cheater, haxorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:21 schreef IJsmuts het volgende:
Gast speelt Halo 2 in 3,5 uur uit
op hard, 0x dood![]()
In België heb je een plaatsje dat heet Ursel. Dat heeft ook een vliegveld genaamd "Ursel". Door Ursel loopt de Urselse weg. Je hebt er zelfs een heus kasteel genaamd "Ursel".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Er is gewoon een park naar mij vernoemd!![]()
dorp:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]
In België heb je een plaatsje dat heet Ursel. Dat heeft ook een vliegveld genaamd "Ursel". Door Ursel loopt de Urselse weg. Je hebt er zelfs een heus kasteel genaamd "Ursel".
Ik ben de rotste niet, want in dit plaatjse heb ik een monument gezet met de tekst "Ursel eert zijn helden". Gemaakt voor de slachtoffers in de 2e wereldoorlog![]()
2 jaar geleden op bedevaart oort ernaartoe geweest![]()
had je dit topic al gezien ursel?quote:
cherio! dat volkslied! doe es zingenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:58 schreef staticdata het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbeldam![]()
ofwel mijn achternaam![]()
WTF, dat zijn onze spinnen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
had je dit topic al gezien ursel?
Spinnensex.....18+
ff foto gejat uit dit topic, echt een mooi beest!
[afbeelding]
stappen ondernemen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:20 schreef ursel het volgende:
[..]
WTF, dat zijn onze spinnen..(en foto's).
http://www.ursel.nl/index.php?module=Photoshare&func=showimages&fid=39
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:20 schreef ursel het volgende:
[..]
WTF, dat zijn onze spinnen..(en foto's).
http://www.ursel.nl/index.php?module=Photoshare&func=showimages&fid=39
Done.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je kloon begint uit zich zelf topics te posten!
ik zou het wel ff melden in dat topic, is toch niet normaal!
die pad is mooi ja, sjon ofzo!, maar dat verhaal van kimmie bij je foto's. ze zegt dus gewoon dat het haar beesten zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Done.
Ik zit naar die foto's te kijken en denk gelijk.. WTF, dat zijn mijn spinnen... Ff gechecked of vrouwlief niet opeens op FOK geregt staat, maar ff wat posts doorgelezen en blijkt dat ze ook een pas "heeft". We hebben een grote dierentuin, maar geen padden...![]()
hoe romantisch!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:30 schreef ursel het volgende:
Zal het thuis wel ff met Sanne bekijken. Ik ken niet alle foto's uit mijn hoofd. Alleen deze paring wel. Staat er eentje uitvergroot bij ons op de open haard..
heet je niet gewoon rudy carell dan, dat gemieter over jasper, snap er niks vanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:34 schreef RudyCarell het volgende:
@Postman
Zou je voor mij als je in Jasper bent een verkeersbord of iets dergelijks kunnen meenemen? Uiteraard betaal ik ervoor! Zou wel erg cool zijn..
dan denk je dat je bekendt bent met je naam maar ik heb de zelfde naam (voor en achternaam) als die wielrenner die op zen bek ging tijdens de tour de france dit jaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]
In België heb je een plaatsje dat heet Ursel. Dat heeft ook een vliegveld genaamd "Ursel". Door Ursel loopt de Urselse weg. Je hebt er zelfs een heus kasteel genaamd "Ursel".
Ik ben de rotste niet, want in dit plaatjse heb ik een monument gezet met de tekst "Ursel eert zijn helden". Gemaakt voor de slachtoffers in de 2e wereldoorlog![]()
2 jaar geleden op bedevaart oort ernaartoe geweest![]()
heb een vriendin die werkt bij zo'n bedrijf daar zou het ook kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:34 schreef RudyCarell het volgende:
@Postman
Zou je voor mij als je in Jasper bent een verkeersbord of iets dergelijks kunnen meenemen? Uiteraard betaal ik ervoor! Zou wel erg cool zijn..
zijn er wel meerdere geweestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan denk je dat je bekendt bent met je naam maar ik heb de zelfde naam (voor en achternaam) als die wielrenner die op zen bek ging tijdens de tour de france dit jaar
Erik Dekker jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
zijn er wel meerdere geweestmaar je zal erik/eric bedoelen
Zal het ff overleggen thuis..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe romantisch!!![]()
krijg ik nu een spin van je als bedankje?![]()
Gaan we nog eisen stellen ook..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
graag een big ass camel spider dan![]()
Moet je vooral met een spin aankomen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:08 schreef staticdata het volgende:
hij wil indruk maken op de secretaresse
en graag twee van die witte spinnen die ik hier ergens heb gepostquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Gaan we nog eisen stellen ook..![]()
Graag of niet hoor..![]()
daarvoor heb ik mn eigen kevers!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je vooral met een spin aankomen..![]()
Yup, alleen maar wel met een groep. Hoef ik tenminste niks voor te bereiden. Voordeel van deze reis is dat er veel vrijheden in zitten, aangezien je per 3a4 personen een auto krijgt met een kaart en je dus zelf moet/mag rijden en dus kan stoppen waar je wilt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:56 schreef -chiel- het volgende:
Jorrit, ga je eigenlijk alleen op vakantie?
Tis meer een knutsel-site van me.. En deels family site..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:17 schreef staticdata het volgende:
kom je met google op jou site terecht dan
dan zou het toch bijna een bekende moeten zijn? of je moet nog ergens op een spinnenforum zittenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis meer een knutsel-site van me.. En deels family site..
Heb er nooit een SEO voor gedaan..![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:22 schreef dekkered het volgende:
ursel dubbeldekker
ach bekijk het zo dan zijn we sneller door dit topic heen
wat een mysteriequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:24 schreef ursel het volgende:
Sanne had al gesmst dat ze wel dacht wie het was. En die zit inderdaad op spinnen en reptielen fora..
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:26 schreef Daboy het volgende:
wat is subleague paswoord van het voetballen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
claymorequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:26 schreef Daboy het volgende:
wat is subleague paswoord van het voetballen?
een derde BoF topicquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:27 schreef staticdata het volgende:
Het grote BF2 topic: misbruik van de spinnenfoto's
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:27 schreef staticdata het volgende:
Het grote BF2 topic: misbruik van de spinnenfoto's
Speciaal voor Sickert toch..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
een derde BoF topicik maak hem wel aan
![]()
eey das gemeen ik heb er copyrecht op he dus kan ik nu ff 2 miljoen van je vangenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef Timminater het volgende:
[BoF]drbravo: game??
[BoF] Timminater: nog niet
[BoF]drbravo: nu?
[BoF] Timminater: eerst mijn tijgernoten opmaken
[BoF]drbravo: nu dan ?
[BoF] Timminater: rot op !
[BoF] Timminater: heb je btw al dode pixels ?
[BoF]drbravo: nee maar dat zie ik beter in een game
[BoF]drbravo: nu dan?
kan iemand me van drbravo afhelpen ??
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:36 schreef IJsmuts het volgende:
wat is dat O RLY eigenlijk, stond hier nety ook ergens van foxy en het verscheen net ook in dat spinnentopic.
-xxx- n00b
Ook als je een ladder opgaat!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef staticdata het volgende:
Oh in bf2 als je doodgaat krijg je op een moment een zwarte pixel in het midden. dan moet je niet zoals mij denken dat je in 1x een dode pixel heb
Zijn dat bekenden of compleet onbekenden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Yup, alleen maar wel met een groep. Hoef ik tenminste niks voor te bereiden. Voordeel van deze reis is dat er veel vrijheden in zitten, aangezien je per 3a4 personen een auto krijgt met een kaart en je dus zelf moet/mag rijden en dus kan stoppen waar je wilt.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:36 schreef IJsmuts het volgende:
wat is dat O RLY eigenlijk, stond hier nety ook ergens van foxy en het verscheen net ook in dat spinnentopic.
-xxx- n00b
Ja dat was van gisteren ik wilde even me bier opmaken voor ik op vakantie ga.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Incolumis het volgende:
zei postman net niet dat ie zijn huis nog moest schoonmaken?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Allemaal een goed weekend en tot 10 september
zullen we als BoF adoptie clan worden van sjon?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
het grote sjonnie fanclub topic
wat een lief beestje
hij is lief or whatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zullen we als BoF adoptie clan worden van sjon?![]()
ik heb t zo druk man de hele dagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:23 schreef Suikermais het volgende:
Jullie hebben echt niks te doen hé ??
Ik had je nog ZO gevraagd die foto's NIET online te zetten!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:12 schreef Incolumis het volgende:
lies kwaad vanwege dat pilletje in haar drank?
fotos
ach het had erger geweest als we een foto hvan je hadden gemaakt op Netgamez Saaf en ik lachen nog als we er aan denken hoe jij in die slaapzak lagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:30 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik had je nog ZO gevraagd die foto's NIET online te zetten!![]()
![]()
![]()
psst stuur die eens naar mijn mailquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
ach het had erger geweest als we een foto hvan je hadden gemaakt op Netgamez Saaf en ik lachen nog als we er aan denken hoe jij in die slaapzak lag
ach het had erger geweest als we een foto van je hadden gemaaktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:45 schreef ursel het volgende:
[..]
[sub]psst stuur die eens naar mijn mail]/sub]
Duh... Alsof ik niet in de gaten heb dat Lies niet mag weten dat jullie daarvan een foto hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
ach het had erger geweest als we een foto van je hadden gemaakt
ok okquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Duh... Alsof ik niet in de gaten heb dat Lies niet mag weten dat jullie daarvan een foto hebben.![]()
En nou hup die foto mailen..![]()
Kijk nou eens goed sickie! IKzelf schrijf dat als reactie op de foto's die inco poste van die auto die ik vernield heb! slimpie!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
ach het had erger geweest als we een foto hvan je hadden gemaakt op Netgamez Saaf en ik lachen nog als we er aan denken hoe jij in die slaapzak lag
rustig rustig!! neem ook zo'n pilletjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed sickie! IKzelf schrijf dat als reactie op de foto's die inco poste van die auto die ik vernield heb! slimpie!
Jp snurkt slaapt nog steeds!
Mag ik jou inlogcode misschien ff hebben daarvoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
ok ok![]()
www.anaal.nl onder de de categorie Fisten in een slaapzak
uiteraardquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Mag ik jou inlogcode misschien ff hebben daarvoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
rustig rustig!! neem ook zo'n pilletje
wat liefffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef BattleLies het volgende:
Jp voor pampus door die medicijnen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |