Allemaal nieuwe gezichten hier
![]()
!
Nonneke, alles goed met de beestjes?
En ik zag Xena ook weer voorbijkomen
![]()
.
Hier is na een jaar wikken en wegen eindelijk een knoop doorgehakt. (En die knoop zit nu in mijn maag, want stiekem vind ik het maar niks). Spike wordt vrijdag gecastreerd.
Een maand of wat geleden was het van de één op de andere dag helemaal mis. Als het even kon vloog Spike de andere reuen aan op cursus, worden hele parken grassprietje voor grassprietje afgelikt, moet er tegen elk paaltje/bosje/muurtje/takje etc gepiest worden...
En sinds eergisternacht zet het hij elk moment dat hij alleen is, op een loeien. En hij houdt zo mooi de hele buurt wakker
![]()
. Vannacht heb ik, na tig keer naar beneden gelopen te zijn en hem te hebben gewaarschuwd, mijn dekens gepakt en ben op de bank gaan liggen.
Vanmorgen dan toch maar die afspraak met de dierenarts gemaakt, na eerst dit probleem nog met diverse mensen te hebben besproken. En vrijdagmorgen is het dan zo ver. (Buh
![]()
).
De komende 2 nachten slaapt Spike bij hoge uitzondering op mijn slaapkamer, ik heb dit liever niet, maar ik kan helaas nu geen vakantie opnemen en ik mijn gemoed is aardig bewolkt van die gebroken nachtjes (en de buren ook
![]()
).
Ik voel me echt een slecht mens.
![]()
. Maar ik vraag me toch ook serieus af of al deze ellende leuk is voor Spike.