quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:16 schreef ursel het volgende:
Voor de Distinguished service ribbon moet ik alleen nog 15 team points halen.
Hoe moet ik teampoints opvatten?? Is dat repair points / healings / en pakketjes strooien tesamen ofzo??
Moet ik in een squad zitten en gewoon 15 punten halen??
dat is gewoon healing point revive etc flaggen pakken enzo en kill assist etcquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:16 schreef ursel het volgende:
Voor de Distinguished service ribbon moet ik alleen nog 15 team points halen.
Hoe moet ik teampoints opvatten?? Is dat repair points / healings / en pakketjes strooien tesamen ofzo??
Moet ik in een squad zitten en gewoon 15 punten halen??
Kheb uhm...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:29 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dat is gewoon healing point revive etc flaggen pakken enzo en kill assist etc
kwam kijken waar de Heli bleefquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Kheb uhm...![]()
Overigens vind ik het wel dat er strenger opgetreden mag worden. Vanavond denk ik wel 5 keer dat ik op een uncap ben neergeschten of dat de chopper wordt afgeknalt. Waarom er niks aan gedaan wordt is mij een raadsel. Waren Sickert en Backslash (ofzoiets). Bij backslash was het zelfs zo dat ik bij aanvang van het potje al gelijk neergeknalt werd..![]()
doei, goede reis,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Daar ben ik weer, maar nu wel voor het laatst. Ik dacht ineens. Waar moet ik morgen eigenlijk naartoe Schiphol is nogal groot
Nu ga ik lekker slapen, morgen een lange dag
zal ik ff wat spammen daarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:25 schreef ursel het volgende:
Nog ff en we kunnen er een rel-topic van maken bij die spinnen.![]()
eh gewoon op t bordje afrijden van de vliegmaatschapij waarmee je gaat vliegenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Daar ben ik weer, maar nu wel voor het laatst. Ik dacht ineens. Waar moet ik morgen eigenlijk naartoe Schiphol is nogal groot
Nu ga ik lekker slapen, morgen een lange dag
Zoals jullie hierboven zien ben ik in afwachting van antwoord van enkele personen:quote:Kevin Betaald + Vera alleen eten.
JP Betaald
Lies Betaald
Veermans Betaald
Frank Betaald
Raffie Betaald
Ferdi Betaald
RudyCarell Betaald
Timminater Betaald
Postman Betaald<br
Razorback Betaald
mr Wheels Betaald
EscAPC Betaald
Stefan (Uitstel van betaling met opgaaf van reden)
henkus Betaald
Jafarx betaald
drbravo + Broer Betaald
Punisher betaald
Inco Betaald
Di3ki3 betaald
mr Baus betaald
Voske Betaald
Spoook_nl Betaald
Salva? Nog niet bevestigd
Nello (Baus) (betaald)
Robbie (in afwachting van betaling)
Mischa (Rudy) (betaald) maar gaat niet mee.. plek is vrij
Ik zit nog op Egg bird te wachten of hij weet of hij meegaat.
slapen jullie alquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:56 schreef Sickert het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3zTAUXNatAw&NR
ik als worstel fan (wwe)
was ff aan t youtuben en kwam deze tegen
Heb je hem ook al op Gummen en 8200rpm gezet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:02 schreef jpjedi het volgende:
Iemand interesse?
advertentie 1
advertentie 2
Op gummen nog nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:16 schreef Mr_Baus het volgende:
kutzooi.. maar 3 uurtjes geslapen
![]()
[..]
Heb je hem ook al op Gummen en 8200rpm gezet?
hee jo! cs spelen met mijn kreupele??? lekker dan!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:38 schreef dekkered het volgende:
en voor eikel een plaatje
[afbeelding]
hij wou een keer met mij cssen dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee jo! cs spelen met mijn kreupele??? lekker dan!![]()
heb ik ook heel vaak als ik SF wil spelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef Daboy het volgende:
ff een vraagje, wilde net naar SF connecten op de bof server krijg ik de meldig:
Je kunt alleen verbinden met deze server als je speelt zonder aangepaste content. Herstel Battlefield2-versie naar de huidige officiële versie om te verbinden......
Heb niets buiten de normale BF2 en SF geinstalleerd dus snap het probleem niet echt.. heb al gegoogled maar geen oplossing gevonden..
Iemand enig idee?
de patch is uitgesteld en jp heeft het aan zijn rug. dat was hetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:16 schreef Razorback het volgende:
tvp,
Iemand een klein verslagje van de afgelopen week (zoveel gebeurt hier ook niet)![]()
hoeveel pr0n heb je al binnen met je torrents?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:16 schreef Razorback het volgende:
tvp,
Iemand een klein verslagje van de afgelopen week (zoveel gebeurt hier ook niet)![]()
vriend van me niet... ik kom met de beste sniper van nederland!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:09 schreef staticdata het volgende:
ik dacht dat er stond dat jij niet mee ging
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:09 schreef staticdata het volgende:
ik dacht dat er stond dat jij niet mee ging
quote:Kevin Betaald + Vera alleen eten.
JP Betaald
Lies Betaald
Veermans Betaald
Frank Betaald
Raffie Betaald
Ferdi Betaald
RudyCarell Betaald
Timminater Betaald
Postman Betaald<br
Razorback Betaald
mr Wheels Betaald
EscAPC Betaald
Stefan (Uitstel van betaling met opgaaf van reden)
henkus Betaald
Jafarx betaald
drbravo + Broer Betaald
Punisher betaald
Inco Betaald
Di3ki3 betaald
mr Baus betaald
Voske Betaald
Spoook_nl Betaald
Salva
Nello (Baus) (betaald)
Robbie (in afwachting van betaling)
Mischa (Rudy) (betaald) maar gaat niet mee.. plek is vrij
Ik zit nog op Egg bird te wachten of hij weet of hij meegaat.
Iemand had niet zo gek lang geleden een link gepost naar een (online) dumpstore.. die hadden veel en leuk spul voor niet al te veel geld! Volgens mij was het Egg-bird..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:20 schreef jpjedi het volgende:
Tip: bezoek eens een dumpstore als je zelf niet gediend hebt. topsplul voor weinig.![]()
ja we regelen van die cammo sticks ja!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Iemand had niet zo gek lang geleden een link gepost naar een (online) dumpstore.. die hadden veel en leuk spul voor niet al te veel geld! Volgens mij was het Egg-bird..
Zelf neem ik me eigen kistjes mee. De brandweerlaarzen die ik heb maken te veel herrie (Hax).. kraken als een gek! En ik denk ook dat ik mijn eigen kleding wel mee neem voor het geval dat.
Gaan we nog echt gek doen en gebruik maken van cammo sticks? (voor op je gezichtje)
en euh.. Kniven is niet toegestaan neem ik aan?![]()
bunneyhoppen?? neem ik mijn jachtgeweer van me pa mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef Incolumis het volgende:
ik ga me daar toch een potje dolphindiven! (daar mag het wel)
voor lies heb ik een setje claymores geregeldquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bunneyhoppen?? neem ik mijn jachtgeweer van me pa mee.![]()
je kon ook ergens stalen kogeltjes bestellen,...![]()
Ging je niet met mij in de AH-1Z ??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef escape_nl het volgende:
Staat er ook een TOW in het bos?
cammo sticksquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja we regelen van die cammo sticks ja!we maken er wel een echte battle van natuurlijk anders hadden we beter kunnen gaan paintballen.
Komt allemaal in de brief..die doen we eind augustus de deur uit.
dan laat ik deze wel thuisquote:kniven mag maar dan moet je het wel zelf opruimen .![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
voor lies heb ik een setje claymores geregeld
heb er stuk of 5-6 denk ik zo...geen probleem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:59 schreef UnleashMitch het volgende:
JP, ik houd me aanbevolen voor de veiligheidsbril zolang het geen enorme duikbril isAnders ben ik dalijk opeens mn lenzen kwijt en dan raak ik helemaal niets meer
![]()
doe nou niet JP dat vindt liesje niet zo leuk ze wordt al kwaadt als je gaat counter-strikenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb er stuk of 5-6 denk ik zo...geen probleem.
dit lijkt me ook wel gaaf: http://www.armedassault.com/400 square kilometres to explore 20 mission singleplayer campaign 15 multiplayer missions 2 players cooperative gaming mode 40+ realistic weapons from modern battlefields 2-5 kilometres view distance 30+ battle vehicles including APC's, tanks, boats, helicopters and fighter planes 100+ players on one battlefield in join in progress multiplayer battles
iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
doe nou niet JP dat vindt liesje niet zo leuk ze wordt al kwaadt als je gaat counter-striken
Graf NACquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
doe nou niet JP dat vindt liesje niet zo leuk ze wordt al kwaadt als je gaat counter-striken
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:11 schreef Incolumis het volgende:
oud nieuws sickert, tijd om het uit te maken, je kakt in
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:24 schreef BattleLies het volgende:
Ooh kef is al trekkend aan het wachten op veertje! Nog ff volhouden joh!
pff en maar showen wat er allemaal in zijn kontgat past.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
ga slapen jij! en neem die braadworst van je mee![]()
en dan had ik de stekker er nog niet in../.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06330/Jpmetplug.JPG]afbeelding][/url]
nee deze paste niet maar wel bij jou zag ik net
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
en dan had ik de stekker er nog niet in../.![]()
lol!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06330/Jpmetplug.JPG]afbeelding][/url]
nee deze paste niet maar wel bij jou zag ik net
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:34 schreef staticdata het volgende:
[grote smurf mode] Server Vullen nietsnutten!!!! [/grote smurf mode]
was het inderdaad vergeten in te vullen, maar ik doe weer mee vanaf vandaagquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:04 schreef Sickert het volgende:
2e in de poule op voetbalpoules.nl
Kut ursel!!
1 ursel 17-8-2006 38 (+38)
2. Kevin 17-8-2006 31 (+31)
3. Ferdi 28-5-2006 28 (+28)
4 Jorrit 17-8-2006 28 (+28)
5. Niels 10-6-2006 0 (+0)
6. Raffie 29-5-2006 0 (+0)
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:04 schreef Sickert het volgende:
2e in de poule op voetbalpoules.nl
Kut ursel!!
1 ursel 17-8-2006 38 (+38)
2. Kevin 17-8-2006 31 (+31)
3. Ferdi 28-5-2006 28 (+28)
4 Jorrit 17-8-2006 28 (+28)
5. Niels 10-6-2006 0 (+0)
6. Raffie 29-5-2006 0 (+0)
Ze heten niet voor niets NACompetitie..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Na compitie
dat weet ik nu al
70 maar?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow en JP, ik zal als ik de gegevens weer heb eens m'n dataverbruik van vorig weekend bekijkenDenk dat ik een 70gb in 4 dagen heb binnengetrokken
Nu pannekoekjes eten
![]()
Had je maar het nieuws moeten volgen....quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Wedstrijd van de weekHad m precies goed en verdiende zo 16 punten. Jammer dat Christiano niet de 0-1 scoorde dan had ik de volledige punten gepakt en had ik jullie allemaal geowned
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |