Schitterend, ik had gelukkig m'n thee al opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef Nilasha het volgende:
En elke keer weer kijken in die toiletpot!
![]()
Hebben jullie deze wel eens gezien? Die pootjes![]()
http://www.youtube.com/watch?v=hOgad4K_7-o&search=Cat..%20funny%20video
Goeiemiddag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen, al ben ik wel verkouden wakker geworden![]()
Sorry, maar je weet verder niet wat er is gebeurdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:12 schreef Marietje_34 het volgende:
Uhmmie en mrWes een ban....alsof die hele toestand nog niet pathetic genoeg was![]()
Echt belachelijk, zij hebben die 'staking' niet op touw gezet.
voor degenen die dat nodig vonden.
Jij doet het andersom, dat had ik namelijk vorige weekquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Ik was de vorige week verkouden en nu heb ik kou op m'n buik gevat en dat is tamelijk naar want ik heb helaas aanleg voor koliek. Net als een paard.![]()
Nu zit ik dus met een deken om mijn buik en benen te puffen en de kachel heb ik óók al aan. Maar mijn buik/ benen/rug blijven koud en rillerig![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Ik was de vorige week verkouden en nu heb ik kou op m'n buik gevat en dat is tamelijk naar want ik heb helaas aanleg voor koliek. Net als een paard.![]()
Nu zit ik dus met een deken om mijn buik en benen te puffen en de kachel heb ik óók al aan. Maar mijn buik/ benen/rug blijven koud en rillerig![]()
Heb je zo'n verwarmingsdekentje dat je om je buik en rug kan wikkelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Gadverquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:34 schreef SHE het volgende:
Er schijnen dus hele kliekjes te zijn van mensen die er amoreuze verhoudingen op nahouden met dolfijnen!!
Ik wist niet wat ik las!
En ze schijnen nog graag te participeren ook ( die dolfijnen dan )
Wat ik daar ook al zei; mensen zijn soms echt net beesten
Ten eerste haal ik het niet weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vond het een passende reactie op de jouwe
ach ach, en ze haalt het weg![]()
Haal dat geblaat van SHE dan ook weg.
Ik weet van mrwes dat hij een stukje had geschreven in dat Viva la revolution! topic, maar dat is toch niet meteen meedoen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar je weet verder niet wat er is gebeurd.
Wie weet hebben ze daarna meegedaan aan de staking en stonden hun namen ook op de lijst van de stakerds. (al zou dat een beetje dom zijn, want staken had voor hen geen zin meer, want ze waren al mod-af.)
Ik snap het ook niet helemaal senestaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet van mrwes dat hij een stukje had geschreven in dat Viva la revolution! topic, maar dat is toch niet meteen meedoen?
En hoe kun je nou staken als je geen mod meer bent?
Een kop warme thee helpt ook niet? Want daarvan wordt je buik dan weer van binnen lekker warmquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:45 schreef deedeetee het volgende:
VerwarmingsdekentjeIk ken alleen die grote, voor in bed en zoiets heb ik niet.
Ik gebruikte vroeger een warmwaterzak maar omdat ik er jaren geen last meer van heb gehad, ligt dat ding nu ergens in de kelder. En ik ga daar pas in uiterste nood toe over want ik háát zelfs dat gedoe met die deken om me heen al.
En bovendien is het in de kelder bere koud![]()
Maar fijn dat jullie allemaal zo meeleven.![]()
Oh oke, dat weet ik verder niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal senesta. Maar er zijn ook dingen buiten fok! geweest en gebeurd. (een pagina over de stakende mods inclusief namen)
Venkelthee of rooibos schijnt ook te helpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een kop warme thee helpt ook niet? Want daarvan wordt je buik dan weer van binnen lekker warm?
Darmkoliek ,dan loopt de boel * vast * en krijg ik regelmatig kramp net of je iemand je darmen uitwringt en de pijn komt opzetten alsof 't een wee is, alleen kan hiervan je darm kapot scheuren. Ik ben er de eerste keer bijna in gebleven en als de dood het nog ooit weer zo erg te krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:42 schreef Nilasha het volgende:
Sterkte ddt.. wat bedoel je eigenlijk met koliek?Ken wel koliekpijn, of bedoel je dat ook?
Beterschap iig!
Ik drink altijd veel thee, meestal groene thee maar ook 3 x per een kruidenthee dus aan thee heb ik geen gebrek.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Venkelthee of rooibos schijnt ook te helpen![]()
Brr klinkt heftig DDT.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Darmkoliek ,dan loopt de boel * vast * en krijg ik regelmatig kramp net of je iemand je darmen uitwringt en de pijn komt opzetten alsof 't een wee is, alleen kan hiervan je darm kapot scheuren. Ik ben er de eerste keer bijna in gebleven en als de dood het nog ooit weer zo erg te krijgen.
Het schijnt hier in Nederland weinig voor te komen want de HA wist er geen raad op. Mijn ma wel, die is in Ned. Indië geboren en daar verpleegster geweest- daar komt het vaker voor- en die heeft toen het langer als een dag duurde halsoverkop de trein gepakt en me er door heen gesleept. De HA gaf medicijn die de darm(werking) ontspant/stopt en dat terwijl de darm juist dóór had moeten gaan en zich legen,als het ware.
Niet de eerste keer dat een arts bijna in geslaagd is om mij het loodje te laten leggen....![]()
gevonden; Britse vrouw trouwt met Israëlische dolfijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:42 schreef Nonneke het volgende:
[..]
GadverWas er vorig jaar ofzo niet ook een vrouw getrouwd met een dolfijn
![]()
Echt sick, hou het lekker bij je eigen soort![]()
Maar groene thee is toch juist vochtafdrijvend, op zich niet verkeerd maar je hebt ook vocht nodig om boel goed door te laten lopen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik drink altijd veel thee, meestal groene thee maar ook 3 x per een kruidenthee dus aan thee heb ik geen gebrek.![]()
Nee laxeren is dus óók gevaarlijk. Gewoon zorgen dat 't niet zo ver komt door de boel goed warm te houden. Dat doe ik nu dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:01 schreef Nilasha het volgende:
Klinkt pijnlijk..begrijp dat er dus geen geneesmiddel voor is? Of gebruik je dan juist iets laxerends zodat de darm makkelijker geleegd wordt?
Maar ik heb juist een vochtafdrijver nodig omdat ik teveel vocht vast hield en daardoor een dikke voet had waar ik niet echt lekker meer mee lopen kon. Ik drink genoeg hoor- ook water- dus dat is verder geen probleem. De kruidenthee is ook bedoelt om vocht aftedrijven en om een betere doorbloeding te regelen want dat hield ook verband met mijn voet/loopprobleem.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar groene thee is toch juist vochtafdrijvend, op zich niet verkeerd maar je hebt ook vocht nodig om boel goed door te laten lopen?
Maar dit is wat ik geleerd heb hoor...
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:01 schreef tonja het volgende:
Sterkte deedeetee, is een warm bad niet lekker?
Deetje, fijn dat het alweer wat beter gaatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef deedeetee het volgende:
Goedemiddag iedereen, ik vind het ook niet nodig om binnenkatten te blijven enten.
Ik heb me inmiddels uitgerust met een warmwaterzak op schoot en nu hoeft de kachel niet meer aan![]()
Ja, ze smakken wel, maar niet hard genoeg vind ik. Anders was ik wel wakker gewordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef Bluezz het volgende:
Iewwww![]()
Smakken zij ook zo met hart eten
Wij doen het in principe wel, maar zijn het blijkbaar vorig jaar vergetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:19 schreef Bluezz het volgende:
Goedemorgen
Xena kreeg gisteren post
Een enorme kaart, met allemaal dieren erop, van de dierenarts in het dorp, ze moet haar jaarlijkse prik. Ze komt niet in aanraking met andere katten, (tenzij ze weer eens wegloopt) moeten we dan toch inenten denken jullie
(SHE's standpunt heb ik al gelezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |