ok ok jij wint, ik ben niet zo gestructureerd dat ik dat altijd nakijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:05 schreef ursel het volgende:
1 id eerder..![]()
En dat komt omdat IK wel de moeite heb gedaan om het weekend van 12 en 13 augustus uit de aganda te halen, waardoor mijn OP meer up-to-date is.![]()
Dan doen we vanaf nu toch gewoon duo-topic-posten![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
ok ok jij wint, ik ben niet zo gestructureerd dat ik dat altijd nakijk![]()
Tot over 4 wekenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben naar Lowlands, tot maandagmiddag
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben naar Lowlands, tot maandagmiddag
aah, das wel sneu, ik zet ff een kruispostje in jouw topicquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
die van mij was eerder, maar door het gespam van ursel heeft zijn topic gewonnen![]()
of ff snel volspammen, moet lukken voor morgenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:43 schreef ursel het volgende:
Zullen we hem open houden tot je terug komt dan??![]()
Zeg JP doe is wat van die pillen in de sinas van Lies, ze doet gemeen tegen mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef jpjedi het volgende:
nu valt het me pas op...2 topics.zag die link van Jorrit.
![]()
Vaarwel Postman.! En doe het veilig he!![]()
rustig rustig!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:04 schreef BattleLies het volgende:
flikker toch op met die 2 topics! Dat zou verboden moeten worden!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeg JP doe is wat van die pillen in de sinas van Lies, ze doet gemeen tegen mij![]()
Nou ze heeft mijn gevloek slechts verwoord..geklooi met 2 topics.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeg JP doe is wat van die pillen in de sinas van Lies, ze doet gemeen tegen mij![]()
Hoe wat waar? ik gemeen??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zou jij eerst eens niet Vera in het land der volwassenen gaan brengen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
rustig rustig!
ik snap al waarom jij zo reageerd (Jp zn spierverslappers)
ik kom zo wel ff langs![]()
Je bent welkom, maar jp moet PLAT liggen dus moet jij hem bedienen en er mag geen alcohol in dat lijfie van jp!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
rustig rustig!
ik snap al waarom jij zo reageerd (Jp zn spierverslappers)
ik kom zo wel ff langs![]()
dat is ze al langquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou jij eerst eens niet Vera in het land der volwassenen gaan brengen?![]()
geen alcohol.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je bent welkom, maar jp moet PLAT liggen dus moet jij hem bedienen en er mag geen alcohol in dat lijfie van jp!![]()
proof it!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is ze al lang(ze is nu in Frankrijk
)
zondag is ze terug![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je bent welkom, maar jp moet PLAT liggen dus moet jij hem bedienen en er mag geen alcohol in dat lijfie van jp!![]()
ja das ook waar..lama.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat wil je hebben een gebruikt laken ?
Hoiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:36 schreef Incolumis het volgende:
mogguh!
pimp je BF2quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:05 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb nu hier last van [afbeelding]
heel raar vind ik dat
Ja ! Potver! Iemand had jp opgestookt zo'n pil in mijn drinken te doen .. en hij is nu nogal beinvloedbaar dus heeft het nog gedaan ook .. wankel wankel ...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:27 schreef Sickert het volgende:
Volgens mij zijn Jp zn verslappers uitgewerkt of Lies heeft er ook 1 ingenomen
ik krijg op msn geen reactie meer van ze
ik denk zelf het eerste eigenlijk
fucked up shadersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:05 schreef Silver_Shark het volgende:
heel raar vind ik dat
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja ! Potver! Iemand had jp opgestookt zo'n pil in mijn drinken te doen .. en hij is nu nogal beinvloedbaar dus heeft het nog gedaan ook .. wankel wankel ...
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:05 schreef Silver_Shark het volgende:
heel raar vind ik dat
drivers updaten/ reinstallen... kan je de temperatuur van je vidcard zien? Want dr is ook een kans dat je geheugenchips te heet worden.. Wat voor kaart heb je?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:05 schreef Silver_Shark het volgende:
heel raar vind ik dat
.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Sickert het volgende:
Server Vullen!!
waar kan ik dat allemaal zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
drivers updaten/ reinstallen... kan je de temperatuur van je vidcard zien? Want dr is ook een kans dat je geheugenchips te heet worden.. Wat voor kaart heb je?
maar dat is een n00b account van mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
je heb helemaal geen miljoen punten
![]()
klinkt toch niet hezelfde als wanneer escape het doetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Sickert het volgende:
Server Vullen!!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
klinkt toch niet hezelfde als wanneer escape het doet![]()
laat maar kut imageshackquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:20 schreef IJsmuts het volgende:
zijn er nog homo's wakker die sim city spelen?
en ik ben knettergeil, stond net ff met een nieuwe secretaresse te praten, oei wat was die lekker![]()
![]()
Wat doe je hier nog dan? Nodig der ff uit op de postkamer..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:20 schreef IJsmuts het volgende:
zijn er nog homo's wakker die sim city spelen?
en ik ben knettergeil, stond net ff met een nieuwe secretaresse te praten, oei wat was die lekker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:37 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
dit is d'r dan! de nieuwe secretaresse
mag je linken vanaf hyvesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:37 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
dit is d'r dan! de nieuwe secretaresse
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben nog niet weg, heb net de laatste inkopen gedaan. En moet nu 2 topics bijlezen
IJsmuts, gooi eens een foto'tje online van die secretaresse
quote:
Vancouverquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:16 schreef IJsmuts het volgende:
gans, wat staat er eigenlijk op de planning in kaanaadaa?
ziet er goed uit kerelquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ziet er goed uit kereldat wordt echt genieten man! supermooie natuur en jaspers! dat schijnt echt zoooo mooi te zijn!!
![]()
maar las niks van die tieten![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die meid lijkt een beetje op de vrouw van een vriend van mij.
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is gewoon een park naar mij vernoemd!quote:Jasper National Park
Dag 14 Kananaskis – Hinton
Dag 15 Hinton – Jasper - Hinton
De volgende rit is een hoogtepunt op zich. De Icefield Parkway is een van de mooiste routes door de Rocky Mountains vanwege het grote aantal gletsjers langs het traject. Het hele Columbia Icefield bestaat uit maar liefst 30 gletsjers. Nog imposanter wordt het als je bedenkt dat het smeltwater aan je voeten bijna 200 jaar geleden als sneeuw in dit gebied gevallen is.
Ten oosten van Jasper, aan de Maligne Road, vind je Maligne Canyon, een 50 meter diepe kloof met interessante rotsformaties en watervallen. Iets verder ligt het bijzondere Medicine Lake, waar het waterniveau stijgt in het voorjaar, daalt in de zomer en vrijwel verdwijnt in herfst en winter. Aan het eind van de weg kun je op het schitterende Maligne Lake, een boottocht maken naar het fotogenieke Spirit Island. In de omgeving van het meer kun je prachtige wandelingen maken of er paardrijden. De aangewezen plek om daarna lekker te relaxen is bij de Miette Hotsprings.
cheater, haxorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:21 schreef IJsmuts het volgende:
Gast speelt Halo 2 in 3,5 uur uit
op hard, 0x dood![]()
In België heb je een plaatsje dat heet Ursel. Dat heeft ook een vliegveld genaamd "Ursel". Door Ursel loopt de Urselse weg. Je hebt er zelfs een heus kasteel genaamd "Ursel".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Er is gewoon een park naar mij vernoemd!![]()
dorp:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]
In België heb je een plaatsje dat heet Ursel. Dat heeft ook een vliegveld genaamd "Ursel". Door Ursel loopt de Urselse weg. Je hebt er zelfs een heus kasteel genaamd "Ursel".
Ik ben de rotste niet, want in dit plaatjse heb ik een monument gezet met de tekst "Ursel eert zijn helden". Gemaakt voor de slachtoffers in de 2e wereldoorlog![]()
2 jaar geleden op bedevaart oort ernaartoe geweest![]()
had je dit topic al gezien ursel?quote:
cherio! dat volkslied! doe es zingenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:58 schreef staticdata het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbeldam![]()
ofwel mijn achternaam![]()
WTF, dat zijn onze spinnen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
had je dit topic al gezien ursel?
Spinnensex.....18+
ff foto gejat uit dit topic, echt een mooi beest!
[afbeelding]
stappen ondernemen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:20 schreef ursel het volgende:
[..]
WTF, dat zijn onze spinnen..(en foto's).
http://www.ursel.nl/index.php?module=Photoshare&func=showimages&fid=39
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:20 schreef ursel het volgende:
[..]
WTF, dat zijn onze spinnen..(en foto's).
http://www.ursel.nl/index.php?module=Photoshare&func=showimages&fid=39
Done.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je kloon begint uit zich zelf topics te posten!
ik zou het wel ff melden in dat topic, is toch niet normaal!
die pad is mooi ja, sjon ofzo!, maar dat verhaal van kimmie bij je foto's. ze zegt dus gewoon dat het haar beesten zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Done.
Ik zit naar die foto's te kijken en denk gelijk.. WTF, dat zijn mijn spinnen... Ff gechecked of vrouwlief niet opeens op FOK geregt staat, maar ff wat posts doorgelezen en blijkt dat ze ook een pas "heeft". We hebben een grote dierentuin, maar geen padden...![]()
hoe romantisch!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:30 schreef ursel het volgende:
Zal het thuis wel ff met Sanne bekijken. Ik ken niet alle foto's uit mijn hoofd. Alleen deze paring wel. Staat er eentje uitvergroot bij ons op de open haard..
heet je niet gewoon rudy carell dan, dat gemieter over jasper, snap er niks vanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:34 schreef RudyCarell het volgende:
@Postman
Zou je voor mij als je in Jasper bent een verkeersbord of iets dergelijks kunnen meenemen? Uiteraard betaal ik ervoor! Zou wel erg cool zijn..
dan denk je dat je bekendt bent met je naam maar ik heb de zelfde naam (voor en achternaam) als die wielrenner die op zen bek ging tijdens de tour de france dit jaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]
In België heb je een plaatsje dat heet Ursel. Dat heeft ook een vliegveld genaamd "Ursel". Door Ursel loopt de Urselse weg. Je hebt er zelfs een heus kasteel genaamd "Ursel".
Ik ben de rotste niet, want in dit plaatjse heb ik een monument gezet met de tekst "Ursel eert zijn helden". Gemaakt voor de slachtoffers in de 2e wereldoorlog![]()
2 jaar geleden op bedevaart oort ernaartoe geweest![]()
heb een vriendin die werkt bij zo'n bedrijf daar zou het ook kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:34 schreef RudyCarell het volgende:
@Postman
Zou je voor mij als je in Jasper bent een verkeersbord of iets dergelijks kunnen meenemen? Uiteraard betaal ik ervoor! Zou wel erg cool zijn..
zijn er wel meerdere geweestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan denk je dat je bekendt bent met je naam maar ik heb de zelfde naam (voor en achternaam) als die wielrenner die op zen bek ging tijdens de tour de france dit jaar
Erik Dekker jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
zijn er wel meerdere geweestmaar je zal erik/eric bedoelen
Zal het ff overleggen thuis..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe romantisch!!![]()
krijg ik nu een spin van je als bedankje?![]()
Gaan we nog eisen stellen ook..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
graag een big ass camel spider dan![]()
Moet je vooral met een spin aankomen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:08 schreef staticdata het volgende:
hij wil indruk maken op de secretaresse
en graag twee van die witte spinnen die ik hier ergens heb gepostquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Gaan we nog eisen stellen ook..![]()
Graag of niet hoor..![]()
daarvoor heb ik mn eigen kevers!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je vooral met een spin aankomen..![]()
Yup, alleen maar wel met een groep. Hoef ik tenminste niks voor te bereiden. Voordeel van deze reis is dat er veel vrijheden in zitten, aangezien je per 3a4 personen een auto krijgt met een kaart en je dus zelf moet/mag rijden en dus kan stoppen waar je wilt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:56 schreef -chiel- het volgende:
Jorrit, ga je eigenlijk alleen op vakantie?
Tis meer een knutsel-site van me.. En deels family site..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:17 schreef staticdata het volgende:
kom je met google op jou site terecht dan
dan zou het toch bijna een bekende moeten zijn? of je moet nog ergens op een spinnenforum zittenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis meer een knutsel-site van me.. En deels family site..
Heb er nooit een SEO voor gedaan..![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:22 schreef dekkered het volgende:
ursel dubbeldekker
ach bekijk het zo dan zijn we sneller door dit topic heen
wat een mysteriequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:24 schreef ursel het volgende:
Sanne had al gesmst dat ze wel dacht wie het was. En die zit inderdaad op spinnen en reptielen fora..
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:26 schreef Daboy het volgende:
wat is subleague paswoord van het voetballen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
claymorequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:26 schreef Daboy het volgende:
wat is subleague paswoord van het voetballen?
een derde BoF topicquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:27 schreef staticdata het volgende:
Het grote BF2 topic: misbruik van de spinnenfoto's
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:27 schreef staticdata het volgende:
Het grote BF2 topic: misbruik van de spinnenfoto's
Speciaal voor Sickert toch..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
een derde BoF topicik maak hem wel aan
![]()
eey das gemeen ik heb er copyrecht op he dus kan ik nu ff 2 miljoen van je vangenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef Timminater het volgende:
[BoF]drbravo: game??
[BoF] Timminater: nog niet
[BoF]drbravo: nu?
[BoF] Timminater: eerst mijn tijgernoten opmaken
[BoF]drbravo: nu dan ?
[BoF] Timminater: rot op !
[BoF] Timminater: heb je btw al dode pixels ?
[BoF]drbravo: nee maar dat zie ik beter in een game
[BoF]drbravo: nu dan?
kan iemand me van drbravo afhelpen ??
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:36 schreef IJsmuts het volgende:
wat is dat O RLY eigenlijk, stond hier nety ook ergens van foxy en het verscheen net ook in dat spinnentopic.
-xxx- n00b
Ook als je een ladder opgaat!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef staticdata het volgende:
Oh in bf2 als je doodgaat krijg je op een moment een zwarte pixel in het midden. dan moet je niet zoals mij denken dat je in 1x een dode pixel heb
Zijn dat bekenden of compleet onbekenden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Yup, alleen maar wel met een groep. Hoef ik tenminste niks voor te bereiden. Voordeel van deze reis is dat er veel vrijheden in zitten, aangezien je per 3a4 personen een auto krijgt met een kaart en je dus zelf moet/mag rijden en dus kan stoppen waar je wilt.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:36 schreef IJsmuts het volgende:
wat is dat O RLY eigenlijk, stond hier nety ook ergens van foxy en het verscheen net ook in dat spinnentopic.
-xxx- n00b
Ja dat was van gisteren ik wilde even me bier opmaken voor ik op vakantie ga.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Incolumis het volgende:
zei postman net niet dat ie zijn huis nog moest schoonmaken?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Allemaal een goed weekend en tot 10 september
zullen we als BoF adoptie clan worden van sjon?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
het grote sjonnie fanclub topic
wat een lief beestje
hij is lief or whatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zullen we als BoF adoptie clan worden van sjon?![]()
ik heb t zo druk man de hele dagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:23 schreef Suikermais het volgende:
Jullie hebben echt niks te doen hé ??
Ik had je nog ZO gevraagd die foto's NIET online te zetten!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:12 schreef Incolumis het volgende:
lies kwaad vanwege dat pilletje in haar drank?
fotos
ach het had erger geweest als we een foto hvan je hadden gemaakt op Netgamez Saaf en ik lachen nog als we er aan denken hoe jij in die slaapzak lagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:30 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik had je nog ZO gevraagd die foto's NIET online te zetten!![]()
![]()
![]()
psst stuur die eens naar mijn mailquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
ach het had erger geweest als we een foto hvan je hadden gemaakt op Netgamez Saaf en ik lachen nog als we er aan denken hoe jij in die slaapzak lag
ach het had erger geweest als we een foto van je hadden gemaaktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:45 schreef ursel het volgende:
[..]
[sub]psst stuur die eens naar mijn mail]/sub]
Duh... Alsof ik niet in de gaten heb dat Lies niet mag weten dat jullie daarvan een foto hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
ach het had erger geweest als we een foto van je hadden gemaakt
ok okquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Duh... Alsof ik niet in de gaten heb dat Lies niet mag weten dat jullie daarvan een foto hebben.![]()
En nou hup die foto mailen..![]()
Kijk nou eens goed sickie! IKzelf schrijf dat als reactie op de foto's die inco poste van die auto die ik vernield heb! slimpie!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
ach het had erger geweest als we een foto hvan je hadden gemaakt op Netgamez Saaf en ik lachen nog als we er aan denken hoe jij in die slaapzak lag
rustig rustig!! neem ook zo'n pilletjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed sickie! IKzelf schrijf dat als reactie op de foto's die inco poste van die auto die ik vernield heb! slimpie!
Jp snurkt slaapt nog steeds!
Mag ik jou inlogcode misschien ff hebben daarvoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
ok ok![]()
www.anaal.nl onder de de categorie Fisten in een slaapzak
uiteraardquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Mag ik jou inlogcode misschien ff hebben daarvoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
rustig rustig!! neem ook zo'n pilletje
wat liefffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef BattleLies het volgende:
Jp voor pampus door die medicijnen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:16 schreef ursel het volgende:
Voor de Distinguished service ribbon moet ik alleen nog 15 team points halen.
Hoe moet ik teampoints opvatten?? Is dat repair points / healings / en pakketjes strooien tesamen ofzo??
Moet ik in een squad zitten en gewoon 15 punten halen??
dat is gewoon healing point revive etc flaggen pakken enzo en kill assist etcquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:16 schreef ursel het volgende:
Voor de Distinguished service ribbon moet ik alleen nog 15 team points halen.
Hoe moet ik teampoints opvatten?? Is dat repair points / healings / en pakketjes strooien tesamen ofzo??
Moet ik in een squad zitten en gewoon 15 punten halen??
Kheb uhm...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:29 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dat is gewoon healing point revive etc flaggen pakken enzo en kill assist etc
kwam kijken waar de Heli bleefquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Kheb uhm...![]()
Overigens vind ik het wel dat er strenger opgetreden mag worden. Vanavond denk ik wel 5 keer dat ik op een uncap ben neergeschten of dat de chopper wordt afgeknalt. Waarom er niks aan gedaan wordt is mij een raadsel. Waren Sickert en Backslash (ofzoiets). Bij backslash was het zelfs zo dat ik bij aanvang van het potje al gelijk neergeknalt werd..![]()
doei, goede reis,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Daar ben ik weer, maar nu wel voor het laatst. Ik dacht ineens. Waar moet ik morgen eigenlijk naartoe Schiphol is nogal groot
Nu ga ik lekker slapen, morgen een lange dag
zal ik ff wat spammen daarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:25 schreef ursel het volgende:
Nog ff en we kunnen er een rel-topic van maken bij die spinnen.![]()
eh gewoon op t bordje afrijden van de vliegmaatschapij waarmee je gaat vliegenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Daar ben ik weer, maar nu wel voor het laatst. Ik dacht ineens. Waar moet ik morgen eigenlijk naartoe Schiphol is nogal groot
Nu ga ik lekker slapen, morgen een lange dag
Zoals jullie hierboven zien ben ik in afwachting van antwoord van enkele personen:quote:Kevin Betaald + Vera alleen eten.
JP Betaald
Lies Betaald
Veermans Betaald
Frank Betaald
Raffie Betaald
Ferdi Betaald
RudyCarell Betaald
Timminater Betaald
Postman Betaald<br
Razorback Betaald
mr Wheels Betaald
EscAPC Betaald
Stefan (Uitstel van betaling met opgaaf van reden)
henkus Betaald
Jafarx betaald
drbravo + Broer Betaald
Punisher betaald
Inco Betaald
Di3ki3 betaald
mr Baus betaald
Voske Betaald
Spoook_nl Betaald
Salva? Nog niet bevestigd
Nello (Baus) (betaald)
Robbie (in afwachting van betaling)
Mischa (Rudy) (betaald) maar gaat niet mee.. plek is vrij
Ik zit nog op Egg bird te wachten of hij weet of hij meegaat.
slapen jullie alquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:56 schreef Sickert het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3zTAUXNatAw&NR
ik als worstel fan (wwe)
was ff aan t youtuben en kwam deze tegen
Heb je hem ook al op Gummen en 8200rpm gezet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:02 schreef jpjedi het volgende:
Iemand interesse?
advertentie 1
advertentie 2
Op gummen nog nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:16 schreef Mr_Baus het volgende:
kutzooi.. maar 3 uurtjes geslapen
![]()
[..]
Heb je hem ook al op Gummen en 8200rpm gezet?
hee jo! cs spelen met mijn kreupele??? lekker dan!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:38 schreef dekkered het volgende:
en voor eikel een plaatje
[afbeelding]
hij wou een keer met mij cssen dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee jo! cs spelen met mijn kreupele??? lekker dan!![]()
heb ik ook heel vaak als ik SF wil spelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef Daboy het volgende:
ff een vraagje, wilde net naar SF connecten op de bof server krijg ik de meldig:
Je kunt alleen verbinden met deze server als je speelt zonder aangepaste content. Herstel Battlefield2-versie naar de huidige officiële versie om te verbinden......
Heb niets buiten de normale BF2 en SF geinstalleerd dus snap het probleem niet echt.. heb al gegoogled maar geen oplossing gevonden..
Iemand enig idee?
de patch is uitgesteld en jp heeft het aan zijn rug. dat was hetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:16 schreef Razorback het volgende:
tvp,
Iemand een klein verslagje van de afgelopen week (zoveel gebeurt hier ook niet)![]()
hoeveel pr0n heb je al binnen met je torrents?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:16 schreef Razorback het volgende:
tvp,
Iemand een klein verslagje van de afgelopen week (zoveel gebeurt hier ook niet)![]()
vriend van me niet... ik kom met de beste sniper van nederland!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:09 schreef staticdata het volgende:
ik dacht dat er stond dat jij niet mee ging
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:09 schreef staticdata het volgende:
ik dacht dat er stond dat jij niet mee ging
quote:Kevin Betaald + Vera alleen eten.
JP Betaald
Lies Betaald
Veermans Betaald
Frank Betaald
Raffie Betaald
Ferdi Betaald
RudyCarell Betaald
Timminater Betaald
Postman Betaald<br
Razorback Betaald
mr Wheels Betaald
EscAPC Betaald
Stefan (Uitstel van betaling met opgaaf van reden)
henkus Betaald
Jafarx betaald
drbravo + Broer Betaald
Punisher betaald
Inco Betaald
Di3ki3 betaald
mr Baus betaald
Voske Betaald
Spoook_nl Betaald
Salva
Nello (Baus) (betaald)
Robbie (in afwachting van betaling)
Mischa (Rudy) (betaald) maar gaat niet mee.. plek is vrij
Ik zit nog op Egg bird te wachten of hij weet of hij meegaat.
Iemand had niet zo gek lang geleden een link gepost naar een (online) dumpstore.. die hadden veel en leuk spul voor niet al te veel geld! Volgens mij was het Egg-bird..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:20 schreef jpjedi het volgende:
Tip: bezoek eens een dumpstore als je zelf niet gediend hebt. topsplul voor weinig.![]()
ja we regelen van die cammo sticks ja!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Iemand had niet zo gek lang geleden een link gepost naar een (online) dumpstore.. die hadden veel en leuk spul voor niet al te veel geld! Volgens mij was het Egg-bird..
Zelf neem ik me eigen kistjes mee. De brandweerlaarzen die ik heb maken te veel herrie (Hax).. kraken als een gek! En ik denk ook dat ik mijn eigen kleding wel mee neem voor het geval dat.
Gaan we nog echt gek doen en gebruik maken van cammo sticks? (voor op je gezichtje)
en euh.. Kniven is niet toegestaan neem ik aan?![]()
bunneyhoppen?? neem ik mijn jachtgeweer van me pa mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef Incolumis het volgende:
ik ga me daar toch een potje dolphindiven! (daar mag het wel)
voor lies heb ik een setje claymores geregeldquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bunneyhoppen?? neem ik mijn jachtgeweer van me pa mee.![]()
je kon ook ergens stalen kogeltjes bestellen,...![]()
Ging je niet met mij in de AH-1Z ??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef escape_nl het volgende:
Staat er ook een TOW in het bos?
cammo sticksquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja we regelen van die cammo sticks ja!we maken er wel een echte battle van natuurlijk anders hadden we beter kunnen gaan paintballen.
Komt allemaal in de brief..die doen we eind augustus de deur uit.
dan laat ik deze wel thuisquote:kniven mag maar dan moet je het wel zelf opruimen .![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
voor lies heb ik een setje claymores geregeld
heb er stuk of 5-6 denk ik zo...geen probleem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:59 schreef UnleashMitch het volgende:
JP, ik houd me aanbevolen voor de veiligheidsbril zolang het geen enorme duikbril isAnders ben ik dalijk opeens mn lenzen kwijt en dan raak ik helemaal niets meer
![]()
doe nou niet JP dat vindt liesje niet zo leuk ze wordt al kwaadt als je gaat counter-strikenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb er stuk of 5-6 denk ik zo...geen probleem.
dit lijkt me ook wel gaaf: http://www.armedassault.com/400 square kilometres to explore 20 mission singleplayer campaign 15 multiplayer missions 2 players cooperative gaming mode 40+ realistic weapons from modern battlefields 2-5 kilometres view distance 30+ battle vehicles including APC's, tanks, boats, helicopters and fighter planes 100+ players on one battlefield in join in progress multiplayer battles
iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
doe nou niet JP dat vindt liesje niet zo leuk ze wordt al kwaadt als je gaat counter-striken
Graf NACquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
doe nou niet JP dat vindt liesje niet zo leuk ze wordt al kwaadt als je gaat counter-striken
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:11 schreef Incolumis het volgende:
oud nieuws sickert, tijd om het uit te maken, je kakt in
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:24 schreef BattleLies het volgende:
Ooh kef is al trekkend aan het wachten op veertje! Nog ff volhouden joh!
pff en maar showen wat er allemaal in zijn kontgat past.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
ga slapen jij! en neem die braadworst van je mee![]()
en dan had ik de stekker er nog niet in../.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06330/Jpmetplug.JPG]afbeelding][/url]
nee deze paste niet maar wel bij jou zag ik net
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
en dan had ik de stekker er nog niet in../.![]()
lol!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06330/Jpmetplug.JPG]afbeelding][/url]
nee deze paste niet maar wel bij jou zag ik net
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:34 schreef staticdata het volgende:
[grote smurf mode] Server Vullen nietsnutten!!!! [/grote smurf mode]
was het inderdaad vergeten in te vullen, maar ik doe weer mee vanaf vandaagquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:04 schreef Sickert het volgende:
2e in de poule op voetbalpoules.nl
Kut ursel!!
1 ursel 17-8-2006 38 (+38)
2. Kevin 17-8-2006 31 (+31)
3. Ferdi 28-5-2006 28 (+28)
4 Jorrit 17-8-2006 28 (+28)
5. Niels 10-6-2006 0 (+0)
6. Raffie 29-5-2006 0 (+0)
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:04 schreef Sickert het volgende:
2e in de poule op voetbalpoules.nl
Kut ursel!!
1 ursel 17-8-2006 38 (+38)
2. Kevin 17-8-2006 31 (+31)
3. Ferdi 28-5-2006 28 (+28)
4 Jorrit 17-8-2006 28 (+28)
5. Niels 10-6-2006 0 (+0)
6. Raffie 29-5-2006 0 (+0)
Ze heten niet voor niets NACompetitie..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Na compitie
dat weet ik nu al
70 maar?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow en JP, ik zal als ik de gegevens weer heb eens m'n dataverbruik van vorig weekend bekijkenDenk dat ik een 70gb in 4 dagen heb binnengetrokken
Nu pannekoekjes eten
![]()
Had je maar het nieuws moeten volgen....quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Wedstrijd van de weekHad m precies goed en verdiende zo 16 punten. Jammer dat Christiano niet de 0-1 scoorde dan had ik de volledige punten gepakt en had ik jullie allemaal geowned
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:38 schreef dekkered het volgende:
en voor eikel een plaatje
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |