o de vakantie was best goed hoor (t is trouwens vreselijk als je als altijd bezig iemand tot totaal nietsdoen wordt veroordeeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Heej
Leuke vakantie gehad? Zijn de kipjes niet weggespoeld?
Ahh gossiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:14 schreef Auticia het volgende:
Lady-wrb!.
Alles is goed gegaan met Spike, gebit is gereinigd, hij is vrolijk, lief, dwars en aanhankelijk.
En hij ziet er prima uit!
Alhoewel...
we zijn met het gezin naar italie geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:35 schreef Nilasha het volgende:
Lady-wrb, waar ben je eigenlijk geweest?
o maar de mustang komt weer terug hoorquote:
heb je gezien dat er ook een jazz in de familie zit?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Spikeje toch![]()
Beterschap
Ik was op mijn naam aan het zoeken voor een topic kom ik dit paard tegen :
http://www.dthoeve.com/horses/horse_pedigree.aspx?duid=380156
Hij heet Bluezz![]()
Het is een hengst
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja
En die heet weer net als ons (vandaag 1 jaar geworden) kleinkind
Wat een gedoe wrb met die mustang
Het is vooralsnog opvallend stil beneden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:wat een geinige foto's, en hij ziet er vrolijk uit verder ja, wat een megadingen zijn die kappen toch he'
En zn tanden zijn ook mooi wit meer.nu maar hopen dat de weerwolf uit hem heengegaan is
Ja die van mij had ook z'on ding een keer, ik werd er helemaal gek van, telkens zn kop in de grond,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is vooralsnog opvallend stil beneden.
Op een enkele 'plok' na daarnet, hij knalde vast weer ergens tegenaan.
Slaap lekker Aquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef Auticia het volgende:
Geen idee Bluezz, hoe die bloemetjes heten, zal het eens navragen.
Slaap lekker allemaal.
Geweldig!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil jullie deze vakantie-impressie niet onthouden:
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/23816212288.jpg]afbeelding][/URL]
(dit tafereel dreef aan mij voorbij, ik ken noch de hond, noch de man op het luchtbed)
ik moest lachenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil jullie deze vakantie-impressie niet onthouden:
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/23816212288.jpg]afbeelding][/URL]
(dit tafereel dreef aan mij voorbij, ik ken noch de hond, noch de man op het luchtbed)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:17 schreef rena het volgende:
SpikeLieverd, wat hebben ze met je gedaan
![]()
![]()
Bommels mama heeft weer pupjes, ik wil ze hebben, hebben, hebben![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Was wel leuk, jammer van de regen (we konden daardoor een hoop écht leuke dingen zoals voeren niet doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
nonneke hoe was de logeerpartij in het dolfinarium?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef Auticia het volgende:
Sterkte oshiro.
En inkie, wat een mooie foto's! Leuk om weer van je te horen/lezen.
Spike is tot over zijn oren verliefd. Op zijn lampekap.
Als je hem afdoet (kap schoonmaken, wandelen) dan gaat hij heel lief bij de kap zitten. En als je terugkomt van wandelen staat hij kwispelend te wachten tot hij zijn kap weer op mag.
Gek beest.
.
Jij hebt ook al zo'n neuroot van een hond?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef Auticia het volgende:
Als je hem afdoet (kap schoonmaken, wandelen) dan gaat hij heel lief bij de kap zitten. En als je terugkomt van wandelen staat hij kwispelend te wachten tot hij zijn kap weer op mag.
Gek beest.
.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef Auticia het volgende:
Gek beest.
.
Ohh hij is zo mooi en zo stoer!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Gewoon BommelZo'n lieve trouwe hondenblik. Ik ben zo gek op het beestje
![]()
Nou en?quote:
Oh moderne sjid zekerquote:
ach oshiro, verdrietig verhaal maar wijs dat je moeder haar heeft laten inslapen. Mijn ouw kat Sok is op een soortgelijke manier aan z'n eind gekomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:40 schreef oshiro het volgende:
Hey allemaal, bedankt voor de replies. Ze had inderdaad een mooi koppie, en een mooie bef, en een hele grote pluimstaartZe was knettergek, pikte altijd de krant in (want dat ligt zo lekker) en ging ook te pas en te onpas bij iedereen op schoot zitten. Soms vonden we haar bovenop het tuinhuis
![]()
[afbeelding]
Misty was een asielkat (net als d'r zus) dus we weten niet precies hoe oud ze was, maar we gokken ergens tussen de 15 en de 18. Das op zich natuurlijk helemaal geen slechte leeftijd, en een slecht leven heeft ze ook niet gehad
De zomer heeft haar een beetje opgebroken denk ik, sindsdien was ze veel stiller, dronk ze echt veel meer (en aangezien ze bijna alleen maar uit de kraan wilde drinken was dat altijd gemiauw bij het aanrecht) en ze trok zich steeds meer terug in een hoek van het huis, achter de gordijnen.
De laatste tijd kreeg ze soms een soort 'aanvallen' waarbij ze ging liggen en heel hard ging schreeuwen (dat hoorde je echt door het hele huis). Maar zodra dat voorbij was ging het zo weer een paar weken goed.
Eergisterochtend ging ze echter door haar pootjes en kon ze niet meer opstaan. Na wat helpen liep ze weer, maar ze was heel wazig, bleef soms een paar minuten helemaal stil staan (terwijl het vroeger een heel actieve kat was) en dat soort dingen. Dat gebeurde nog een paar keer die dag, en 's avonds kreeg ze ook weer zo'n aanval, erger dan alle keren daarvoor.
De dag erop is mijn moeder naar de dierenarts gegaan, en daar bleek dat ze gewoon oud was, en helemaal op. Toen deed ze ook helemaal niets meer, ze kon niet meer staan. Haar nieren waren ook helemaal klein geworden (wat het drinken kan verklaren). De dierenarts zei dat ze nog wel aan een infuus kon, maar dat het toch niet meer goed kon komen. Daarop besloot m'n moeder haar in te laten slapen. Een klein spuitje en een halve minuut later was het gebeurd. Was het niet dan gebeurd dan had het 's avonds waarschijnlijk wel gebeurd.
[afbeelding]
M'n vader is speciaal vroeger van z'n werk teruggekomen, en toen hebben we haar laten cremeren.
Met dierendag zouden we haar 6 jaar hebben. Nou is alleen d'r zus nog over
en ik dacht femke? femke? wtf is femke?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik las vanochtend in de Metro dat Femke weer beter is![]()
![]()
Hoezeer ik ook met je mee baal vwb de extra pondjes, ik gun niemand deze driftige darmbewonerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:14 schreef deedeetee het volgende:
Als 't zo goed voor de lijn is wil ik 'm wel ff van je lenen, bij mij heeft de menopauze toegeslagen met 2 extra kilo 's terwijl ik helemaal niet aan het snoepen ben geslagen ofsow![]()
3 sneedjes brood met kaas of vlees, géén suiker in de thee, een toetje, één aardappel, één eitje en volop groente. 's avonds één bakje chips. Geen koekjes, snoepjes of ijs.
Minder eten lijkt mij geen goed idee en dat bakje chips - dat ik lang niet altijd eet alleen als ik er zin in heb - laat ik niet staan. Daar word ik alleen maar sjaggerijnig van![]()
Als je er zo langdurig last van hebt is 't idd wel een hele gemenequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook met je mee baal vwb de extra pondjes, ik gun niemand deze driftige darmbewoner![]()
nee, is gewoon normale buikgriep..alleen is wel al 4 dagen hardnekkig..ik heb echt geen id.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:37 schreef deedeetee het volgende:
Hoe zit dat precies met die beestjes ? Hoe weet de dokter dat die er zitten ? Is jouw diarre verschillend van een normale/gangbare diarree ?
De door mij beschreven remedie word hier standdaard toegepast ik weet niet of jij een uirzonderingsgeval bent ?
Als je het al van zondag af hebt, duurt 't echt te lang en kun last krijgen van uitdroging enzo..... 't is normaliter geen goed idee om 't zolang te laten duren.
Tja als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon terug bellen hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:08 schreef SHE het volgende:
echt? want ik voel me vandaag echt het allerberoerdst. Dacht gisteren dat ik er overheen begon te raken en vannacht barstte de hel los
Gelukkig dat het dus normaal is, ik begon me namelijk wel wat zorgen te maken
Salmonellaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wilde net een broodje ei gaan eten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |