Jij hebt big sjon nog niet gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:46 schreef Causa het volgende:
Ik kan niet zo goed zien hoe groot/klein hij is. hoe groot/klein is hij?
Dat zei Silvia ook altijd en dies nu doodquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Waar komt Sjonnie oorspronkelijk vandaan? Zijn zij kleuren schutkleuren?
Vertel ons alles over Sjonnie, behalve zijn pincode.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef Aitan het volgende:
whehehe big sjon is net die gozert uit 'LOST'
Jaaaa Hurley!!!quote:
Misschien als je Sjonnie een kusje geeft dat ie er dan ook verdomd veel op lijkt als menszijnde.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:55 schreef Aitan het volgende:
[..]
Jaaaa Hurley!!!
Hier hebben we een gozert achter de bar in het rockcafe die er echt veeeeet veel op lijkt.
Nee, dat zijn paddenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef Isegrim het volgende:
Is dit een kikker die je kunt likken?
Tja maar jij kunt het beter proberen. Kikkers die door prinsessen gekust worden maken nog kans prins te wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien als je Sjonnie een kusje geeft dat ie er dan ook verdomd veel op lijkt als menszijnde.
Hij bijt!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien als je Sjonnie een kusje geeft dat ie er dan ook verdomd veel op lijkt als menszijnde.
Bijt die ook dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Misschien had je 'm beter Joe Cocker kunnen noemen dan.
Ziet er ook ernstig verwaarloosd uit vergeleken met sjonquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:31 schreef JapieGijs het volgende:
Hij lijkt een beetje op degene die ik heb:
[afbeelding]
alleen die van mij heeft iets meer geel..![]()
Op die foto blaast ie net effe uit.. maar alstie gewoon adempje in houd lijkt ie wel wat meer hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ziet er ook ernstig verwaarloosd uit vergeleken met sjon![]()
Maar daar heb je geen foto van?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:34 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Op die foto blaast ie net effe uit.. maar alstie gewoon adempje inhoud lijkt ie wel wat meer hoor.
Geen foto nee, van mijn Anita mag ik geen foto's maken als ze wat dik lijkt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar daar heb je geen foto van?
Je snapt toch wel dat hij nu enigzins in het niet valt he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |