Maar ik heb juist een vochtafdrijver nodig omdat ik teveel vocht vast hield en daardoor een dikke voet had waar ik niet echt lekker meer mee lopen kon. Ik drink genoeg hoor- ook water- dus dat is verder geen probleem. De kruidenthee is ook bedoelt om vocht aftedrijven en om een betere doorbloeding te regelen want dat hield ook verband met mijn voet/loopprobleem.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar groene thee is toch juist vochtafdrijvend, op zich niet verkeerd maar je hebt ook vocht nodig om boel goed door te laten lopen?
Maar dit is wat ik geleerd heb hoor...
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:01 schreef tonja het volgende:
Sterkte deedeetee, is een warm bad niet lekker?
Deetje, fijn dat het alweer wat beter gaatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef deedeetee het volgende:
Goedemiddag iedereen, ik vind het ook niet nodig om binnenkatten te blijven enten.
Ik heb me inmiddels uitgerust met een warmwaterzak op schoot en nu hoeft de kachel niet meer aan![]()
Ja, ze smakken wel, maar niet hard genoeg vind ik. Anders was ik wel wakker gewordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef Bluezz het volgende:
Iewwww![]()
Smakken zij ook zo met hart eten
Wij doen het in principe wel, maar zijn het blijkbaar vorig jaar vergetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:19 schreef Bluezz het volgende:
Goedemorgen
Xena kreeg gisteren post
Een enorme kaart, met allemaal dieren erop, van de dierenarts in het dorp, ze moet haar jaarlijkse prik. Ze komt niet in aanraking met andere katten, (tenzij ze weer eens wegloopt) moeten we dan toch inenten denken jullie
(SHE's standpunt heb ik al gelezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |