duh...is wel gelimiteerd aan je bandbreedtequote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef escape_nl het volgende:
nieuwsgroepen, niets anders gaat sneller
pff onze downloadking, ik bedoel geen ander programma is sneller dan de nieuwsgroepen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
duh...is wel gelimiteerd aan je bandbreedte
ik download al meer dan 4 jaar van nieuwsgroepen.![]()
we zijn het volledig eens volgens mij hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
pff onze downloadking, ik bedoel geen ander programma is sneller dan de nieuwsgroepen.
escape download met 2.3 mb per seconde
wij hebben chello en krijgen veel pakketkorting omdat we meer producten afleveren dus de prijs gaat omlaag voor ons. Als je maar gelukkig bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
we zijn het volledig eens volgens mij hoor
alleeen heb jij een bandbreedte om van te dromen.... JP set hem snachts aan en dan is hij de andere dag ook klaar. dus ik vind het wel best zo.
films. apps games. meer eigenlijk niet..quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:04 schreef Suikermais het volgende:
Hmm..mijn ftp'tje gaat anders ook lekker snel
Net wat Jedi zegt...'s nachts de zooi aanzetten en de volgende morgen is 't binne..
Maar dan heb ik nog een vraag :
Wat halen jullie dan in godsnaam allemaal op ?
Ik kan ook aan alles komen en sneller dan de nieuwsgroepen. Maar ik kom met een topweek aan downloaden echt niet boven de 20 gig uit.
Ik moest voor iemand nog 24 S1 binnenhalen en wilde zelf Prison Break hebben. Verder wat muziek DVDs die ik waarschijnlijk zo goed als nooit zal kijkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:04 schreef Suikermais het volgende:
Ben benieuwd..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
@Ursel, volgende week haal ik je in
programma? gps info of navigatie programma ?? verklaar u nader.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:19 schreef ursel het volgende:
Ik moet nog steeds een gps stukje software voor op de PC hebben.
Anyone??![]()
[..]
Ben benieuwd..![]()
ftp'squote:Op zondag 20 augustus 2006 18:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
pff onze downloadking, ik bedoel geen ander programma is sneller dan de nieuwsgroepen.
escape download met 2.3 mb per seconde
spellen, mp3s, films, series, apps.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:04 schreef Suikermais het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |