijken als hij onder zeil is, was geen probleem.
Mocht mee naar achteren lopen, hij kreeg een kleedje in de kennel, luisterde zowaar toen ik 'plaats' zei, dikke knuffel en toen ben ik weggegaan. Spike leek zich nog niet bewust van wat hem te wachten stond, dus dat scheelde een hoop dramatiek..
Het alleen teruglopen naar huis ging wel aardig (ik hoop alleen dat de dag een beetje snel gaat...), maar toen ik thuis kwam en niet vrolijk begroet werd, voelde ik me wel even "".
Ik vrees trouwens dat hij nu de boel daar bij elkaar loeit. (Heb ze gewaarschuwd).
o de vakantie was best goed hoor (t is trouwens vreselijk als je als altijd bezig iemand tot totaal nietsdoen wordt veroordeeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Heej
Leuke vakantie gehad? Zijn de kipjes niet weggespoeld?
Ahh gossiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:14 schreef Auticia het volgende:
Lady-wrb!.
Alles is goed gegaan met Spike, gebit is gereinigd, hij is vrolijk, lief, dwars en aanhankelijk.
En hij ziet er prima uit!
Alhoewel...
we zijn met het gezin naar italie geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:35 schreef Nilasha het volgende:
Lady-wrb, waar ben je eigenlijk geweest?
o maar de mustang komt weer terug hoorquote:
heb je gezien dat er ook een jazz in de familie zit?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Spikeje toch![]()
Beterschap
Ik was op mijn naam aan het zoeken voor een topic kom ik dit paard tegen :
http://www.dthoeve.com/horses/horse_pedigree.aspx?duid=380156
Hij heet Bluezz![]()
Het is een hengst
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja
En die heet weer net als ons (vandaag 1 jaar geworden) kleinkind
Wat een gedoe wrb met die mustang
Het is vooralsnog opvallend stil beneden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:wat een geinige foto's, en hij ziet er vrolijk uit verder ja, wat een megadingen zijn die kappen toch he'
En zn tanden zijn ook mooi wit meer.nu maar hopen dat de weerwolf uit hem heengegaan is
Ja die van mij had ook z'on ding een keer, ik werd er helemaal gek van, telkens zn kop in de grond,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is vooralsnog opvallend stil beneden.
Op een enkele 'plok' na daarnet, hij knalde vast weer ergens tegenaan.
Slaap lekker Aquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef Auticia het volgende:
Geen idee Bluezz, hoe die bloemetjes heten, zal het eens navragen.
Slaap lekker allemaal.
Geweldig!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil jullie deze vakantie-impressie niet onthouden:
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/23816212288.jpg]afbeelding][/URL]
(dit tafereel dreef aan mij voorbij, ik ken noch de hond, noch de man op het luchtbed)
ik moest lachenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil jullie deze vakantie-impressie niet onthouden:
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/23816212288.jpg]afbeelding][/URL]
(dit tafereel dreef aan mij voorbij, ik ken noch de hond, noch de man op het luchtbed)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:17 schreef rena het volgende:
SpikeLieverd, wat hebben ze met je gedaan
![]()
![]()
Bommels mama heeft weer pupjes, ik wil ze hebben, hebben, hebben![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Was wel leuk, jammer van de regen (we konden daardoor een hoop écht leuke dingen zoals voeren niet doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
nonneke hoe was de logeerpartij in het dolfinarium?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef Auticia het volgende:
Sterkte oshiro.
En inkie, wat een mooie foto's! Leuk om weer van je te horen/lezen.
Spike is tot over zijn oren verliefd. Op zijn lampekap.
Als je hem afdoet (kap schoonmaken, wandelen) dan gaat hij heel lief bij de kap zitten. En als je terugkomt van wandelen staat hij kwispelend te wachten tot hij zijn kap weer op mag.
Gek beest.
.
Jij hebt ook al zo'n neuroot van een hond?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef Auticia het volgende:
Als je hem afdoet (kap schoonmaken, wandelen) dan gaat hij heel lief bij de kap zitten. En als je terugkomt van wandelen staat hij kwispelend te wachten tot hij zijn kap weer op mag.
Gek beest.
.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef Auticia het volgende:
Gek beest.
.
Ohh hij is zo mooi en zo stoer!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Gewoon BommelZo'n lieve trouwe hondenblik. Ik ben zo gek op het beestje
![]()
Nou en?quote:
Oh moderne sjid zekerquote:
ach oshiro, verdrietig verhaal maar wijs dat je moeder haar heeft laten inslapen. Mijn ouw kat Sok is op een soortgelijke manier aan z'n eind gekomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:40 schreef oshiro het volgende:
Hey allemaal, bedankt voor de replies. Ze had inderdaad een mooi koppie, en een mooie bef, en een hele grote pluimstaartZe was knettergek, pikte altijd de krant in (want dat ligt zo lekker) en ging ook te pas en te onpas bij iedereen op schoot zitten. Soms vonden we haar bovenop het tuinhuis
![]()
[afbeelding]
Misty was een asielkat (net als d'r zus) dus we weten niet precies hoe oud ze was, maar we gokken ergens tussen de 15 en de 18. Das op zich natuurlijk helemaal geen slechte leeftijd, en een slecht leven heeft ze ook niet gehad
De zomer heeft haar een beetje opgebroken denk ik, sindsdien was ze veel stiller, dronk ze echt veel meer (en aangezien ze bijna alleen maar uit de kraan wilde drinken was dat altijd gemiauw bij het aanrecht) en ze trok zich steeds meer terug in een hoek van het huis, achter de gordijnen.
De laatste tijd kreeg ze soms een soort 'aanvallen' waarbij ze ging liggen en heel hard ging schreeuwen (dat hoorde je echt door het hele huis). Maar zodra dat voorbij was ging het zo weer een paar weken goed.
Eergisterochtend ging ze echter door haar pootjes en kon ze niet meer opstaan. Na wat helpen liep ze weer, maar ze was heel wazig, bleef soms een paar minuten helemaal stil staan (terwijl het vroeger een heel actieve kat was) en dat soort dingen. Dat gebeurde nog een paar keer die dag, en 's avonds kreeg ze ook weer zo'n aanval, erger dan alle keren daarvoor.
De dag erop is mijn moeder naar de dierenarts gegaan, en daar bleek dat ze gewoon oud was, en helemaal op. Toen deed ze ook helemaal niets meer, ze kon niet meer staan. Haar nieren waren ook helemaal klein geworden (wat het drinken kan verklaren). De dierenarts zei dat ze nog wel aan een infuus kon, maar dat het toch niet meer goed kon komen. Daarop besloot m'n moeder haar in te laten slapen. Een klein spuitje en een halve minuut later was het gebeurd. Was het niet dan gebeurd dan had het 's avonds waarschijnlijk wel gebeurd.
[afbeelding]
M'n vader is speciaal vroeger van z'n werk teruggekomen, en toen hebben we haar laten cremeren.
Met dierendag zouden we haar 6 jaar hebben. Nou is alleen d'r zus nog over
en ik dacht femke? femke? wtf is femke?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik las vanochtend in de Metro dat Femke weer beter is![]()
![]()
Hoezeer ik ook met je mee baal vwb de extra pondjes, ik gun niemand deze driftige darmbewonerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:14 schreef deedeetee het volgende:
Als 't zo goed voor de lijn is wil ik 'm wel ff van je lenen, bij mij heeft de menopauze toegeslagen met 2 extra kilo 's terwijl ik helemaal niet aan het snoepen ben geslagen ofsow![]()
3 sneedjes brood met kaas of vlees, géén suiker in de thee, een toetje, één aardappel, één eitje en volop groente. 's avonds één bakje chips. Geen koekjes, snoepjes of ijs.
Minder eten lijkt mij geen goed idee en dat bakje chips - dat ik lang niet altijd eet alleen als ik er zin in heb - laat ik niet staan. Daar word ik alleen maar sjaggerijnig van![]()
Als je er zo langdurig last van hebt is 't idd wel een hele gemenequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook met je mee baal vwb de extra pondjes, ik gun niemand deze driftige darmbewoner![]()
nee, is gewoon normale buikgriep..alleen is wel al 4 dagen hardnekkig..ik heb echt geen id.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:37 schreef deedeetee het volgende:
Hoe zit dat precies met die beestjes ? Hoe weet de dokter dat die er zitten ? Is jouw diarre verschillend van een normale/gangbare diarree ?
De door mij beschreven remedie word hier standdaard toegepast ik weet niet of jij een uirzonderingsgeval bent ?
Als je het al van zondag af hebt, duurt 't echt te lang en kun last krijgen van uitdroging enzo..... 't is normaliter geen goed idee om 't zolang te laten duren.
Tja als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon terug bellen hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:08 schreef SHE het volgende:
echt? want ik voel me vandaag echt het allerberoerdst. Dacht gisteren dat ik er overheen begon te raken en vannacht barstte de hel los
Gelukkig dat het dus normaal is, ik begon me namelijk wel wat zorgen te maken
Salmonellaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wilde net een broodje ei gaan eten
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |